Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Heia!

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Heia!

#16

Viesti flammee »

Kyllähän mää tähän palveluun jo aikaa sitten liityin facebookin kautta, mutta ei ole tullut yhtään treeniä kirjattua, kun kahden harjoituspäiväkirjan pitäminen tuntus vähän nihkeältä.

Ja jos treenaa joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä niin tunkeeko se liikaa tavaraa facebookin seinälle.. :p
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Heia!

#17

Viesti Mika »

flammee kirjoitti: Ja jos treenaa joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä niin tunkeeko se liikaa tavaraa facebookin seinälle.. :p
Kyllä :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

Heia!

#18

Viesti Poika »

Mika kirjoitti:
flammee kirjoitti: Ja jos treenaa joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä niin tunkeeko se liikaa tavaraa facebookin seinälle.. :p
Kyllä :D
Olen reilu kuukauden käyttänyt kyseistä palvelua ja olen ruvenut miettimään juuri tuota samaa.
Tuntuu, ettei ruudulle enää muuta mahdu. Jokuhan vois jopa luulla etten tee muuta kuin treenaan ja roikun netissä. :shock: Käynhän mä sentään välillä töissä ja nukkumassakin... :lol:
Nice asses - make the world a better place.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 5

Heia!

#19

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

No tuotahan voi kontrolloida facebookista, miten paljo räpäskää tulee seinälle. Sit treeniksenä mä pidän tätä todella näppäränä, on läski-kuvaaja ja treenitilastonippeleitä. Potkun treenikseen voi satuilla ne loput sitten. Eli, tää heia on mua varten, Potkun treenis muita :D
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Heia!

#20

Viesti Aleksi T »

Heiaan saa helposti kaiken teknisen tiedon ja vanhempia reenejä on myös helppo tarkastella kuten myös kaikenlaisia tilastoja yms.
Kuvake
Niksoni
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 203
Lauteille: Syyskuu 2010

Heia!

#21

Viesti Niksoni »

ihan näppärän olonen sivusto...Oli heti pakko liittyä ja naputella sinne tämän viikon treenejä. :smt003
Whatever doesn't kill you...It's gonna leave a scar
laalto
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 46
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: aikido

Heia!

#22

Viesti laalto »

flammee kirjoitti: Kyllähän mää tähän palveluun jo aikaa sitten liityin facebookin kautta, mutta ei ole tullut yhtään treeniä kirjattua, kun kahden harjoituspäiväkirjan pitäminen tuntus vähän nihkeältä.

Ja jos treenaa joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä niin tunkeeko se liikaa tavaraa facebookin seinälle.. :p
Mää oon ratkaissut tämän ongelman siten, että settingseistä olen valinnut ulospäin jaettavaksi vain tähdellä merkityt suosikit. Tällöin naamattuun ei normaalisti lähde mitään, mutta jos erikseen haluaa jakaa jotain, niin se on vain yhden kliksautuksen päässä. Itellä kun noita reenikertoja tulee Heiaan kirjattua n. 10kpl viikosta, joista suurin osa tylsää rutiinia.
jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 369
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Iso Omena
Etulaji: BJJ
Takalajit: KU, Potkunyrkkeily, Karate

Heia!

#23

Viesti jsv »

Toisaalta, onhan se vastaanottajankin varsin helppo laittaa asetuksistaan Heia piilotettuksi. Joten sinänsä toi spämmi on aika harmitonta.
Jussi Vesala
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Heia!

#24

Viesti flammee »

Joo, kyllä tuo nytten kun löysi (=viitsi katella) sen option jolla saa ylenmääräisen treenilistaamisen pois, niin tuli kirjattua samalla tämän kuun treenit ja kyllähän tuo ihan kivalta seurantavälineeltä vaikuttaa.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
ToniL
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 13
Lauteille: Heinäkuu 2010
Paikkakunta: Jyväskylä

Heia!

#25

Viesti ToniL »

jsv kirjoitti: Minä sain pronssisen lätkän vuoden jälkeen :) Eli taitaa olla joku uusi markkinointikikka vain, ei sen kummenpaa.
Joo, minutkin oli ylennetty kesken pitkän treenitauon, varmaan se vuosi tuli täyteen.

Selvästi käyttäjiä on alkanut tulla lisää ja samalla uusia ryhmiäkin alkaa ilmaantua. Melkein voisivat laittaa tuohon jonkun haun, kuitenkin nytkin ryhmiä on 664 ihme järjestyksessä ja varmasti tulee lisää.

Itse tutustuin palveluun, kun entinen seura perusti ryhmän tuonne. Ihan hyvä tätä on käyttää treenien kirjaamiseen...
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Heia!

#26

Viesti flammee »

Mitä niillä ryhmillä tekee siellä?
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 5

Heia!

#27

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

flammee kirjoitti: Mitä niillä ryhmillä tekee siellä?
Toistaseksi niiden ainut funktio on keskustelut, sinne saa tehä aiheita ja höpötellä menemää.
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Heia!

#28

Viesti Aleksi T »

Jaawa kirjoitti:
flammee kirjoitti: Mitä niillä ryhmillä tekee siellä?
Toistaseksi niiden ainut funktio on keskustelut, sinne saa tehä aiheita ja höpötellä menemää.
Lisäksi pystyy vertailemaan reenejä ryhmän sisällä ilman että kaikki kaverit näkyy.
jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 369
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Iso Omena
Etulaji: BJJ
Takalajit: KU, Potkunyrkkeily, Karate

Heia!

#29

Viesti jsv »

Me laitettiin toissa kesänä vedonlyönti pystyyn ryhmän sisällä siitä, kuka treenaa eniten kesän aikana. Voittaja sain skumppapullon. Itse en voittanut, kun työmatkapyöräilijöillä oli suhteettoman suuri etu puolellaan :)
Jussi Vesala
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 5

Heia!

#30

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Treenejä lisätessä sielä alhaalla on nappi jonka kautta saa pyydettyä uusien lajien lisäämistä listaan, mun toive ois että joku muukin laittais pyynnön: Roadwork

Eli lajinomaista juoksemista, yleensä puhutaan nyrkkeilyyn liittyen mutta miksei minkä tahansa kamppailulajin treenaaja voi tehdä juoksemisen ohessa intensiivisiä intervallidrillejä ja aerobisia tekniikkavetoja, ja sehän on nimenomaan Roadwork.

Koska ois kiva saada tosiaan tuo tonne listaan, mähän kun en lenkkeile, mä teen roadworkkiä, veri suus tai ei ollenkaa! :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 26 kurkkijaa