Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Masaryu Free Fighting

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Masaryu Free Fighting

#16

Viesti Kari Aittomäki »

Minkähän takia nuo artikkelit on käytännössä aina samoja?
Mitähän ihmeellistä siinä on että opiskelija treenaa trendilajia?
Jos jotain dualismijuttua koetaan esiintuoda niin linja sais olla selkeämpi.
Ja jep, vapaamatsi oli trendilaji jo saapuessaan.

Mä olin muuten sen Petran ekamatsin toppuuttelija ja kyllä se muistaakseni kesti täyden ajan. Petra otteli hyvin, jännitti vaan aivan perkuleesti.
Haimakainen huoltajana yritti sitä jännitystä purkaa mutta kyllä matsi meni viidelläkymmenellä prosentilla.
Samoin kävi lukkopainikisoissaan Kaapelilla, jännitys vei osan suorituskyvystä.
Oikeen harmitti, norjanpoika ois ollu kenties voitettavissa.
Muista matseistaan en tiedä.

Jussipee, vapaaottelu oli terminä käytössä jo ennen ekaa Finnfightia, samoin lukkopaini.
En muista kummallekaan termille naureskellun.
2002 homma toimi viidettä vuottaan eli aivan täyttä päätä ja jutussa oli vielä rokkänrollia.
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Masaryu Free Fighting

#17

Viesti Kuhmu »

Muistelen, että vantaan masa ryu miekkoset pärjäs shoot fighting- ja lukkopainikisoissa alkuaikoina, jos sen väärin muista. On ihan oikeutettua puhua vapaaottelusta ja lukkiksesta Masa ryun kohdalla.
”You must enjoy this”.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Masaryu Free Fighting

#18

Viesti Andy »

Tämä Masaryu freefighting on ilmeisesti jänyt historian hämäriin MMA Vantaan yhtenä kehitysvaiheena.

http://www.mmavantaa.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nykyisin kyseessä on siis melko tavanomainen vapaaottelu-/lukkopaini-/BJJ-seura, jonka toiminta painottuu noihin painihommiin.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Masaryu Free Fighting

#19

Viesti JanneM »

Andy kirjoitti: Tämä Masaryu freefighting on ilmeisesti jänyt historian hämäriin MMA Vantaan yhtenä kehitysvaiheena.

http://www.mmavantaa.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nykyisin kyseessä on siis melko tavanomainen vapaaottelu-/lukkopaini-/BJJ-seura, jonka toiminta painottuu noihin painihommiin.
Eihän Masaryu FReefightingilla ole MMA Vantaan kanssa mitään tekoja jaan Pancrace VAntaan. Joka lienee nykyään kuopattu seura ja Mika Petra treenailee ainakin BJJ:a Combat Societyllä Malmilla.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Masaryu Free Fighting

#20

Viesti Andy »

Ahaa. Minä olen ollut siinä luulossa että MMA Vantaa = entinen Pancrase Vantaa. :D
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Masaryu Free Fighting

#21

Viesti JanneM »

Andy kirjoitti: Ahaa. Minä olen ollut siinä luulossa että MMA Vantaa = entinen Pancrase Vantaa. :D
MInun käsitykseni mukaan seurat toimivat yhtä aikaa, mutta erillään. Pancracen nykyisestä toiminnasta en tiedä mitään. Joitain vuosia sitten (4-5) ainakin Pancracesta tuli vielä kilpailijoita lukkopainiin ja vapaaotteluun.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3398
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Masaryu Free Fighting

#22

Viesti Jasse »

Masaryun/Pancrase Vantaan Kari Vartiainen oli aikanaan Suomen kovin jalkalukottelijia. Itsekkin olen hänelle kisoissa heelhookkiin taputtanut..
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Masaryu Free Fighting

#23

Viesti JanneM »

Jasse kirjoitti: Masaryun/Pancrase Vantaan Kari Vartiainen oli aikanaan Suomen kovin jalkalukottelijia. Itsekkin olen hänelle kisoissa heelhookkiin taputtanut..
Nykyäänhän Vartiainen taas edustaa MMA Vantaata. On mielestäni kyllä edustanut MMA VAntaata jo vuosikausia...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Masaryu Free Fighting

#24

Viesti Andy »

Tämä Masaryuhan edustaa joka tapauksessa sitä aikakautta, kun vapaaottelua ei varsinaisesti käsitetty erilliseksi lajiksi vaan ajateltiin niin että eri lajien mestarit kilpailevat vapaaottelussa keskenään. Muistan shootfightingiakin mainostetun sillä idealla, että se on "laji jolla pärjää vapaaotteluissa". Ajat oli erilaisia...
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Masaryu Free Fighting

#25

Viesti JanneM »

Andy kirjoitti: Tämä Masaryuhan edustaa joka tapauksessa sitä aikakautta, kun vapaaottelua ei varsinaisesti käsitetty erilliseksi lajiksi vaan ajateltiin niin että eri lajien mestarit kilpailevat vapaaottelussa keskenään. Muistan shootfightingiakin mainostetun sillä idealla, että se on "laji jolla pärjää vapaaotteluissa". Ajat oli erilaisia...
Totta. Näin muistan asian itsekkin, että Masaryuta ja Shootfightingia on mainostettu lajina vapaaotteluun. Kuten myös SHootoa joka siis ainakin Japaniassa on edelleen enemmänkin laji kuin vapaaotteluorganisaatio. Myöntävät vöitäkin ja kaikkea. Suomessakin taitaa olla ainakin yksi kenellä on SHooton musta vyö.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 29 kurkkijaa