No niin on. Olen vähäsen aikaa lurkkinut muiden treenipäiväkirjoja ja ajattelin nyt itsekin ruveta kirjaamaan omia harrastustottumuksia. Mutta ensin ne taustat:admin kirjoitti: Jokainen voi aloittaa omalla Potku-nimellään ketjun, johon sitten kirjoittaa kaikista harjoituksistaan...
harjoituspäiväkirjaan voi kirjoittaa mitä tahansa harjoituksia....
Jokainen uusi ketju tulisi alkaa jonkinlaisella esittelyllä. Ketjun aloittaja voisi kertoa taustoistaan ja tavoitteistaan...
Näin helppoa se on.
Ikää 21 vuotta, pituutta vähän alle 180cm ja painoa joku 70-80kg. Vaa'alla ei ole tullut käytyä kuin ehkä kolme kertaa elämässä. Urheilua junnuna paljonkin, mm. pelasin aika kauan (~8v.) jalkapalloa kohtalaisen tosissani. Olin muutenkin aika perinteinen urheiluhullu, kävin paljon lenkkeilemässä ja puntilla ym. Harrastinpa futiksen rinnalla Choy lee futiakin jonkun aikaa, myös karatea ja nyrkkeilyä kokeilin, tosin hyvin hyvin pintapuolisesti ja pikaisesti.
Sitten tuli muutaman vuoden tauko liikunnassa johtuen mieltymyksistä nk. makeaan elämään. '03 aloitin taas CLF:n ja jaksoin käydä semiaktiivisesti noin vuoden päivät. Tähän perään taas puolentoista vuoden mittainen löysäilyjakso ja hupsista - päädytään kuluvan vuoden syksyyn ja Tang lang -kung fun alkeiskurssin alkuun.
.. (nips-naps-klips) ..
Peruskurssi loppui juuri muutama viikko sitten ja heti vyökokeen jälkeen meillä oli Tampereella leiri, jossa opetettiin liikesarja nimeltä (muistaakseni) Cha chui. Innostuin kyseisistä kinkereistä hyvän yhteishengen ja yksinkertaisesti liikunnan tuottaman ilon vuoksi sen verran, että olen sittemmin pyrkinyt harjoittelemaan itsekseni vähän joka päivä sekä tietenkin käymään TL-treeneissä mahdollisimman useasti. Olo on vähän kuin kitaransoiton ensi kertaa löytäneenä, haluaisi vaan koko ajan harjoitella ja kehittyä. Mutta ehkä se on ihan hyvä juttu.
Tavotteenani on siis harrastaa Tang langia juuri sellaisella tasolla kuin se kulloinkin tuntuu hyvältä. Yleensäkin tunnun innostuvan yhdestä jos toisesta asiasta hyvin helposti ja jauhan sitten ko. juttua kyllästymiseen saakka. Ajattelin yrittää pitää vähän paremman balanssin tällä kertaa, sen verta hauskaa sirkkailu on tähän saakka ollut.