Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Pepetus
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 360
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Espoo,Olari

#16

Viesti Pepetus »

Mika kirjoitti: Mulla yksi uni on jatkunut niin kauan kuin muistan, varmaan ainakin 20 vuotta. Jatko-osia tulee tätä nykyä enää ehkä kerran pari vuodessa.

Olen tappanut jonkun, syytä en tiedä, uhrista en oikein tiedä mitään tai en ainakaan muista. Mitään tunnontuskia ei ole, kovasti vain pakoilen virkavaltaa. Kyse on ihan puhtaasti selviytymisestä. Se pakoilu on joskus aika vauhdikastakin, ja ironista kyllä, siitä tulee mieleen monet Hollywood-toimintaleffat, joita en katso edes kirveellä. Ehkä olenkin sitten piilofani. :D

Uni ei ole ahdistava, oikeastaan melkein päinvastoin. Kun en ole jäänyt kiinni... :badgrin:

Ja toi välinpitämättömyys on kanssa ironista, koska oikeasti potisin taatusti syyllisyyttä asiasta. Luulisin...?...:thinking:
Toi on jo aika mielenkiintosta. KIRJOTA KIRJA!

Mulla on ollut tässä pari häröä unta.
Olen menossa koulun joulujuhlaan juontaa ja taidan olla jossain ihme ramppi kuumeessa vaikkei kyllä niinkun sillee jännitä mut emt. Olen siis 15 vuotias.

Eka oli pari outoa unta jossa olin koulussa alasti (vaatteet oli unohtunut kotiin!) ja pidin kättä vain kalleuksieni edessä eikä kukaan tuntunut välittävän ja minustakin oli ihan normaalia tosin vähän välttelin kulmia ja muistan että aina välillä se peitto käsi unohtu :D

Toinen oli samanlainen tosin kotona ja pari kaveria oli käymässä..

Sitten oli vielä oudompi

Olin koulun jossain juhlassa ( en tiiä mikä) ja iso sali ehkä 900 ihmistä ja istuin kohtuu keskellä.
Tuli sitten luokan valvoja kyselemään että : "pepe sä oot rohkee poika hei ota tosta joku tyttö pariks ja menkää tonne lavalle"
mä sanoin näin "njooh no ok, oota sekka" ja otin farkut pois jalasta koska jotenkin ei voinut farkut jalassa mennä sinne :D Valikoin siitä sitten jonkun ja sitten kun sinne lavalle käveltiin niin piti sitten laulaa ja tanssia. Tässä vaiheessa muistan että minulla oli siis farkkujen alla pitkät kalsarit joiden PÄÄLLÄ bokserit :D väritkin olivat erottuvaiset tyyliin valk vs musta.
Siinä mä sitten vedin jotain balettia kun se tyttö siinä laulo.
Karkasin sitten kun se juhla loppu ettei tarvinnut jäädä siivoomaan tuoleja :D
Sitten muistan että laitoin vielä ihan innoissani kuvia galleriaan siitä jossa olin sellasessa perus taitoluistelu asennossa jossa yks jalka maassa.



JA EI! minulla ei ole mitään erikoisia fantasioita itseni paljastamisesta tai nolaamisesta. Pidän itseäni ihan normaalinan tosin jos luette paljastukset threadista osioni ja tämän voi olla ettette halua ikinä olla minun kanssani minkään näkösissä tekemisissä :D
Haishai :D
Kuvake
inka1985
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1048
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#17

Viesti inka1985 »

Minä näen lähes joka yö aivan omituisia unia. Niin kuin silloin kerran se uni, jossa olin Mikan morsian...mutta ei siitä sen enempää. :lol:

Viimeisin uni, jonka muistan oli matka-uni. Häröilin Helsingin keskustassa kunnes yhtäkkiä tajusin, että piti sinä päivänä lähteä Kanarialle ja otin taksin lennosta. Sitten huomasin, että lentoliput ja passi ovat kotona. No, taksilla ensin kotiin, ja tietenkin siinä vaiheessa tuli mieleen myös pakata ja tarkistaa, että monelta ko. lento edes lähtee. Äiti keitteli rauhassa ruokaa kun siinä sähelsin ja kun kerroin, että lippujen mukaan klo17.09, äiti vain totesi tyyliin "No hyvinhän sä vielä ehdit" (kello oli siinä vaiheessa vähän yli neljä).
Little Miss can't be wrong
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#18

Viesti Ari »

Näin viime yönä unen, jossa potku.nettiin oli ilmestynyt uusi keskustelualue nimeltään Mummola. Sinne kirjoitettiin pelkästään aiheista, joista halusi valittaa. Mummolassa oli neljä viestiketjua, jotka kaikki olivat Mikan aloittamia ja ne käsittelivät ihmeellisiä aiheita, joista en tosin muista muita kuin yhden; valituksen pastakastikkeiden "vääristä" väreistä.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#19

Viesti TimoS »

Ari, kertoiko unesi että miksi sen alueen nimi oli Mummola ? :lol:

Minä taas en ikinä muista uniani, joten aina ihmettelen ihmisiä jotka siihen pystyvät
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#20

Viesti Ari »

TimoS kirjoitti: Ari, kertoiko unesi että miksi sen alueen nimi oli Mummola ? :lol:
Ei kertonut. Pitänee kysyä Mikalta aiheesta seuraavan kerran kun nukun.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#21

Viesti Mika »

Ari kirjoitti: Näin viime yönä unen, jossa potku.nettiin oli ilmestynyt uusi keskustelualue nimeltään Mummola. Sinne kirjoitettiin pelkästään aiheista, joista halusi valittaa. Mummolassa oli neljä viestiketjua, jotka kaikki olivat Mikan aloittamia ja ne käsittelivät ihmeellisiä aiheita, joista en tosin muista muita kuin yhden; valituksen pastakastikkeiden "vääristä" väreistä.
Keiju, nyt ne luulee mua suksi tai sua muksi tai jotain! :shock:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#22

Viesti TimoS »

Mika kirjoitti: Keiju, nyt ne luulee mua suksi tai sua muksi tai jotain! :shock:
Pelottava jo ajatuksena! :lol:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#23

Viesti Mika »

Ai niin, yksi uni joka ilmestyy aika useinkin, liittyy koulunkäyntiin (:roll:). Taisin taas viime yönä katsella sitä.

Eli on lukukauden loppu ja yhtäkkiä huomaankin, että olen vallan unohtanut käydä jonkin aineen tunneilla ja tenteissä! Siis ihan vallan unohtanut koko aineen lukkaristani. Hirveä paniikkihan siitä iskee, "miten mä nyt valmistun, pitääkö mun odottaa vuosi että tää kurssi järjestetään uudestaan? :? ".

Tapahtumapaikka on aika usein Porin Kauppis. Luulenkin että tää liittyy aikaan, jolloin aloitin ammattikorkeakoulun, koska heti ensi metreillä tiesin etten kävisi sitä loppuun (ei vain kiinnostanut kaupallinen ala), esimerkiksi konekirjoituksen skippasin heti ekana lukukautena. Kyllähän se tietysti aika ajoin tuntui oudolta käydä vain niillä tunneilla, joista koin hyötyväni tai joiden opettajista pidin (ATK, julkishallinto, englanti, saksa, markkinointi, viestintä ja muutama muu).
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#24

Viesti nyyski »

Mä en tänne kehtaa sairaimpia uniani laittaa, mutta viimeöisen voisin. Eli siis olin treeneissä liikuntasalissa. Matsasin jartsan kanssa ja yhtäkkiä nappasin hänet suorille käsille pääni yläpuolelle. Sen jälkeen heitin hänet vaan jaloilteen maahan. Jartsa sitten juoksi kysyyn Mikalta että saako noin tehdä. Mika huomautti että se kuuluu lajiin ja että oli hyvä suoritus multa :lol:
Matti Lintula
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#25

Viesti JanneM »

heheh... Mä näin viime yönä unta Tabbysta.... :oops:
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#26

Viesti mronkain »

Ari kirjoitti: Näin viime yönä unen, jossa potku.nettiin oli ilmestynyt uusi keskustelualue nimeltään Mummola. Sinne kirjoitettiin pelkästään aiheista, joista halusi valittaa. Mummolassa oli neljä viestiketjua, jotka kaikki olivat Mikan aloittamia ja ne käsittelivät ihmeellisiä aiheita, joista en tosin muista muita kuin yhden; valituksen pastakastikkeiden "vääristä" väreistä.
No mutta mitä hemmettiä!? Miksei tuota aluetta ole jo perustettu! :lol:

- Marko
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#27

Viesti Keiju »

Mika kirjoitti:
Ari kirjoitti:Näin viime yönä unen, jossa potku.nettiin oli ilmestynyt uusi keskustelualue nimeltään Mummola. Sinne kirjoitettiin pelkästään aiheista, joista halusi valittaa. Mummolassa oli neljä viestiketjua, jotka kaikki olivat Mikan aloittamia ja ne käsittelivät ihmeellisiä aiheita, joista en tosin muista muita kuin yhden; valituksen pastakastikkeiden "vääristä" väreistä.
Keiju, nyt ne luulee mua suksi tai sua muksi tai jotain! :shock:
Ai tää uniketju onkin näin hauska? Olen tätä turhaan boikotoinut. Suksi ja muksi tappeli, kumpi voitti? Sama se, pääasia, että se Mummola tulisi...
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#28

Viesti tabitha »

JanneM kirjoitti: heheh... Mä näin viime yönä unta Tabbysta.... :oops:
Millaista?

Mä näin kerran unta Jussi Häkkisestä. Se oli aika pelottavaa.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#29

Viesti JanneM »

tabitha kirjoitti:
JanneM kirjoitti:heheh... Mä näin viime yönä unta Tabbysta.... :oops:
Millaista?

Mä näin kerran unta Jussi Häkkisestä. Se oli aika pelottavaa.
No sä esittelit sun punaseks värjättyä tukkaas...
Ei mitään pelottavaa. :D Ihan kiva uni oli.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#30

Viesti tabitha »

O_o

Itse olen nähnyt rivon unen Urho Kekkosesta ja luokanopettajastamme. Se oli joskus 12-vuotiaana. Tämä on eka paikka missä ikinä kerron siitä. Tapahtui kun olimme katsoneet koulussa dokumenttifilmin Kekkosesta, ehkä siinä filmissä oli jotain piilovaikutteita.

En ollut unessa itse mukana. Uni meni niin, että Kekkonen hiihti hangella, ja yhtäkkiä sillä ei ollutkaan vaatteita. Oli jotain häikkää potenssin kanssa niin hän laittoi suksisauvan alushousuihin (joo, todella loogisesti yhtäkkiä olikin taas vaatteet päällä) Sitten hän nousi hiihtohissillä jonkinlaiseen vaellusmajaan jossa odotti meidän opettaja, ja se makasi sängyssä pelkästään leopardi stringit päällä, ei ollut kaunis näky. Siihen heräsin ja oli ällö olo aika kauan.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 20 kurkkijaa