Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Lajisi taviskuuluisuudet?

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

zori
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 79
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#46

Viesti zori »

Muutama kuva lisää..

Kuva

Kuva
navajas
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1173
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vihti

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#47

Viesti navajas »

Joidenkin lähteien mukaan Lucy Liu treenaa kalia.
Ja onhan täällä tietysti tämmöinen:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
M. Vilenius
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2443
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tokio

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#48

Viesti M. Vilenius »

Enaa en iaidoa treenaa, mutta kuuluisista iaidon treenaajista mieleen jai ikuisesti Sora Aoi. Uteliaat voivat guuglettaa...
In 1194 Minamoto Yoritomo set out for a hunt with his vassals. On the 8th day the hunt was suspended for a Buddhist belief to abstain from killing on that day. Instead the party enjoyed the company of prostitutes from nearby post stations on the Tokaido road.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#49

Viesti Kari Aittomäki »

Nonniin kakarat.
Chuck Norriksen peruslaji ei ole hapkido vaan tang soo.
Eli koreankarate.

BJJ ois vähä velkaa GeeLeBellille, joka kävi Machado-osaston kanssa jumpalla aikoja ennen UFC:ta.
Mulla on jossain laatikonpohjalla tallella se Blackbelt jossa Graziet koki ratsastaa Machadojen siivellä.
Sekä LeBell että Norris että tosimoni muu kävi möyrimässä bjjtä ennen vapaaottelu-luutaa..


Ja jos ketä kiinnostaa se miltä miehen oikeesti pitäs näyttää niin kehotan tutustumaan
catchin historiaan.
Koska sekä nyk vapaaottelu että kehonrakennus omaavat kontaktipintaa vanhempaan atletismiin. Ajalla ennen horppaamista.
Statement: Hormonit on Lyhyt Laina! Totaalisen hanurista!
Mä saavutin natukkana saman voimatason kuin ikäiseni horppaajat eikä menny ku viisvuotta.

Jos viittisin, ettisin tähän kuveja Frank Gotchista seittenkymppisenä.
Tai muista alan herroista.


Taikuri ja Xtremeveikko Iiro Seppänen on treenannut brassijuttuja, ihan Isossamaailmassa.
Intaantu ku lahjotin hälle muutaman videon varhaisesta vapaamatsailusta, kävi jopa meiän shootfightingtreenissä kerranpari.

Pistäytyjiä on vallan valtavasti.
Jore Marjaranta kävi aikanaan BudoC:a Benin mukana ja Kojokin yritteli jossain..
Maija Vilkkumaa on tiettävästi hojonnut miltei kerran ja Tanja Vienonen yritti saada Eduskuntaan asti jotain ip-kamaa, petas tonttia Totille mutta jotenkise juttu hyyty kun ne virkamiestylsät ois tahtonu olympiapainijoita...!

Charles Bronson treenas myös ja Steve McQueen ja James Coburn oli Brucen oppilaita..
Jopa ilmeisen tosissansa.
Tään röölipeikonnäkösen idols-tuomarin faijan olen treeneissä kohdannutkin, oli tuolloin ministeritason veikkonen.
En musita muuta kuin että tökkäs mulle hädissään sormen kiikariiin ja pelästy tekoaan.
Taisi karata treeneistä tai ainakin liukeni jonnekin. Eikä syyttä.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#50

Viesti Paappa »

Kari Aittomäki kirjoitti: Charles Bronson treenas myös ja Steve McQueen ja James Coburn oli Brucen oppilaita..
Jopa ilmeisen tosissansa.
Tuli mieleen karatesta ja julkkiksista että eikö muuten James Caan ollut Takayuki Kubotan oppilas ja melko arvostettu sellainen?
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Simpanssi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2298
Lauteille: Joulukuu 2004

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#51

Viesti Simpanssi »

Nightwishin kitaristi Erno Vuorinen oli judossa SM-1 B-junnuissa.

Al Bundylla on muistaakseeni musta myös judossa.

Angela Merkelkin taitaa myös olla judoka.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#52

Viesti Elina »

Salkkareista puheen ollen. Tankulassa on ollut parikin salkkaritähteä - voinevat itse tunnustaa, jos ovat potkulaisia :smt003 Tai sitten muut hesalaiset voivat tunnustaa heidän puolestaan.

Lisäksi salkkareiden alkuaikoina mukana ollut Miska (sarjassa Keke) on judoka (B-Sm 3? muistinko oikein?). :smt003
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#53

Viesti MarkkuT »

Nokitan.

Seibukania on treenannut yksi Maajussille morsian. Tai siis tässä tapauksessa sulhanen. :smt003
Ain't no one.
anton
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 331
Lauteille: Elokuu 2005

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#54

Viesti anton »

Tosi-tv seikkailija Mappela Lehtonen ja best seller kirjailija Riku Immonen. Muay thai. Muista lajin parissa viihtyvistä kolme on käynyt lukion ;)
- Jyri Asikainen

Normalisoin.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#55

Viesti Mjölnir »

Suomen pelkokerroin -voittaja Vesa Vuori on Valkeakosken Heraclesin kasvatti ja mun kanssa samaa Krav Maga -opettajakurssia.

Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Kulma
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 177
Lauteille: Maaliskuu 2005

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#56

Viesti Kulma »

Mika kirjoitti:
Kulma kirjoitti: Myllyrinne on judoka. Ja eikös Leningrad cowboyssien kitaristi ollu peräti dan karatessa?
Taisi olla kumminkin parivaljakon toinen osapuoli eli Kari Ketonen. Hänen judourastaan joku Potkun judokonkareista (kkkk?) kertoilikin aiemmin. Maajoukkuetason kaveri.
Joh. Sori, mun aivopuoliskoilla on aina ollut vaikeus yhdistää näitä ammattilaisia nimiin. Se pienempi kuitenki, jolla on lajista ansaitut korvat.

Sit Milonoffeista ainakin toinen on harrastellu jotain Kung fu tyyliä. Toisaalta mun muistilla.. mut jotain kuitenkin sano se...
Mahtavaa.. ;)
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#57

Viesti Kari Aittomäki »

Eikös tolla vuorenkokosella ole jotain potkispohjaakin?
Ei kaise suoraan magalla..
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#58

Viesti JanneM »

Kari Aittomäki kirjoitti: Eikös tolla vuorenkokosella ole jotain potkispohjaakin?
Ei kaise suoraan magalla..
Joo kait ja vapariakin on ottanut sekä BJJn ja lukkopainin suomenmestari.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
HarriN
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 527
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: MMA & BJJ
Yhteystiedot:

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#59

Viesti HarriN »

JanneM kirjoitti:
Kari Aittomäki kirjoitti: Eikös tolla vuorenkokosella ole jotain potkispohjaakin?
Ei kaise suoraan magalla..
Joo kait ja vapariakin on ottanut sekä BJJn ja lukkopainin suomenmestari.

Seuranahan on Vesalla jo vuosia ollut FFG. Ei kai sitä nyt pelkällä magalla...;)


Kari! Varmistatko sen tulemisesi niin tiedetään noista hotelleista ja muista systeemeistä.
Mielipiteet ja möläytykset ovat omiani. Yhdistyksen virallista kantaa edustaessani mainitsen sen kirjoituksessani.

Finnfighters`Gym
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

Re: Lajisi taviskuuluisuudet?

#60

Viesti Lehe »

Karteaspektia jatkaakseni. Dolph Lundgren on ehta kiukkusika ja aika hyvän kilpailukokemuksenkin omaava. Sean Conneryllä on käsitykseni mukaan kiukkarin "tippidani", samaan tyyliin kuin Elviksen korkeat Korealaisdanit.

Ville Itälä on karateka, danien määrästä en tiedä. Enkä tunne miestä, mutta kaverini tuntee, joten olen melkein sukua julkkikselle. 8-)
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 65 kurkkijaa