Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Tositilanteet

#1651

Viesti Ile »

Kari Aittomäki kirjoitti: Onko Paakari yhä Paakari? .
On. Vaikka ei siis ehkä enää nelostuoppien aikakauden hengessä. Nykyään kompleksi, josta löytyy saunakabinettia ja sisäpihaterassia. Loppuillan kuvioita en ole muutamaan vuoteen testannut, mutta toimiva pistäytymisbaari katutasossa. Lounaalla tulee käytyä kun tämä konttuuri on ihan tässä vieressä...

Sorry ketjun :ot:
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Tositilanteet

#1652

Viesti Sole »

Väkivallaton tositillanne vaihteeksi. Eli oltiin tyttöystävän ja kaverini kanssa jonottamassa baariin kun eteemme kiilasi kaksi hyvin humalaista venäläismiestä. Hetken hämmennyksen jälkeen toinen näistä(selvempi) lähti pois ja tämä etuilija jäi yksin siihen. KAverini siihen sitten kysyi että "anteeks mutta sä etuilit meitä että siirryks" ja vastaukseksi tuli ainoostaan linjaa haista pipari että mä olin tässä mun kaverin kanssa. Tämä mun kaveri sitten uudelleen pyysi yllättävän kohteliaasti että siirrytkö helvettiin ja sama vastaus tuli, että olin tässä mun kaverin kanssa ja jos sulla on joku ongelma mennään tonne nurkan taa selvittää tä juttu.Siihen Mun Kaveri vaan vastas että en mä haluu tulla tappelee sun kans mihinkää ku haluun jonottaa että päästää baariin. Sit tää etuilija alko käymää jo aika uhkaavaks huutaa ja tönimää ja siinä vaiheessa me sitten pienen katseen vaihdon jälkeen asetuttiin omii paikkoihin eli kumpikin tän etuilijan keskilinjan sivulle, noin 90 asteen kulmaan. Valmistautusin sitten että jos se koskee mun kaveriin vielä uhkaavasti ni naamasta tonttiin ja jos lähtee mua kohti ni en odota ees että ehtii koskea. Sitten kaikki meni päi persettä, tyttöystävä keksi tulla siihen väliin ja meni noin 20cm päähän tästä etuilijasta huutamaan täysillä. Pikkusen alko jännittää että jos nyt se käyki käsiksi mun tyttöystävään, mutta si portsari tuliki jo paikalle ja kysys muilta jonossa olleilta että etuiliko mies ja lopulta kaveri lähti jonon perälle.

Oppisin sen että sovittiin tyttöystävän kanssa, että jos on uhkaava tilanne hän pysyy poissa tieltä ja menee hakemaan portsaria tai vastaavaa.
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
Sylvesteri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1535
Lauteille: Marraskuu 2005

Tositilanteet

#1653

Viesti Sylvesteri »

Jooh, olen itsekin sanonut tyttökaverille että jos joskus menee mähinäksi niin pysyy pois tieltä, eikä tule väliin tai herra paratkoon, missää tilanteessa kiskomaan minua eroon siitä. Auttaa toki saa, jos se vain pystyy :D

Kyllähän tässä alkoi yksi isokokoinen vanha umpikänninen äijä äkisemään täysin provosoimatta minulle ja kaverilleni kun istuimme terassilla. Sanoin vain hiljaisesti kaverilleni että meitä on kaksi ja tuo on yksin ja jos se nousee seisomaan, niin tulee vaan mun perässä, minä aloitan. Muuten emme reagoineet äijään yhtään mitenkään, minä olin kuin en olis huomannut koko ukkoa.

Hetkisen se siinä omassa pöydässää jupisi, sitten keksi jotain muuta tekemistä. Olis kyllä vähän jännittänyt käydä sen verran isomman ukon kanssa tappelusille, mutta jäi nyt sekin näkemättä.

Kerran sain itse huolella turpaani, kun olin ensin tyrmännyt homman aloittaneen räyhänhengen pääpuskulla ja sitten sen n kpl kavereita kävivät kimppuuni. Ekan tyypit pysäytin pysärillä mutta sitten tulikin jo osumaa. silloin päätin että tästä lähtien lyön itse ekana, mikäli siihen tulee tarvetta.
Timo T84
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 89
Lauteille: Toukokuu 2008

Tositilanteet

#1654

Viesti Timo T84 »

toni-f kirjoitti:
Vanhakankea kirjoitti: Olisi "kiva" lukea näiden "minä vedin ja voitin" tarinoiden seassa myös niitä tarinoita, kun itse sai pataan. Ketä aloittaa?

"Moi, mä olen N.N ja vaikka mulla on vankka kamppailutausta, niin olen saanut pataani."

Melkein jo lähdin kertomaan omista kokemuksista. ;-)
No minäpä kerron.
Aikoinaan nuorena poikana ku rupesin kapakoissa käymään, niin eteeni tuli kiukkunen mettä mies. Sellanen hirvee karju joka on lihaksensa kasvattanu puutöissä kirveen kans. Se koko illan auko päätä ku mul oli pitkä letti. Koitin rauhotella sitä ja sanoin kyllä että en nyt millään jaksais kuunnella tollasta turhaa tårta på tårta. Asiat meni kumminkin niin pitkälle, että tirvasin turpaan sitä kaveria, mutta juuri sillä hetkellä portsari tuli ja heitti mut ulos. En oikein tiedä miksi jäin kapakan ulkopuolelle, mutta se heppu tuli kahden kaverin kanssa sitte ulos ja silloin tajusin, että nyt tulee turpaan ja kunnolla. Oikein rokumaisesti nostin käteni ilmaan ja huusin, että "antaa sitte pipari tulla." Muistan nähneeni oikean käden koukun, mutta mitään en tuntenut. Olin kuulemma menettänyt tajuntani ekasta iskusta ja sitten nämä metsän möröt olivat kilpaa potkineet minua siinä maassa. Kun heräsin, niin huomasin, että suusta tulee verta ja toinen silmä oli kokonaan kiinni ja toisella pystyin hiukan tihruttamaan. Joka paikkaan särki. Sillo tuli turpaan oikein kunnolla :tyrmays:

Jollain tasolla ansaittu lopputulos, mutta en ole ikinä tajunnut tommosia tårta på tårta jotka tulee joukolla päälle :x Mä en vaan kehtais.

Mutta hyvä "tarina", kiitti jakamisesta :) Tarvittiinko muuten lääkäriä, vai nuolitko haavat kotona?
toni-f
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 269
Lauteille: Tammikuu 2009

Tositilanteet

#1655

Viesti toni-f »

Neljä tikkiä silmäkulmaan ja lievä aivotärähdys
Kuvake
maminglei
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 341
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: KL, MY

Tositilanteet

#1656

Viesti maminglei »

Kerran kasitoistavuotiaana oltiin baarissa hirveissä känneissä ja oli rauhaa ja rakkautta ilmassa. Paikkana Monttu joka oli siihen aikaan hyvä rokkiluola. Menin keventämään oloani ja näin näyn: kusilaari oli ääriään myöten täynnä virtsaa ja pohjalla oli lasinsirujen seassa hintavan oloinen miesten metallinen rannekello. Se oli mielestäni niin äärettömän suurta ja merkityksellistä taidetta että kävin hakemassa kaverinkin sitä ihmettelemään. Kusiputkaan tulee sitten siinä samalla ko. aikaraudan omistaja, joka huomaa kellonsa olevan ns. lirissä, vetää herneet nenään ja minua turpaan. Luuli kait minulla olevan osuutta asiaan. Se oli sellainen kaari nyrkin rystyllä ylhäältä alas nenänvarteen, puhdas Gwa Chui CLF-kielellä. En vaan osannut suuttua asiasta ollenkaan, sanoin vaan että ei näin, tuo sattui ja pidin käsiä edessä valmiina ja kontrolloin etäisyyttä. Päätöksessä olla hyökkäämättä oli mukana väkivallattomuusaatetta, yllätyksen tuomaa hölmistymistä ja ehkä tiedostamattomana myös vähän pelkoa siitä että kostohyökkäyksessä käy huonosti kun tappelukokemusta on kovin vähän. Kundi oli täpinöissään valmiina jatkamaan tappelua, mutta tilanne raukesi sitten pienen sananvaihdon jälkeen. Kaveri kyseli jälkeenpäin että mikset rokannut menemään, hän oli ihan valmiina komppaamaan. Taisimme käydä vinkkaamassa pokelle joka poisti tyypin? Näytin viikon verran pandalta enkä päässyt hoitelemaan mallityttöjä.
"Ma Minglei, you fat, not fit" - sifu Wong Jan Yum
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Tositilanteet

#1657

Viesti tohtorismies »

Että ihan reisille meni se homma, et lähtenyt paneen mallityttöjä. Ei maminglei, ei näin.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
n0k
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2010
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: BJJ
Takalajit: Krav Maga, Defendo

Tositilanteet

#1658

Viesti n0k »

Tuli mieleen eräs tiukkaakin tiukempi päällekarkaus tapaus tuolta kymmenenvuoden takaa kun olin sellai mopoikäinen.

Käveltiin kaverini kanssa pahamaineisessa Hyvinkään keskustassa
alla: Kaupunki - rikokset, asukasluku, rikokset/1000 asukasta kohden
Hyvinkää - 245 45259 5,41
( lähde: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1896114" onclick="window.open(this.href);return false;)

Noh keskusteluun uppoutuneena tein yhden kriittisimmistä virheistä ja unohdin ympäristön tarkkailun. (Tiedän...suuri virhe ip näkökulmasta.)

Kävelimme juuri linja-auto aseman edessä, samalla juttua iskien ja naureskellen, kun yhtäkkiä näin ääreisnäollä sivulta lähestyvän obstaakkelin kovalla vauhdilla! Tein salamannopean väistö liikkeen kumartumalla alas, kyseinen esine viuhahti pääni yli ja olin valmiina ampumaan kiinni kuin raivohärkä ja rankaisemaan tätä päällekarkaajaa, kunnes nopean tarkastelun jälkeen tämä hyökkääjän melee ase paljastui kukalliseksi käsilaukuksi ja itse hyökkääjä about 70-80vuotiaaksi ja noin 1.3m ja alle 50kg kokoiseksi kyyristeleväksi mummeliksi joka huusi kuin hyeena:
" SAISIT SINÄKIN PERKELEEN KAKARA TÄMÄN REUMAN NIIN EI SAATANA ENÄÄ NAURATTAISI!"

Lähti sitten kiukkuisena käpyttelemään päinvastaiseen suuntaan ja jäimme kaverin kanssa tumput suorina ihmettelemään tuon kaupunkien kauhun vihaista marssia kohti keskustaa.

Tarinan opetus: Mummoinvaasio on tulevaisuuden kauhukuvista kauhistuttavin.
Tripping a blind man so easy to do,
Tripping a blind man why can't it be you?
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tositilanteet

#1659

Viesti Paappa »

n0k kirjoitti: Tarinan opetus: Mummoinvaasio on tulevaisuuden kauhukuvista kauhistuttavin.
Pahkasiassa tätä ennustettiin jo vuosia sitten. Tätä varten suositeltiin välinettä S&W .357 varustettuna mummotutkalla.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
toni-f
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 269
Lauteille: Tammikuu 2009

Tositilanteet

#1660

Viesti toni-f »

n0k kirjoitti: Tuli mieleen eräs tiukkaakin tiukempi päällekarkaus tapaus tuolta kymmenenvuoden takaa kun olin sellai mopoikäinen.

Käveltiin kaverini kanssa pahamaineisessa Hyvinkään keskustassa
alla: Kaupunki - rikokset, asukasluku, rikokset/1000 asukasta kohden
Hyvinkää - 245 45259 5,41
( lähde: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1896114" onclick="window.open(this.href);return false;)

Noh keskusteluun uppoutuneena tein yhden kriittisimmistä virheistä ja unohdin ympäristön tarkkailun. (Tiedän...suuri virhe ip näkökulmasta.)

Kävelimme juuri linja-auto aseman edessä, samalla juttua iskien ja naureskellen, kun yhtäkkiä näin ääreisnäollä sivulta lähestyvän obstaakkelin kovalla vauhdilla! Tein salamannopean väistö liikkeen kumartumalla alas, kyseinen esine viuhahti pääni yli ja olin valmiina ampumaan kiinni kuin raivohärkä ja rankaisemaan tätä päällekarkaajaa, kunnes nopean tarkastelun jälkeen tämä hyökkääjän melee ase paljastui kukalliseksi käsilaukuksi ja itse hyökkääjä about 70-80vuotiaaksi ja noin 1.3m ja alle 50kg kokoiseksi kyyristeleväksi mummeliksi joka huusi kuin hyeena:
" SAISIT SINÄKIN PERKELEEN KAKARA TÄMÄN REUMAN NIIN EI SAATANA ENÄÄ NAURATTAISI!"

Lähti sitten kiukkuisena käpyttelemään päinvastaiseen suuntaan ja jäimme kaverin kanssa tumput suorina ihmettelemään tuon kaupunkien kauhun vihaista marssia kohti keskustaa.

Tarinan opetus: Mummoinvaasio on tulevaisuuden kauhukuvista kauhistuttavin.
Ei hitto toi oli paha veto :maahan:
Kuvake
maminglei
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 341
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: KL, MY

Tositilanteet

#1661

Viesti maminglei »

tohtorismies kirjoitti: Että ihan reisille meni se homma, et lähtenyt paneen mallityttöjä. Ei maminglei, ei näin.
Joo eihän tossa tilanteessa kehtaa edes mennä vonkaamaan säpiä. Otin kyllä tilanteesta opikseni

Mutta vakavasti ottaen kyllä toi jäi kaivelemaan mieltä pitkäksi aikaa: jätinkö lyömättä (kun siihen olisi kumminkin ollut työkalut hallussa) OIKEASTI satarosenttisesti sen vuoksi että kannatin väkivallattomuutta ja olin moisen moukkamaisuuden yläpuolella, vai sen takia että syvällä sisimmässäni oli kakkaa joka pyrki housuun? Väitän että tapahtunut ikävyys osaltaan vaikutti siihen että jonkun vuoden päästä olin jo kovinkin eri mieltä siitä miten vastaavassa tilanteessa reagoidaan. Onko joku ottanut pataan, omasta tahdosta jättänyt kuittaamatta ja myöhemmin pystynyt samaan jaloon käyttäytymiseen uudelleen? Itse en.

No paitsi kerran, mikä oli kylläkin erilainen tilanne. Olin ovella ja ratiosta rätisee että yläkerrassa tapellaan. Ryntään portaat ylös ja siellä esileikkii tuttu shotokan-treenaaja ja joku tuntematon tyyppi. Tuntematon raivoaa jotain nyrkit pystyssä ja shotokan joraa edessä karaten ottelupomppimista. Huvittava näky. Tiedän shotokanin mukavaksi kaveriksi ja tuntematon on häntä fyysisempi ja hermostuneempi, jotenka lasken hänet suuremmaksi uhaksi soittolan asiakkaitten turvallisuudelle. Menen väliinsä juuri kun tuntematon on lähdössä päälle ja alan rauhoittaa häntä työntämällä tilanteesta pois ja samalla käskyttämällä. Teen sen virheen että luotan tuttuun ihmiseen enkä pidä karatekaa uhkana. Kun tuntematon on jotenkin hallussa, karateka päättää vielä hyökätä karaten kuuluisalla askel ja isku -kombinaatiolla, joka on kuitenkin sen verran huonosti tähdätty että osuu portsarin kälättimeen. Siinä vaiheessa meinasi mennä hermot. Poistan tuntemattoman ravintolasta ja hyväksyn karatekan vuolaat anteeksipyynnöt. Kiroilen, silmäkulma vähän mustuu, mutta se on ok koska aamuyöstä on luvassa takuuvarmaa säpiä.
"Ma Minglei, you fat, not fit" - sifu Wong Jan Yum
Kuvake
n0k
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2010
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: BJJ
Takalajit: Krav Maga, Defendo

Tositilanteet

#1662

Viesti n0k »

Paappa kirjoitti:
n0k kirjoitti: Tarinan opetus: Mummoinvaasio on tulevaisuuden kauhukuvista kauhistuttavin.
Pahkasiassa tätä ennustettiin jo vuosia sitten. Tätä varten suositeltiin välinettä S&W .357 varustettuna mummotutkalla.
Ahaa! loistavaa että tämä on ainakin suomessa noteerattu todelliseksi uhaksi.
Nothing to gain, nothing to lose asenteen kun elämän loppumetreille päässeet ikäihmiset sisäistävät niin maailmanloppu on käsillä!

Onkohan mitään lajia missä harjoiteltaisiin juurikin tämän kyseisen porukan torjuntaa?
Tripping a blind man so easy to do,
Tripping a blind man why can't it be you?
JoonasTo
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 10
Lauteille: Elokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tositilanteet

#1663

Viesti JoonasTo »

Kaipa sitä nyt vois jottai jakkaakiin kerta tänne nyt tuli.

Ylä-asteen jälkeen suurimmat kahakat oon onnistunu kiertämään. Sieltä ja aikasemmalta ajaltahan niitä kyllä löytyy(nuori ja tyhmä ja sitä rataa) vähän vakavampiakin, mutta jätettäköön ne sikseen.

Tuossa vajjaa vuos takaperin satuin olemaan intistä lomilla ja raitilla. Olinpahan siinä sopivassa, kapakasta toiseen kulkemassa, kun kattelin, että tullee vanhoja tuttuja vastaan. Katu ei sillä kohtaa ollu hirveen ystävällisesti ylitettävissä, joten jatkoin kulkua ja toivon, etteivät ois kauheen riianhalusia. Huomaamattomasti koitin siinä laijassa laahustaa, jos pääsisin ohi iliman turhaa huomiota. Melekein pääsinkii, liekö ollu vähä hijas sytytys vai liekö hidasttettu sopivasti ryyppäämällä, huikkas kuitenkin vähä ohitettuaan perrään. Mie siinä toivoin, että josko se puhumalla lientys ja käännyin. Ei ollu hirveitä haluja kolomen ukon kanssa haastaa riitaa. No ei siinä hirveesti ehtiny suutasa avata ku pamahti silimäkulumaan. Kaavuin(oli talavi, liukasta siis,), sain pari potkua kylkiluihin, mutta liekö siinä jo vastapuolelta katua portsari jottai huutanu ku sillä jo hävisivät. Haukoin hetkosen henkee siinä jiällä, nousin ylös, kaivelin jonku rätin palan silimä kulumaa(aukes) ja lunta päälle. Siinä vähän aikaa rauhottelin ja komppasin kotia. Matkalla mietiskelin, että mistäköhan tuokii oli. Liekö ollu huono päivä vai muistiko kenties vanhoja. Kotona perhone silmäkulman piälle ja pehkuihi. Aamulla sitte ihmettelin värikästä kylkee ja mietin mitehä sitä selittää tuon silimän parin päivän piästä ruotuväessä. Onneks väri silmässä vaihtu normaaliks, ei jääny ku semmone kommee arpi. Sanoin lyöneeni kaapin ovveen. Meni läpi. Päästivät ens kerrankii lomille.
Kuvake
KillerBee
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 53
Lauteille: Tammikuu 2010

Tositilanteet

#1664

Viesti KillerBee »

Just äsken oli yks potentiaalinen tilanne joka ei sitten kehkeytynytkään kummoiseksi kun kerranki onnistuin puhua tieni ulos. Kaupassa käpyttelin ajatuksissani ja onnistuin törmäämään luultavasti junteimpaan ihmiseen koko rakennuksessa. Ensireaktio siltä oli "Mitä vittua?!? Haluks sä turpaas" Siihen kerranki sulavapuheisella tuulella vastasin "En mä nyt oikeen jaksas ku justiinsa tullu judoreeneistä ja on vähä paikat jumissa mutta kiitos kysymästä nyt kuitenki. Kokeile kuule vaikka tuota härmän häjy baaria..sielt varmast löytyy sopivaa seuraa joiten kans vähä ottaa matsia."
Taputin olkapäätä ja jatkoin matkaa...ilme venhäti tuos judoreenien kohtaa siihe mallii et tais toimiakki ku tuolleen ohimennen mainitsi ja tietysti tuo hämmentävä ystävällinen reaktio...mukavaa ku ei kerranki tarvinnu ruveta vääntää :P
Born to Sting!
toni-f
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 269
Lauteille: Tammikuu 2009

Tositilanteet

#1665

Viesti toni-f »

KillerBee kirjoitti: Just äsken oli yks potentiaalinen tilanne joka ei sitten kehkeytynytkään kummoiseksi kun kerranki onnistuin puhua tieni ulos. Kaupassa käpyttelin ajatuksissani ja onnistuin törmäämään luultavasti junteimpaan ihmiseen koko rakennuksessa. Ensireaktio siltä oli "Mitä pipari?!? Haluks sä turpaas" Siihen kerranki sulavapuheisella tuulella vastasin "En mä nyt oikeen jaksas ku justiinsa tullu judoreeneistä ja on vähä paikat jumissa mutta kiitos kysymästä nyt kuitenki. Kokeile kuule vaikka tuota härmän häjy baaria..sielt varmast löytyy sopivaa seuraa joiten kans vähä ottaa matsia."
Taputin olkapäätä ja jatkoin matkaa...ilme venhäti tuos judoreenien kohtaa siihe mallii et tais toimiakki ku tuolleen ohimennen mainitsi ja tietysti tuo hämmentävä ystävällinen reaktio...mukavaa ku ei kerranki tarvinnu ruveta vääntää :P
Voi helvetti sentään :maahan:
Aivan loistavasti latastu!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 63 kurkkijaa