Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kamppailulajiopettajan taustat

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Jim Shortt

#271

Viesti Kari Aittomäki »

Tämä muakin kummastuttaa.
Se Jimi jonka minä tunsin jutteli aivan muista asioista kuin muualla kohtaamani 6päivänsodan-veteraanit.
Siltä joutu oikeen kysymään jotta mistäs tuo luodinjälki tossa kädessä on tullu.
- Liikuin hitaammin kuin ois pitäny.
Nää tittelijutut onmiltei uutta.

Jotenkin nämä arselaiset kakkivat omalle kengälleen tolla sävyllä. Fiksu puhuis kokonaisuuksista detaljien sijaan.
On vähäsen näitten eliittiveikkojen helmaruostesyntikin, ei kauankaan sitte jouduin jutteleen erään nuoren kovakuntoisen kanssa joka suunnilleen kättelyssä ilmoitti olevansa sitte erikoisjääkäri.
Jouduin oikeen tappeleen ennakkoluulojeni kanssa.. jotka osoittautuivat sitte oikeiksi.
Mutta ei siitä sen enempää, saahan sitä miesi ylypiä olla.

Bg... yhdestä termistä huomauttelu sopisi varmaan sinne arseen. Mutta minusta se ei ole kovin hyvä tapa keskustella, etenkään kun esitin myös suoran kysymyksen puolsenttiä ylempänä.
Olen nähny hauskan TRautiaispaitakpoion, Kiukkuisena on Kivaa.
Vitsinä hauska mutta asenteena aika köyhä.

Jimillä on epäilemättä syynsä noihin paronijuttuihinsa.
Niinku Rautiaisella kovanaama-imagoonsa. Oikeestihan sekin on sauvakävelevä sivari.
Jimbo ei o.
Suistamo
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 19
Lauteille: Joulukuu 2008

Jim Shortt

#272

Viesti Suistamo »

tonik kirjoitti: Miksköhän lähtenyt heittää noita sas juttuja, niistä kun kuitenkin jää kiinni.
Ois varmaan samat fyrkat tienannu vähemmällä jutun heitolla
Hän on näitä hommia tehnyt jo kauan ennen kuin internetistä on kuultukaan. Ei varmasti tuolloin monikaan osannut ajatella tiedon saatavuutta ja leviämistä nykypäivänä.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Jim Shortt

#273

Viesti DeusVult »

Minun mielestäni se on kyllä ihan ymmärrettävää, että asian tiimoilta on nämä oikeat sotilaat käyneet vähän kierroksilla... he kumminkin pistävät duunissaan henkensä likoon "for king and country", toisin kuin herra "paroni", joka ratsastaa erikoisjoukkojen maineella vaikka omaa vähemmän sotilaskoulutusta kuin suomalainen varusmieskoulutuksen käynyt reservin jääkäri. Ja ymmärrän hyvin senkin, että joku joka pitää hallussaan suvussaan todistettavasti 800 vuotta kulkenutta arvonimeä saattaa hieman katsoa kieroon kun joku myöntää itse itselleen vastaavan tittelin. Eikä kyse ole siitä että heppu olisi vähän kavereilleen puhunut ohi suunsa, vaan mies on systemaattisesti ja tietoisesti vedättänyt koko maailmaa (siltä osin kuin maailma hänet tuntee) jo vuosien ajan.

Sillä, onko Shortt kova myllyttäjä vai ei, ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Tappeluteho ei ole ainoa ihmisen arvoa määrittävä asia maailmassa. Kyseessä on lähinnä törkeä petos, jonka uhreja on lukuisia, ihan viranomaistahoja myöden. Asian kuittaaminen hekottelulla tyyliin "no onhan näitä sen juttuja aina näissä piireissä vähän naureskeltu...", on mielestäni merkki hieman erikoisesta arvopriorisoinnista.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Jim Shortt

#274

Viesti Kari Aittomäki »

Milläs määrittelet "oikean" sotilaan?
Otetaan vaikka jotku kroaattijätkät joka joutu teini-iällä kokeen sen kaiken mitä Balkanilla aikanaan tapahtu. Nykyän ne jätkät korjaa volvoja sveduissa ja naureskelee krimijengien reviirikähinöille naapurikorttelissa.
- Ei ne pellehermannit tänne tule räyhäämään, hehe.
Ei ole äijillä virallisia papereita suoritetuista koulutuksista, ei.
Mutta kyllä minä heitä sotilaina pidän, siinä missä romantisoituja deltaalfa-whodareswins-tapauksiakin.
Kaikilla ei ole onni olla etuoikeutettuja. Muakaan ei päästetty poliiskouluun edes kokeisiin.
Kuten tuola vihjaisin, Jimillä on luodinkraapsuja nahassansa. Persauksen vekin ampu tosin kuulemma ihan ite, muahaha.

Ja olet erittäin oikeassa arvopriorisointi-kommentissasi.
Mä olen kohdannut senverran paljo koulutuksillaan keuliviapaskahousuja etten pysty ottaan koko ilmiötä kovin vakavasti.
Tappeluteho on taistelutehon ruma velipuoli, tappelijasta kehittyy helpommasti tehokas taistelija kuin silkkipöksystä streettari.

Mutta olet luonnollisesti enemmän oikeassa.
Mulla nyt vaan on arpiset silmät.
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Jim Shortt

#275

Viesti airakti »

Heh Karilla on arpiset silmät... aika erikoinen ketju, dissataan sivukaupalle heeboa joka ei edes ymmärrä mitä hänestä puhutaan, sama kuin potkittais sikaa jonka sorkat on sidottu ja huppu päässä. En tunne Jimiä ollenkaan, mutta olen teistä kaikista ylpeitä jotka "uskallatte" kertoa kuinka joku on hoitanut hommansa väärin, toivottavasti TE olette tehneet kaiken oiken ja joku ei kirjota teistä arkittelia vaikka Biafran kielellä jonkun paikallisen potkunetin sivuilla... Rohkeeta sanon mä.. arpisilmä2..
TimppaA
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Jim Shortt

#276

Viesti Kuhmu »

airakti kirjoitti: Heh Karilla on arpiset silmät... aika erikoinen ketju, dissataan sivukaupalle heeboa joka ei edes ymmärrä mitä hänestä puhutaan, sama kuin potkittais sikaa jonka sorkat on sidottu ja huppu päässä. En tunne Jimiä ollenkaan, mutta olen teistä kaikista ylpeitä jotka "uskallatte" kertoa kuinka joku on hoitanut hommansa väärin, toivottavasti TE olette tehneet kaiken oiken ja joku ei kirjota teistä arkittelia vaikka Biafran kielellä jonkun paikallisen potkunetin sivuilla... Rohkeeta sanon mä.. arpisilmä2..
Onko se heebo narrannut koko maailmaa omalla kielellään, sitä kun ymmärretään monessa kolkassa. Keskustelut heebosta käydään joka paikallisessa potku netissä sillä sen potku netin kielellä. Valehtelu on huonoa markkinointia, enkä ihmettele, jos siitä toiset ovat ottaneet selvää. Miksi Jim shorttilta pitäisi hyväksyä pa skan puhuminen, jos ei sitä hyväksytä muiltakaan?
”You must enjoy this”.
Kuusikko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 834
Lauteille: Lokakuu 2007

Jim Shortt

#277

Viesti Kuusikko »

Kari Aittomäki kirjoitti: Milläs määrittelet "oikean" sotilaan?
Sillä on voiman lisäksi vastuu tekemisistään. Selkeä moraalisäännöstö, joka säätelee sotilaan voimankäyttöä. Ulkoiset tunnukset ja perinne, joka velvoittaa. Eikä ole oikein käyttää voimaa vain koska siihen on tilaisuus.

Mies tuntee vastuun siitä mitä tekee tai mitä jättää tekemättä, siitä mitä sanoo tai jättää sanomatta.
Feo, Fuerte y Formal
Esa Tyynismaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1730
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Ylihärmä

Jim Shortt

#278

Viesti Esa Tyynismaa »

Oikea sotilas tekee mitä käsketään,eikä pohdi mitään moraalisia kysymyksiä.
Moraalin pohtiminen on päättäjien hommaa.
Kuvake
tiikerinsilmä
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 373
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: raisio

Jim Shortt

#279

Viesti tiikerinsilmä »

Esa Tyynismaa kirjoitti: Oikea sotilas tekee mitä käsketään,eikä pohdi mitään moraalisia kysymyksiä.
Moraalin pohtiminen on päättäjien hommaa.
En sitten tiedä miten määritellään oikea sotilas, mutta muistaakseni ittelleni on ainakin opetettu että jos käsketään suorittamaan sotarikokseski määriteltävä teko on meitsillä velvollisuus olla toteuttamatta se. Joo meni kyl kenties Off-topickiks
"I should have went to sleep, but I tapped like a bitch" - Ed Herman
Esa Tyynismaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1730
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Ylihärmä

Jim Shortt

#280

Viesti Esa Tyynismaa »

Sotarikokset on oma aiheensa.Tarkoitin lähinnä esim. hyökkäämistä "puolueettomaan" maahan tai muuta sotilaallista operointia,esim ulkonaliikkumiskiellon valvomista.
Kuvake
tiikerinsilmä
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 373
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: raisio

Jim Shortt

#281

Viesti tiikerinsilmä »

No joo kuhan nyt pilkkua nussisin ku muutakaan oo ollu tarjolla
"I should have went to sleep, but I tapped like a bitch" - Ed Herman
Sami Tolvanen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 210
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Helsinki

Jim Shortt

#282

Viesti Sami Tolvanen »

Kari Aittomäki kirjoitti: Niinku Rautiaisella kovanaama-imagoonsa. Oikeestihan sekin on sauvakävelevä sivari.
Siis mitä?! :shock: Mitäs vikaa meissä sauvakävelevissä sivareissa on??? :walk:
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Jim Shortt

#283

Viesti bodyguard »

Kari Aittomäki kirjoitti: Persauksen vekin ampu tosin kuulemma ihan ite, muahaha.
Jaa, minä kun luulin tuotakin huhupuheeksi. Mutta siis Shortt ampui itteään hanuriin kun veti asetta kotelosta. Aseenkäsittely ainakin kunnossa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Jim Shortt

#284

Viesti Kuhmu »

bodyguard kirjoitti:
Kari Aittomäki kirjoitti: Persauksen vekin ampu tosin kuulemma ihan ite, muahaha.
Jaa, minä kun luulin tuotakin huhupuheeksi. Mutta siis Shortt ampui itteään hanuri kun veti asetta kotelosta. Aseenkäsittely ainakin kunnossa.
Voitaisiinko puhua ennenaikaisesta laukeamisesta?
”You must enjoy this”.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Jim Shortt

#285

Viesti L.K. »

Eiköhän jokaiselle virheitä satu, taidoista riippumatta?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 54 kurkkijaa