Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Vai Eberi asennettu Polven autoon, jes, olishan se ollut kiva mullakin. Mun piti kesällä ostaa auto, jossa oli sellainen. Ostinkin toisen muuten päheemmän kotteron.
Pidä huoli, että akku on hyvä, muuten jää pirssi pihaan.
Ensin veljen kanssa salilla tetsaamassa (lähinnä valmensin), nyt sitten palautusjuomaa ja lopulta radalle! Hollow ainakin tulee tänne pohjustamaan, ja radalla tavannemme ihQja immeisiä
Kämppä siivottu lattiasta kattoon. Hellalle porisee punaviini, tähtianis, neilikka, kanelitanko miksaus josta voi lorautella makua kaupanglögin joukkoon (ja alkomahoolia myöskin, becherovkaa).
Ja kaveri lupasi vielä tarjota huomenna lounaan ravintola Luomossa. Kokeilemisen arvoinen paikka. Suosittelen http://www.luomo.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
susitar kirjoitti:
Vai Eberi asennettu Polven autoon, jes, olishan se ollut kiva mullakin. Mun piti kesällä ostaa auto, jossa oli sellainen. Ostinkin toisen muuten päheemmän kotteron.
Ei muuta kuin lähimmälle asennuspajalle soitto ja asia kuntoon!
susitar kirjoitti:
Pidä huoli, että akku on hyvä, muuten jää pirssi pihaan.
Joo, toivoa sopii. Tulee muutenkin ajeltua yleensä aika lyhyitä pätkiä, joten latautuminen on vähän niin ja näin.
Arrogance and ignorance go hand in hand Metallica - Holier than thou
Eikäkö saatiin myytyä tuo vanhempieni talo, kukonaskel tästä.
Asun siis taloa jonka valkotiiliseinään olen läntännyt punamaalilla kämmenenkuvat nelivuotiaana, samana kesänä kun katkaisin ensimmäisen nenäni, enomieheltä. Tossa ulko-oven edessä.
Ne kämmenenkuvat on kestäny säät-tuulet-pakkaset ja näkyvät yhä.
Vanhempani ei oikeen enää vajaa-kaheksankymppisinä pärjänneet siinä unelmassaan, rinnetontti-kivitalossaan.
Joten nyt asutaan samankaton alla.. Olen siis omaishoitaja ilman varsinaista statusta.
Justiin hain Äijälle pari Temestaa, hän on siis mielenterveysongelmainen.
Ja se piru on vielä varsin kerkeä tapaus, täräyttää yhä helposti kenet hyvänsä varomattoman tainnoksiin.
Eli on siinä vahtimista.
Eli nyt saimme sen rinnetonttitalon myytyä, ihan mukavaan hintaan ja mukavalle sällille.
Helpottaa, mulla on ollu aika värkkääminen sen tönön kans.
Mä asun täälä kunnes vanhemmat on kuopassa ja kummilikka iso.
jep.
Kiitos kysymästä.
Atomic kirjoitti:
Hellalle porisee punaviini, tähtianis, neilikka, kanelitanko miksaus josta voi lorautella makua kaupanglögin joukkoon (ja alkomahoolia myöskin, becherovkaa).
Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Mjölnir kirjoitti:
Ehdottoman hyvä valinta. Se piparinmaku Becherovkassa sopii mielestäni erinomaisesti glogin terästeeksi
Nyt pitäisi vain tietää, tarkoititko todellakin piparin (piparkakku, ginger bread, pepparkaka, Pfefferkuche) makua, vai oliko tuo niitä potkunetin sensuurigeneraattorin tuottamia korvaavia ilmaisuja?
Mjölnir kirjoitti:
Nyt pitäisi vain tietää, tarkoititko todellakin piparin (piparkakku, ginger bread, pepparkaka, Pfefferkuche) makua, vai oliko tuo niitä potkunetin sensuurigeneraattorin tuottamia korvaavia ilmaisuja?
Sain raportin valmiiksi, enää ei ole mitään pakollisia kouluhommia tehtäväksi ennen joulua. Nyt pitäisi mennä kellarista hakemaan porkkanoita ja aloittaa porkkanalaatikon tekeminen. Piparit tuli jo paistettua eilen, joten pitäisi pikku hiljaa aloittaa pakkaaminen. Huomenna pitäisi alkaa matka kohti pohjoista.
Lumityöt tehty ja lounastuksen jälkeen hiihtelemään. Tätä on odotettu!
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills." Treenipäiväkirja
Mjölnir kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
Meinasin jo kirjoittaa "piparinmaku (joulu-)", mutta pitäähän sitä aina jotain vähän jättää arvailujen varaan.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)