Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#181

Viesti KungFuMiäs »

Tykkäsin kovasti Shukokain filosofiasta, kun se perustui puhtaasti kropan hallintaan ja hyvään tekniikkaan. Eli mukana ei ollut energiavirtoja, kipupisteitä, kuoleman kosketuksia tahi muuta maalaisjärjellä vaikeammin selitettävää.
Tämähän riippuu ihan siitä miten asiat haluaa selittää. Sille vaikeaselkoisuudelle on myös omat syynsä.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 16102
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#182

Viesti Kari Aittomäki »

Niin, kaikille ei mahdu kaaliin se että hienovaraiset kierrelyönnit, tanakat vedot vastustajan uuvuttamiseksi ja silkat tuhomässit on jokaisen pelin sisältä löytyviä.
Niitä vaan kutsutaan eri nimillä. Peli on lopulta melko sama, aina ja metodista riippumatta.
Tätä Potku tekee, tasottaa pelikenttää.

Mäkään en todella tajua, mitä kysenalaistaminen kustantaa itsekellekin?
Mikään metodi ei ole itseään vielä ylivoimaiseksi todistanut (paitsi urheilu ja sekin vain omassa viitekehyksessään) ja minun mielestä on viksua hyväksyä se, että erilaiset näkökulmat ja kälmät on rikkaus.
Itseasiassa aarreaitta tai ainaki karkkikauppa.

Pasuuna, mä olen työkseni pessut persheitä ihan raadollisimmalla tavalla eli kroonikoitten parissa, olen myös kaivanu ne suolet sieltä vatsaontelosta veks.
Juu, kyllähän se peräsuoli repee ihan irti asti..
Onko tarkoitus siis survoa nyrkki rectumista sisään kyynärpäätä myöten ja repiä paksusuolta ulos, kenteis metrikaupallaki?

Mutta kuristusta ylläpitäen?
Entäs molskihoususet, lyödäänkö läpi vai penetroidutaanko huosusenkauluksen väljyyden antamissa rajoissa? Kuten turkkilaiset voi kertoa, kyllä sinne sormiakin saa tungettua mutta tehokkaisiin syvyyksiin asti?
njet ponimaju..

En kuitenkaan epäile etteikö ihmisiä ole kyseisellä tavalla kiduttaen tapettu.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 11241
Lauteille: Kesäkuu 2008

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#183

Viesti Jorge »

KungFuMiäs kirjoitti: Tämähän riippuu ihan siitä miten asiat haluaa selittää. Sille vaikeaselkoisuudelle on myös omat syynsä.
Mitä ne syyt ovat?
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#184

Viesti KungFuMiäs »

Jorge kirjoitti:
KungFuMiäs kirjoitti: Tämähän riippuu ihan siitä miten asiat haluaa selittää. Sille vaikeaselkoisuudelle on myös omat syynsä.
Mitä ne syyt ovat?
Ensinäkin olen huomannut että "käännöksissä" tuppaa häviämää tärkeää tavaraa, koska käännökset ovat aina riippuvaisia kääntäjän kokemuksesta ja taidosta, kukaan ei ole täydellinen. Mutta tärkein syy on mielestäni että se lajista tulee oma, eli joutuu itse kovan työn kautta tekemään ne löydökset. Ohjeet ovat viitteellisiä eivätkä yritä olla lopullinen totuus, lopullinen totuus tulee oman treenin kautta. Mutta ei sitä omaa totuutta tarvitse yrittää laittaa paperille, se riittää että sen tajuaa kehossa.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#185

Viesti L.K. »

Eikös yksi aika yhdistävä tekjä ns. tyrmäyslyönneille ole se, että eniten satuttaa ne mitä et näe. Eli kun lyönti tulee puun takaa
tai pimeästä kulmasta.Eli et ehdi kehollasi millään tasolla valmistautua, jännittää niskoja jne.

Itse pitäisi noita hermopistejuttuja yms. ihan toimina tietyin osin,mutta ne pitää osata aika hyvin ja pitää myös erottaa minusta ainakin hermopistejutut ja bullshidojutut toisistaan.

Onhan kehossa paljon herkkiä paikkoja joita oikealla tavalla manipuloituna saadaan varmaan kaikkea kivaa aikaiseksi. Johan akupunktionkin osoittaa tämän,toisella tavalla toki.
Se mikä minusta hermopistejutuissa on ongelma, on niiden vaatima tarkkuus joka ei täysmyllytyksessä yleensä ole kovinkaan helppoa.

Sen sijaan juuri erilaisissa vääntötilanteissa,hallintaotteissa tms. ne voi tuodakin hyvin lisämaustetta.

Kuitenkin myös erinäisten hermopistegurujen tapana on ollut yleensä myös tehdä se "knokkaus" niin kovaa, että jos ei osu
ihan kohdalleen,lähtenee äly silti ämpäriin lyönnin voimasta:)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Pasuuna
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 69
Lauteille: Kesäkuu 2010

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#186

Viesti Pasuuna »

En ole nähnyt veänläistä Suolistusta käytössä. Sanoin että lyön jos yrittää. Valdimir ei puhu kovin hyvää Suomea ja sanoi että käydään kaulaan kiinni. kun ajattelee niin eihän se toimi että on "rnc" kiinni ja toinen käsi suoleen. ehkä se tarkoitti että kaadetaan naamalleen (ensin kurkusta kiinni takaa????) ja kun toinen on maassa niin revitään suoli??

ennen minä kuitenkin uskon että suolen voi repiä kuin että keuhkon voi räjäyttää lyönnillä. Voi keuhko vahingoittua täräyksestä se on ihan totta mutta että joku voi tehdä ihan erikseen keuhkonräjäytyslyönninon paljon kummallisempaa kuin suolen repiminen.
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#187

Viesti KungFuMiäs »

ennen minä kuitenkin uskon että suolen voi repiä kuin että keuhkon voi räjäyttää lyönnillä. Voi keuhko vahingoittua täräyksestä se on ihan totta mutta että joku voi tehdä ihan erikseen keuhkonräjäytyslyönninon paljon kummallisempaa kuin suolen repiminen.
Kyllä olen samaa mieltä, kummallista se on vieläkin. Mutta niinhän elämä näin muutenkin.
Pasuuna
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 69
Lauteille: Kesäkuu 2010

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#188

Viesti Pasuuna »

ehkä kiinassa on tatiavia miehiä, mutta kannattaa miettiä mitä vladimir sanoi. (Vladimirilla on pieni nyrkkeily ja MMA sali pietarin laitamilla. on mennyt miehiä red-deviliinkin!) "Venäläinen mies on raaka."
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#189

Viesti KungFuMiäs »

Venäläiset on ihan kivoja.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#190

Viesti MikaM »

Tässä suolestukseesa kyllä vielä mättää toi Karinkin kysymä asia. Kulkeeko porukat ilman housuja? Kyllä normi jampalla menee melkoseksi hieromiseksi se, että saa nyrkin tungettua toisen aunukseen. Siinä hommassa saa äkkiä ite nekkuunsa, ku häärää siellä toisen peräpeilin tienoilla, ähisee ja puhisee, vyötä irti ja housuja alas. Ei kuullosta kovin pätevältä toiminnalta.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#191

Viesti Kuhmu »

Pasuuna kirjoitti: Tosi on Venäläinen Suolistus. nimi kyllä on Venäläisen suomeksi sanoma niin en tiedä mitä se on venäjäksi tai onko sillä Suomalainen joku muu nimi. Mutta sillä on tapettu kerralla Saksalaiset kun hyökkäsi venäjälle 41 niin talvella sanottiin että punatautiin ja ripuliin kuoli miheiä niin että jäätyi kun oli tårta på tårta. Kannattaa kysyä kuinka monta niistä yllätti venäläinen partisaani takaa??? Venäläisethän kysyi vankileireiltä 30luvulla vangituilta että rintama vai leiri.

Mihali ryabko systemasta on mies jolta kannattaa tätä kysyä.
Eli venäläinen suolistus olikin se ratkaiseva tekijä itärintamalla. Ja kuulema kyseiset vankileireiltä väkisin värvätyt joukot leikkasivat uhriensa peräreiät irti ja tekivät groteskin irvokkaita helminauhoja noista suolistamiensa vihollisten p@skankatkaisimista ;)
”You must enjoy this”.
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#192

Viesti Kuhmu »

Saattais olla sotkuista hommaa partisaanille väijyä saksalaista, kun se ryntää kyykylle. Sitä on väijytty ja malttamattomimmat ovat kai tunkeneet sen nyrkin suoleen, vielä kun kakka on ollut tuloillaan :D Rupeaa kuulostamaan Kalervo Palsan Proteesiosasto sarjakuvalta, jossa hampaattomista englantilaisista sotilaista kootaan joukko-osasto ja se koulutetaan imemään kuivat viholliselle, täässä tapauksessa saksalaisille :D
”You must enjoy this”.
Kuvake
Hakkyouken
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 275
Lauteille: Syyskuu 2007

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#193

Viesti Hakkyouken »

Hertzyscowicz kirjoitti: Jorge oli lyönyt pöytään faktojensa tueksi tämän postin, johon on upotettu video jossa läski valkolainen Ameriikan lipussa tyrmää väkeä kertalaakista kehässä. Jotenkin sinä sitten vedit siitä johtopäätöksen että tähän viittaava virke "joitain tahoja saattaa ahdistaa, että Amerikan lippuun pukeutunut rasvanapa tarjoilee tuollaista voimaa, mutta faktoja se ei muuta mihinkään.
No jäi vähän toi kommentti mietityttään. Mulla kun ei tuo video näy ollenkaan.
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#194

Viesti Vanhakankea »

Kari Aittomäki kirjoitti: Pasuuna, mä olen työkseni pessut persheitä ihan raadollisimmalla tavalla eli kroonikoitten parissa, olen myös kaivanu ne suolet sieltä vatsaontelosta veks.
Juu, kyllähän se peräsuoli repee ihan irti asti..
Onko tarkoitus siis survoa nyrkki rectumista sisään kyynärpäätä myöten ja repiä paksusuolta ulos, kenteis metrikaupallaki?

Mutta kuristusta ylläpitäen?
Entäs molskihoususet, lyödäänkö läpi vai penetroidutaanko huosusenkauluksen väljyyden antamissa rajoissa? Kuten turkkilaiset voi kertoa, kyllä sinne sormiakin saa tungettua mutta tehokkaisiin syvyyksiin asti?
njet ponimaju..
Taitaa olla sellaista +1 ryhmähommaa tämä suolistus. Isokätiset pitää kiinni ja pienikätisin saa hoitaa likaiset työt. ;-)
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Pasuuna
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 69
Lauteille: Kesäkuu 2010

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#195

Viesti Pasuuna »

gulagilla ei tainnut olla miehillä Leviksen 501iä! Muistan että budokasta olen lukenut ninjasta joka meni piiloon Sogunin vessaan ja pisti keihäällä rektumiin. eli sinne voi osua.

Sitä minä en usko että voi keuhkot räjäyttää sillä lailla että yhdellä lyönnillä jotenkin valmistaa sen ja toinen sitten räjäyttää. samaa luokkaa kuin viidenpisteen kuunvaihehermotärskyt.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 41 kurkkijaa