Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Hyvän mielen ketju vol. 2
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Hyvän mielen ketju vol2
D-vitamiinin yliannostus.. Tällä hetkellä menee 1000% vertailuarvosta päivittäin, nostan annoksen vielä 2250%:iin, kunhan saapuu tilaus ulkomailta, missä D-vitamiinin määrää tablettia kohden ei ole rajattu säälittävään 10 mikrogrammaan. Kun fiilis on käsittämättömän hyvä hommassa, joka aiemmin oli v*tutuksen tuskaista sietämistä, niin kai siitä voi tätä kokeilua syyttää? Ja muutenkin perusfiilis on taasen pitkästä aikaa reilusti plussan puolella. Ja lomakin vielä.
– Science that can't be questioned is religion.
Hyvän mielen ketju vol2
Sitä on hyvä vetää jotain sata mikrogrammaa päivässä, mutta liiotella ei kannata.flammee kirjoitti: D-vitamiinin yliannostus.. Tällä hetkellä menee 1000% vertailuarvosta päivittäin, nostan annoksen vielä 2250%:iin, kunhan saapuu tilaus ulkomailta, missä D-vitamiinin määrää tablettia kohden ei ole rajattu säälittävään 10 mikrogrammaan. Kun fiilis on käsittämättömän hyvä hommassa, joka aiemmin oli v*tutuksen tuskaista sietämistä, niin kai siitä voi tätä kokeilua syyttää? Ja muutenkin perusfiilis on taasen pitkästä aikaa reilusti plussan puolella. Ja lomakin vielä.
Tiede 12/2009"D-vitamiinin saantisuositusten nostamisesta kiistellään parhaillaan eri puolilla maailmaa. Yhteisymmärrystä sopivasta annoksesta on vaikea löytää, koska liian suurina määrinä D-vitamiini on haitallista. Se voi aiheuttaa hyperkalsemiaa eli kalsiumin liiallista imeytymistä, josta seuraa väsymystä, ruokahaluttomuutta, keskittymiskyvyttömyyttä, joskus sekavuutta ja munuaisten vajaatoiminnan vaara."
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Hyvän mielen ketju vol2
Hyvä tietää, nykyinen annostus on siis 50 mikrogrammaa ja sitten myöhemmin 125 mikrogrammaa. Ite en ole kyllä viitsinyt lukea aiheesta riviäkään.Jaawa kirjoitti: Sitä on hyvä vetää jotain sata mikrogrammaa päivässä, mutta liiotella ei kannata.
Tiede 12/2009"D-vitamiinin saantisuositusten nostamisesta kiistellään parhaillaan eri puolilla maailmaa. Yhteisymmärrystä sopivasta annoksesta on vaikea löytää, koska liian suurina määrinä D-vitamiini on haitallista. Se voi aiheuttaa hyperkalsemiaa eli kalsiumin liiallista imeytymistä, josta seuraa väsymystä, ruokahaluttomuutta, keskittymiskyvyttömyyttä, joskus sekavuutta ja munuaisten vajaatoiminnan vaara."
– Science that can't be questioned is religion.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
Hyvän mielen ketju vol2
Nukuttiin viime yönä viisi ja puoli tuntia putkeen! Pikkuisen (kohta 2kk) elämä alkaa asettua jonkinlaisiin uomiin. Hyvähyvä.
Aamulla kun isosisko heräsi poikkeuksellisesti jo klo 630, kysyin tuleeko isän viereen. Sain vastaukseksi niin aurinkoisen ja iloisen "joo!", että sydän suli ja aikainen herätys ei häirinnyt enää yhtään.
Tapani
Aamulla kun isosisko heräsi poikkeuksellisesti jo klo 630, kysyin tuleeko isän viereen. Sain vastaukseksi niin aurinkoisen ja iloisen "joo!", että sydän suli ja aikainen herätys ei häirinnyt enää yhtään.
Tapani
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
Hyvän mielen ketju vol2
Unihiekkaa simmuissa vielä? Hyvää joulua kaikille!Tapani kirjoitti: Aamulla kun isosisko heräsi poikkeuksellisesti jo klo 630, kysyin tuleeko isän viereen. Sain vastaukseksi niin aurinkoisen ja iloisen "joo!", että sydän suli ja aikainen herätys ei häirinnyt enää yhtään.
Tapani
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Holismi
- Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW
Hyvän mielen ketju vol2
Olipas melkoinen kortti yhdessä paketissa:
olit vastaus kysymykseen jota
en edes ollut
ehtinyt esittää
sinä hulluna huusit
rakasta minua
ja minä
aivan hulluna rakastin
minä rakastin sinulta hiukset pystyyn
ja vice versa
hetkenkin eroissa
ikävä oli kipua
iho huusi toista ihoa
teletornit tukkeutuivat viesteistämme
meistä tuli sellainen kaksilo että
oli siinä ihmisille selittämistä
oli siinä
-Arno Kotro
olit vastaus kysymykseen jota
en edes ollut
ehtinyt esittää
sinä hulluna huusit
rakasta minua
ja minä
aivan hulluna rakastin
minä rakastin sinulta hiukset pystyyn
ja vice versa
hetkenkin eroissa
ikävä oli kipua
iho huusi toista ihoa
teletornit tukkeutuivat viesteistämme
meistä tuli sellainen kaksilo että
oli siinä ihmisille selittämistä
oli siinä
-Arno Kotro
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills."
Treenipäiväkirja
Erik Sandström
Mestaritehdas Oy
Instagram/Facebook
Treenipäiväkirja
Erik Sandström
Mestaritehdas Oy
Instagram/Facebook
-
- etupotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2007
- Etulaji: Krav Maga
- Sivulajit: Judo
- Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)
Hyvän mielen ketju vol2
Sain joulupaketista jättikokoisen anatomian kirjan. Kyllä nyt kelpaa alkaa opiskella.
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2006
Hyvän mielen ketju vol2
Mä olen tarkistanut 5 minuutin välein toimiiko Potku (luukunottamatta nyt kun katsottiin leffoja).
Se toimii taas.
Se toimii taas.
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
Hyvän mielen ketju vol2
Kävin pesemässä mosseni käsin. Mukavaa puuhaa, kun ei tarvitse kovin usein tehdä!
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Metallica - Holier than thou
-
- munillepotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
Hyvän mielen ketju vol2
Joulu on mennyt kuitenkin ihan kivasti kaikesta hössäyksestä huolimatta. Olen saanut nukuttuakin öisin ilman lääkkeitä. JIPPII!
Kas-Pin 2004 ->
Taijiquan (Yang) 2006 ->
Taijiquan (Yang) 2006 ->
Hyvän mielen ketju vol2
Aivan helvetin hyvä mieli. Kolme päivää oon syöny kaikkia hyviä jouluruokia, enimmäkseen sikapaljo kalkkunaa (mind the pun), ja piparia. Kattonu seittemän tuntia Cosmosta ja nauttinu paljon muutakin mielenruokaa rauhausissa oloissa
PS. Kiitos Esalle kun lainasit tuon Elämän Kehitys (Tiedon maailma) -kirjan, loistavaa luettavaa ollut, etenkin ihmiselon tulevaisuuden visiot.
PS. Kiitos Esalle kun lainasit tuon Elämän Kehitys (Tiedon maailma) -kirjan, loistavaa luettavaa ollut, etenkin ihmiselon tulevaisuuden visiot.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2007
Hyvän mielen ketju vol2
Otin haasteen vastaan ja poistuin facebookista
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Hyvän mielen ketju vol2
Tein uuden taloudellisuusennätyksen dieselin kulutuksessa. Pälkäne-Valkeakoski -välillä, 25km matkalla, sisältäen kaupunki- ja matka-ajoa, keskinopeudella 61 km/h, 3,9l/100km keskikulutus. Eli alle litra meni polttoainetta.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
Hyvän mielen ketju vol2
Milläs pappa-Tunturilla sitä tuollaisiin lukuihin pääsee?Mjölnir kirjoitti: Tein uuden taloudellisuusennätyksen dieselin kulutuksessa. Pälkäne-Valkeakoski -välillä, 25km matkalla, sisältäen kaupunki- ja matka-ajoa, keskinopeudella 61 km/h, 3,9l/100km keskikulutus. Eli alle litra meni polttoainetta.
Tapani
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2008
Hyvän mielen ketju vol2
Hooo!
PÄÄSEE TREENEIHIN!
PÄÄSEE TREENEIHIN!
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Seuraajat
Aleksi T • AlexMachine • Anapiros • Anthak • Bolo • Clancy B. • Elyna • finnjet • Fubarbarian • Griever • Haamu • halmehe • Jaakko Suhonen • Jarppa • Jasir • Jonttufantti • Kari Aittomäki • Kataja • katar • Kerkko • kimmokammo • kivi • Kukkaron Matti • Kuntoilija • Kyynikko • Lamputon • Lasse Candé • Le1kkola • Leij0na • MarkkuT • Mika Tervo • MikkeM • Minkki • Mojo • mrkekkerinorsu • Mänzy • nanna • Njor • nora • osviitta • Paanari • Panic • Point • Pop27 • Procyo • Pyrkele • Reba • Riposte • Sazu • Sheephead • Sitav Abdullah • sivarinlötkö • tabitha • taikuri • tapsaattori • Teo Parjanen • Timpa • ToniL • Totte • TuomasP • Tyrsky • vaaramies • Veepee • Vili Tarkiainen • Yrittäjä • zzkettu