Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kamppailulajiopettajan taustat

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jim Shortt

#316

Viesti Mika »

sanppa75 kirjoitti: Tämä on nyt kieltämättä hiukan epäasiallinen vertaus, mutta kenenkään ei käy kieltäminen että Hannu Kalevi Kailajärven bisnekset ovat auttaneet häntä itseään ja monia ihmisiä vaurastumaan huomattavasti. Tämähän tekee hänestä todellä pätevän rahankahmojan.
Jos nyt Kailajärvi otetaan esimerkiksi, hänen tapauksessaan valehtelu esim. kauppatieteiden tohtorin tutkinnosta sekä Ugandan valtionvarainministerinä toimimisesta vertautuisivat Jim Shorttiin tässä yhteydessä. Tai ainakin mielestäni tämä olisi yleisesti ottaen parempi vertailukohta, vaikka tuossa viittaatkin Mjölnirin opinnäytetyöhön, mutta pääasiassa tässä on kaiketi katsottu Shorttin taustoja ja ammattitaitoja.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
sanppa75
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 1913
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

Jim Shortt

#317

Viesti sanppa75 »

Epäasialliseksi vertauksen totesinkin. Tuli vaan huijarista wincapita mieleen.
Sami Hyvärinen

"Saru mo ki kara oshiru"
Tero Savikari
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3
Lauteille: Kesäkuu 2009

Jim Shortt

#318

Viesti Tero Savikari »

Perustatko kaikki väitteesi Sardukar lehtikirjoituksiin ? Jos näin on uskot varmasti kaikki seiskan jutut Matista ja Mervistä ? Tunnetko Jimin henkilökohtaisesti ? Oletko ollut hänen koulutuksissa ? Mikä saa aikaan tälläisen Itkupotku kohtauksen jos sinulla ei ole mitään henkilökohtaista asiassa ? Eikö sinusta ole miestä omalla nimellä asiota kommentoimaan ? Sanoit jo itsekkin että olet käyttänyt melko paljon aikaa tähän keskusteluun, varmasti moni muukin kuin sinä itse ihmettelee asiaa ja miettii onko sinulla mitään muuta tekemistä ?

Olen tuntenut Jimin yli kymmenen vuotta ja tehnyt töitä hänen kanssaan Suomessa ja Maailmalla. Voin vakuuttaa ettei asiat nyt ihan niin ole kuin tälläkin sivustolla annetaan ymmärtää. Asiat käytiin läpi joulukuussa Irlannissa ja paikalla oli henkilöitä jotka selvittivät asioita. Olitko sinä sardukar paikalla kun kaiken tiedät ?

Tarkoitukseni ei todellakaan ole riidellä asioista! Vaan nyt miettiä onko kaikki keskusteluissa olleet asiat varmasti totta ? Mikään asia ei ole muuttunut matkalla ja kenelläkään ei ole ollut kirjoittaessa värikynät matkassa ? Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta kuinka rumasti ja kaikista asioista tietämättä tuomitaan.



Kyllä keskustelusta huomaa ketkä ovat Jimin kanssa olleet tekemisissä ja näin tuntevat miehen ammattitaidon. Kari Aittomäki on tuonut keskusteluissa varsin hyvin esiin mistä asioista tässä puhutaan. Jimi pyysi lähettämään terveisiä Aittomäelle!
Samanlainen syyttely oli reilu kymmenen vuotta sitten ja asia lopulta päättyi TV haastatteluun johon syytteliöiden piti myös tulla, ohjelma kyllä tuli ulos mutta paikalla oli ainoastaa Jimi.

Asioihin tulee varmasti selvyys kun aika kuluu ja sitten nähdään mikä piti paikkansa ja mikä ei !
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Jim Shortt

#319

Viesti DeusVult »

Teretulemast lauteille, Tero!

Eihän täällä nyt kait liiemmälti sitä Shorttin tappelutehoa ole epäiltykkään, mutta seuraavat seikat ovat kuitenkin tällä hetkellä kiistattomia:

Shortt väittää toimineensa ammattisotilaana Britannian erikoisjoukoissa, vaikka ei ole oikeasti toiminut.

Shortt väittää toimineensa myös muissa sellaisissa tehtävissä, joissa ei oikeasti ole toiminut.

Shortt väittää olevansa aatelinen, vaikka ei oikeasti ole.

Shortt käyttää myös muita arvonimiä, joita hänelle ei ole oikeasti myönnetty.

Shortt käyttää juhlapuvussaan mitaleja, joita hänelle ei ole oikeasti myönnetty.

Jos sinulla on näistä jotain parempaa tietoa, niin kerro toki. Minä olen ainakin valmis muuttamaan käsityksiäni jos jotain uusia todisteita puoleen tai toiseen tulee ilmi.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
sanppa75
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 1913
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

Jim Shortt

#320

Viesti sanppa75 »

Tero Savikari kirjoitti: Perustatko kaikki väitteesi Sardukar lehtikirjoituksiin ? Jos näin on uskot varmasti kaikki seiskan jutut Matista ja Mervistä ? Tunnetko Jimin henkilökohtaisesti ? Oletko ollut hänen koulutuksissa ? Mikä saa aikaan tälläisen Itkupotku kohtauksen jos sinulla ei ole mitään henkilökohtaista asiassa ? Eikö sinusta ole miestä omalla nimellä asiota kommentoimaan ? Sanoit jo itsekkin että olet käyttänyt melko paljon aikaa tähän keskusteluun, varmasti moni muukin kuin sinä itse ihmettelee asiaa ja miettii onko sinulla mitään muuta tekemistä ?

Olen tuntenut Jimin yli kymmenen vuotta ja tehnyt töitä hänen kanssaan Suomessa ja Maailmalla. Voin vakuuttaa ettei asiat nyt ihan niin ole kuin tälläkin sivustolla annetaan ymmärtää. Asiat käytiin läpi joulukuussa Irlannissa ja paikalla oli henkilöitä jotka selvittivät asioita. Olitko sinä sardukar paikalla kun kaiken tiedät ?

Tarkoitukseni ei todellakaan ole riidellä asioista! Vaan nyt miettiä onko kaikki keskusteluissa olleet asiat varmasti totta ? Mikään asia ei ole muuttunut matkalla ja kenelläkään ei ole ollut kirjoittaessa värikynät matkassa ? Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta kuinka rumasti ja kaikista asioista tietämättä tuomitaan.



Kyllä keskustelusta huomaa ketkä ovat Jimin kanssa olleet tekemisissä ja näin tuntevat miehen ammattitaidon. Kari Aittomäki on tuonut keskusteluissa varsin hyvin esiin mistä asioista tässä puhutaan. Jimi pyysi lähettämään terveisiä Aittomäelle!
Samanlainen syyttely oli reilu kymmenen vuotta sitten ja asia lopulta päättyi TV haastatteluun johon syytteliöiden piti myös tulla, ohjelma kyllä tuli ulos mutta paikalla oli ainoastaa Jimi.

Asioihin tulee varmasti selvyys kun aika kuluu ja sitten nähdään mikä piti paikkansa ja mikä ei !
Puhutko minulle?
Sami Hyvärinen

"Saru mo ki kara oshiru"
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jim Shortt

#321

Viesti Mika »

sanppa75 kirjoitti:
Tero Savikari kirjoitti: Perustatko kaikki väitteesi Sardukar lehtikirjoituksiin ?
Puhutko minulle?
Tuskin, paitsi jos sinulla on kaksoistunnus...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
sanppa75
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 1913
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

Jim Shortt

#322

Viesti sanppa75 »

Mika kirjoitti:
sanppa75 kirjoitti:
Tero Savikari kirjoitti: Perustatko kaikki väitteesi Sardukar lehtikirjoituksiin ?
Puhutko minulle?
Tuskin, paitsi jos sinulla on kaksoistunnus...
Huomasin juuri erheeni. Ei kannata tehdä 7 asiaa yhtäaikaa, loppuu älli.
DeusVult kirjoitti: Teretulemast lauteille, Tero!

Eihän täällä nyt kait liiemmälti sitä Shorttin tappelutehoa ole epäiltykkään, mutta seuraavat seikat ovat kuitenkin tällä hetkellä kiistattomia:

Shortt väittää toimineensa ammattisotilaana Britannian erikoisjoukoissa, vaikka ei ole oikeasti toiminut.

Shortt väittää toimineensa myös muissa sellaisissa tehtävissä, joissa ei oikeasti ole toiminut.

Shortt väittää olevansa aatelinen, vaikka ei oikeasti ole.

Shortt käyttää myös muita arvonimiä, joita hänelle ei ole oikeasti myönnetty.

Shortt käyttää juhlapuvussaan mitaleja, joita hänelle ei ole oikeasti myönnetty.

Jos sinulla on näistä jotain parempaa tietoa, niin kerro toki. Minä olen ainakin valmis muuttamaan käsityksiäni jos jotain uusia todisteita puoleen tai toiseen tulee ilmi.
+1
Tero Savikari kirjoitti: Asioihin tulee varmasti selvyys kun aika kuluu ja sitten nähdään mikä piti paikkansa ja mikä ei !
Onko sitten näin että esim. DeusVultin tohon ylle kirjaamat asiat eivät pidä paikkansa?


Ylipotkija: kolme peräkkäistä viestiä liitetty yhdeksi.
Sami Hyvärinen

"Saru mo ki kara oshiru"
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Jim Shortt

#323

Viesti bodyguard »

Tero Savikari kirjoitti: Asioihin tulee varmasti selvyys kun aika kuluu ja sitten nähdään mikä piti paikkansa ja mikä ei !
Joo, sitähän tässä on odoteltu. Jostain syystä vaan tuollaisia pienemmän ydinporukan juttuja on pidetty ja sisäpiiriä siellä on vakuuteltu (eikös näin muuten ollut Wincapitasakin). Kumma juttu että Shortt on antanut vaikka kuinka kauan mainettaan liata ja bisneksiään häiritä vaikka pystyisi nämä syytökset kumoamaan hetkessä. Aika jännä juttu.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
sanppa75
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 1913
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

Jim Shortt

#324

Viesti sanppa75 »

bodyguard kirjoitti: Aika jännä juttu.
Joo, sekin on tosi jännää. :D
Sami Hyvärinen

"Saru mo ki kara oshiru"
Tero Savikari
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3
Lauteille: Kesäkuu 2009

Jim Shortt

#325

Viesti Tero Savikari »

Kuten sanoin kun aika kuluu, asiat varmasti selvitetään paikassa missä ne kuuluu selvittää. Ja se ei taas minulle kuulu ! Ovatko kaikki esitetyt asiat Jimin suusta tai kirjoittamia ? Onko mahdollista että jotkut asiat ovat muuttuneet matkalla kun on käännetty esim. eri maiden IBA sivuja toiselle kielelle ? itse olen ainakin joskus nähnyt sivuja joissa teksti on "vapaasti" käännetty/muokattu Jimin taustoja ja loppu tulos on ollut jotain muuta kun alkuperäinen.

Maltti on Valttia !
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Jim Shortt

#326

Viesti TimoS »

sanppa75 kirjoitti: Timolla on tarve heittää välillä sankollinen kûsta kommareiden niskaan. :D ;)
Ja tässä onkin se avainsana välillä. Minä pyrin ainakin keskustelemaan muustakin, kun taas Sardaukarin tapauksessa suurin osa viesteistä taitaa koskettaa, suoraan tai epäsuorasti, Jim Shorttia (en jaksa kahlata kaikkia viestejä läpi, jotta voisin todeta, mitkä käsittelevät ja mitkä eivät). Kun katsoo tietoja, niin aktiivisin ollut ketjussa "Kamppailulajiopettajan taustat", joka lähti liikkeelle tästä ketjusta. Tämän takia ihmettelin, että mistä moinen pyhä viha.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 11127
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Jim Shortt

#327

Viesti flammee »

TimoS kirjoitti: Tämän takia ihmettelin, että mistä moinen pyhä viha.
Eikös se ole tullut jo muutamaan kerran, eli oikeustoimiuhkauksista on se enin viha lähtöisin.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Jim Shortt

#328

Viesti Kari Aittomäki »

Kiitos vaan Tero terveisistä ja kertoo takasi!
Ja Jimbolle voimia tän scheissemyrskyn kestämiseen, kertoo että mä olen mennyt monesta ikävästä paikasta ehjänä läpi opeillansa. Että kiitollistakin osastoa löytyy.
Me ei vissiin ola tavattu, kymmenen vuotta sitten kun menetin ton jalkani..

Mä näen tässä räyhäämisessä samoja piirteitä kaspinin kohtelun kanssa.
Lähinnä siitäkohtaa että ne arvostaa jotka on ollu oikeissa tilanteissa oikeesti. Tai ovat muuten vaan siihensuuntaan kallellaan.
(huomatkaa sanaleikki)

Anteeksinyt vaan mutta mä assosieeraan koulutusten ja virka-asemien arvostamisen kokemattoman kansanosan katselukannaksi.
Jos nyt pitäydytään vaikka katumylläköinnissä, aniharvalla poliisilla ja vielä harvemmalla sotilaalla on ihan silkkaa ja suoraa kokemusta samanverran kuin karunsarjan portsarilla. Tai vartijalla.
Silti virkaa lusivat sotilaat ja poliisit arvotetaan asiantuntijoina jälkimmäisten edelle. Kaskun se koulutus, se koulutus. Pöydän yli puhumisen autaaksitekeva mirhami.

Suomessa ihailu on vielä jopa jollain lailla hallussa..
Mutta jo sveduissa ne leijuu jo ihan toisella tasolla.
Mullekin yks kiukkarisälli tuli ekasparrin jälkeen jutteleen ja näytteleen tatskoja ja kertoon että ollaan sitä oltu YK-joukoissakin.. Sänkipää (joka tohon aikaan ei ollu yleistä) meni hiukan vinoon kun tulin kysyneeksi jotta minkäs auton toit. Enhän minä tajunnu.
Arvomaailmat ei kohdanneet. Mutta muuten tultiin kyllä juttuun.

Tässä ois nyt nähtävissä että joitakuita visottaa tämä että cv:tä on rustailtu koulutusten osalta.
Minua ja muita opissa olleita tuo ei suuremmin sätkäytä koska asia on sitäihteään.
ja huomatkaa että Mjölnir ja Filipino, korkea-arvoisia upseereja molemmat, eivät ilmoita tulleensa huijailluksi.

Ja tappeluteho tarkoittaa tässä ketjussa sitte jotain ihan muuta kuin portsaritasoista taltuttelua.
Vaikka samaa kamaahan se, joskus voi vaan mennä pitemmä'lle.

näin
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Jim Shortt

#329

Viesti Mjölnir »

Asiaa, Kari.

Muunmuassa legendaarinen Emmental-ote (tm) on peräisin Jimin opeista. Ja sillä olen kellistänyt kymmeniä riehujia.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Jim Shortt

#330

Viesti Kari Aittomäki »

Emmental on kyllä iloinen asia.
Kuva
Mä oon tehny ton varovasti sellasesti aikamoisen usein, oikeen hirvittää ajatellakaan mitä Esa tai Riku eli nuo oikeet rautakourat tosta keksis.
Nekun on oikeestikin aika pirunmoisia tapauksia, ne vois saada yhtäsuntoista lisäjenkaa Jimboltakin. Vaikka..
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 84 kurkkijaa