Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#31

Viesti bodyguard »

tabitha kirjoitti: O_o

Itse olen nähnyt rivon unen Urho Kekkosesta ja luokanopettajastamme. Se oli joskus 12-vuotiaana. Tämä on eka paikka missä ikinä kerron siitä. Tapahtui kun olimme katsoneet koulussa dokumenttifilmin Kekkosesta, ehkä siinä filmissä oli jotain piilovaikutteita.

En ollut unessa itse mukana. Uni meni niin, että Kekkonen hiihti hangella, ja yhtäkkiä sillä ei ollutkaan vaatteita. Oli jotain häikkää potenssin kanssa niin hän laittoi suksisauvan alushousuihin (joo, todella loogisesti yhtäkkiä olikin taas vaatteet päällä) Sitten hän nousi hiihtohissillä jonkinlaiseen vaellusmajaan jossa odotti meidän opettaja, ja se makasi sängyssä pelkästään leopardi stringit päällä, ei ollut kaunis näky. Siihen heräsin ja oli ällö olo aika kauan.
:lol: :lol: :lol:

Tabby-pieni perverssi

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#32

Viesti JanneM »

Tabby sä oot jotenkin niin hellyyttävällä tavalla kipee...

Ehkä siks sä olitkin mun unessa... ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#33

Viesti Mika »

Pari yötä sitten mua valmensi yksi nyrkkeilyvalmentaja. Epäilyttävästi muistutti yhtä Näässillä näkemääni valkkua. :D
Mantis-tekniikat olivat jostain syystä sallittuja, ja niitä sitten teinkin; Gou Luo Chui onnistui koko ajan.

Tätini mies on nyrkkeilyvalmentaja, pitikin joskus mennä oppiin. Ehkä se etäisyyden takia jäi (no, ei sinne Riihimäelle nyt niiiin pitkä matka ole...:roll:), en tiedä.

Toissayönä K-18-uni.
Mielenkiintoista näissä on se, että sen jälkeen kun olen mennyt naimisiin, nää unet pysähtyy (melkein) aina jollekin tasolle, ja se taso on fyysisesti sellainen, jonka pystyn moraalisesti hyväksymään. Tietenkin koko tilanne on moraalisesti tuomittava, mutta unet ovat unia, joten mitäs niistä. :p

Viime yönä pari unta.

Joskus kiertelin Eurooppaa reppu selässä, ja Budapestissa oli yhdet uimahallibileet suljetussa uimahallissa. Ne oli paikallisten jenkkien järjestämät ja sinne pääsi vain kutsulla. No, oltiin yhden uusi-seelantilaisen kaverin kanssa saatu kutsu ja mentiin. Loistavat kekrit.
Niin, tää ei siis vielä ollut unta. Kai. :D
No, tää sama kaveri - oli meidän häissämmekin - eli Dave oli ostanut jostakin todella ison talon, joka oli meren rannalla. Siellä oli bändejä, nakuranta ja vaikka mitä. Se koko alue oli niin iso, että navigointiin tarvittiin kartta. Yksityiskohtia on vaikea selittää, mutta oli todella upea talo ja puitteet. Ja siellä sitten totesin Davelle että nää on vielä paremmat bileet kuin siellä Budapestissa. 8)

Vankilauni.
Tää oli selvästi jokin jatko-osa. Viikonloppu oli ohi, jotenkin noi bileet loppuivat tai jotakin, ja muistinkin että munhan pitää mennä takaisin lusimaan. Kyseessä ei ollut kai kuin muutaman viikon kakku, mutta nyt oli vasta toinen viikko alkamassa. Oikein rasitti ajatella 24 tuntia jossakin kopissa...:roll:
No, se olikin sellainen kahden kerrossängyn koppi ja sinne tuotiin jostakin pikurötöksestä kiinni jääneitä pissixiä. Mä olin yläpunkalla, ne kaikki jäi alas (vaikka se toinen yläpunkka olikin vapaa). Eli tää taisikin olla pidätysselli, jossa oli sänkyjä ja jossa mä sitten lusein tuomiotani. :D

No, kaiken muun lisäksi tää olikin keskellä katua, Itsenäisyydenkadulla Porissa*, Svenska Samskolania vastapäätä. Siitä käveli pari jotakin hämäräperäistä nuorta miestä ohi, vilkaisivat vain meitä ja sitten murtautuivat viereisen kerrostalon rappikseen. Kytät oli kuitenkin hiipineet niiden taakse ja pidättivät kaverit. Se vain että ne tulivat sinne meidän selliin tätä tekemään. Tietenkin nää tyypit laittoivat kätensä juuri siihen mun punkalle, kun niitä perusamerikkalaiseen tapaan tutkittiin. Ne yritti laittaa käsiään pidemmällekin sinne punkalle, mutta en oikein arvostanut sitä. Yritykseksi jäi.
Mutta sitten kun tää koko poppoo oli lähdössä, jostakin tuli yksi kaveri ja raapaisi mua hakaneulalla korvasta. Näin sen hakaneulan, se oli ihan veressä ja tiesin ettei mun korvasta tullut noin paljon verta. Ajattelin heti että kyseessä oli HIV-hakaneula. Hirveä mekastus päälle, että poliisit pidättäis tän tyypin. Tää tyyppi oli muka yks mun vanha kaveri Porista, mutta sitten se olikin ihan kuin Veini. :shock:
Joo, tässä vaiheessa sitten heräsin.

*Suuri osa mun unista tapahtuu Porissa. Kai sillä kasvukaupungilla on sitten unien kannalta merkitystä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#34

Viesti keskilinja »

Mika kirjoitti: Tää tyyppi oli muka yks mun vanha kaveri Porista, mutta sitten se olikin ihan kuin Veini.
Ei kai teillä oo mitään hirveitä erimielisyyksiä Veinin kaa??? :lol: :lol:
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#35

Viesti JanneM »

Mäpä yritän pistää Mikaa pahemmaks viime yöisen unen osalta.

Oltiin likkakaverin kanssa jossain tosi isossa ostoskeskuksessa (ehkä Lotte World Soulissa) ja suunniteltiin menevämme leffaan. Ei osattu päättää kumpaa leffaa katottaisiin. Päätettiin mennä vasemman puoleiseen, mutta ilostuttiin kun teatterissä pyörikin molemmat leffat yhtä aikaa.
Istuttiin alas, mutta jouduttiin jättämään yksi penkki väliimme, kun se oli tosi likanen. Miksi emme siirtyneet yhtään sivummalle, kun teatteri oli melkein tyhjä, sitä en tiedä. Likkakaverin vieressä istui joku hieman minua nuorempi poika joka elokuvan alettua puristikin sitten tyttöystävääni tissistä. No minä reippaana poikakaverina menin ja muksin sitä jätkää naamaan hetken aikaa. Siis en hakannut raivona vaan muksin ja vittuilin sille jätkälle. Katottiin siinä sitten leffaa ja sanoin yhdelle järkkärille, että joku jätkä kävi mubn likkakaveriin kiinni, muta mä muksin sitä.
Seuraavaksi olinkin juoksentelemassa jonkun ison laskettelukesksuksen rinnettä alas ja mun kaverit oli siellä lumilautailemassa. Niillä oli jotkut kisat. Hypin capien yli ja säikähdin kun luulin tippuvani rotkoon. Vihdoin ja viimein pääsin alas ja huomasinkin olevani Laajavuoressa (ei niin iso laskettelukeskus) Oli tarkoitus mennä yhden kaverin kanssa ylös katsomaan kun jätkillä oli siellä faltti flippi skaba (siis lumilaudoilla). Eetu sai hissin mutta mä en jostain syystä saanut hissiä. Se oli toisaalta hyvä juttu, sillä poliisit pysäytti kansanrinteen hissin ja oli ettimässä mua, koska se jätkä ketä muksin oli tehnyt rikosilmotuksen. Poliisiauto menikin mun ohi ja siirryin reippaana poikana ilman lautaa tai suksia aurinkorinteen hisin jonoon. Takaa tulikin toinen poliisiauto ja tässä autossa oli kyydissä vielä tämä kundi ketä muksi likkakaverinsa kanssa.
Seuraava kuva on taas elokuvateatterin aulasta jossa Jari Sarasvuo kuulustelee poliisin ominaisuudessa tätä kundia. Tän kundin likkakaveri tuli lyömään mua kuulakärkikynällä, mutta nappasin sen kynän sen kädestä ja kerroin mistä oli kyse.
YHtä äkkiä olinkin Puparissa ja paikalla oli jotain puparin perus jengiä ja jotain mun kavereita ja ilotulitusraketteja ja se jätkä ketä mä olin muksinu. Otisn sen tyypin sivummalle ja sanoin sille suunnileen näin "Vltun äpärä. Jos sä oisit antanu asian olla, niin mäkin oisin antanu olla, mut nyt mä kerroin sun likkakaverille, kun sä kerroit poliisille." (Poliisilla ei ollu mitään vaateita mua kohtaan ei edes sakkoja) Siinä samassa tulee tän kundin likkakaveri huutamaan ja läpsimään tätä kundia ja jättää sen ja kaikilla meillä muilla on hirveän hauskaa. raketit paukkuu vahingossa jatahallaan ja muistellaan mun vanhaa bändiä ja katotaan, kun sillä jäbällä menee huonosti.
Sit mä heräsin. :)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#36

Viesti Mika »

Keskis, ei ole. :D
Itse asiassa pitää ottaa Veiniin yhteyttä piakkoin (kiinalainen uusivuosi) ja katsella jotakin yhteistä.

---------

Janne, ihan oikein sille pissikselle! 8)

-------

Kunhan joku unitutkija tai joku muu Arin kaveri lukee tätä ketjua, niin päästään kaikki vielä johonkin graduun tai jotakin. Tai sitten hoitoon. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#37

Viesti Elina »

Minulla unet on yleensä tappeluvoittoisia ( :oops: ) tai sitten jonkin mysteerin selvittämiseen tähtääviä. Noh, minäpä tykkäänkin sekä action- että seikkailuleffoista, joten unetkin on vähän samaa sarjaa... :lol:

Jossakin tästä unesta kerroinkin joskus, mutta kun tämä on viimeisin, jonka muistan. Yleensä en muista uniani.

Elikäs unessa oli iso kartano/linna ja "päähenkilöinä" oli kaksi tyttöä, joiden tehtävänä oli jostain syystä löytää jotain ennen jotain pahaa, joka tuli aivan perässä. Eli linnassa oli johtolankoja eri paikoissa ja aina yhden löydettyä piti toimia ohjeiden mukaan, jotta pääsi eteenpäin. Yhdessä kohtauksessa toinen tytöistä haki miekkoja, koska seuraava kohde oli jokin käytävä, josta oli sanottu vain, että "älä anna takanatulevan jäädä jälkeen", niin piti sitten valmistautua tappelun varalle. Loppupuolella unta puiden juuret heräsivät eloon ja yrittivät kuristaa kaikki, koska unen alkupuolella oli muka ollut joku kulkuri, jonka oli annettu kuolla ja koska kulkuria ei oltu haudattu kunnolla, niin jokin kirous yritti sitten tappaa kaikki puiden kautta...sitä en sitten tiedä, miten tuo ja toi tyttöjen questi sopivat yhteen... :lol: Kaikki taisivat kuitenkin kuolla loppujen lopuksi, ainakin sellanen tunnelma unesta jäi...
Kuvake
inka1985
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1048
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#38

Viesti inka1985 »

Elina kirjoitti: Jossakin tästä unesta kerroinkin joskus, mutta kun tämä on viimeisin, jonka muistan. Yleensä en muista uniani.
Irkissä kerroit meille. Hauskaa oli! :lol:
Little Miss can't be wrong
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#39

Viesti Keiju »

:shock:

Teistä potkulaisista seuraava uniini tunkeutuja oli sitten Jussi Häkkinen. Uni oli tosin hauska ja sitä näin tänään päiväunilla...

Olimme jossain isossa rakennuksessa, jossa oli paljon väkeä, suihkutilat, sauna, ruokasali jne...
Istuin Jussin vieressä pirttipöydällä (nimenomaan pöydällä). Otin taskustani parsinneulan ja aloin tökkiä Jussia jalkoihin sillä, sinisten farkkujen läpi. (mulla on järeät aseet :)

Jussi huutaa "AAAIIII", "AIIIII", ennekuin olen ehtinyt edes osuakaan mihinkään... :lol:

Voi veljet, ja sit soi työpuhelin ja joku kehtaa herättää minut kauniista unestani. :evil:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

sokrates
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 654
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#40

Viesti sokrates »

Keiju unelmoi vauvasta kun näkee unta Jussista. Jussilla kun on ne vaavin bulloposket...........

Mutta Tabithan Kekkosuni oli tyrmäävä. Ties kuinka monta kertaa olen meinannut kirjoittaa, miten kamalaa on kun nuoret ei tiedä mitään Kekkosesta, mutta näköjään olin väärässä.

Kekkosen aikana kaikki oli paremmin....... :finga:
Biitistä sekaisin
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#41

Viesti Ronin »

Näin kerran seuraavanlaista unta:

Oltiin valmistautumassa siskon ja faijan kanssa (asuttiin silloin kolmistaan) joihinki juhliin. Faijalla ja mulla oli jo puvut päällä ja sisko vielä meikkaamassa. Faija katsoi telkkarista uutisia ja kutsui mut ja siskon katsomaan. Uutisissa oli juttua siihen aikaan oikeasti Vantaalla pyörineestä ns. "Vantaan raiskaajasta" ja sit yhtäkkiä olin isolla nurmikentällä ja oli varhainen kesäilta. Mulla oli kevyt rintapanssari, miekka vyöllä ja kypärä päässä. Huomasin seisovani keskiaikaisen sotajoukon ensimmäisessä rivissä. Kenttä vietti alaspäin ja alempana kentällä oli vihollisarmeija. Miten siirryin keskiajalle? En tiedä. Sitten nämä kaksi armeijaa lähtee vyörymään toisiaan kohti ja taistelu kestää pitkään. Parin tunnin päästä huikkaan vierustoverille, että mun on pakko mennä sivuun vetämään henkeä. Kävelen pois taistelukentältä ja näen lähellä erittäin tummaa, melkein mustaa puuta olevan ränsistyneen, kaksikerroksisen talon. Menen sisään etsimään vessaa. Sisällä törmään kahteen nunnaan. Vaikuttavat vajaaälyisiltä joten suunnistan omin avuin yläkertaan ja löydän wc:n. Valot eivät toimi paitsi joten kuten; välkkyvät aina välillä. Siinä seistessäni pöntön ääressä huomaan vieressäni ammeen. Amme on täynnä jotain mustaa tököttiä ja tarkemmin asiaa tutkiskeltuani huomaan, että ammeessa on kuollut nunna, jonka vatsa on viilletty auki, ja musta tökötti on verta (miten näin veren läpi auki leikatun vatsan...who knows?) ja sisälmyksiä. No, lähden takaisin alakertaan ja kun astun nunnien eteen he katsovat kauhuissaan jotain takanani. Ehdin juuri kääntyä ympäri kuin järjettömän kookas, mustan varjon ympäröimä mies lyö minua, kaadun maahan ja viimeinen muistikuva on siitä kuinka tämä mies potkii ja talloo minua. Herään hetken kuluttua samasta kohdasta lattialta aika huonossa hapessa. Kuulen kuinka tämä mies on keittiössä komentamassa näitä kahta nunnaa tekemään itselleen voileivän. Jotenkin tiedän, että tämä on se "Vantaan raiskaaja", sama mies. Ryömin verissäpäin viereiseen huoneeseen etsien jotain kättä pidempää. Löydän kirveen ja nousen ylös. Kävelen keittiön ovelle ja jään oven viereen, kulman taakse odottamaan kirves koholla. Kohta mies kävelee keittiöstä ulos ja kun hän kääntyy eteeni lyön häntä kirveellä päähän. Kirves uppoaa hänen otsaansa ja hänen ilmeensä on todella hämmästynyt. Irrotan kirveen ja lyön vielä kerran samaan kohtaan. Vasta sitten hän horjahtaa taaksepäin, edelleen tajuissaan, ja jään seisomaan pakoilleni kirves kädessä valmiina kolmanteen lyöntiin. Tässä vaiheessa nunnat tulevat keittiöstä voileivän kanssa ja alkavat survoamaan sitä raiskaajan pään sisälle (siinä oli ammottava haava kirveen iskujen jäljiltä ja aivot näkyivät) mutisten samalla. Mutinasta sain selville, että nunnia oli alunperin ollut kymmenen, mutta että raiskaaja olisi raiskannut ja tappanut heitä pitäen heitä vankinaan vuoden ajan ja nämä kaksi olivat viimeiset hengissä olevat, joskin järkensä menettäneet, nunnat. Ajattelin englanniksi "this is fucked up, I'm outta here." ja lähdin ulos. Muistin samalla ulkona käytävän suuren taistelun ja rupesin juoksemaan. Kummastakaan armeijasta ei ollut jälkeäkään; koko niitty näytti siltä kuin kukaan ei olisi ikinä kävellyt sen yli. Taivas oli veren punainen. Katsoin nurmikenttää ja huomasin, että sen keskellä seisoi yksi, erittäin suuri, musta, puinen, ylösalainen risti. Sitten heräsin.

Minulla on tapana värikkään unen nähdessäni heti herättyäni ottaa käteen kynä ja paperi ja kirjoittaa ylös koko uni viimeistä yksityiskohtaa myöten. Ainoa tapa muistaa uni tarkasti; pelkän vessassakäynnin aikana ehtii unohtaa puolet hauskasta unesta.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#42

Viesti Keiju »

Ei sattana... :roll:

Aamen
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#43

Viesti Paappa »

Ronin, et ole ajatellut turvautua esim. katolisen kirkon palveluihin? Heiltä löytyy asiantuntemusta tällaisiin tilanteisiin. :evil: Kannattaa toimia ennen kuin infektio leviää kasvoihin ja alat ruiskuyrjötä hernesoppaa ;)
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#44

Viesti sivarinlötkö »

Mika kirjoitti: Toissayönä K-18-uni.
Mielenkiintoista näissä on se, että sen jälkeen kun olen mennyt naimisiin, nää unet pysähtyy (melkein) aina jollekin tasolle, ja se taso on fyysisesti sellainen, jonka pystyn moraalisesti hyväksymään. Tietenkin koko tilanne on moraalisesti tuomittava, mutta unet ovat unia, joten mitäs niistä. :p
Mäkään en ole päässyt pitkään aikaan enää pussailua pidemmälle! Senkin jälkeen on tullut paha mieli ja pitänyt mennä tunnustamaan.
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#45

Viesti Ronin »

Paappa kirjoitti: Ronin, et ole ajatellut turvautua esim. katolisen kirkon palveluihin? Heiltä löytyy asiantuntemusta tällaisiin tilanteisiin. :evil: Kannattaa toimia ennen kuin infektio leviää kasvoihin ja alat ruiskuyrjötä hernesoppaa ;)
Mitä turhia, tollaset unet on niitä kaikkein hauskimpia. :D Kuulemma silloin näkee värikkäitä/vauhdikkaita "painajaisia"* jos syö paljon sokeripitoisia juttuja ennen nukkumaanmenoa. En muista mitä tuolloin olin syöny.

*onko uni painajainen jos siitä pitää? Meinaan esim. yllämainittu uni oli ahdistava, tottakai, mutta siitä herätessä oli sellanen "wow, cool!"-fiilis.

On mulla muutamia muita about yhtä värikkäitä unia, mutta lisäilen niitä vähän myöhemmin. Dreams rule! 8)
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 63 kurkkijaa