Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#526

Viesti Eelo »

24.1

Ashihara 1h50min


Alkuun vähän varjoa, tai oikeestaan paljon varjoa. Sitten siirryttiinkin heti kumiteen. Taidettiin ainakin 10 erää ottaa... Ei kunto kestä tommosta hulluutta, välillä otin vähä rennommin ja välillä kovempaa, mutta ihan hyvin meni keskimäärin, sain ihmeen paljon potkuja kroppaan osumaan. Sitten kuolemisen jälkeen pidettiin jotain ihmekypäriä ja potkittiin toisia päähän polvilla. Tekniikkaa tuli vasta tähän loppuun, jotain yläpotkuja, joita en osaa ollenkaan. Ihan loppuun joku 20min thaimitsi jumppa, kuolin tässäkin.

Oli tosi hyvät treenit, onnistuin lähes kaikessa mitä koitin. Nyt on taas vähän kipee olo, mutta uus kuuri antibiotteja heti päälle aina kun tuntuu kipeeltä niin kauan kunnes saadaan noi kitarisat leikattua pois. On hienoa olla kokoajan llääkkeissä, kohta nää ei toimi ollenkaan.

5
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#527

Viesti Eelo »

25.1

Fiksuna poikana lähdin tekemään palauttavaa vähän kipeenä, eli tämmöstä

Palauttava pulkkaretki n.2h


Eli ensinnä kävellään pitkääääään, että päästään jätemäelle (tai joku hiilensäilytysmäki) ja sitten tarvotaan lumessa (lenkkarit jalassa) mäkeä ylös ja sitten lasketaan alas ja heitetään 4-6 ukemia kun pulkka flippaa ympäri. Sitten hetki lumisotaa ja taas ylös mäkeä ja alasmäkeä... Loppuun vielä kävelyä takas kotiin.

Oli ihan kivaa tehä tämmöstä "normaalia" liikuntaa kun on vaan kamppailua ja tanssia tullu tehtyä. Toi kävi kyllä kunnon reenistä eikä onneks oo vielä mitään kuumetta noussut, mutta mistäs sen tietää.

6
Eelis Mikkola
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#528

Viesti Sitav Abdullah »

Toi jättäri oli kyllä mahtava paikka nuorempana, mennä pashkomaan itsensä, osumalla puuhun :D . Ts:Kokemusta on :D .
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#529

Viesti Eelo »

1.2

Tässä on takana ollu 1 ottelutreenit karatessa. Mutta nyt asiaan

KISAT!!

Elikkä otettiin kiukkarikavereiden kyokushin unionista kanssa tämmöiset salikisat. Todella hienoa, että saadaan yhteistyötä kahden hienon lajin välille. Sanoisinko jopa kuningaslajien.

Eli oma matsi oli neljäntenä, 3 meiän kaverin jälkeen. Vähän jännitti ennen matsia kun vastustaja oli kuulemma n.10kg isompi, mutta hetikun sanottiin, että mennään ottelualueeelle niin jännä lähti pois. Elikkä alkuun unohin kaikki taktiikat ja liikkumiset ja tekniikat, mutta ei se mitään. Hirveetä huitomista ja mut ajettiin 2 kertaa ulos ottelualueelta alkuun. Olin häviöllä siinä kun en pystynyt pysymään alueen sisällä kun vastustaja ajo niin hyvin mua aina ulos. Sain siinä jossain välissä pari potkua munille ja taisin lyödä vastustajaa naamaan kerran. Sitten seurasta yks kaveri huus, että "Liiku sivuille" ja mä muistin mun suunnitelmat ja liikuin sivulle ja potkin alas ja alko onnistumisia tulemaan. Tässä kohtaa alko erä 2, suoraan ilman mitään taukoja. Tässä sain paljon onnistumisia ja sittenkun toinen kaveri alko taas puskee läpi musta niin vetäsin hyppy polvella leukaan (silleen niinku Arlovski koitti fedorille, mutta koska mä oon parempi ku Arlovski ni onnistuin). Tästä sain sitten pisteen joka vei matsin mun hyväks. Lopput matsista taisin mä kontrolloida, alapotkuja ja suoria lyöntejä. Taisin saada satutettua alapotkulla tossa lopussa, mutta multa meni myös ilmat pihalle siinä tokassa erässä.

Ei menny ihan nappiin kisat sillä tekniikka hajos potkuissa ihan käsiin. Silti kunto oli mun pahin vihollinen, ei vaan jaksanu sitä 4minuuttia putkeen painaa. Videot ois kiva saada, mutta yhen hyvän kuvan sain nyt tänne!

Kuva
(oon se pidempi vasemmalla, jos joku ei tunnista! Niin ja huomatkaa BJJ puku päällä.)

Järjettömän hienoa ja kivaa oli. Loppuun vielä isot kiitokset Kiukkusioille, että järjesti meiän kanssa tämmöset kisat. Pitää tehdä tästä jatkuva perinne!!! Niin ja mun uus lempinimi on lepakkomies, sen hyppypolven takia :D

Edit. 8
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#530

Viesti Eelo »

Karate 1h30min

Vituix mäni. Sääri ja nilkka suht hajalla eilisestä ni ei onnistunu mikään...

9
Eelis Mikkola
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

Eelo

#531

Viesti Lehe »

Yleensä en jaksa kommentoida ihmisten treenipäivyreihin, vaikka niitä tuleekin paljon luettua..

Hyvän matsin veditte, ei ihme, että Batmanilla on paikat vähän arkana. Jos matsaaminen on jo nyt tuota intesiteettiä, niin luoja paratkoon, mitä se on muutaman vuoden treenin jälkeen. Tasainen matsi ja voittohan siitä tuli, ja vastuskin taisi laittaa urakalla takaisin. Kovia ne on nua Ashiharan pitkät miehet. 8-)

Kukahan siellä takana juoksee pahojen poikien matsia karkuun :lol:
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#532

Viesti Eelo »

Joo kiitos, tosiaan toi sääri ei näköjään kestä mitään... Tais siinä intensiteettiä olla, en vaa ite paljoa muuta muista kuin, että vastustaja paino kovaa päälle :D
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#533

Viesti Eelo »

4.2

Karate 1h15min


Kataa ja kihonia tehtiin. Ei mitään erikoista.


Mutta siis nyt todettiin, että astma on todella pahana. Ei ihme etten jaksanu matsissa kunnolla... Niin siis nyt en saa treenata ennekuin on keuhkot taas kunnossa. Tää sitten kanssa lykkää mun nielurisaleikkauksen ajankohtaa, eli kaikkea sairastamista ei voi tehä kuulemma samaan aikaan. Mitään ajankohtaa treenaamisen alottamiselle ei annettu, pitää siis ainakin hetki odottaa.

Taidan ehkä ihan suosiolla laskea ton tän vuoden treenimäärän 200, kun ei näytä kauheen lupaavalta tää alku....

10 (jeejee)
Eelis Mikkola
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Eelo

#534

Viesti Mika »

Perhana. Koeta jaksaa. Nää on onneksi väliaikaisia vaan :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#535

Viesti bodyguard »

Mitäs mitäs :?

Astma on kyllä tårta på tårta juttu (ja itellä vielä oo koskaan kovin pahana ollukkaan). Toivottavasti paranee pian :)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#536

Viesti Sitav Abdullah »

Shaatana myö oon potkusta viikon poissa ja jätkällä on jo matsi takana :D .
Onnitelut voitosta! siitä se alkaa.
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#537

Viesti Eelo »

14.2

Karate n.1h


Elikkäs läpönä vähän varjoa huidoin. Sitten kumitea, kumite ja kumitea. Alkuun meni ihan hyvin kun sain pidettyä etäisyyttä ja liikuttua pois isompien tieltä, mutta sitten nää meiän sirkkelit alko saamaan mua kiinni. En potkinnu oikeestaan yhtään oikeella jalalla kun se on aivan hajalla. Ihan hyvä vaan niin heikompi puoli vahvistuu. Polvia koitin kanssa paljon ja onnistuinki suht hyvin. Sitten sain kuolleesta kulmasta mawan niskaan ja olin vähä kujalla. Siinä sitte vähän lepäilyn ja kumitet jatku. Sitte päätin alapotkasta oikeella ja pötkähdin. Ei oikeen kestä nilkka ja jalkapöytä mitään.... PItäis ehkä käydä kuvauttaan toi. Loppuun toimin sitte säkkina, ei tommosista rintapanssareista oo mihinkää ku isot miehet lyö... Ei oikeen kestäny ottaa niitä vapareita vastaan.

Ei kunto ihan täysin kestäny vielläkään eikä jalka tosiaankaan. Ensviikolla nyrkkeilyn alotan taas ja loppuviikosta pitäis kävästä kokkolassa.

11
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#538

Viesti Eelo »

16.2

Karate 1h30min


Jalat ihan hajalla niin tänään keskityin lyömiseen ja jätin mawat pois kokonaan. Aika alkuun jotain päähänlyöntikisaa, meni ihan hyvin. Väistelin paljon ja sain pari hyvää sisälle sitte sain kanssa pari hyvää maegeria sisälle. Sitten perus kumitea, meni kanssa hyvin. Sitten lyötiin pistareita aika paljon. Loppuun kanssa tyynyä löin ja polvin ja kihoniakin veivattiin.

Oikeestaan tosi hyvin meni reenit vaikka aluks vähä epäilin. Nyt on vähän olo, että on huomenna kurkku kipee... Saispa nää risat kohta napsastua irti...

12
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#539

Viesti Eelo »

18.2

Karate 1h15min


Ei vieläkään kiertopotkuja voinut tehdä joten kaikki meni huonosti. Paitsi onnistuin tekeen supermiehen monta kertaa.

19.2

Jumppa n1h


Rinnalleveto + pystypunnerrus: 4x8/puoli
Tempaus: 4x8/puoli
Läpsypunnerrus: 4x8
Janda rutistus: 4x6 (parempi kuin jalat kattoon)
Linkkari: 4x10
Yhen jalan kyykky: 4x8 /puoli

En tehny koko treeniä kun piti mennä elokuvaan.

14
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Eelo

#540

Viesti Eelo »

20.2

KARATE 1h30min


Alkuun vähän heiteltiin. Ihan hyvä sitäkin tehä pitkästä aikaa. On nimittäin viime tekniikkaheittelyistä aikaaa. Sitten otettiin kumitea, joka meni aika heikosti, oli jotenkin energiaton olo. Tästä siirrytiiin kataaan, jonka jälkeen potkittiin tyynyä.

Vetelin kiertareita tänään, mutta ei se jalka oikeen kestäny loppuun asti. Huomenna jätän täysillä potkimiset pois.

15
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 45 kurkkijaa