Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Käsittämättömiä jumppasankareita

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Käsittämättömiä jumppasankareita

#1

Viesti kollegiassessori »

Kamppailuklipeille on jo ties kuinka monta ketjua, mutta muut himohiihtäjät ovat jääneet ilman. Tänne saa siis postata vakuuttavaa ja inspiroivaa jumppaamista, kun sellaista sattuu netin syövereistä löytämään. Aloitan tällä:

[youtube][/youtube]

Vaikuttavin juttu tuossa äijässä on kuitenkin se, että ikää on kertynyt vakuuttavat 63 vuotta. O_o

:coool:
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Käsittämättömiä jumppasankareita

#2

Viesti tohtorismies »

Jukoliste sessori!! Nythän sinä tempun teit ja löysit oikean hirviön videon.... Kiitos! Kiitos!. Ja asiaan tuossahan varmastikkin näkyy se wanhanajan ideaali atleetti aivan JÄR-KYT-TÄ-VÄ määrä raakaa voimaa,kestävyyttä,kordinaatiota ja räjähtävyyttä. Aikas pitkälti tuossa on se mikä itse joskus kymmenen tai kahden kymmenen vuoden päästä haluaisi olla. Ja tästä miehestä mielestäni näkee sen että miksi se voima ei todellakaan korreloi lihasten kokoon vaan on aika pitkälti neurologisten adaptaatioiden tulosta. Voisi kuvitella ainakin tekstien perusteella catch miesten joskus olleen aivan kuin hän.. Ilmeisesti ja käsittääkseni näillä "old timereilla" on sellainen ajatus että ei treenata fysiikkaa vaan harjoitellaan taitoja ja siinä sivussa se kunto ym ym kehittyy. Kroppa ei hajoa siitä kauhiasta ylärajoilla reutaamisesta ja voima/suorituskyky on aivan infernaalinen vielä 60-70 vuotiaana. Hyvä Kollegiasessori fiilistelen tätä videota nyt ja huomenna jöngleeraan tennispalloilla niinkuin tämä mies... :)
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Käsittämättömiä jumppasankareita

#3

Viesti kollegiassessori »

Hyvä että tykätään. ;)

Mullekin alkaa vasta nyt valjeta kuinka suuria hetelmiä astetta kovempi treenailu voi tuottaa. Jos ja kun elämä heittää raskaampaa settiä kehiin, loukkaantumisia, sairauksia, epäonnistumisia, läheisten poislähtöjä sun muita masennuksia, treenin luoma hyvinvointi on vahva perusta yleistä ankeutta vastaan. Ehdottomasti paras juttu on se, että vaikka terävin kärki fysiikasta tylsistyykin näiden taukojen takia, hyvä kunto on tullut jäädäkseen ja se on aina odottamassa kaiken laardin ja kaljankin alla, eikä entiseen elintasoon kiipeäminen sittenkään ole niin kaukana kuin luulisi.

Hyvä me.

[youtube][/youtube]
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
NJN
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 159
Lauteille: Lokakuu 2008

Käsittämättömiä jumppasankareita

#4

Viesti NJN »

[youtube][/youtube]

Huipputason kiekonheittäjä jumppailee, ehdottoman motivoivaa.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Käsittämättömiä jumppasankareita

#5

Viesti tohtorismies »

Kauhistuttava kiekko äijä.
[youtube][/youtube]
Dan Osman nopeuskiipii
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Filipino
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 361
Lauteille: Helmikuu 2005

Käsittämättömiä jumppasankareita

#6

Viesti Filipino »

tohtorismies kirjoitti: Kauhistuttava kiekko äijä.
[youtube][/youtube]
Dan Osman nopeuskiipii
Jessus mikä veto!! - onko tuo vielä hengissä?
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

Käsittämättömiä jumppasankareita

#7

Viesti Miklu »

Huh huh! Pahaa teki kattua tuota kiipiämistä...
Dan Osman died November 23, 1998 at the age of 35 after his rope failed while performing a "controlled free-fall" jump from the Leaning Tower rock formation in Yosemite National Park.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Osman" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
ktalo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 148
Lauteille: Syyskuu 2009

Käsittämättömiä jumppasankareita

#8

Viesti ktalo »

Filipino kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti: Kauhistuttava kiekko äijä.
http://www.youtube.com/watch?v=7Hjs1bmx320
Dan Osman nopeuskiipii
Jessus mikä veto!! - onko tuo vielä hengissä?
Eipä näytä olevan enää hengissä, kuollut 1998 temppuillessaan. http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Osman
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Käsittämättömiä jumppasankareita

#9

Viesti taikuri »

No, ollut kyllä melkoisen :ninja: ukkeli aikanaan. Ei ainakaan ole ollut homma itsevarmuudesta kiinni. Huh huh.

8-) :p
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1332
Lauteille: Lokakuu 2007

Käsittämättömiä jumppasankareita

#10

Viesti Fubarbarian »

19v teini vähän nostelemassa rautaa. Ihan napakasti nousee.

[youtube][/youtube]
A suspicious mind is a healthy mind
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1617
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Käsittämättömiä jumppasankareita

#11

Viesti injunjack »

keskivartalon hallinta kohdilaan

[youtube][/youtube]
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Käsittämättömiä jumppasankareita

#12

Viesti L.K. »

Toi kiipeilyvideo oli aivan uskomaton..
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Sampo
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 96
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Käsittämättömiä jumppasankareita

#13

Viesti Sampo »

Oon saattanut tämän linkittää ennenkin, mutta mun mielestä on aina hienoa, kun iso mies (> 300 lbs) temppuilee:

[youtube][/youtube]
PaavoH
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1251
Lauteille: Heinäkuu 2005
Etulaji: Baji, bagua
Sivulajit: Xinyi liuhe

Käsittämättömiä jumppasankareita

#14

Viesti PaavoH »

Sampo kirjoitti: Oon saattanut tämän linkittää ennenkin, mutta mun mielestä on aina hienoa, kun iso mies (> 300 lbs) temppuilee:
Ai vttu, siinä taitaa olla aika vaarallinen fysiikka, kun noin iso kaveri ja kroppa silti toimii noinkin monipuolisesti ja ketterästi.
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Käsittämättömiä jumppasankareita

#15

Viesti kollegiassessori »

injunjack kirjoitti: keskivartalon hallinta kohdilaan

[youtube][/youtube]
Mua kiinnostaa kovasti miten tohon kuntoon pääsee. Painoilla tehty treeni esitetään hyvin usein ainoana ja oikeana vaihtoehtona, mutta esimerkiksi voimistelijat ja balettitanssijat ovat ihan järkytävässä kondiksessa vaikkei levytankoon olla koskettukaan.

Hyvänä esimerkkinä on myös yksi tuntemani jalkapalloilija, joka pienellä treenillä kyykkäsi reippaasti 120 kiloa, itse ollessaan 70 kiloinen. Voimailuun ei tutustunut ennen kuin kahdeksantoistavuotiaana, mutta runsas kirmailu ja spurttailu nurmikolla pienestä pitäen on antanut mahkusti voimaa koipiin. Samalla tavalla olen omassa kehossani huomannut kovaa lihastenkasvua ja massanlisäystä kuulailun myötä, 8 kiloa lisää painoa vuodessa, enkä käyttänyt kuin yhtä 20 kilon kuulaa. Jotain ihme möykkyjäkin kasvoi sinne tänne.

Aloitin toissaviikolla näiden ajatusten innoittamana lihaskuntopainoitteisemman treenin, ja esimerkiksi neljä minuutin satsia ihan peruspunnerruksia (minuutin sisällä niin monta kuin jaksaa) alkaa tuntua äkkiä aika goatselta.

Raportoin sitten miltä tuntuu, kun tuloksia alkaa joskus näkyä. Topikkiin liittyen vähän parkouria päälle. Pirunmoisia pomppuja noiltakin lähtee.

[youtube][/youtube]
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 45 kurkkijaa