Voit luoda tilin myös sosiaalisen median tunnuksillasi. Klikkaa alta. :)

Kuva

Heia!

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Ylipotkija: valvoja

Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 62 kertaa
Tykätty: 51 kertaa

Heia!

Viesti flammee » syys 19, 2010, 16.53

Kyllähän mää tähän palveluun jo aikaa sitten liityin facebookin kautta, mutta ei ole tullut yhtään treeniä kirjattua, kun kahden harjoituspäiväkirjan pitäminen tuntus vähän nihkeältä.

Ja jos treenaa joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä niin tunkeeko se liikaa tavaraa facebookin seinälle.. :p

Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yin-jooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 555 kertaa
Tykätty: 212 kertaa
Viesti:

Heia!

Viesti Mika » syys 19, 2010, 16.58

flammee kirjoitti: Ja jos treenaa joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä niin tunkeeko se liikaa tavaraa facebookin seinälle.. :p
Kyllä :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Lauteille: Kesäkuu 2007
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Heia!

Viesti Poika » syys 19, 2010, 17.12

Mika kirjoitti:
flammee kirjoitti: Ja jos treenaa joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä niin tunkeeko se liikaa tavaraa facebookin seinälle.. :p
Kyllä :D
Olen reilu kuukauden käyttänyt kyseistä palvelua ja olen ruvenut miettimään juuri tuota samaa.
Tuntuu, ettei ruudulle enää muuta mahdu. Jokuhan vois jopa luulla etten tee muuta kuin treenaan ja roikun netissä. :shock: Käynhän mä sentään välillä töissä ja nukkumassakin... :lol:
Nice asses - make the world a better place.

Kuvake
Jaawa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Lauteille: Syyskuu 2008

Heia!

Viesti Jaawa » syys 19, 2010, 17.16

No tuotahan voi kontrolloida facebookista, miten paljo räpäskää tulee seinälle. Sit treeniksenä mä pidän tätä todella näppäränä, on läski-kuvaaja ja treenitilastonippeleitä. Potkun treenikseen voi satuilla ne loput sitten. Eli, tää heia on mua varten, Potkun treenis muita :D
The unplanned organism is a question asked by Nature and answered by death.

Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Lauteille: Kesäkuu 2009

Heia!

Viesti Aleksi T » syys 19, 2010, 18.03

Heiaan saa helposti kaiken teknisen tiedon ja vanhempia reenejä on myös helppo tarkastella kuten myös kaikenlaisia tilastoja yms.
“When you’re out there partying and horsing around, somebody out there at the same time is working hard, somebody is getting smarter, and somebody is winning”

Kuvake
Niksoni
polveenpotkija
Lauteille: Syyskuu 2010

Heia!

Viesti Niksoni » syys 19, 2010, 19.17

ihan näppärän olonen sivusto...Oli heti pakko liittyä ja naputella sinne tämän viikon treenejä. :smt003
Whatever doesn't kill you...It's gonna leave a scar

laalto
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Lauteille: Huhtikuu 2006
Etulaji: aikido

Heia!

Viesti laalto » syys 19, 2010, 22.20

flammee kirjoitti: Kyllähän mää tähän palveluun jo aikaa sitten liityin facebookin kautta, mutta ei ole tullut yhtään treeniä kirjattua, kun kahden harjoituspäiväkirjan pitäminen tuntus vähän nihkeältä.

Ja jos treenaa joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä niin tunkeeko se liikaa tavaraa facebookin seinälle.. :p
Mää oon ratkaissut tämän ongelman siten, että settingseistä olen valinnut ulospäin jaettavaksi vain tähdellä merkityt suosikit. Tällöin naamattuun ei normaalisti lähde mitään, mutta jos erikseen haluaa jakaa jotain, niin se on vain yhden kliksautuksen päässä. Itellä kun noita reenikertoja tulee Heiaan kirjattua n. 10kpl viikosta, joista suurin osa tylsää rutiinia.

jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Lauteille: Helmikuu 2005
Etulaji: Karate
Sivulajit: Potkunyrkkeily
Takalajit: KU
Tykännyt: 2 kertaa
Tykätty: 5 kertaa

Heia!

Viesti jsv » syys 19, 2010, 23.30

Toisaalta, onhan se vastaanottajankin varsin helppo laittaa asetuksistaan Heia piilotettuksi. Joten sinänsä toi spämmi on aika harmitonta.
Jussi Vesala

Kuvake
flammee
etupotkija

Heia!

Viesti flammee » syys 19, 2010, 23.43

Joo, kyllä tuo nytten kun löysi (=viitsi katella) sen option jolla saa ylenmääräisen treenilistaamisen pois, niin tuli kirjattua samalla tämän kuun treenit ja kyllähän tuo ihan kivalta seurantavälineeltä vaikuttaa.

ToniL
ilmaanpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2010

Heia!

Viesti ToniL » syys 21, 2010, 22.17

jsv kirjoitti: Minä sain pronssisen lätkän vuoden jälkeen :) Eli taitaa olla joku uusi markkinointikikka vain, ei sen kummenpaa.
Joo, minutkin oli ylennetty kesken pitkän treenitauon, varmaan se vuosi tuli täyteen.

Selvästi käyttäjiä on alkanut tulla lisää ja samalla uusia ryhmiäkin alkaa ilmaantua. Melkein voisivat laittaa tuohon jonkun haun, kuitenkin nytkin ryhmiä on 664 ihme järjestyksessä ja varmasti tulee lisää.

Itse tutustuin palveluun, kun entinen seura perusti ryhmän tuonne. Ihan hyvä tätä on käyttää treenien kirjaamiseen...

Kuvake
flammee
etupotkija

Heia!

Viesti flammee » syys 21, 2010, 22.45

Mitä niillä ryhmillä tekee siellä?

Kuvake
Jaawa
päähänpotkija

Heia!

Viesti Jaawa » syys 21, 2010, 23.13

flammee kirjoitti: Mitä niillä ryhmillä tekee siellä?
Toistaseksi niiden ainut funktio on keskustelut, sinne saa tehä aiheita ja höpötellä menemää.

Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Lauteille: Kesäkuu 2009

Heia!

Viesti Aleksi T » syys 22, 2010, 12.50

Jaawa kirjoitti:
flammee kirjoitti: Mitä niillä ryhmillä tekee siellä?
Toistaseksi niiden ainut funktio on keskustelut, sinne saa tehä aiheita ja höpötellä menemää.
Lisäksi pystyy vertailemaan reenejä ryhmän sisällä ilman että kaikki kaverit näkyy.
“When you’re out there partying and horsing around, somebody out there at the same time is working hard, somebody is getting smarter, and somebody is winning”

jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Lauteille: Helmikuu 2005
Etulaji: Karate
Sivulajit: Potkunyrkkeily
Takalajit: KU
Tykännyt: 2 kertaa
Tykätty: 5 kertaa

Heia!

Viesti jsv » syys 23, 2010, 19.05

Me laitettiin toissa kesänä vedonlyönti pystyyn ryhmän sisällä siitä, kuka treenaa eniten kesän aikana. Voittaja sain skumppapullon. Itse en voittanut, kun työmatkapyöräilijöillä oli suhteettoman suuri etu puolellaan :)
Jussi Vesala

Kuvake
Jaawa
päähänpotkija

Heia!

Viesti Jaawa » syys 24, 2010, 10.38

Treenejä lisätessä sielä alhaalla on nappi jonka kautta saa pyydettyä uusien lajien lisäämistä listaan, mun toive ois että joku muukin laittais pyynnön: Roadwork

Eli lajinomaista juoksemista, yleensä puhutaan nyrkkeilyyn liittyen mutta miksei minkä tahansa kamppailulajin treenaaja voi tehdä juoksemisen ohessa intensiivisiä intervallidrillejä ja aerobisia tekniikkavetoja, ja sehän on nimenomaan Roadwork.

Koska ois kiva saada tosiaan tuo tonne listaan, mähän kun en lenkkeile, mä teen roadworkkiä, veri suus tai ei ollenkaa! :D

Vastaa

Lauteilla

Potkulaisia lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 kurkkija