Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Hyvän mielen ketju vol. 2
Valvoja: Valvoja
-
- munillepotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
Hyvän mielen ketju vol2
Vai Eberi asennettu Polven autoon, jes, olishan se ollut kiva mullakin. Mun piti kesällä ostaa auto, jossa oli sellainen. Ostinkin toisen muuten päheemmän kotteron.
Pidä huoli, että akku on hyvä, muuten jää pirssi pihaan.
Pidä huoli, että akku on hyvä, muuten jää pirssi pihaan.
Kas-Pin 2004 ->
Taijiquan (Yang) 2006 ->
Taijiquan (Yang) 2006 ->
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Hyvän mielen ketju vol2
Ensin veljen kanssa salilla tetsaamassa (lähinnä valmensin), nyt sitten palautusjuomaa ja lopulta radalle! Hollow ainakin tulee tänne pohjustamaan, ja radalla tavannemme ihQja immeisiä
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
Hyvän mielen ketju vol2
Kämppä siivottu lattiasta kattoon. Hellalle porisee punaviini, tähtianis, neilikka, kanelitanko miksaus josta voi lorautella makua kaupanglögin joukkoon (ja alkomahoolia myöskin, becherovkaa).
Ja kaveri lupasi vielä tarjota huomenna lounaan ravintola Luomossa. Kokeilemisen arvoinen paikka. Suosittelen http://www.luomo.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kaveri lupasi vielä tarjota huomenna lounaan ravintola Luomossa. Kokeilemisen arvoinen paikka. Suosittelen http://www.luomo.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei järjellä, vaan täysillä!
Hyvän mielen ketju vol2
Hyvä mieli siitä kun on päällisin puolin terve, voi taas treenailla vähä.
On tullut värkättyä kaikkea uutta kivaa, pelailtua ja silleen.
Ja etenkin kun oon taas opettanut itseäni kaikessa. Hyvä minä, hyvillä mielin minä.
On tullut värkättyä kaikkea uutta kivaa, pelailtua ja silleen.
Ja etenkin kun oon taas opettanut itseäni kaikessa. Hyvä minä, hyvillä mielin minä.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
Hyvän mielen ketju vol2
Ei muuta kuin lähimmälle asennuspajalle soitto ja asia kuntoon!susitar kirjoitti: Vai Eberi asennettu Polven autoon, jes, olishan se ollut kiva mullakin. Mun piti kesällä ostaa auto, jossa oli sellainen. Ostinkin toisen muuten päheemmän kotteron.
Joo, toivoa sopii. Tulee muutenkin ajeltua yleensä aika lyhyitä pätkiä, joten latautuminen on vähän niin ja näin.susitar kirjoitti: Pidä huoli, että akku on hyvä, muuten jää pirssi pihaan.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Metallica - Holier than thou
-
- munillepotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2009
Hyvän mielen ketju vol2
Mielestäni onnistuneet treenit takana, kissa nukkuu vieressä, siivottuakin tullut tänään.
Hyvähyvä, hyvä mieli
Hyvähyvä, hyvä mieli
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
Hyvän mielen ketju vol2
Muualle muutto ?Kari Aittomäki kirjoitti: Talo on myyty.
Nyt enään loppuponnistus.
Ostin kalkkunan.
”You must enjoy this”.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Hyvän mielen ketju vol2
Eikäkö saatiin myytyä tuo vanhempieni talo, kukonaskel tästä.
Asun siis taloa jonka valkotiiliseinään olen läntännyt punamaalilla kämmenenkuvat nelivuotiaana, samana kesänä kun katkaisin ensimmäisen nenäni, enomieheltä. Tossa ulko-oven edessä.
Ne kämmenenkuvat on kestäny säät-tuulet-pakkaset ja näkyvät yhä.
Vanhempani ei oikeen enää vajaa-kaheksankymppisinä pärjänneet siinä unelmassaan, rinnetontti-kivitalossaan.
Joten nyt asutaan samankaton alla.. Olen siis omaishoitaja ilman varsinaista statusta.
Justiin hain Äijälle pari Temestaa, hän on siis mielenterveysongelmainen.
Ja se piru on vielä varsin kerkeä tapaus, täräyttää yhä helposti kenet hyvänsä varomattoman tainnoksiin.
Eli on siinä vahtimista.
Eli nyt saimme sen rinnetonttitalon myytyä, ihan mukavaan hintaan ja mukavalle sällille.
Helpottaa, mulla on ollu aika värkkääminen sen tönön kans.
Mä asun täälä kunnes vanhemmat on kuopassa ja kummilikka iso.
jep.
Kiitos kysymästä.
Asun siis taloa jonka valkotiiliseinään olen läntännyt punamaalilla kämmenenkuvat nelivuotiaana, samana kesänä kun katkaisin ensimmäisen nenäni, enomieheltä. Tossa ulko-oven edessä.
Ne kämmenenkuvat on kestäny säät-tuulet-pakkaset ja näkyvät yhä.
Vanhempani ei oikeen enää vajaa-kaheksankymppisinä pärjänneet siinä unelmassaan, rinnetontti-kivitalossaan.
Joten nyt asutaan samankaton alla.. Olen siis omaishoitaja ilman varsinaista statusta.
Justiin hain Äijälle pari Temestaa, hän on siis mielenterveysongelmainen.
Ja se piru on vielä varsin kerkeä tapaus, täräyttää yhä helposti kenet hyvänsä varomattoman tainnoksiin.
Eli on siinä vahtimista.
Eli nyt saimme sen rinnetonttitalon myytyä, ihan mukavaan hintaan ja mukavalle sällille.
Helpottaa, mulla on ollu aika värkkääminen sen tönön kans.
Mä asun täälä kunnes vanhemmat on kuopassa ja kummilikka iso.
jep.
Kiitos kysymästä.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Hyvän mielen ketju vol2
Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksiAtomic kirjoitti: Hellalle porisee punaviini, tähtianis, neilikka, kanelitanko miksaus josta voi lorautella makua kaupanglögin joukkoon (ja alkomahoolia myöskin, becherovkaa).
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Hyvän mielen ketju vol2
Mjölnir kirjoitti: Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi
Nyt pitäisi vain tietää, tarkoititko todellakin piparin (piparkakku, ginger bread, pepparkaka, Pfefferkuche) makua, vai oliko tuo niitä potkunetin sensuurigeneraattorin tuottamia korvaavia ilmaisuja?
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Hyvän mielen ketju vol2
Jorge kirjoitti:Mjölnir kirjoitti: Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi
Nyt pitäisi vain tietää, tarkoititko todellakin piparin (piparkakku, ginger bread, pepparkaka, Pfefferkuche) makua, vai oliko tuo niitä potkunetin sensuurigeneraattorin tuottamia korvaavia ilmaisuja?
Etupotkijana tietäisit...
-
- munillepotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
Hyvän mielen ketju vol2
Sain raportin valmiiksi, enää ei ole mitään pakollisia kouluhommia tehtäväksi ennen joulua. Nyt pitäisi mennä kellarista hakemaan porkkanoita ja aloittaa porkkanalaatikon tekeminen. Piparit tuli jo paistettua eilen, joten pitäisi pikku hiljaa aloittaa pakkaaminen. Huomenna pitäisi alkaa matka kohti pohjoista.
-
- kylkeenpotkija
- Etulaji: Holismi
- Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW
Hyvän mielen ketju vol2
Lumityöt tehty ja lounastuksen jälkeen hiihtelemään. Tätä on odotettu!
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills."
Treenipäiväkirja
Erik Sandström
Mestaritehdas Oy
Instagram/Facebook
Treenipäiväkirja
Erik Sandström
Mestaritehdas Oy
Instagram/Facebook
-
- munillepotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2009
Hyvän mielen ketju vol2
Jorge kirjoitti:Mjölnir kirjoitti: Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi
-
- etupotkija
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Hyvän mielen ketju vol2
Meinasin jo kirjoittaa "piparinmaku (joulu-)", mutta pitäähän sitä aina jotain vähän jättää arvailujen varaan.Jorge kirjoitti:Mjölnir kirjoitti: Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Seuraajat
Aleksi T • AlexMachine • Anapiros • Anthak • Bolo • Clancy B. • Elyna • finnjet • Fubarbarian • Griever • Haamu • halmehe • Jaakko Suhonen • Jarppa • Jasir • Jonttufantti • Kari Aittomäki • Kataja • katar • Kerkko • kimmokammo • kivi • Kukkaron Matti • Kuntoilija • Kyynikko • Lamputon • Lasse Candé • Le1kkola • Leij0na • MarkkuT • Mika Tervo • MikkeM • Minkki • Mojo • mrkekkerinorsu • Mänzy • nanna • Njor • nora • osviitta • Paanari • Panic • Point • Pop27 • Procyo • Pyrkele • Reba • Riposte • Sazu • Sheephead • Sitav Abdullah • sivarinlötkö • tabitha • taikuri • tapsaattori • Teo Parjanen • Timpa • ToniL • Totte • TuomasP • Tyrsky • vaaramies • Veepee • Vili Tarkiainen • Yrittäjä • zzkettu