Joskos nyt uskaltaisi avata senseille suun kisoista?Mika kirjoitti: Potkulainen cyt on tänään suorittanut Hokuton 5. kyun! Onnea!![]()

Valvoja: Valvoja
Joskos nyt uskaltaisi avata senseille suun kisoista?Mika kirjoitti: Potkulainen cyt on tänään suorittanut Hokuton 5. kyun! Onnea!![]()
Terssi kato treenaa jossain mcdojo paikassa jossa ei tarvii käydä ees vyökokeessaJarppa kirjoitti: Terssille onnittelut BJJ:n purppurasta!
Mut pien harmitus siitä ettei päästä finnish openissa vastakkain, en kyllä yhtään hokannut jo aikasemmin että sullekin napsahti...
Tai sit tää kertoo miten tarkkaan me luetaan sun viestejäs.terssi kirjoitti: Jätkät ei osaa kyllä lukea rivien välistä yhtään.Kiitos nyt kuitenkin.
Minä en myönnä mitään, enkä ainakaan sitä että hävettäisi. Jannen viestin voi ymmärtää onnitteluna Simon suuntaan. Selityksenä vielä se että oli muuttopuuhat tuolloin meneillään.terssi kirjoitti:![]()
Ei, kyllä mä luulen, että te käytte vain vähän hitaalla. Lue nyt edellinen sivu uudestaan, Maunonenkin tajus.Hävettääkö?
Tai sitten te ette lue Maunosenkaan viestejä kovin tarkkaan.![]()
Hau hau?Mika kirjoitti: En muuten nopealla haulla löytänyt linkkiä ko. kisoihin
Ei kai se oo uus vyö jos siihen yksi natsa laitetaan?Mika kirjoitti: Onnea Jasselle uudesta Kiukkari-vyöstä!