Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Keskustelua Runiksesta

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Keskustelua Runiksesta

#16

Viesti Kristian Hyvärinen »

Strippien taso paranee jatkuvasti, kun hahmot käyvät tutummaksi. :) Keep on going!
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

Keskustelua Runiksesta

#17

Viesti fatman »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Strippien taso paranee jatkuvasti, kun hahmot käyvät tutummaksi. :) Keep on going!
Itselläni käynyt ihan toisin päin. Lupaavan alun jälkeen homma ei ole mielestäni jaksanut nousta siivilleen.
Hahmojen suuhun ei oikein sovi huoliteltu yleiskieli tai kirjakieli esim. minun, sinun. Puhekieli ilman liian voimakkaita paikallisia ilmaisuja (vrt. stadin slangi) sopisi paremmin.

Mielenkiinnolla aion silti seurata. Mahdollisuuksia riemukkaisiin hetkiin aiheen ja hahmojen pohjalta on kuitenkin huimasti.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Keskustelua Runiksesta

#18

Viesti Lasse Candé »

Tämä taitaa olla niinkuin suurin osa hyvistä sarjakuvista...
Kaikki eivät vain tykkää.

Itse kuitenkin katson näitä paljon mielummin kuin oikeastaan mitään sanomalehdissä olevia. (kun nopeasti käyn läpi mitä näitä nyt näkee...) Suuremmalla todennäköisyydellä ovat hyviä. Lisäksi hahmot ovat sympaattisia ja eläviä. Mitään ihmeitähän sarjakuvat eivät yleensäkään tee.

shrapnel puhuu siis täyttä tuubaa. Tehköön itse paremman! :D
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Keskustelua Runiksesta

#19

Viesti Aleksi T »

Minusta kirjakieli nimenomaan tuo siitä huumoria tuohon omalla tavallaan. Samoin sanan "kickboxing" käyttö. Itse tykkään muutenkin sarjasta, ei mitään suurempia valitteluja ole.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Keskustelua Runiksesta

#20

Viesti Mika »

Lasse Candé kirjoitti: shrapnel puhuu siis täyttä tuubaa. Tehköön itse paremman! :D
Heh... Hän oli juuri otellut BJJ:n Finnish Openissa ollen tyytymätön suoritukseensa. Hän ei ehkä siksi ollut aivan parhaalla mahdollisella tuulella, minkä huomasi myös hänen päivyristään varsinkin Benun kommentteihin vastatessaan. Huonoja päiviä sattuu itse kullekin.

Hauska sarjishan tuo minusta on, ja onhan Tiina Paju kerännyt kokemusta alalta jo pidempään. Onkin hienoa nähdä kahden eri sukupolvea edustavan tekevän innokasta yhteistyötä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

Keskustelua Runiksesta

#21

Viesti fatman »

Nyt pisti hymyilyttämään, varsinkin kun itselläni on joskus (=usein) käynyt melkein samoin treeneissä. Vetäjän päästessä komboselityksen ja -näytön loppuun olen jo unohtanut miten tämä helppo yhdistelmä edes alkoi.

Piirrosjälki on todellakin mainiota, tätä en muistaakseni ole tekstiorientoituneena ihmisenä huomannut mainita.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
MikaR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 980
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Pohjanmaa

Keskustelua Runiksesta

#22

Viesti MikaR »

Lasse Candé kirjoitti: Tehköön itse paremman! :D
Pitääkö elokuvakriitikoiden ohjata parempi elokuva ennenkuin saavat sanoa mielipiteensä? :D
Vasara riivisi
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Keskustelua Runiksesta

#23

Viesti Lasse Candé »

Ei pitäisi ja juuri siitä hölmöydestä sekä siitä että väitän makuasiassa vastaan tuo hymiö. :D
shrapnel
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 229
Lauteille: Heinäkuu 2008

Keskustelua Runiksesta

#24

Viesti shrapnel »

Voi voi teidän kanssa. Faktoista ei voi väitellä. Mielipiteistä ja makuasioista voi väitellä. Mun mielestä toi sarjis nyt sattuu olemaan vaan huono.
Ja itsehän en osaa sarjakuvia tehdä joten jätän niiden tekemisen väliin. Silloin ku joku tekee sarjakuvan ja sen julkaisee niin silloinhan se on lukijoiden arvosteltavana. Eli oman näkemykseni mukaan mun ei tarvi tehdä sarjakuvia sen takia että voisin arvostella muiden tekemiä sarjakuvia. Aika jännää että täällä porukalla on hirveä tarve todistella pitävänsä tosta sarjiksesta.
Mika. Ei mun huono päivä vaikuta mun mielipiteeseen. Ainakaan tossa asiassa. Mielestäni Benun kommentteihin vastailin ihan normaalisti niinkuin minulla on tapana, en ainakaan itse huomaa vastauksissani mitään liiallista negatiivisuutta.
Kerro talviset taistot vie illoin,
Uusi aika kun koitti jo maan.
Oli tuhkasta noustava silloin,
Minne jäänyt on vartija maan.
-Henrik Lamberg - Tuntematon sotilas-
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Keskustelua Runiksesta

#25

Viesti Mika »

OK, yritin vain nähdä asiasta vähän aurinkoisemman puolen. Myöntänet kuitenkin itsekin, että alkuperäinen viestisi tässä ketjussa oli muuta kuin esimerkillinen. Jonkinlaiset perustelut ovat aina paikallaan. Nyt tuo ensimmäinen viestisi näyttää silkalta pahansuopaiselta avautumiselta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 1

Keskustelua Runiksesta

#26

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Ei oo mun mieleen tää sarjis, liian perussettiä. To each his own.
Kuvake
Bahar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1901
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Keskustelua Runiksesta

#27

Viesti Bahar »

Aivan mahtavaa että tänne ollaan saatu keskustelua aikaiseksi!

Otan mielelläni rakentavaa kritiikkiä vastaan!

Keep on going 8)
Bahar Tokat
Youtube-kanava
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2908
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Keskustelua Runiksesta

#28

Viesti terssi »

Ihan mielenkiinnosta, onko tämä sarjis tosiaan tehty ihan Potkua varten, vai julkaistaanko tätä jossain muuallakin? Tuntuu meinaan äkkiseltään oudolta, että ammattipiirtäjä sitoutuisi tällaiseen projektiin vain kohtuu pientä foorumia varten. :)
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
Bahar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1901
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Keskustelua Runiksesta

#29

Viesti Bahar »

Meillä alkoi Tiinan kanssa Runis-projekti jo vuonna 2008 muistaakseni. Idea lähti treeneissä (Tiinahan siis myös treenaa escrimaa), jostain hassusta heitosta, ja ajateltiin että hei, tehdään tämä! Ensiksi osallistuttiin sarjis 2009 -kisaan, mutta silloin vielä sarjakuva ei ollut pelkästään kickboxing-strippejä, vaan sielllä oli vähän kaikkea. Seuraava etappi oli Kemin sarjakuvakilpailu, jonka antologiaan Leviathaniin päästiin. Kyseinen albumi julkaistiin 2010 alussa.

Sen saimme idean Potkusta, ja päätettiin alkaa tehdä pelkästään noita treenistrippejä, treeneissä kun niitä ideoita aina syntyy :)

Meillä on sivut myös Facebookissa, jossa samat stripit on enklanniksi.
http://www.facebook.com/pages/Runis/122813924434950" onclick="window.open(this.href);return false;

Tarkoituksena olisi joskus saada Runis julkaistuksi vaikka jossain lehdessä.
Bahar Tokat
Youtube-kanava
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Keskustelua Runiksesta

#30

Viesti Mika »

terssi kirjoitti: Tuntuu meinaan äkkiseltään oudolta, että ammattipiirtäjä sitoutuisi tällaiseen projektiin vain kohtuu pientä foorumia varten. :)
Nyt tiedät ;)

Suomen mittakaavassa Potku on keskikokoinen, ei pieni, jos mittarina käytetään - kuten yleensä käytetään - liikennemääriä.

Bahar, hyvin toimii :thumbsup:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Kari Aittomäki ja 83 kurkkijaa