Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Wingi-klippejä

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wingi-klippejä

#106

Viesti Veka »

[youtube][/youtube]
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 73
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Wingi-klippejä

#107

Viesti joksanen »

Aika jänskän näköistä tää jälkimmäinen. Ihan hyvä esimerkki siitä, miten formiakin voi treenata ihan eri tavalla ja se voi silti sillä omalla tavallaan olla ihan oikein. Sapelin mukaantulo ensin vähän yllätti, mut isommasti ajatellen näyttää sopivan hänen pakettiinsa. Perhoset kun olivat hyvinkin lyhyet.

Tiedätkö Veka kuka se tonen setä oli alun chisaussa? Olkapäissä oli vähän eroa, ja sitä myöden koko tekemisessä.

Eikös tämä ole sukupuultaan vähän sukua ex-WHKn wingille? Entäs fyysisesti?
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wingi-klippejä

#108

Viesti Veka »

Ei valitettavasti mitään tietoa kyseisen herran henkilöllisyydestä. Ihan jänskä video kokonaisuutenaan kyllä. ;)
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

Wingi-klippejä

#109

Viesti Miklu »

joksanen kirjoitti: Eikös tämä ole sukupuultaan vähän sukua ex-WHKn wingille? Entäs fyysisesti?
Kirjota mieluummin JKDFI wingille ;)
Ja ei kyllä ole yhtään tutun näköstä. Melko kaukana sukupuussa taitaa tuo haara olla jos on.
Bruce Lee elää!
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wingi-klippejä

#110

Viesti Veka »

[youtube][/youtube]
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 73
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Wingi-klippejä

#111

Viesti joksanen »

Hihi, ihan hienoa nähdä että noinkin suurvisiirin miehen lähioppilaat on ihan yhtä huonoja kuin mekin.
Kuvake
Invictus
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1082
Lauteille: Marraskuu 2006

Wingi-klippejä

#112

Viesti Invictus »

[youtube][/youtube]

Tällästä löytyi...
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 73
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Wingi-klippejä

#113

Viesti joksanen »

Sinänsä harvinaista matskua, että itse WT-keisari Kernspechtin ei useinkaan nähdä tekevän mitään vaan kävelevän ympäriinsä partaansa sukimassa.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 73
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Wingi-klippejä

#114

Viesti joksanen »

Pannaanpa tännekin. Hunkarian klaanin (Maday Norbert) WT-aiheinen rockwideo
" onclick="window.open(this.href);return false;
sihteerilintu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 126
Lauteille: Lokakuu 2008

Wingi-klippejä

#115

Viesti sihteerilintu »

joksanen kirjoitti: Pannaanpa tännekin. Hunkarian klaanin (Maday Norbert) WT-aiheinen rockwideo
" onclick="window.open(this.href);return false;

Silmään pisti videon harrastajakunnan ikäjakautuma:runsaasti "miehen iässä" olevia harrastajia plus muutama varhaisvanhuskin,niinkuin allekirjoittanutkin.

Muualla Euroopassa näyttää olevan yleisempää,että WT:n parissa on vanhempaakin porukkaa,Suomessa sitävastoin enemmänkin nuorten miesten laji (?).

Noh,mielenkiintoista kuitenkin.Ja jos olosuhteet muuttuvat suotuisaksi,niin saatampa hankkiutua lajin pariin...
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 73
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Wingi-klippejä

#116

Viesti joksanen »

Meidän peruskurssilla vanhin on ollut 54-vuotias ja katson parin 35-45-vuotiaan harjoittelijamme olevan erittäin hyödyllisiä ryhmädynamiikallemme. Helsingissä harmaahapsista porukkaa löytyy WTn lisäksi myös WCEn puolelta.

Siltä osin en jäisi odottamaan että paikalle etsiytyy muita "vanhuksia" vaan menisin reilusti itse mukaan. Kuka tietää, ehkä juuri sinun esimerkilläsi paikalle myöhemmin ilmestyy muitakin.
sihteerilintu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 126
Lauteille: Lokakuu 2008

Wingi-klippejä

#117

Viesti sihteerilintu »

joksanen kirjoitti: Meidän peruskurssilla vanhin on ollut 54-vuotias ja katson parin 35-45-vuotiaan harjoittelijamme olevan erittäin hyödyllisiä ryhmädynamiikallemme. Helsingissä harmaahapsista porukkaa löytyy WTn lisäksi myös WCEn puolelta.

Siltä osin en jäisi odottamaan että paikalle etsiytyy muita "vanhuksia" vaan menisin reilusti itse mukaan. Kuka tietää, ehkä juuri sinun esimerkilläsi paikalle myöhemmin ilmestyy muitakin.
Hyvä tietää.Aika ei nyt riitä,mutta pidetään mielessä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Wingi-klippejä

#118

Viesti Mika »

Näettekö tässä tai tässä Winkkaria?

Miten kommentoisitte tätä?
Of course it been given the hollywood treatment, but it's pretty plain to see Pak Sua, Bong Sua ( about 2:16 inthe first clip), and principles of centerline defense and strikes evensome "Sticky hand" Chi Sua used at about 14 seconds with the knife fight, not to mention very southern style chinese type kicking ( kindy stiff looking compared to northern chinese styles) which is pretty much the wing chun way.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 73
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Wingi-klippejä

#119

Viesti joksanen »

Kaikkihan tietää että Dalton teki leffassa taichi-formia niin sen on pakko olla sit sitä. Jollain saitilla sanottiin attä Patrick opetteli leffaa varten hung-garia. Tiedä häntä. En mä noissa erityisesti wingiä nähnyt. Toisaalta, wingi näyttää helposti katutappelulta.

Mut olis kyllä ollut vaan parempi muistella kuinka cool Patrick oli eikä katsoa noita klippejä näin aikuisen mittatikuilla.

Multa kysyttiin taannoin pidänkö winkkari-nimitystä halventavana, ja kyllä mulle siitä edelleen wänkkäri mieleen tulee. Tosin huonot ketjulyönnit muistuttavat jokinlaista runkkausliikettä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Wingi-klippejä

#120

Viesti Mika »

joksanen kirjoitti: Multa kysyttiin taannoin pidänkö winkkari-nimitystä halventavana, ja kyllä mulle siitä edelleen wänkkäri mieleen tulee. Tosin huonot ketjulyönnit muistuttavat jokinlaista runkkausliikettä.
Kuultu.

Mikä olisi hyvä eli neutraali mutta kuvaava kattotermi? Edes tuo Winkkari ei ole, kun se alkaa W-kirjaimella (esim. Ving Tsun).

Perhana, kun olette maailman riitaisin laji :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 35 kurkkijaa