Noinhan se menee niikuin Oskari selitti.
tohtorismies kirjoitti:
Et sinä ole innostunut Baguasta kun tunnut arvostavan juttua todella paljon? Entäs oskar? Etkö ole vielä valmis moiseen? Epäilemättä on rankka sarja.. Mitenkäs Baguan treeni teillä päin muuten? Onko miten suosiossa? Ja onko Lu miten hanakka opettamaan? Mites Lu muuten opettajana, opettaako hän sitä mitä oppilas haluaa vai alkaako hän sotkemaan esim tai chi elementtejä treeniin jos näkee että oppilaalle esim tai chi "kävisi" paremmin kuin vaikkapa Baji? Eli toisinsanoen harrastaako "salaopetusta"? On nimittäin pirun mielenkiintoinen tuo teidän kuvionne ja opettajanne, kun tuntuu sitä tietoa, taitoa ja turpiinvetely kokemusta olevan kuin ck sakilla kuunaan..
Arvostanhan minä Baguata, pidän sitä kiinalaislajien kehityksen huippuna. Mutta se ei ole nyt tällä hetkellä minua varten. Laji voi olla vaikka kuinka korkeatasoinen, mutta se on aina loppujen lopuksi kyse yksilöstä joka treenaa, mikä on häntä varten. Baji on nyt minua varten, saan siitä irti eniten nyt tällä kehitystasolla. Treenailen vähän Baguaa sen sivussa, mutta se mitä minä siitä saan irti ei ole sen lajin potentiaalin maksoimointia, vähän liikkumisen smoothaamista, askel treeniä ja sen sellaista. Voi olla että Bagua ei koskaan tule olemaan juttuni, vaikka sitä lajia fanitankin. Elämä aina vie kummallisille poluille, ei pidä yrittää pakottaa mitään.
Lu ottaa hyvin häikäilemättömästi ideoita muista lajeista ja sekoittaa opetukseen jos oppilas on sen tarpeessa. Hän ei ole mikään laji puristi, hän on gong fu puristi

. Oppilas on suurimmilta osin vastuussa omasta polusta, opettaja on sielä tarvittaessa hieman tönimässä jos eksyy liian kauaksi polulta.
Uskon että Lun kokemus on hieman eri tyyppistä kuin CK sakilla

.