Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

nora

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#91

Viesti nora »

Oon viettänyt tänään minä-päivää. En ole tavannut ketään muuta kuin lääkärin, koska ne treffit oli sovittu jo aikaisemmin. On aika kivaa viettää välillä aikaa ihan keskenään.
Kävin aamulla salilla treenaamassa jalat ja vatsan. Sitten kotiin häröilemään, tein ruokaa ja otin päikkärit. Myöhemmin vielä 40min lenkki.

jep. Vapaapäivät on kivoja!
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#92

Viesti nora »

jou.

1.9 Ratsastus 1h. Ja heppakaverina juurikin tämä tapaus jonka kanssa ei oikein yhteistyöt pelaa yhteen. Ainakaan kouluratsastuksen saralla sillä nyt kun oli puomitunti niin homma oli hyvinkin hallussa. Me ei ehkä olla yhteensopivia koulukiemuroiden suhteen mutta nyt odotan kyllä että päästään hyppäämään. Meni tosi kivasti! Kauheasti hinkuaisin estevalmennuksen uudestaan aloittamista. Jos joku haluaa sponsoroida mua niin saa ottaa yhteyttä :)

2.9 Aamulenkki ~25min. Iltapäivästä salilla käsivarret, rinta ja vatsa.

3.9 Salilla jalat+vatsa. Äsken lenkki 35min. Näemmä kunto taas kohonnut kun sama lenkki saadaan alta pois lyhyemmällä ajalla. Jee :D

Jossain välissä pitäisi käydä testaamassa uuden työpaikan tuntitarjontaa. Osaisi sitten kertoa niistäkin jotain. Viikonlopusta en tiedä mutta toivottavasti maanantaina pääsisi!
Kuvake
Bahar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1901
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

nora

#93

Viesti Bahar »

nora kirjoitti: Jossain välissä pitäisi käydä testaamassa uuden työpaikan tuntitarjontaa. Osaisi sitten kertoa niistäkin jotain. Viikonlopusta en tiedä mutta toivottavasti maanantaina pääsisi!
Multa saa kysellä mitkä on kivoja tunteja! ;)
Bahar Tokat
Youtube-kanava
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#94

Viesti nora »

Thanks Bahar! Kerro ihmeessä :)

Maanataina 6.9 salilla hartiat, hauis, ojentajat, rinta ja vatsa kevyen lämmittelyn jälkeen. Perään Bodystep 1h.
Kuvake
Bahar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1901
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

nora

#95

Viesti Bahar »

Käy kokeilee ainaki VoimaTotalia, Totalia, kahvakuulaa, Just Dancea, Strip Aerobicia (oikeesti!), poweria ja corea. Mä en tykänny spinningistä. Se oli liian kivuliasta ahteriosastolle :D Enkä zumbasta. Uu, ja XFitiä ja Total Combatia sun pitää ainaki käydä kokeilee! Ja jos olisin siellä ni kävisin niillä kinesis-tunneilla, koska en oo käyny ikin. En myöskään fitness fusionissa, mutta palaute on kuulemma ollut hyvää.
Bahar Tokat
Youtube-kanava
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#96

Viesti nora »

Mahtavaa, kiitos Bahar! :)

Oonpa taas unohtunu jonnekin. Onneksi oon sentään omaan kalenteriin vähän kirjoitellut ylös että mitä oon tehny niin päivitellään nyt tännekin :D

11.9 Salilla jalat+vatsa

14.9 Salilla kädet+rinta+vatsa

15.9 Ratsastus 1h. Hypättiin esteitä ja huimasta vauhdista huolimatta oli ihan huippukivaa!

16.9 Salilla crosstrainerilla puolisentuntia+jalat+vatsa

17.9 Lenkki 50min

18.9 Salilla kädet+rinta+vatsa

20.9 Zumba 1h. Tulipahan kokeiltua. En nyt oo ihan varma että oonko samaan tapaan villinä siitä kuin ne muut, joiden kanssa oon tästä puhunut :D

Ja tänään 22.9 aamulla vapaapäivän kunniaksi core 30min ja pilates 1h. Illalla vielä ratsastusta tunnin verran mitä odottelen jo innolla :)
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#97

Viesti nora »

Ahhh mikä väsy! Onneksi huomenna on vapaa päivä. Viime kerrasta on taas ihan luvattoman pitkä aika kun oon päivitellyt tänne mitään enkä jaksa hakea kalenteria tähän että päivittäisin tämänkin päivyrin tilanteen tasalle, joten hyppään vaan tähän päivään.
Just because I can.

Työpäivän jälkeen jäin tosiaan salille ja eilen illalla ipodille tekemäni soittolistan voimin villiinnyin hikoilemaan crosstrainerin avulla. Tarkka hikoiluaika on vaipunut unholaan, mutta olin pidempään kuin kymmenen minuuttia ja vähemmän kuin tunnin. Trust me.
Sitten kävin vielä rääkkäämässä hieman vatsalihaksia, käsiä ja jalkoja. En koe tarpeelliseksi eritellä liikkeitä täällä sen yksityiskohtaisemmin. En kyllä tosin osaisikaan :D

On ollut vähän laimea viikko. Työntäyteinen, mutta urheilun kannalta laimea. Taisin käydä maanantaina salilla ja keskiviikkona oli ratsastus. Skarppausta on tapahduttava jälleen.

Jes, ja pakko fiilistellä tännekin että ostin torstaina lentoliput Osakaan! Lähtö on joulukuussa ja perillä odottaa pikkuveli, jota en ole tavannut pian puoleentoista vuoteen. Jaksaisi vielä muutaman viikon vaan odottaa!
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#98

Viesti nora »

Maanantai 11.10
Töiden jälkeen juoksumatolla n. 35min josta 25min juosten. Vatsalihaksia viitisenkymmentä.

Keskiviikko 13.10
Afropower 1h. Aina yhtä hauskaa ja tuli hiki! Tänään on ollu selkälihakset jumissa :D
+
Ratsastus 1h. Mulla on ihan paras hevonen ratsastettavana tällä hetkellä! I'm in love. Vastataivutuksia ja vastalaukkaa ympyrällä. Jäi ihan järjettömän hyvä fiilis tunnin jälkeen.
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#99

Viesti nora »

Perjantai 15.10
Vapaa päivä! Aamulenkki 35min. Illalla salilla core 30min+crossarilla 30min.

Lauantai 16.10
Yhteensä noin kuutisen kilometriä kävelyä. Seurana mulla oli kaksi ylikierroksilla käyvää 11 vuotiasta (joista toinen on pikkusiskoni) ja Justin Bieber joka raikasi musiikkipuhelimesta. Oih.. Tulipahan käveltyä ainakin hemmetin reippaasti takaisin kotiin :D
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#100

Viesti nora »

Puuuh.

29.10 duunin jälkeen crossarilla 25min+core 30min. Meinasin kuolla sinne kymmenen ekan minuutin jälkeen.

Huomenna kykin yksin kuusi tuntia toimistolla. Jeah! Ja sen jälkeen ajattelin jäädä vielä treenailemaan. Ja jos sitä sunnuntainakin menisi.

Istun tässä kung fu-treenihousut jalassa ja mulla on tankulaikävä. Ihan kuuntelen nynnymusiikkiakin sen takia. Onneksi on se leiri kahden viikon päästä, jipeyyy!
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#101

Viesti nora »

Mau.

Eilen käväsin 45min aamulenkin.

Tänään en tehnyt muuta kuin viitisenkymmentä vatsalihasta. Piti jäädä töiden jälkeen salille mutta olinkin sitten väsypää. Huomenna meen kun on vapaapäiväkin :) Enkä pääse ratsastamaan kun pikkusiskolla on synttärit.
Sellaisia pitää kuulemma juhlia.
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#102

Viesti nora »

Aamulla salilla treenailin kädet, rinnan ja vatsat.
Lähti päivä tosi mukavasti käyntiin :)

Nyt illasta skypetin serkun kanssa kaksi tuntia ja järkkäiltiin Japani-juttuja kasaan. Samaan aikaan facebookin välityksellä sain yhdeltä Japanissa vuoden viettäneeltä mantiskaveriltakin apua mun miljoonaan kysymykseeni. Parhautta. Lähtöön on jo alle kuukausi! Täpinä vaan kasvaa päivä päivältä.
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#103

Viesti nora »

Kukkuu!
Viikonloppuisen tankulaleirin ansiosta aktivoidun taas tämän päiväkirjan puolella.
Karkelot alkoivat siis eilen Kampissa parin tunnin rykäisyllä. Paikalla oli kivasti ihmisiä mikä oli tietysti superihanaa! Alkuun kivaa yhteislämppää ja venyttelyjä, sitten jbg. Yhden jalan hypyssä meinasi lähteä jalat alta. Very nice :D Perään zz, jonka ansiosta mulla on peppu ja jalat tuhannen jumissa tällä hetkellä. Perussettien jälkeen väännettiin erilaisia drillejä ja sitten harjoiteltiin tekniikoita liikkumattomaan kohteeseen. Tässä tapauksessa mun vastuksena oli piano. Mää voitin!
Loppuun oli jotain liikesarjajuttuja. Käytiin yksi liikesarja aina kerrallaan läpi ja voin (vähemmän) ylpeänä ilmoittaa etten muistanut yhtäkään. YHTÄKÄÄN. Tai no, sitten kun niitä sai yksin ja rauhassa vielä kertailla niin sitten rupesi muistumaan mutta sen pienehkön paineen alla ei syntynyt kyllä mitään muuta kuin kerta toisensa jälkeen riveistä nolona pois luikkimista. Eihän se kamalasti hymyilyttänyt. No, kävin sitten Tyrskyn (joka on muuten ihan mahdottoman kiva tyttö!) kanssa Cuo Gangia läpi ja vähän Cha Chuitakin ja Timin kanssa Beng Bua. En ees muistanut mun parin vuoden takaista kisaliikesarjaani Shi Ba Suota jota väänsin aikanaan niin paljon että alkoi ällöttää. Jumalauta.

No, eipä tässä. Mä lähden takaisin treenaamaan! Adios -->
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

nora

#104

Viesti Tyrsky »

Sinäkin oot loistava tyyppi : )

Mulla on ahteri vieläkin niin jumissa perjantain zz:stä >.<
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#105

Viesti nora »

Voi Tyrskynen, mulla jatkui jumi aina keskiviikolle asti. I'm loving it.

Lauantaina 13.11 4h tankulatreeniä. Olen laiska, joten tapahtumat voi lukaista vaikka Tiitun tai Elinan päivyreistä.
Maininnan arvoinen asia: en mä ollutkaan unohtanut niitä liikesarjoja! Pahasti ainakaan.

Maanantai ja tiistai meni jumituskoomassa ja töissä.

Keskiviikko 17.11 Ratsastus 1h. Avotaivutukset. Mun heppa on paras heppa.

Torstai 18.11 Ratsastus 1h. Korvaustunti. Väistöt ympyrällä. Hevonen oli ihan löysä banaani ja mun pohkeissa ei oo mitään voimaa.

Illalla töitä ja duunin jälkeen jäin vielä salille. Juoksumatto, vatsa, rinta ja kädet. Perussetti. Lauantaina voisin jäädä töiden jälkeen uudelleen.

Huomenna kung fuilua.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 63 kurkkijaa