Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

Olen
11
11%
Yleensä
21
22%
Joskus
36
37%
Harvoin
21
22%
En koskaan
8
8%
 
Ääniä yhteensä: 97

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#1

Viesti Mika »

Koska vähän samantapaiseen aiheeseen vastaillaan Naisten Pukkarissa aika usein, kieräytetään tännekin.

Mutta tärkeämpänä syynä on se näennäinen ristiriita, joka vallitsee niiden kahden peruselementin välillä, joista kamppailemisen yhteydessä kuulee alituisesti: vaatimattomuus ja itseluottamus.


Koska aihe on tavattoman subjektiivinen ja vastausmotiivit voivat vaihdella arvaamattoman paljon, kertokaa toki miksi olette sitä mieltä kuin olette.

Ja onko tärkeää olla tiettyä mieltä, esim. pitäisikö jokaisen olla vähintääkin hyvin tyytyväinen vai olisiko se sitten taas ylimielistä?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3400
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#2

Viesti Jasse »

Olen itseeni tyytyväinen kamppailijana, mutta en urheilijana.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#3

Viesti Mika »

Heh, uskoisinpa Jasse muuten että aika moni olisi kanssasi samaa mieltä sinusta kamppailijana.

Mutta urheilijana et ole tyytyväinen... Niin no, mitä nyt Parolassa kutakuinkin rikoit esterataennätyksen (Hades, Mölkkis, miten se oli?) ja yökerhossa hurmasit paikalliset neidot breikkailullasi, niin että vielä taksijonossakin yrittivät taivutella lähtemään mukaansa. Niin, et kai sitten ole urheilullinen... :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Jopo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2241
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Pori

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#4

Viesti Jopo »

Mika kirjoitti: ...niin että vielä taksijonossakin yrittivät taivutella lähtemään mukaansa. Niin, et kai sitten ole urheilullinen... :D
Jaa-a, jos urheilijat nykyään määritellään sen perusteella saako pesää vai ei, niin ei taida ainakaan minusta urheilijaksi olla.
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#5

Viesti Mika »

Sä jätkä seurustelet, joten älä valita!



:smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#6

Viesti bodyguard »

Ei kai se meinaa sitä että Jopo saa vaikka se seurustelisikin?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Jopo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2241
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Pori

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#7

Viesti Jopo »

Ei niin. Pikemmin päinvastoin. Onhan tunnettu ja moneenkertaan toteenosoitettu fakta, että seksin saaminen loppuu viimeistään seurustelusuhteen alkumetreillä. Siihen asti on ainakin rauhassa saanut kattoa pokea netistä.
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
Lelu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 366
Lauteille: Heinäkuu 2008

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#8

Viesti Lelu »

Olen.

Poikkeuksellisesti kamppailulajeissa mulle ei tuota suurtakaan tuskaa, mikäli joku on mua parempi, jos sit en kirjaimellisesti ota pataani. Pidän yksinkertasesti siitä touhusta ja fiiliksestä, joka kamppailemisesta irtoo. Kilpailullisia tavotteita mulla ei oo koskaan ollu, vaikka mua tenavana kisoissa juoksutettiinkin (seuran toimesta, en oo intohimosten vanhempien uhri ;), eikä niitä oikeestaan enää vois ees olla.

Itsepuolustuksen kuvakulmasta en asiaa osaa hahmottaa, oon aina suhtautunu harrastamiini lajaihin vähän leikkisästi, tavallaan peleinä. Nykyään ku o kaikenmaailman aseita, niin melkeen ketä tahansa saa levytettyä kenet tahansa, kunhan vaan hiukan gearaa ja juoksee instoja, varustautuu sillai sopivasti (en muuten pelaa WoWia). Tää ei tietenkään tarkota sitä, et itsepuolustuksen opiskelu olis turhaa.

Voisinhan mä olla ihan hiton paljon parempi, mut tässä leikissä se ei oo se juttu, miks siihen osallistun. Sääli etten saa tätä ideologiaa leviimään huomattavasti useemmalle elämän osa-alueelle.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 492
Lauteille: Toukokuu 2008

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#9

Viesti normaalilapsi »

No en ole, enhän mää opi koskaan mitään vaikka reenaisi kuinkapaljon niin menee vaan kroppa rikki mutta päähän ei mitään jää. Toisaalta jos olisi itseensä täysin tyytyväinen niin ei välttämättä tuntisi niin isoa tarvetta kehittyä, kun olisi jo tarpeeksi hyvä.
Venäläinen ruletti pistoolilla
m4G-
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 604
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: Sipoo

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#10

Viesti m4G- »

Harvoin. Niitä onnistumisen tunteita odotellessa...
wut...
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#11

Viesti cyt »

Olen JOSKUS tyytyväinen itseeni, kuten eilen olin tietyissä asioissa. (siis kamppailijana) Mutta näitä päiviä tulee harvoin ja saa vielä tullakin kun "Ura" on näin aluillaan :)

Ja tästä vielä sen verran, että en ole tyytyväinen vielä taitoihini, mutta tyytyväinen asenteeseeni...
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#12

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: Niin no, mitä nyt Parolassa kutakuinkin rikoit esterataennätyksen (Hades, Mölkkis, miten se oli?)
Ei se vielä ollut rataennätystä lähelläkään, valitettavasti. Mutta oli parempi kuin normaalisti hyvät suoritukset.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
bantza
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1122
Lauteille: Elokuu 2007

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#13

Viesti bantza »

En ole tyytyväinen itseeni kamppailijana. Minua ei siunattu geeneillä, joten en edes kehity niin hyvin kuin useimmat seuratoverit. Kyllähän sitä painiessa pärjää janttereille joihin minulla on 2 vuoden kokemus- ja 30 kilon massa-etumatka, mutta ei se kauheen onnistumisen tunteelta tunnu. :D
Itsepuolustustilanteessa luultavasti jäätyisin täysin enkä saisi tehtyä mitään. Onneksi ei ole tullut sellaisia vastaan.
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#14

Viesti Benu »

Jos olisin tyytyväinen lopettaisin varmaan treenaamisen. Se draivi mikä saa mut treenaamaan on juuri se että en ole tyytyväinen nykyseen tasooni. Tässä on vielä pitkä matka mustalle. Toki niitä tyytyväisyyden tunteita tulee aina välillä, kun onnistuu ylittämään itsensä kovaa vastustajaa vastaan sparratessa/otellessa. Mutta useammin sitä on pettynyt suoritukseensa kun tyytyväinen niihin... :(
Lazy jiu-jitsu
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Oletko tyytyväinen itseesi kamppailijana?

#15

Viesti Sitav Abdullah »

Harvoin ja joskus. Asenteeni on vähän surkea jostain ihmeen syystä juuri(ja ainoastaan)kamppailulajiessa. Ei en suutu häviöstä yms. Vaan turhaudun äärimmäisen nopeasti, jos en opi jotain asiaa heti, ja joskus ketuttaa niin vietätävästi että tuntuu etten ole kehittynyt lainkaan. Mutta taas kun tunnen niitä onnistumisen oloja, niin ne ovat aivan mahtavia päiviä. Se on vähän sellain, etten oikein osaa suhteuttaa taitojani muihin. Elikkä joskus kelaan etten ole kehittynt lainkaan, kun joku 6-7vuotta kauemmin treenannut pyyhkii minulla mattoja :D . Mutta se on vaan semmosta itseni turhautumista, ei muihin. Vois sanoa, ehkä että olen liian kärsimätön, ja kaikki-heti-mule nyt aseneella. Se sitten aiheuttaa noita epäonnistumisen fiiliksiä.
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 51 kurkkijaa