Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Jeet Kune Do

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

Jeet Kune Do Finland

#61

Viesti Miklu »

Niin, mutta kun se JKD on edelleen sitä Jun Fan JKD:tä mitä opetellaan... (http://www.inosanto.com" onclick="window.open(this.href);return false;) Ja lisäksi mielestäni se on se millä liimataan eri lajeista saatu oppi kasaan. Ilman sitä olis vain kasa lajeja. Toki sellaisia, jotka sopivat yhteen ja täydentävät toisiaan mutta silti sovittaminen jäisi täysin harrastajalle. Ja kun opettelee näitä eri lajeja ja lähestymistapoja saapi mahdollinen tuleva opettaja/ohjaaja työkaluja ynnä näkemystä. Tämä tietysti on vain meikän mielipide. Opetellaan siis sitä prosessia, jonka tuloksena löytyy kullekkin sopiva tuote sen sijaan, että opetetaan itselle tai jollekkin toiselle räätälöityä pakettia? :)

BTW ihan non offenssssiivisesti tulit sitte JKDFI seuran ketjuun kertomaan kuinka olis aika näyttää sitä OIKEAA JKD:tä? ;)
Bruce Lee elää!
Kuvake
suppulam
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 350
Lauteille: Maaliskuu 2006

Jeet Kune Do Finland

#62

Viesti suppulam »

SteFanJKD kirjoitti: Toivoitavasti suomessa ei ole yhtä paljon enakkoluuleja, että tulevaisuudessa ted Wong ja Jun fan JKD on jotain muta kuin
Sekti, Bruce Lee wannabies, ignorant, outdated ja muuta mitä minä olen kuulut siitä asti kuin aloitin puhua jostain muussta kuin JKd Conceptista.

steFan
Kun Bruce kehoitti olemaan avoimin mielin, mahtoiko hän tarkoittaa sitä, että JKD ei saisi muuttua ja kehittyä ajan kuluessa, vai jotain ihan muuta?

Onko myöskään järkevää käydä keskustelua siitä, mikä on "aitoa" ja "oikeaa" jälleen kerran. Vaikuttaa siltä, että joka toinen vuosi jostakin maailman kolkasta ilmaantuu joku suomalainen ja ilmoittaa vaatimattomaan tapaan, että minä harjoittelen sitä aitoa ja oikeaa ja voin tulla sivistämään teitä juntteja sinne maalle (pientä korvausta vastaa).
___________
" onclick="window.open(this.href);return false;
___________
SteFanJKD
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 38
Lauteille: Lokakuu 2009

Jeet Kune Do Finland

#63

Viesti SteFanJKD »

Ylipotkija: Taas vaihdettu muokkaus-tägit quote-tägeihin
että minä harjoittelen sitä aitoa ja oikeaa ja voin tulla sivistämään teitä juntteja sinne maalle (pientä korvausta vastaa).
Okej, vähän sama mitä aina tulee vastaan kun minä haluan avoimen keskusteleun mitä JKd on. en minä pakota seminaareja kenellekkään, en minä ole sanonut että kukaan on juntti, minä van tarjoan jotain uutta JKd skandinaviassa niile jotka todella ovat kiinnostuneita JKdstä. Minä aina luulen että ne jotka harjoittelevat JKD Concepts näkisi minun kokemukset kiinnostavalta. Kun minä sanon JKd niin minä meinaan aina sekä JKD Concepts että jun fan. Kuinka moni tällä Forumilla on harjoitellut Ted wong lineage JKD, kuinka moni tällä Fourumilla on yhtä avoin Concetille sekä jun fanille?.

Dan Inosanto ja Ted wong ovat ainut kaksi joilla on JKD certifikaati. Minä olen harjoitellut monien Inosanton oppilaitten kanska. Ensinmäinen kysymys teille

1. Kuinka moni on harjoitellut Jonkun jun fan JKD opettajan kanska (ted Wong, Jerry Poteet, bob Bremer, )

Minun mielestä jun fan gung Fu ei ole jun fan JKD. Jun fan Gung Fu oli mitä opetettiin Bruce Leen Kouluissa Seatlle, Oakland ja L.A College Street. JKD oli Bruce Leen oma tyyli, ja Ted Wong oli hänen viimeinen yksityis oppilas, ted wong oli Bruce leen päiväkirjoen mukan se persona joka harjoiteli Bruce Leen kansa yksityesesti eniten. Inosanto opetteli 3 kertaa viikossa ed parkerille, 2 kerta viikossa Bruce Leele, ja oli jo aloitanut Kali harjoittelun. Minun mielestä Inosanton JKd, niin sanottu Jun fan Gung Fu ei ole sama mitä ted wong oppi.
Onko myöskään järkevää käydä keskustelua siitä, mikä on "aitoa" ja "oikeaa" jälleen kerran.
Minä en ymärrä miksi minä aina saan tämän vastauksen. Miksi se ei olisi järkea keskustella mitä on "oikea" JKD. Miksi se juuri aina on Jun fan JKD haluaa avoimen keskustelun tästa, ja muut JKD suuntaukset aina sanovat että tämä on politiikkaa, jaeivät halua avoimen keskustelun..

Minulla on vähän ajatuksia tästa mitä on "oikea" JKD, ja kun minä sanon oikea niin minä meinaan että "oikea" on se joka seuraa Bruce Lee valitsemat suunta linjat "oikealle JKdlle". Onko teillä ajatuksia

1. Jos Bruce Lee sanoo että kaikki JKD alka ja loppu On Guardista. Mitä apua on sitten harjoitella 4-5 eri On Guardia, 4-5 kertaa viikossa. Eikö ole parempi löytää se oma On Guard TUTKIMALLA 4-5 eri On Guardia ja sillä tavalla löytää ja paranta se yksi On Guard joka on Bruce Leen mukaan JKD On Guard taktiika ja harjoitella se On Guardi 7 kertaa viikosa.

2. jos Bruce Lee sitten kuvasi hänen "oikea" JKD On Guard. Jos hän puhui triangle prinsiipasta, miten jalat, kädet, keho jne. ovat "oikessa" JKD asennossa. Miten Muay Thai On Guard, kali On Guard, Boxing on Guard voi miteenkään sopia JKD On Guardin. Mitä se auttaa JKdssä jos sinä harjoittelet 7 kertaa viikossa näitä toisia Classical On Guards from kali, sialt etc....

3. Bruce Lee sanoi että JKD on daily decrease, simplicity. Miten Concepts ajattelee kuin he harjoittelevat 4-5 eri tyylisuuntia? Onko t'ämä Simplicity, onka tämä Daily decrease. Minun mielestä se on daily Increase. Miksi se on Conceptissa sama kuin daily decrease ja simplicty, minun mielestä se ei ole ja siksi olen valinnut Jun fan JKD tyyllisuunnan koska minua kiinnosata Bruce leen taktiikat eikä kali, silat....taktiikat. Miksi te olette valinnet JKD Concpts tyylisuunna kun teitä kiinnostaa JKD

My truth is not your truth and your truth is not your truth. Bruce Lee sanoi että JKD on löytää oma totuus. Hän sanoi että hänen totuus, JEET KUNE DO, ei ole kaikken totuus. Todennäköiseti sekä TEd että Inosanto ovat löytäneet oman totuuden. Minun mielestä Ted löysi sen Jeet kune Dosta ja Inosanto löysi sen Kali-Muay Thai. Silat-Savate- BJJ mixistä

Bruce Lee puhui "Root of JKD"stä. Root on On Guard Footwork and Postures in realting Force.Minun mielestä Ted Wong seuraa JKD koska hänellä on Yksi On Guard, ihan niin kuin Bruce sanoi. Minulla on itse musta vyö Karatessa, minä olen harjoitellutvähän sitä sun täta. Kaiken tämän tiedon ja "asiantuntemuksen" jälkeen minä olen valinnut yhden kamppailu asennon. Koska tämä asento on sama kuin Bruce Lee käytti, sama kuin ted Wong käyttää nin minun mielestä minä harjoittelen JKDtä.

Jos minä olisin valinnut jonkun toisen niin toivottavasti olisin ollut niin rehellinen ja sanonut mikä se on ja en käyttänyt bruce leen nimea mainotakseen minun omaa totuutta. Viimeiset kysymykset

4. Kuka on viimeisten 40 vuoden ajan hyödyntyneet Bruce leen nimestä

5. Miksi Linda Lee pääti 1996 että "nyt riittää", miksi han sai tarpekssen ja kysyi jos Ted ei voisi alkaa opettaa avoimest mitä Bruce Lee hänelle opetti

/SteFan
Peace, Love & Brotherhood
SteFanJKD
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 38
Lauteille: Lokakuu 2009

Jeet Kune Do Finland

#64

Viesti SteFanJKD »

Opetellaan siis sitä prosessia, jonka tuloksena löytyy kullekkin sopiva tuote sen sijaan, että opetetaan itselle tai jollekkin toiselle räätälöityä pakettia?
Ihan oikein, se on just se mitä Bruce Lee halusi. mutta mitä hän meinasi kun hän sanoi

"your truth is not my truth, and my truth is not your truth"

"JKD is something special, only 1 out of 10 000 can handle it"

Oletko sitä mieltä että kaikki kullekin sopivat tuotteet/paketit ovat JKD?
BTW ihan non offenssssiivisesti tulit sitte JKDFI seuran ketjuun kertomaan kuinka olis aika näyttää sitä OIKEAA JKD:tä?
miksi kun BTW sanoo jotain niin se on non-offensive ja kun minä sanon jotain ja haluan avoimen keskustelun minä vaan haluan näyttää sen oikean JKDn? Tämä on juuri mitä me Jun fanissa aina kohdataan koko maailmassa. Jun fan on aina kritikia, me vain haluamme keskutella miten väärässä Concepts on ja miten oikeassa me ollaan. Miten olisi jos kaikki lukisivat kaikki mitä Jun fan harjoittelija sanoo yhtä avimesti kuin joku Concepts harjoittelijaa sanoo.

Kun meillä on 50/50 avoin keskustelu JKdstä niin minä olen tyytyväinen. Juuri nyt sen on 90/10, mutta ainakin parempi kuin 100/0 mitä se oli ennen 1996

/SteFan


Ylipotkija: Ja taas vaihdoin tägejä.... Käytetään sitä Quote-tägiä kun lainataan toisten kirjoitusta ja Muokkaa-tägiä silloin kiun käydään jälkikäteen muokkaamassa omaa kirjoitusta
Peace, Love & Brotherhood
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

Jeet Kune Do Finland

#65

Viesti Miklu »

SteFanJKD kirjoitti: miksi kun BTW sanoo jotain niin se on non-offensive ja kun minä sanon jotain ja haluan avoimen keskustelun minä vaan haluan näyttää sen oikean JKDn? Tämä on juuri mitä me Jun fanissa aina kohdataan koko maailmassa. Jun fan on aina kritikia, me vain haluamme keskutella miten väärässä Concepts on ja miten oikeassa me ollaan. Miten olisi jos kaikki lukisivat kaikki mitä Jun fan harjoittelija sanoo yhtä avimesti kuin joku Concepts harjoittelijaa sanoo.
No ensinnäkin voit avata oman keskustelun tälle aiheelle tai jatkaa sitä siellä edellisessä keskustelussa? Tämä kun edelleen käsittelee JKDFI seuraa. Toisekseen en ymmärrä miksi tulet tänne marttyyrimaisesti kertomaan kuinka muilla foorumeilla kukaan ei halua kuunnella mitä sinulla on sanottavaa. Siis yrität nyt rakentaa automaattisesti saman tilanteen päälle?! Meinaan jos keskustelua haluaa niin TÄMÄ foorumi on se paikka missä se todennäköisimmin onnistuu!

Siispä suuntaappa kulkusi Jeet Kune Do tai Bruce Lee ketjuun. Voit siellä kertoa kokemuksistasi ja mielipiteistäsi.
Bruce Lee elää!
SteFanJKD
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 38
Lauteille: Lokakuu 2009

Jeet Kune Do Finland

#66

Viesti SteFanJKD »

Kun minä yritin löytää jotain JKDstä niin tämö oli ainoa kehu mistä löytyi JKDstä jotain. Onko JKdllä oma paikka tässä forumilla missä helposti löytääkaikki keskustelut JKdstä. Minä vaan vastasin mitä minä luin tällä ketjulla
No se on tietysti JKD ja nimenomaan jokaisen oma "JKD". Siis se mikä on kunkin yksilön ominaisuuksille sopivin tapa ilmaista itseään kamppailullistaistelullisessa konteksissa.
Siis JKD-fi on sitä mitä kukakin haluaa sen olevan. Kasa touhuilua mistä saa katsella haluaako heiluttaa keppiä vai vetää wingiä vai jotain muuta...
minä llulin että kaikki JKd keskustellan Jeet Kune Do Finland otsikon alla, minä en tiennyt että tämä ketju keskustelee pelästään JKD.Fi seuraa.
Toisekseen en ymmärrä miksi tulet tänne marttyyrimaisesti kertomaan kuinka muilla foorumeilla kukaan ei halua kuunnella mitä sinulla on sanottavaa. Siis yrität nyt rakentaa automaattisesti saman tilanteen päälle?! Meinaan jos keskustelua haluaa niin TÄMÄ foorumi on se paikka missä se todennäköisimmin onnistuu!
Okej, nyt minä olen marttyyri. Todennäköisesti tämä foorumi ihan ihan samanlainen kun kaikki muut. Sano vaan missä se JKD ketju tai Bruce Leen ketjut löytyy niin minä vähän luen nmitä JKDstä sanotaan, Minä en ainakaan potku.netin etusivulta näe mitään JKDstä tai Bruce leestä

PS. Ylipotkija, minä en näistä tägesita tai muokkaamisista quotesta ymmärrä niin paljon t. Eikö see riitä että kaikki ymmärtää mitä minä sanon ja kenet mina citerranm. Minä tietysti tulen yrittää pahaani tehdä kaiken oikein.


Ylipotkija: Tags replaced with correct ones and instructions on how to use the board given below.
Peace, Love & Brotherhood
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jeet Kune Do Finland

#67

Viesti Mika »

Ylipotkija: Stefan, your Finnish is pretty good, but I will reply to you in English. I would recommend you read this to grasp a basic understanding of some of the core functions of this software. Being able to quote someone is one of them.

However, something you cannot read there is the atmosphere of Potku.net. We try to be friends here and try to discuss in a constructive manner. That's why we meet each other several times a year and always have a heck of a time together. Right now, you are coming off a little strong, so maybe you could consider a little friendlier and more open approach. And Miklu is right, this is not the right topic for your posts. Please, use the search function to find a better one. In the meantime, I will correct your tags.

Thanks!
SteFanJKD
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 38
Lauteille: Lokakuu 2009

Jeet Kune Do Finland

#68

Viesti SteFanJKD »

I will answer this is english to make sure that there is no language problems. Thank you for appretiation my effort in writing in Finnish. I am "suomenruotsalianen" and I haven't talked that much finish in 21 years. I am trying to understans the so called potku.net athnmosphere, and when you say that I am coming on too strong I simply say come with what I call the JKD attitude and I am sorry if my JKD attitude doesn't mix with the potku.net attitude and that I might have offended someone.

Just because I have a diffrent point of view than somebody else and have no problem talking about it does to me not mean that I am unfriendly. I am just honestly expressing my thoughts, I am having an open discussion. To me this is the JKD attitude, you say whats on your mind and expect everybode else to have the same attitude, without taking it personally or as critique.

There is nothing unfriendly according to me if somebody has a personal experience on something and share this, even if the experience was a negative one and what is being shared is somewhat negative to someione else. But if omeone has no experience on something and comes with critique, that is another matter . and i do have 4 years of JKd Concepts that I base my oppinion on why I chose Jun fan before Concepts on, and this is part of the knowledge i wnat to share with others seeking the JKD path of personal truth.

Bruce lee said, all type of knowledge means selfknowledge. The more honest we are, the more we share our positive and negative experiences, the more we "criticise" each other, the more knowledge we recieive about our selves and JKD.

This is how Bruce lee developed his JKD, came to what is his truth in martial arts. he was straight forward and honest what he thought about other martial arts, the arts he had trained and studied and we all know how everybody thought about that;) I would say that they thought that he "came off a little bit strong" ;)

Believe me, I have had the same attitude long before i chose to represent Jun fan JKD. I still question evrything I am being tought by Ted, I question everything I have chosen to call my truth. It is a big part of my personality, and I would never change that, even if I am constantly being misinterpretaded on Internet

It was one year since my last visit to this Forum. I saw that there was no answer on that thread. As far as basic functions about this software. iI haven't even sent an SMS with my moblie phone yet. Internet and computers are not my thing.

I thank you for your patience, I will keep my open on this Forum in case the subject of Jun fan JKd comes up. Anyone who wants to get in touch with me and learn more about my JKD experinece can contact me on

stefan@bodymindvision.se

Hopefully we will meet some day when Jun fan JKd has reached Finland and I get the oppurtrunity to show who I really am. I tend to come off as an besserwisser asshole on Internet, and all I really want is to get everybody in JKD to work together, shares techniques and experiences and I am really a quite funny and nice guy to be around :)

With the risk of being accused as a Bruce lee wannabe I just have to end with a quote from Longstreet

May it all all be well with you

Stefan Nikander
sandsbackar 1
149 51 Nynäshamn
Ruotsi

+46-8-464 75 26
stefan@bodymindvision.se
Peace, Love & Brotherhood
Kuvake
Streetwise
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 762
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Itsepuolustus
Sivulajit: Krav Maga, Jeet Kune Do, Kali, Blauer Tactical Systems
Takalajit: Karate, Kung-Fu, Nyrkkeily

Jeet Kune Do Finland

#69

Viesti Streetwise »

Kyllähän tämä nimi (jkd fi) harhaanjohtaa luulemaan, että nyt puhuttaisiin koko Suomen JKD toiminnasta. Vaikka toimintaa on vain Oulussa ja sielläkin JKD on vain hyvin pieni osa harjoittelua. Teidän edellinen nimi sopi minusta paremmin kokonaisuuteen (vaikkakin hankala muistaa olikin).

Stefan on kyllä monessa asiassa oikeassa. Odotan hyvää keskustelua jossakin muussa ketjussa.
STREETWISE - Serious Self-Defense Training
http://www.itsepuolustus.com
Facebook: @StreetwiseNokia
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Jeet Kune Do Finland

#70

Viesti JanneM »

Hei Stefan.
Olisi hienoa jos saapuisit vaikka potku tapaamiseen.
Niissä yleensä potkulaiset esittelevät lajejaan ja niitä treenataan porukalla. Tapahtumassa on myös vapaata harjoitusaikaa jossa voi vertailla ja testailla toistensa lajeja, tekniikoita ja taktiikoita, tai vaikka sparrailla, tai muuten hölötellä kavereiden kanssa.

Seuraava potkutapaaminen on parin viikon päästä Tampereella. Tämän ohjelma on jo lyöty lukkoon, mutta mukaan pääsee aina. Seuraava potkutapaaminen on syksyllä ja sen ohjelma ei liene vielä lyöty lukkoon.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jeet Kune Do Finland

#71

Viesti Mika »

Stefan, here's a thought: why don't you come to the next meeting in the fall to demonstrate your ideas and techniques? We can alla guarantee you would be welcomed with open arms. All the hundreds and hundreds of members of Potku.net would testify to the fact that these events are overly friendly and fun :)

The arts to be represented and demonstrated at Potku.net meeting XII have not been decided yet. The date will the most likely be October 30th, a week before Halloween. Think about it :)

You can read more about the meetings here.
MUOKKAUS: JanneM beat me to it!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

Jeet Kune Do Finland

#72

Viesti Miklu »

No jospa searchia käytettäisiin ja sopivasti siivottaisiin tästä vege n. puoli sivua?
Bruce Lee elää!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jeet Kune Do

#73

Viesti Mika »

Ylipotkija: Tehty työtä käskettyä. Keskustelu jatkukoon vapaana.
bloodycut
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 196
Lauteille: Heinäkuu 2008

Jeet Kune Do

#74

Viesti bloodycut »

En tiiä pitäskö mun kirjottaa tälle foorumille, moni toivoo että pitäsin turpani kiinni omista tiedoistani Jun Fan Jeet Kune Doon suhteen, sen verran on tullu uhkauspostia privaani. Olen Stefanin kanssa pohdiskellut yhdessä tätä JFJKD:n tilaa Suomessa ja olis aika kääntää uus sivu sen suhteen. Mä olen kertonu asiat varmasti ihan päin hevonkuusta täällä foorumilla, mutta en varmaan leimaa ole saanu otsaani, toivottavasti. Stefanilla on ne sanat mitkä multa ei oo tullu oikeessa muodossa. Muuta en pyydä ku sen että kuunnelkaa oikeesti mitä tää tyyppi sanoo. Ei mulla muuta jatkakaa keskustelua, kommentoin sitten kun jotain positiivista tapahtuu JFJKD:n suhteen.
SteFanJKD
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 38
Lauteille: Lokakuu 2009

Jeet Kune Do

#75

Viesti SteFanJKD »

Sinä olet kyllä ollut samassa tilanteesa kuin minä Ruotsissa 16 vuotta siten. Tänään Torbjörn ja Håkon Norjassa, Michail Puolassa, Munir Englanissa, Catalin Romaniassa ovat nyt.

He ovat yksinään Jun fan ajatuksiensna kanssa 100% sessa concepts maailmassa. Uhkapostia. nimettelyä on ollut niiden koko arkinen päivä.

Pulma on että heillä ei ole "official Lineage niin kuin kaikki Vunak sun muut Instructors jotka ovat antaneet kaikille nämä uhkapostit sun muut just sen vuoksi ja sanovat että he eivät tiedä mitään JKdstä.

He ovat ottaneet yhteyyttä minun, ihan niin kuin sinä, koska minulla ON aito Jeet Kune Do Lineage. Minä olen aina yrittänyt tehdä parhaani Jun dan JKDn puolesta. Toivottomasti mniulla on ne sanat mistä sinä puhut ja JKD maailma tulee vähitellen enemmän Open minded towrads jun fan JKD.

Minä sanon nyt mitä minä olen sanonut Norjassa, Puolassa, Ruotsissa. Ehkäpä Suomesta tulee nyt esimerkki että Jun fan ja concepts osavaat tulla toimeen keskenään. Että suomesta tulee malli muuaalle maailmalle.

/SteFan
Peace, Love & Brotherhood
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 23 kurkkijaa