Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Re: Tositilanteet

#826

Viesti Ronin »

Ronin kirjoitti:
Ronin kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti:
Ronin kirjoitti: Anyway, mitä tarkoitat kun puhut veitsestä turvariepuna?
Pelkäävän ihmisen ajatuksellinen hätäapu. Mukana olemista perustellaan laatikoiden availulla, syömisellä tms. mutta oikea syy on se, että pelätään ja valmistaudutaan unien demonien kohtaamiseen.
Menevätkö kaikki itsepuolustustarkoituksessa kamppailua treenaavat samaan kastiin tuon logiikan mukaan? Jos eivät, miksi eivät? Kamppailutaitoja kun tarvitsee vielä huomattavasti vähemmän kuin veistä arkiaskareissa (leipäveitsi, kokkiveitsi, voiveitsi, myös ne maailman turhimmat ja naurettavimmat puukot, monitoimityökalut ja metsästys- yms. veitset jne).
Jussi, missasit varmaan nyt boldaamani kysymykset ensimmäisellä kerralla, voisitko vastata niihin?
Toistetaan nyt lukotuksen jälkeen vielä kertaalleen.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Tositilanteet

#827

Viesti Jussi Häkkinen »

Ronin kirjoitti: Toistetaan nyt lukotuksen jälkeen vielä kertaalleen.
Ei siinä juuri (asia)kysymystä ole. En nyt merkkaa sitä argumentaatiovirhettä, mikä on kyseessä. Pitäisi olla ilmeinen.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3400
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Re: Tositilanteet

#828

Viesti Jasse »

Teräaseista: Tunnustan että yläaste-ikäisenä tuli välillä veistä kannettua mukana. Silloin kyllä kiipeilin puissa välitunneilla tms. joten veistä tuli käytettyä kaiken maailman nikkarointiin, kaiverteluun ja heittelyyn. Noihin aikoihin oli myös lapsellisia sankaritaistelu fantasioita enemmän, ja varmasti kuvittelin itseni 1 vs 100 tilanteeseen jossa oikeutetusti käyttäisin veistäni kuolettavasti pelastaakseni jonkun avuttoman neidon. :D
Luulempa että moni joka kantaa veistä mukana fantasioi sen käyttämisestä...

Olin muutama vuosi sitten vappuna hengailemassa Puotilan metriksellä kun joku mieshenkilö huusi meille: "Mitä sä sanoit minulle?!" vastasin: "Ei mitään. Kaverien kanssa tässä vaan heilutaan." Kun mies lähti pois huomasin ranteen taaksi piilotetun veitsen...
Kahdeksan vuotta sitten (taas vappuna) pienen jengi-tappelun päätteeksi yksi tuttuni sai viillon kasvoihin ja toinen puukon päästä läpi.. Puukottaja on melko normaalin oloinen mutta hiljainen kaveri. Asuu nykyään naapurissa.

Jotenkin on sellainen olo että ne ihmiset Suomessa, joiden OIKEASTI kannattaa teräasetta kantaa mukanaan, ovat aika havassa. Ja niidenkin harvojen kannattaisi miettiä muita keinoja elämänlaadun parantamiseen.

Sitten tosielämää ulkomailta:
Jamaikalainen mimmifrendini (kutsukaamme häntä vaikka Kadiksi) palasi juuri Jamaikalta ja kertoi hieman maan vaaroista. Kad kulki ystävättärensä kanssa kaupungilla ja he oikaisivat hieman pimeämmältä kujalta. Kad käveli edellä ja kaveri muutaman askeleen takana puhumassa kännykkään. Yhtäkkiä Kad kuuli miehen kuiskauksen jostain, kääntyi ja näki miehen juoksevan pimeyteen kaverin kännykkä mukanaan. Mies oli ilmestynyt kaverin taakse, painanut veitsen selkää vasten, laittanut toisen kätensä kännykkäkäden alle ja sanonut tytölle: "Just let it go."
Tällaiset varkaudet eivät ole alueella harvinaisia. Yksi taktiikka varkailla on vain tulla kännykässä puhujan vieree ja ilmoittaa hänelle: "Kun olet valmis, annat kännykän minulle".
Kadin entisessä kotikylässä kukaan ei liiku ulkona kuuden jälkeen. Teinigasterit ampuivat kuoliaaksi yhden Kadin tutuista pienen suunsoiton seurauksena. Myös Kadin entinen poikaystävä ammuttiin kuoliaaksi, koska hän oli todistamassa huumeoikeudenkäynnissä.

Että sellaisia tositilanteita Suomesta ja Jamaikalta.
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Re: Tositilanteet

#829

Viesti Ronin »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Ronin kirjoitti:Toistetaan nyt lukotuksen jälkeen vielä kertaalleen.
Ei siinä juuri (asia)kysymystä ole. En nyt merkkaa sitä argumentaatiovirhettä, mikä on kyseessä. Pitäisi olla ilmeinen.
Itseasiassa kysymys koskee kirjoittamasi logiikkaa. Selvennän:
Käsityksesi mukaan jokainen, joka kantaa veistä mukanaan muuten kuin esim. työn vuoksi raksalla tms, pitää veistä henkiriepuna eikä sen kanniskelulle ole oikeaa syytä väkivaltafantasioiden lisäksi, koska niin hätävarjelutilanteet kuin mitkä tahansa arjen askareet (esimerkkejä mainittu aiemmissa viesteissä), joissa veistä voisi tarvita, ovat niin harvinaisia. Eikö?

Jos ei, voisitko selventää?

Tästä sitten mietin, että kyllä veitsen käytöllä helpottuvia arkisia töitä tulee ainakin minulle vastaan paljon enemmän kuin mitään väkivalta- tai uhkatilanteita. Eikö logiikkasi mukaan ole siis aika turhaa treenata kamppailu-, taistelu- tai itsepuolustuslajeja itsepuolustusta varten, koska väkivalta- ja uhkatilanteet ovat paljon harvinaisempia kuin ed.main.veistä edellyttävät arkiset tilanteet?

Jos ei, voisitko selventää?

Entäs sitten jos veistä kantaakin nainen? Tai jopa pienikokoinen ja/tai sairas/raajarikko mies? Eli kuka tahansa vähemmän kykenevä kuin normaalikokoinen ja kykyinen mies. Onko tilanne heidän kohdallaan sitten erilainen?
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Tositilanteet

#830

Viesti Jussi Häkkinen »

Ronin kirjoitti: Eikö logiikkasi mukaan ole siis aika turhaa treenata kamppailu-, taistelu- tai itsepuolustuslajeja itsepuolustusta varten
On.

Entäs sitten jos veistä kantaakin nainen? Tai jopa pienikokoinen ja/tai sairas/raajarikko mies? Eli kuka tahansa vähemmän kykenevä kuin normaalikokoinen ja kykyinen mies. Onko tilanne heidän kohdallaan sitten erilainen?
Ei. Millään tavalla.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
S_L
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 659
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Re: Tositilanteet

#831

Viesti S_L »

Jasse kirjoitti: Sitten tosielämää ulkomailta:
Jamaikalainen mimmifrendini (kutsukaamme häntä vaikka Kadiksi) palasi juuri Jamaikalta ja kertoi hieman maan vaaroista. Kad kulki ystävättärensä kanssa kaupungilla ja he oikaisivat hieman pimeämmältä kujalta. Kad käveli edellä ja kaveri muutaman askeleen takana puhumassa kännykkään. Yhtäkkiä Kad kuuli miehen kuiskauksen jostain, kääntyi ja näki miehen juoksevan pimeyteen kaverin kännykkä mukanaan. Mies oli ilmestynyt kaverin taakse, painanut veitsen selkää vasten, laittanut toisen kätensä kännykkäkäden alle ja sanonut tytölle: "Just let it go."
Tällaiset varkaudet eivät ole alueella harvinaisia. Yksi taktiikka varkailla on vain tulla kännykässä puhujan vieree ja ilmoittaa hänelle: "Kun olet valmis, annat kännykän minulle".
Jamaica ei kuulosta tosiaankaan yhtään niin mukavalta paikalta kun äkkiseltän luulisi. Olin kavereiden kanssa tammikuussa Kuubassa ja suunnittelimme siihen kylkiäiseksi Jamaican reissua. Vaihdettiin se sitte kuitenkin Meksikoon ihan just tuosta syystä.

Tulikin tuosta kännykkävarkaudesta mieleen yksi vanha juttu, jonka luin lehdestä aikoinaan. ELi olin erään kaverini kanssa pyörimäsä Keniassa ja Tansaniassa muutamia vuosia sitten. Vaikka tiesimme, ettei esim. Nairobi ollut ihan turvallisimmasta päästä (jokaisella katulapsella oli imppauspullo hihassa, pimeällä liikkumisesta varoitettiin jatkuvasti, muut matkustajat kertoivat kuinka heidät oli ryöstetty ym.) niin ainakin minä yritin päästä näkemään paikallista meininkiä mahdollisimman paljon.

Luin sitten jälkeenpäin tämän artikkelin. Pisti se kännykän ryöstöjuttu nimittäin hieman miettimään...
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Re: Tositilanteet

#832

Viesti Ronin »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Ronin kirjoitti:Eikö logiikkasi mukaan ole siis aika turhaa treenata kamppailu-, taistelu- tai itsepuolustuslajeja itsepuolustusta varten
On.
Asia selvä. :smt003
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Oskari
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 702
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: ...

Re: Tositilanteet

#833

Viesti Oskari »

Huhhuh, mikä tilanne oli eilen illalla..

Oltiin kavereiden kanssa siinä töölönlahden rantsussa bostaamassa kanssa ilotulituksen jälkeen, kun paikalle napsahtaa kymmenkunta mannea pummaamaan röökiä.


Broidi ei heittänyt niille mitään ihan vaan periaatteesta, jonka jälkeen mannet alkoi tönimään broidia, itse otin raivarit moisesta käytöksestä ja käskin tyyppien lopettaa tönimisen. Käskivät olla puuttumatta asiaan, ja kehotusta tehostaakseen alkoivat töniä meikääkin. :lol: tilanne meni jotenkin siihen suuntaan, että huomasin olevani nyrkit pystyssä matsiasennossa jonkun niistä manneista kanssa. Manne alkoi lähestyä mua käsiään homomaisesti vispaten. Yritin lyödä tyyppiä, mutta se pakitteli alta pois ja en halunnut alkaa peräänkään juoksemaan. Mannet huomasi, että se niiden velipoika ei pärjännyt mitenkään kauhean hyvin ja vaihtoivat ukkoa lennosta, ykskaks sivusta tuli joku potkunrääppäsy kylkeen ja horjahdin kai vähän.

Suunilleen tässä vaiheessa manneja alkoi olla ympärillä aika reippaasti, kaikki mustalaiset halusivat tietysti ryhtyä riemuun mukaan ja jakoivat vapareita, kuka mistäkin suunnasta. Mulla oli kolme frendiä mukana eli meitä oli yhteensä siis neljä(4), kun taas niitä mustalaisia oli se kymmenkunta. Kaverit ei oikein tykänneet, kun mua alettiin pieksämään oikein porukalla. Muutaman lyönnin sain upotettua kai perille, mutta niissä ei ilmeisesti ollut riittävästi massaa takana, kun tyypit ei meinannut pudota. Suunilleen tässä vaiheessa kaveri repäisi yhtä mannea tukasta niin lujaa, että kenkä lähti savunahalta jalasta :badgrin:

Broidi huomasi, että mulla valui verta nokasta ja naama muutenkin turvoksissa, eikä oltavat muutenkaan mitenkään hyvät olleet, voisi jopa sanoa, että oli tukalat oltavat :D Velipoika veti saatananamoiset raivarit ja repi takin pois päältään, samassa rytäkässä paitakin lähti. Broidi rupesi askeltamaan laumaa kohti huutaen hirveitä solvauksia, mukaanlukien itse saatanan eri lempinimiä. Tässä vaiheessa jollain mannella oli jonkinlainen veitsi kädessä ja silläkin se teki sitä vispaavaa liikettä, perääntyen samalla hurjistuneen velipoikani hyökkäystä kauhistuen. Mannet pötki pakoon jonnekkin Finlandiatalon manskun puolelle, jättäen veljeni taakseen rauhoittumaan. Tässä vaiheessa tilanne oli kutakuinkin ohi.

Koko tårta på tårta tuntui tapahtuvan hemmetin nopeasti ja putkinäkö iski selvästi päälle, kun en huomannut niitä plusykkösiä.. Toinen huomioitava asia on se, että ne niiden lyönnit ja potkut tuntui siinä tilassa suunilleen samalta, kuin isku kärpäslätkästä. Eli ei miltään. Tällähetkellä allekirjoittaneella on koko vasen silmä mustana, lähes umpeen muurautuneena, mutta mieli on iloinen, tilanteesta selviydyttiin ilman muita vahinkoja.


Treenattavaa löytyy vielä reippaasti, että pääsee paskoista reaktioista eroon, mitä nyt ensimmäisenä tulee mieleen, niin putkinäön rikkominen, likaisten temppujen käyttäminen ja painietäisyyden välttäminen. Liimaan vielä kuvankin naaman tämänhetkisestä kunnosta kunhan kerkiän :badgrin:



Kukaan porukastamme ei menettänyt yhtäkään savuketta.


Edit. Eihän mustalaisissa mitään vikaa siis ole, 99% porukasta vaan pilaa kaikkien maineen.
------------
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#834

Viesti DeusVult »

oskari kirjoitti: Eihän mustalaisissa mitään vikaa siis ole, 99% porukasta vaan pilaa kaikkien maineen.
:smt043
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 244
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Re: Tositilanteet

#835

Viesti Kari Aittomäki »

Oskarille onnea kokemuksesta mutta sitä taktista silmää saa parantaa.
Kerro broidillesi että hankkii sellaset ryysyt jotka ei ahista.
Niin ei tartte tuhlata aikaa siihen riisumiseen&karjumiseen vaan kykee antaan heti ja siitäpaikasta.
Fuck the foreplay.

Ja eläkä sure sitä omien fläätäisyjen tehottomuudentuntua, siltähän se aina joskus tuntuu. Että onse nyt piru kun ei tällit meinaa irrota.
Kunnes kaivaa hammasta rystystensä välistä niinku oho.

Mukava ettette saanu terämaistiaisia.
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Re: Tositilanteet

#836

Viesti airakti »

Hauska tarina Oskari :-) Ei tossa oikeasti mun mielestä mennyt juurikaan mikään vikaan, normi tappelu. Virtaa kun on päällä niin niitä plus ykkösiä ei huomaa, ja jos ei niissä omissakaan pusuissa ollut sitä toivottua magiaa, niin no hätä, kuuluu asiaan, ei me olla niin suuria rakastajia kun itse luullaan, töitä joutuu tekemään jos haluaa toisen pussata tajuttomaksi, ei niin helppo juttu kuin luulisi(vaatii harjoittelua.Oikeasti)
Kun nyt tuli mannet puheeksi, niin yksi (hauska?) juttu tuli mieleeni, asuin koko lapsuuteni helsingin käpylässä, Toukola (silloinen puukkokuja)oli viereinen kylä, jossa oli ainoa lähistöllä oleva ulkoilma uimala, menimmne sinne uimaan äitini ja veljeni(ode 4v)kanssa, paikkahan kuhisi manneja, vain me "robit" (valkonaamat smugujen kielellä)oltiin uskallattu paikalle, Odella oli uikkareissa "hieno" kultainen vyö, jonka isompi manne, noin 7v tuli ja ryösti Odelta, hyppäsi uima-altaaseen vyön kanssa ja alkoi ilakoimisen, ei mennyt sekuntiakaan kun uimataidon veljeni oli jo hukuttamassa mannea ja piti sitä veden alla äitimme ihmetellessä mikä mua naurattaa, sanoin että kato Mutsi, ekaa kertaa olen ylpeä veljestäni(mutsi ei ollut niinkään ylpeä), se pitää puoliansa, ja toden totta,tästä lähtien ei ole veljeäni tarvinnut häpeillä.
TimppaA
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 97
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Re: Tositilanteet

#837

Viesti Lasse Candé »

Höh. Mutta hieno homma, Oskari, että mieli säilyi virkeänä! Pikaista turvotuksen laskemista!
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#838

Viesti Paappa »

Hyvä kertomus sinänsä. Jotain kohtaamisia ollut tuon kansan huonomman osan kanssa minullakin, mutta eipä tuosta sen enempää.

Tuli tuosta mieleen että näissä röökinpummaamisissa kuinka suuri osa päättyy tappeluun joka tapauksessa? Olisiko parempi vain heittää se savuke ja pitää etäisyyttä? Omasta egosta on vaikea luopua, mutta mieluummin luopuisin siitä röökistä (tai pikkurahasta) kuin ainoastani. Sekin oli hyvän tuurin varassa että veitsi tuli esiin vasta perääntymisvaiheessa.

Hyvin vastaan laitettu joka tapauksessa. Tässä tulee mielestäni esiin skenaariotreenin etu, meillä on ollut useinkin noita 1 vs monta -treenejä. Tietää vähän etukäteen millaista on. Sekin tuli mieleen, että oma poika oli tuolla myös, varmaan muutaman sadan metrin säteellä tuohon aikaan. Täytyypä luettaa hänellä tämä myös.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 65
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Re: Tositilanteet

#839

Viesti Mjölnir »

Paappa kirjoitti: Tuli tuosta mieleen että näissä röökinpummaamisissa kuinka suuri osa päättyy tappeluun joka tapauksessa? Olisiko parempi vain heittää se savuke ja pitää etäisyyttä? Omasta egosta on vaikea luopua, mutta mieluummin luopuisin siitä röökistä (tai pikkurahasta) kuin ainoastani.
Sanoisin, että suurin osa röökin pummaamisista tuntemattomilta, saman sukupuolen edustajilta, on jotain muuta kuin tupakan pyytämistä. Eli haetaan riitaa, oikeutusta sille, että käyttää väkivaltaa lajitoveria kohtaan.

Vaikka en itse kanna tupakkaa mukana, niin olen kyllä yleensä selviytynyt em tilanteista sillä, että kävelen päättäväisesti pois tilanteesta samalla sanoen, että valitettavasti ei ole tupakkaa, mutta voin käydä hakemassa :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
PaavoH
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 1251
Lauteille: Heinäkuu 2005
Etulaji: Baji, bagua
Sivulajit: Xinyi liuhe

Re: Tositilanteet

#840

Viesti PaavoH »

oskari kirjoitti: Huhhuh, mikä tilanne oli eilen illalla..

Oltiin kavereiden kanssa siinä töölönlahden rantsussa bostaamassa kanssa ilotulituksen jälkeen, kun paikalle napsahtaa kymmenkunta mannea pummaamaan röökiä.


Broidi ei heittänyt niille mitään ihan vaan periaatteesta, jonka jälkeen mannet alkoi tönimään broidia, itse otin raivarit moisesta käytöksestä ja käskin tyyppien lopettaa tönimisen. Käskivät olla puuttumatta asiaan, ja kehotusta tehostaakseen alkoivat töniä meikääkin. :lol: tilanne meni jotenkin siihen suuntaan, että huomasin olevani nyrkit pystyssä matsiasennossa jonkun niistä manneista kanssa. Manne alkoi lähestyä mua käsiään homomaisesti vispaten. Yritin lyödä tyyppiä, mutta se pakitteli alta pois ja en halunnut alkaa peräänkään juoksemaan. Mannet huomasi, että se niiden velipoika ei pärjännyt mitenkään kauhean hyvin ja vaihtoivat ukkoa lennosta, ykskaks sivusta tuli joku potkunrääppäsy kylkeen ja horjahdin kai vähän.

Suunilleen tässä vaiheessa manneja alkoi olla ympärillä aika reippaasti, kaikki mustalaiset halusivat tietysti ryhtyä riemuun mukaan ja jakoivat vapareita, kuka mistäkin suunnasta. Mulla oli kolme frendiä mukana eli meitä oli yhteensä siis neljä(4), kun taas niitä mustalaisia oli se kymmenkunta. Kaverit ei oikein tykänneet, kun mua alettiin pieksämään oikein porukalla. Muutaman lyönnin sain upotettua kai perille, mutta niissä ei ilmeisesti ollut riittävästi massaa takana, kun tyypit ei meinannut pudota. Suunilleen tässä vaiheessa kaveri repäisi yhtä mannea tukasta niin lujaa, että kenkä lähti savunahalta jalasta :badgrin:

Broidi huomasi, että mulla valui verta nokasta ja naama muutenkin turvoksissa, eikä oltavat muutenkaan mitenkään hyvät olleet, voisi jopa sanoa, että oli tukalat oltavat :D Velipoika veti saatananamoiset raivarit ja repi takin pois päältään, samassa rytäkässä paitakin lähti. Broidi rupesi askeltamaan laumaa kohti huutaen hirveitä solvauksia, mukaanlukien itse saatanan eri lempinimiä. Tässä vaiheessa jollain mannella oli jonkinlainen veitsi kädessä ja silläkin se teki sitä vispaavaa liikettä, perääntyen samalla hurjistuneen velipoikani hyökkäystä kauhistuen. Mannet pötki pakoon jonnekkin Finlandiatalon manskun puolelle, jättäen veljeni taakseen rauhoittumaan. Tässä vaiheessa tilanne oli kutakuinkin ohi.

Koko torttapotortta tuntui tapahtuvan hemmetin nopeasti ja putkinäkö iski selvästi päälle, kun en huomannut niitä plusykkösiä.. Toinen huomioitava asia on se, että ne niiden lyönnit ja potkut tuntui siinä tilassa suunilleen samalta, kuin isku kärpäslätkästä. Eli ei miltään. Tällähetkellä allekirjoittaneella on koko vasen silmä mustana, lähes umpeen muurautuneena, mutta mieli on iloinen, tilanteesta selviydyttiin ilman muita vahinkoja.


Treenattavaa löytyy vielä reippaasti, että pääsee paskoista reaktioista eroon, mitä nyt ensimmäisenä tulee mieleen, niin putkinäön rikkominen, likaisten temppujen käyttäminen ja painietäisyyden välttäminen. Liimaan vielä kuvankin naaman tämänhetkisestä kunnosta kunhan kerkiän :badgrin:



Kukaan porukastamme ei menettänyt yhtäkään savuketta.


Edit. Eihän mustalaisissa mitään vikaa siis ole, 99% porukasta vaan pilaa kaikkien maineen.
:lol: Mulla kävi viime vuonna ilotulituksissa samallailla, onkoha toi joku saman porukan hupi-ilta tj. Paitsi että mulla se oli vaan 1 vs 3. Ja ne alotti sen kyllä ihan suoraan potkasemalla perseelle kun kävelivät ohi. Puukot oli kuitenki esillä eikä käytetty. Pullolla sen sijaan yksi heitti silmäkulmaan mutta ei se aiheuttanut kun viillon kun särky ja vähän turvotusta ja suuttumuksen.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 64 kurkkijaa