Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

egg

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#16

Viesti egg »

2.10.2005
30min hölkkää.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#17

Viesti Tohtori Krabola »

Aika lyhyt hölkkä, ei taida juokseminen olla sun heiniäs ;)
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 18956
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#18

Viesti Andy »

Varmaan riippuu vähän siitäkin, kuinka pitkälle siinä 30 minuutissa juoksee...
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#19

Viesti egg »

Tohtori Krabola kirjoitti: Aika lyhyt hölkkä, ei taida juokseminen olla sun heiniäs ;)
eläs forrest gump sielä dissaa muiden treenitottumuksia!
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#20

Viesti Tohtori Krabola »

Kyllä tuo juokseminen on ihan tervanjuontia mullakin, kunhan pitää suuta soittaa. :p (Ironia ja sarkasmi on vaikeasti tunnistettavia näin aikaisin aamusta.)
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#21

Viesti egg »

mulla lenkin pituus riippuu tyystin fiiliksistä ja toissiaisesti kunnosta. tänään tulin kotiin ensin 8h luennon ja 4h iltatyön jälkeen. jos lähtisin lenkille niin juoksisin maksimissaan raput alas ja sitten takaisin ylös. tyypillisesti en saa itteäni juoksulenkille omin voimin vapaaehtoisesti ja silloinkaan ei ole kukaan piiskaamassa vierellä, että kyllä jaksaa. joten vois sanoa, että tervanjuontia toi lenkkeily on pääasiallisesti, koska se vaan ei ole mitään hemmetin hauskaa puuhaa.
luulen, että jaksaisin juosta yhteen putkeen tunnin, mutta en ole koskaan kyllä kokeillut pidempään. ei se kamalasti ole, mutta jos miettii, niin keskiverto suomalainen verrarijalkainen sohvamakkara ei jaksaisi juosta edes kilometriä. suomen kansan yleiskuntoa mittatikkuna pitäen olen siis ihan tyytyväinen omaan kuntooni. mun mielestä on ihan jees mennä edes snadille lenkille kerran viikossa vaikka väsyttäisinkin. mutta eipä kai kukaan sitä mieltä olekaan, että lenkkeilyn pointti olisi aina juosta niin pitkälle kuin suinkin pystyy. pääasia mulle on pitää kunto riittävän kovana, jottei se koskaan treeneissä loppuisi vaikka olisi paljon otteulua tai muuta rankkaa. voi sitten rauhassa keskittyä itse lajiin eikä pyörtyilyyn. :lol:
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11126
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#22

Viesti flammee »

Mun mielestä lenkkeillessä ensimmäiset viisi kilometriä on tympeintä. Sen jälkeen on kevyt vaihe kun on rytmi kunnossa ja lihakset hyvästi lämmenneet.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#23

Viesti egg »

jea, olipa tässä tämmöinen hyvä kaksi kk pois potkusta, mutta nyt on sinisen vyön koe takana päin (läpi meni) niin on hyvä tulla hehkuttamaan. hyvvee hyvvee...

täytyypi muutenkin nyt aktivoitua näiden nörttiharrastusten osalta.
Kuvake
Älämölö
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 325
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tornio

#24

Viesti Älämölö »

:wav:

Onneksi olkoon vyön johdosta! :thumbsup:
Irc-galleria: Chill-leader
---------------------------
Disclaimer:
---------------------------
En katso olevani vastuussa mistään sanomisistani tai tekemisistäni, vaan syytän kaikesta geenejä ja ympäristötekijöitä!
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#25

Viesti egg »

no kiitos kiitos kiitos. :)

tänään oli vuorossa rami vainionpään (sin moo hapkido 6.dan) seminaari täällä helsingissä. koska kaikki ovat jouluostoksilla ja joulusuklaan syönnin parissa, oli osanottajamäärä sopivan pieni, jotta sai sangen yksityiskohtaista opetusta. aiheina oli mm. lyönti- ja torjuntasarjat sekä hierontatekniikat. erinomaista opetusta. hyvin motivoivaa.
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#26

Viesti egg »

nyt oon viikon ajan tehnyt vaan hengitysharjoituksia sekä venytellyt pitkästi huolella mahdollisimman usein. ärsyttää kun viime kesänä oli taas niin notkeassa kunnossa ja sitten alkoi vyökokeeseen treenaaminen, joka tarkoitti aika pitkälle vain ip-tekniikoiden hiomista. onko 24-vuotias jo tosiaan niin vanha, että puolessa vuodessa tuntuu notkeus kärsivän jos ei jatkuvasti venyttele? nyt kun noi vyötekniikat voi taas hetkeksi unohtaa niin on kovin suuri himo treenata potkuja, mutta kas kummaa kun on taas notkeus ottanut takapakkia. sivuspagaatista uupuu n.15cm, mutta haluan, että se menee kylmilteenkin. :D
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#27

Viesti Feenix »

egg kirjoitti: onko 24-vuotias jo tosiaan niin vanha, että puolessa vuodessa tuntuu notkeus kärsivän jos ei jatkuvasti venyttele? :D
Älä manaa! Minä täytän vajaan kuukauden kuluttua 24 joten antaa nyt olla pelottelematta siellä tuosta venymisestä.

Tosin olen huomannut, että esim. viikon venyttelytauko ei tee hyvää. Mutta siitä ei puhuta..
.go ahead, make my day.
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#28

Viesti egg »

tervetuloa tähän vanhusten maailmaan. saas nähdä mitä ajan hammas tuo tullessaan. sitten 25-vuotiaana ei enää paljon naurata.
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#29

Viesti fatman »

egg kirjoitti: tervetuloa tähän vanhusten maailmaan. saas nähdä mitä ajan hammas tuo tullessaan. sitten 25-vuotiaana ei enää paljon naurata.
:smt036

Nimim. 35, still getting worse
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#30

Viesti egg »

onneksi hapkidossa on kävelykeppitekniikoita. niitä tulen vielä tarvitsemaan. voin sitten suositella muillekin. heh heh.

niin mainitsinko, että nyt on treenitauko koko joulun yli? juu, eli semmoinen luonnollisesti on kuten varmaan monissa muissakin seuroissa. eli nyt ei ole treenejä muutamaan viikkoon ja tarkoitus ei ole sitten tammikuussa kuulua siihen ihmisryhmään, joka valittelee kun kinnku ja joulusuklaat tursuavat korvista ulos. pitääkö sitä sitten välttämättä syödä niin perkuleesti? noh, pidän huolen ettei niin käy minulle, joten en pidä treenaamisen osalta lainkaan taukoa niin voin sitten tammikuussa kurittaa kaikkia suklaapossuja treeneissä kun ei ne kuitenkaan oma-aloitteisesti mitään tee loman aikana.

tänään on takana jo hitusen venyttelyä ja tarkoitus olisi vielä tehdä toinen kiekka. mahdollisesti vielä vatsalihaksia ja selkiä jos jaksattaa. täytyy varmaan olla nyt tarkkaavainen tuon venyttelyn kanssa, ettei liikaa tee sitä. en tiiä voiko siitä jotain haittaa olla, mutta kai sitäkin voi joku onnistua yli rajojensa tekemään.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa