Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1291

Viesti Kristian Hyvärinen »

Manny kirjoitti: Miten nämä aina tunkee tuota sotilasp*skaansa joka paikkaan?! Sama täälläkin kun vedetään noita veteraaneja joka juttuun. "GRYÖÖH EI NE TAISTELLU ETTÄ SUOMI VOIS TÄYTTYÄ HOMOILLA JA NEEKEREILLÄ!!!11!!"
Oi voi. Kahvia. ->
Mika sanoikin jo about ne oleelliset asiat tästä, mutta minusta tuntuu, että ymmärsit väärin. Kyseinen sotaveteraani siis nimenomaan tarkoitti taistelleensa vähemmistöjen oikeuksien puolesta. Mielestäni tämä on koskettavaa.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Manny
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 444
Lauteille: Syyskuu 2009

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1292

Viesti Manny »

Katos perhanaa. :--------------D
En ole selkeästi juonut vielä tarpeeksi kahvia. ->

Niin joo, nytkö pitää pyytää anteeksi? - Syvimmät anteeksipyyntöni perseilystä, olisi voinut tietty kattoa tarkemminkin, ja jättää rähjäämiset.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 47

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1293

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Manny kirjoitti: Katos perhanaa. :--------------D
En ole selkeästi juonut vielä tarpeeksi kahvia. ->

Niin joo, nytkö pitää pyytää anteeksi? - Syvimmät anteeksipyyntöni perseilystä, olisi voinut tietty kattoa tarkemminkin, ja jättää rähjäämiset.
Ja se oli vielä mun laittama video, ja mä vielä lainasin siihen tuon avainkohdan... kai sä tiedät mitä tää nyt meinaa sitte, kirkonkellot soi taustalla jo etukäteen:

[youtube][/youtube]
Manny
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 444
Lauteille: Syyskuu 2009

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1294

Viesti Manny »

Ha. Mersu on liian mauton, jotta minä sen takakonttiin joutuisin. Audin perälle voit mun ruhon laittaa kyllä. Muuten ei tule diiliä.
Nyt voisi olla hiljalleen aika lopettaa jonninjoutavat offtopicit.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 207
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1295

Viesti bodyguard »

bodyguard kirjoitti:
Obama lupaa poistaa esteet homojen armeijauralta
11.10.2009 7:42
A A STT–Reuters


Barack Obama
Washington. Yhdysvaltain presidentti Barack Obama on uudistanut lupauksensa siitä, että hän poistaa homoseksuaalien armeijauraa estävät rajoitukset. Obama kommentoi asiaa Human Rights Campaign -ryhmälle lauantaina Washingtonissa.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Oba ... 5249955610" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube][/youtube]

Antakee anteeks mutta oon ihan hurahtanu näihin Maherin juttuihin :lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 207
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1296

Viesti bodyguard »

Ruotsin kirkko alkaa vihkiä homopareja

Ruotsin kirkko alkaa vihkiä homopareja. Kirkolliskokous hyväksyi homoliittojen vihkimisen selvällä äänten enemmistöllä.

Päätöksen mukaan homoparit voivat saada kirkollisen vihkimyksen marraskuun alusta lähtien. Aiemmin kirkko on siunannut homoseksuaalien liittoja.

Ruotsin valtiopäivät hyväksyi huhtikuussa ylivoimaisella äänten enemmistöllä 261-22 uuden sukupuolineutraalin avioliittolain. Laissa on nyt kaikille vain yksi tapa virallistaa parisuhde.


Papit voivat oman vakaumuksensa perusteella kieltäytyä vihkimästä samaa sukupuolta olevia. Seurakuntien vastuulla on kuitenkin järjestää vihkiminen kaikille sukupuolesta riippumatta.

Hollanti salli ensimmäisenä homoavioliitot 2001. Sen jälkeen avioliittolaki on muutettu sukupuolineutraaliksi ainakin Belgiassa, Espanjassa, Kanadassa, Etelä-Afrikassa ja Norjassa.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruo ... 5250209934" onclick="window.open(this.href);return false;

Melko yllattava tuo lista tuossa lopussa. Samaan sakkiin siis kuuluu katolisena maana Espanja ja kehitysmaana E-Afrikka. Milloin Suomessa?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1297

Viesti Jussi Häkkinen »

bodyguard kirjoitti: Milloin Suomessa?
Toivottavasti pian. Sitä odotellessa voidaan seurata KD:tä ja etenkin Päivi Räsästä joka oletettavasti julistaa Ruotsin pannaan... :badgrin:
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 47

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1298

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Sairasta.
This new advertisement makes it clear why we must vote YES on Question 1 to prevent homosexual marriage from being pushed on Maine students.
Itse mainos:
[youtube][/youtube]


Coughlanilta paras vastaus edelliseen:
[youtube][/youtube]
KingBuzzo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 130
Lauteille: Syyskuu 2009

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1299

Viesti KingBuzzo »

Eikö homot ole jo kärsiny tarpeeksi? Nyt ne laitetaan vielä menemään naimisiin...
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1300

Viesti Kristian Hyvärinen »

KingBuzzo kirjoitti: Eikö homot ole jo kärsiny tarpeeksi? Nyt ne laitetaan vielä menemään naimisiin...
:D :?:
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 207
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1301

Viesti bodyguard »

Joo, kyllä mä luulen että muutama mies kiroaa jos lakiesitys menee läpi. Monta vuotta on voinu sanoa "Kyllä mäki menisin sun kanssa naimisiin mutta ku ei voida" :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
I.M.N.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 186
Lauteille: Elokuu 2012
Paikkakunta: Kotka

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1302

Viesti I.M.N. »

Pitäs olla kaikille Ei-uskovilla yks hailee vihitäänkö ne kirkossa vai ei, mulla ei ainakaan mikään pyhyyden tahriminen käy mielessä.

Jo pelkästään sen takia että Päivi Räsästä viiksettäisi pitäisi homot vihkiä kirkossa välittömästi.

Ja vielä varmistus jos joku ei tiedä, homoksi synnytään eikä sille voi jälkikäteen aikuisena mitään.
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1303

Viesti nassesetä »

IMN kirjoitti: Ja vielä varmistus jos joku ei tiedä, homoksi synnytään eikä sille voi jälkikäteen aikuisena mitään.
Tästäkään ei taida aivan yksimielistä konsensusta olla tiedemaailmassa. Ei sille aikuisena tietenkään mitään voi, mutta varhaislapsuuden kasvuympäristöllä saattaa olla vaikutusta suuntautumisen kehittymiseen ja ne samat ympäristötekijät saattavat vaikuttaa myös pedofiilisen suuntautumisen syntymiseen.

Särähtikö silmään? Niin minullakin kun tietoon törmäsin Hannu Lauerman kirjassa.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
I.M.N.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 186
Lauteille: Elokuu 2012
Paikkakunta: Kotka

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1304

Viesti I.M.N. »

Minä en missään vertaisi homoja ja pedofiilejä keskenään.

Ja silläkin onko kasvuympäristöllä vaikutusta (homouteen) on mulle hetskuna yks tårta på tårta hailee.
Kuvake
antaeus
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 81
Lauteille: Syyskuu 2009

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

#1305

Viesti antaeus »

IMN kirjoitti: Minä en missään vertaisi homoja ja pedofiilejä keskenään.

Ja silläkin onko kasvuympäristöllä vaikutusta (homouteen) on mulle hetskuna yks tårta på tårta hailee.
Minä taas näkisin että ehkä tässä arvioinnissa puhuu enemmän tunne kuin tieto. Mene ja tiedä.
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 107 kurkkijaa