Perjantaina tankulaa 2h. Paikalla oli pari tyyppiä seuraamassa treenejä. Omaa lämmittelyä, jbg, ihkulyhyt zz ja sitten ba kaot. Jostain nekin sitten äkkiä muistui taas mieleen vaikka alussa olinkin hetken kysymysmerkkinä. Sitten taidettiin tehdä drillejä hetki ja perään minä, Tyrsky ja Alioppilas treenattiin yksi-keskellä-kaksi hyökkää-vuorotellen-juttua. Kuulin, kuinka toinen niistä katsojista hihitti kovaan ääneen kun mä olin mätkittävänä. Naurattaisi muakin jos näkisin pakokauhuisen ilmeeni.
Note to self: lakkaa jäätymästä.
Hmm. Loppuun liikesarjaa. Tein Cha Chuita, Cuo Gangua, Beng Bua ja Shi Ba Suota. Menee ihan ok ja muistuu hyvin mieleen. Jos ens kerralla keskittyisin sitten siihen Fan Che:n. Nyt vasta tajusin että oon sen unohtanut pois. Ihan mukavaa kyllä että on taas pieni motivaationpoikanenkin herännyt ja innostaa tehdä.
Lauantaina (elikä tänään) tylsäilin töissä kuusi tuntia ja jäin sen jälkeen vielä puoleksi tunniksi huhkimaan cross trainerilla. Sieltä ajelin keskustaan ja kävin katsomassa kavereiden kanssa Napapiirin Sankarit. Haluun Lappiin ja laskettelemaan!
Huomenna meen ratsastamaan mun opettajan hevosen. Oon jo valmistautunut siihen että tulen putoamaan satulasta. Heppakaveri on nuori (ja valtava, by the way), sillä on paljon energiaa ja ulkona on kylmä. Siinä on rodeon yhtälö.
Mutta silti se on yksi parhaimmista

...
Ok. Ei mulla ollu muuta!