Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
MikkoH
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 149
Lauteille: Lokakuu 2009
Paikkakunta: Jäke

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#31

Viesti MikkoH »

PPV bonuksista ei taida olla varmaa tietoa, mutta erilaisia arveluita. UFC main event ottelijat voivat saada luokkaa 2-3 taalaa per tilaaja kun tilaajia on riittävän paljon (yli 300k).

Tuollaisen löysin:

http://www.sherdog.net/forums/f2/did-br ... a-1036725/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ei virallista, mutta todennäköistä.
Kuvake
tinkezione
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 381
Lauteille: Syyskuu 2009
Paikkakunta: Malmö

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#32

Viesti tinkezione »

Kuusikko kirjoitti: Se on vaan nuo u-f-cii arvostelusäännöt tuollaisia hiukan asian sivusta meneviä. Paras lyönti on sellainen joka horjuttaa, sitten tulee lyönnit joissa painonsiirto lyödessä eteenpäin ja sitä Dragonin countereissa varmasti olikin. Jokin pikku vekki ei meinaa arvostelussa, jos sen aiheuttaneessa lyönnissä liike on taaksepäin eikä lyönti horjuta? Shogunin lyönnit ei sitten kuitenkaan painanut niin paljon, että Dragonin polvet olis kunnolla lyönyt katkoa. Samaten se vähäinen graplinki ei meinaa mitään, Shogun pääsi pystypainiin, mutta Dragoni pakitti irti kun paikka aukesi eli siinä pisteet tasan, jollei peräti kontrollista mestarille?
Kyllähän tuota matsia silmillä katsoen huomasi, kenen kylki muistutti nuijittua pihviä matsin jälkeen ja kenen jaloista ois varmaan saanut kanssa mureaksi piestyt reisipalat grillailtua. Kyllähän tuo "UFC:n arvostelusäännöt" on tuota matsia seuraten niin puhdasta pa5kaa, että mä haluan ehdottomasti itselleni samoja lääkkeitä, mitä tuomareillakin oli vedettynä. Näkyy saavan hyvät visiot. Vieläkin ottaa kajuuttaan Shogunin ansaitseman päivänselvän voiton varastaminen. Tiedä sitten, että yrittikö Machida enää kahdessa viimeisessä erässä edes tosissaan tapella, ettei tule ainakaan riskeerattuja niin pahoja osumia, joista Shogun voisi nuijia suoraan voiton itselleen. Kontrollia se on ilmeisesti kiertely ja pakoilukin. "Octagon control" oli jätetty ilmeisesti huomiotta kokonaan, vaikka matsissa enimmäkseen Shogun pakottikin Machidan perääntymään.
Eat healthy, exercise regularly, die anyway.
Häpä
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 29
Lauteille: Joulukuu 2008

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#33

Viesti Häpä »

Kyllä harmittaa ihan armottomasti tälläinen sonta, lemppariottelijaa kusetetaan ihan 10-0 sen kerran kun vihdoinkin esittää tasolleen sopivia otteita ja kutakuinkin potkii nahat Machidan reisistä rullalle. tårta på tårta oli tuo tuomarointi, ei pääse yli eikä ympäri.
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#34

Viesti jussip »

Tuolta löytyy ainakin tällä hetkellä: http://kimjudas.blogspot.com/2009/10/uf ... o-rua.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16082
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#35

Viesti Kari Aittomäki »

Ylipotkija: keskustellaan asiasta eikä keskustelijoista, viestiä muokattu
Kattelin nyt ton matsin ja muistin taas miksen oikeen viitti seurata koko kisaa.
Erät, säännöt, aikarajoitukset, hanskat..
Hyvää kamppailu-urheilupeliä muttei varsinaisesti vapaata ottelua.

Vaikka ne selostajat miten hehkutti niitä tunnistamiaan alapotkuja (millois on tullu tavaksi vetää alapotkut persaus takana, jalkasivalluksena) niin tosiasiassa en nähny montakaan kunnon osumaa koko matsissa.
Sensijaan näin verrattainharvinaisen rollonin, siinä kun Shogun pisti kyynärpäätä ja Machida surffas.

Kyllä mä sain tosta matsista Machidan voittajaks, se oli kontrollissa koko ajan.
Anto enemmän ku sai. Ne salakavaluudet ei vaan ollu niin oii-näyttäviä ku ne löysät kiertarit.

Oli nautinnollista ku jätkät pelas oikeen roolipelejä, Shogun nytkytti etujalkaa oikeen parhaaseen thaikkutyyliin ja Lyoto joras kädet auki.
Vähemmän nautinnollista olise kun Mauri yritti hyödyntää kompastusta.
No, jos peruslaji tulee maasta jossa feikkituotteet ja lapsi-prostituutio on yleistä kauppatavaraa...

Parempi voitti.
Jos ketä harmittaa niin kuskaapa aamulla hammasmukiin ja hörpätkää.
Se saattaa auttaa.
Ehkä se tottuus ei löydykään kaurapuurosta.
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#36

Viesti steelduck »

Kari syö samoja sieniä tuomareiden kanssa :D, en tiedä katsottiinko me samaa ottelua, mutta ihan tilastollisestikkin matsi meni kyllä Shogunille ja näkihän ukoistakin kummassa oli enemmän damagea:
http://fightmetric.com/fights/Machida-Shogun.html" onclick="window.open(this.href);return false;
KingBuzzo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 130
Lauteille: Syyskuu 2009

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#37

Viesti KingBuzzo »

Jos toinen kaveri, eli Rua, saa tuplasti enemmän osumia, niin kyllä se sillon sen tappelun on voittanut. Etenkaan kun Machidan osumatkaan ei ollut mitään pommeja, paitsi ehkä 3. erässä.

Varmaan tästä matsista tulee jonkinlainen blueprint miten Machidan voi piestä. Aikasemmat vastustajat on pelkästään metsästänyt Loyton päätä, mutta Shogun tajusi nakertaa jalat alta pois.
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2907
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#38

Viesti terssi »

1. erä:
Kuva

2.erä:
Kuva

3. erä:
Kuva

4. erä:
Kuva


Olihan tuo decisioni vähintäänkin mielenkiintoinen. Hieno kuitenkin nähdä, että Shogun näyttäisi olevan taas kovassa kunnossa, vakuuttavat olivat miehen otteet.

...Mistä päästäänkin siihen, että nyt tod.näk. missattiin unelmamatsi Shogun vs. Anderson Silva, joka olisi varmaankin tapahtunut Shogunin voittaessa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 6

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#39

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Se on tuo kilpailuvinkkeli, pisteiden rouskuttaminen erineen kaikkineen. Se on se mistä mä en halua katsoa, koska se on mitäänsanomatonta. Mutta. Ei sitä saanut mattoon, ei siihen saanut merkittäviä osumia, se pelotti loppuun asti ja se selvis jokasesta kohtauksesta joka ois voinu tuottaa matsin ratkasun tappioksi hälle. Kuten Kari sano, Machida oli ohjaimissa. Machida voitti.

No miks mä sitte katon vapareita-sunmuita-urheiluita, jos mua ei kerran kiinnosta se kisana?
Koska joskus sielä jätkät astuu vastakkain niinku ei ois kelloja, eriä, pisteitä. Ne on niitä dueleja joita mä haluan. Ei se väkivalta, tyrmäykset, veri, ei ne oo ykkösiä, vaan se että fighterit antaa kaikkensa ja yrittää totisesti katsoa kuka on kuka. No tää ei ollu niitä, tää oli sitä kilpailua. Mutta Machida voitti, minun mielestä, sano judget puolesta tai vastaan.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#40

Viesti PDC »

Perustuuko Karin ja Jaawan kommentit siihen, että mestari on mestari ja se pitää voittaa, siis lyödä maahan ja viedä se vyö siltä? Jos niin ajattelee niin kyllä tottakai Machida voitti kun sitä ei kukistettu. Se vain odotti linnansa muurilla, otti vastaan kaikki hyökkäykset ja antoi vähän takaisi ja lopussa molemmat seisoi, Machida muurin sisällä ja Shogun ulkona.

Mutta sitä katsotaan pisteillä ja kumpi tekee enemmän, vaikka ei tekisikään niin, että toinen "tuhoutuu". Joten Shogun hallitsi selvästi koska kyseessä oli vain se hetki, siinä kehässä, ja se kumpi osuu enemmän ja paremmin voittaa. Eli Shogun
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#41

Viesti Benu »

Yritättekö te nyt sanoa että Machida sai enemmän aikseks kun Shogun? Ettei Lyoton jalat ollu ihan muusina? Vaikka Shoun olis potkinu perse miten takana, ni aika perhanan kovaa vissiin potki ku jalat kärsi noin pahasti... Menee naurettavuuksiin väittää että Lyoto olis voittanu ton ottelun, yhden erän ymmärrän vielä, mutta kolme... please.

Vaikka nyky vapaaottelu ei kiinnosta sääntöjen takia, niin niiden perusteella ne ottelut pisteytetään.
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#42

Viesti PDC »

Itse en. Yritin vaan miettiä, että miks Kari ja Jaawa näki sen niin. Shogun osui enemmän ja paremmin ja voitti.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 6

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#43

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

PDC kirjoitti: Perustuuko Karin ja Jaawan kommentit siihen, että mestari on mestari ja se pitää voittaa, siis lyödä maahan ja viedä se vyö siltä? Jos niin ajattelee niin kyllä tottakai Machida voitti kun sitä ei kukistettu. Se vain odotti linnansa muurilla, otti vastaan kaikki hyökkäykset ja antoi vähän takaisi ja lopussa molemmat seisoi, Machida muurin sisällä ja Shogun ulkona.
Noinkin sen vois sanoa, mä nimittäin en pidä tittelimatsia minään jos se menee pisteille. Lyoto oli lyoto, ei lyöty.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 6

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#44

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Benu kirjoitti: Yritättekö te nyt sanoa että Machida sai enemmän aikseks kun Shogun? Ettei Lyoton jalat ollu ihan muusina? Vaikka Shoun olis potkinu perse miten takana, ni aika perhanan kovaa vissiin potki ku jalat kärsi noin pahasti... Menee naurettavuuksiin väittää että Lyoto olis voittanu ton ottelun, yhden erän ymmärrän vielä, mutta kolme... please.

Vaikka nyky vapaaottelu ei kiinnosta sääntöjen takia, niin niiden perusteella ne ottelut pisteytetään.
Machida ei välttämättä saanut yhtä paljon aikaseksi ku Shogun, mutta Shogun sai aivan liian vähän aikaseksi että mä kehtaisin sitä kruunata miksikään.

Vapari ei merkkaa mulle sääntöineen ja pisteineen paljoa, ja mä en nyt todellakaan halua tällä talloa kenenkään varpaille, enkä dissata vaparia, vaan tää on se mun oma, tylsä, teille turha, kyllästynyt vinkkeli. Mun oli vaan pakko sanoa jotain, koska tykkään seurata Machidan tekemistä, hän on niin etevä, ja näin tuossa kisassa että Machida toteutti tekemistään suuremman osan ajasta komeasti, kuin Shogun. Mä en nähnyt mitään muuta Shogunilta kuin nuo potkut, ja ne ei riittäny kertaakaan horjuttamaan sen pahemmin Machidaa, joten voittoa en hälle suo. Ottakoot revanssin, ehkä pojat ymmärtää sitten tuoda kaiken peliin. En luo lantaa kummankaan niskaan, torun vain kun ovat niin urheilijapoikaa että.

Kuten jo aiemmin kirjotin, mä en arvostele matseja pisteillä enkä vaparikatseella, mä arvostelen ne duelina, tässä matsissa ne piirteet puolsi Machidaa, vaikka vähäisiä olivatkin. Ehkä judget katteli vähä samoin, tai ehkä ne katteli vaparimielessä mutta ovat huonoja. Myönnän että jos aivan ruodullisesti urheiluna katto niin kai se Shogun voitti. Muttaku tappelus on niin cool, ja sitä Machida viesti edes vähän.
Kuvake
Christian
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 57
Lauteille: Helmikuu 2009
Paikkakunta: Lappeenranta

UFC 104 Machida vs. Shogun **SPOILEREITA**

#45

Viesti Christian »

Terssi, kiitois noista kuvista :D

Täyttä asiaa suurimmalta osalta, samoja sieniä tännekkinpäin mitä tuomarit oli saaneet popsittua :ainiin:
"Ei se kovaa potkase..."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 10 kurkkijaa