Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Eelo

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#301

Viesti AriJ »

Eelo kirjoitti: Niin ja selkä on taas takkuillu todella paljon niin uus lääkäri on ny varauksessa kun ei enää kipulääkkeetkään auta...
Nk. ei kiva :( Mitäs ne seuraavaksi mahtaa ehdottaa, onko ennakkovaroitusta edelliseltä hoitosuunnitelmalta?
______________________
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#302

Viesti Eelo »

Ôari kirjoitti:
Eelo kirjoitti:Niin ja selkä on taas takkuillu todella paljon niin uus lääkäri on ny varauksessa kun ei enää kipulääkkeetkään auta...
Nk. ei kiva :( Mitäs ne seuraavaksi mahtaa ehdottaa, onko ennakkovaroitusta edelliseltä hoitosuunnitelmalta?
Luultavasti tehokkaampia kipulääkkeitä. Veikkaisin. Pitää toivoa, että ne tekis sille jotain mikä korjais asiaa, eikä vaan lykkäis sitä. Toivossa on hyvä elää.
Eelis Mikkola
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#303

Viesti Sitav Abdullah »

Eelo kirjoitti: Joo en oo iha varma missä kohtaa se meni, mutta joskus kumminkin. Vähä on jo parempi, mutta en kyllä uskalla vielä alkaa tekeen mitään.

Taitaa jäädä toi kyokushinin kurssi ny kesältä kun on nii paljo poissaoloja sieltä, enkä osaa mitään.

Niin ja selkä on taas takkuillu todella paljon niin uus lääkäri on ny varauksessa kun ei enää kipulääkkeetkään auta...
No voihan widdu noitten loukaantumisien kaa.
No toivottavasti parenee nopeasti ja ne lääkärit osaa auttaa tota sun selkätilannetta.
Tsemppiä vaan :)
Ps:Niin muuten tosta kurssilta pois jäämisestä.
Älä ny turhaan jää pois, koska kumminkin osaat jo ennestään suht. paljon tuolla opittuja asioita,niin tuskin noista tauoista on haittaa.
Ja jos ne muut on edenny liikaa uskon,että se ope huomaa sen ja auttaa sua henkilö kohtaisesti vähä enemmän,että pääset taas kärryille. :)
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#304

Viesti Eelo »

Osaan mä jotain, mutten kumminkaa iha perusjuttuja (kataaa yms.) ollenkaan ni en mä kehtaa mennä sinne säheltään. Syksyllä sitten.

Mutta oon vähä unohtanu päivittää ni 3x venyttelyjä ja monen kilometrin kävelymatkat tuolla ruotsissa on jääny laittamatta. Mut ei se mitään, en mä niitä liikuntalaskuriin laske mukaan.

29.6

Jumpppa 1h15min


Alkuun n 15min säkkiä, iha vaa löin. Taisin onnistua jossain hienommassa ku yks rystynen meni tolleen vähä sisälle ja ny se on suht kipee.

leuat : 3x max (9)
Punnerrukset : 3x max (30)
selät : 3x25
staattinen vatsa : 2x90sec 1x105sec
Kädet ylös!!! : oik: 18+15+12 x 15kg vas: 15+12+10 x 15kg Tässä on edistystä!! Hienoa. Ehkä tää tekemättömyys auttaa.
Haukkari : oik: 15+12+10 x 15kg vas: 12+9+8 x 15kg

Meni kauan ku piti viedä roskia tossa välissä :D

Alko ihmeesti himottaan kahvakuulat. Pitäisköhä hankkia semmone.

90 - Vielä 110 jäljellä. Ei paha, jos nyt alan vielä juokseen ni helposti täyttyy.
Eelis Mikkola
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#305

Viesti AriJ »

Eelo kirjoitti: Ei paha, jos nyt alan vielä juokseen ni helposti täyttyy.
Mitäs selkäs muuten tykkää juoksemisesta?
______________________
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#306

Viesti Eelo »

Ôari kirjoitti:
Eelo kirjoitti:Ei paha, jos nyt alan vielä juokseen ni helposti täyttyy.
Mitäs selkäs muuten tykkää juoksemisesta?
Ihan hyvää, vaikka se vähän siinä rasittuu. Tietenki uimine tai pyöräily ois parempaa, mutta en tykkää (en kyl osaakkaa kunnolla) uida ja molemmat kumit on puhki :D
Eelis Mikkola
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 27
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#307

Viesti Sitav Abdullah »

Eelo kirjoitti: Osaan mä jotain, mutten kumminkaa iha perusjuttuja (kataaa yms.) ollenkaan ni en mä kehtaa mennä sinne säheltään. Syksyllä sitten.
Ymmärettävää.
turha sinne on mennä jos tietää,että ei muista vaadittuja asioita.
Eelo kirjoitti: Alko ihmeesti himottaan kahvakuulat. Pitäisköhä hankkia semmone.

Siitä vaan.
Mäkin hankin nyt tuolta kamppailuvaruste paikasta.
Mä hankin 12kg sä varmaan käytät sit 16kg.
Eikä oo hintakaan paha 12kilolle kun miettii hinta-laatu suhdetta(55e)
16kilon taitaa maksaa vähän päälle 60kg.
Mutta sä varmaan ostat ne ufs:ästä.
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

#308

Viesti kollegiassessori »

Eelo kirjoitti: Osaan mä jotain, mutten kumminkaa iha perusjuttuja (kataaa yms.) ollenkaan ni en mä kehtaa mennä sinne säheltään. Syksyllä sitten.
Hittojako sillä kiirettä on. Väri se vaan on. Itsekin jätin vyökokeen ekaksi välistä kun tiesin etten osaa juurikaan mitään.
Niimpä meninkin sitten vasta puolen vuoden kuluttua.

Ja sitten osaa vaaditut asiat jo kahta paremmin niin tekniikat tulee kuin apteekin hyllyltä. Sen jälkeen tuntuukin kuin olisi jopa ansainnut sen kankaanpalasen. :)

Sitä paitsi sähän pääset matsaamaankin ja kaikkea niin ei ole sitä ongelmaa. Olisi vähän eri asia jos se keltainen vyö olisi jokin vaatimus tms.

Oma tahti vaan. 8-)
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#309

Viesti Eelo »

30.6

ashihara n.2h15min


Tehtiin kaikenmaailman sivupotkuja, jotka ei tosiaan onnistunu ja sitte sabakia. Muuta en pää treeneistä muista :D Sitte päätettiin jäädä sparraileen vielä treenien lopuks. Otettiin kanssa nyrkkeilyä ja painia.

Meni perus kumitet aika heikosti, mutta painissa sitte vähä paremmin.
Eelis Mikkola
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#310

Viesti AriJ »

Eelo kirjoitti: 30.6

ashihara n.2h15min
91?

Vai jopa 91 ja 92?
______________________
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#311

Viesti Eelo »

91 joo :D

2.7

jumppa 1h


Punnerrukset : 3x max (29)
Selät : 3x25
Staattinen vatsa : 2min 15sec (Uuujeahh. Sixpäkki kasvaa), 90sec, 90sec. Vikat ei menny sit iha nii hyvin.
pystypunnerrus (kädetylös :D) : oik: 18+15+12 x 15kg vas: 12+10+8 x 15kg. Nää mun pitäis tehä hitaammin ni sais ehkä vähemmillä toistoilla.
Haukkari : oik: 15+12+10 x 15kg vas: 12+10+10 x 15kg

Illemmalla vielä karatet.

92
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#312

Viesti Eelo »

2.7

Ashihara 1h30min


Kataa paljon ja tekniikkana hämypotkuja päähän. Nii ja tietenkin toisen pään hakkaamista seinään harjoteltiin kanssa "IP" tekniikkaaa :D. Loppuun kans vähä tyynyjä potkittiin, tajusin sitten miten saan lantion mukaan kiertariin.

Oli ihan mukavat treenit, mut olin kyl ihmeen kuollu.

93

Nii ja tänään kävin lääkärissä, heh, selän voi sittenkin leikata. Ei kumminkaan vielä kun se ei oo niin paha, kumminkaan ne välilevyt ei tuu yhtään vahvemmiks tai paremmiks, mutta kivut saa pois. Eli musta ei tuu invaliidia. Isot painot ja paini kiellettiin uuestaan.

Bonuksena sain kuulla, että mulla on yks nikama liikaa selässä. Olihan se aika WTF fiilis kun lääkäri alkaa laskeen mun nikamia (kuvista) ja sanoo, että sulla on yks nikama liikaa. Ei kuulemma haittaa mitään, mutta oon vaa joku mutantti :D
Eelis Mikkola
Kuvake
Yin
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 274
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Espoo

#313

Viesti Yin »

Eelo kirjoitti: Bonuksena sain kuulla, että mulla on yks nikama liikaa selässä. Olihan se aika WTF fiilis kun lääkäri alkaa laskeen mun nikamia (kuvista) ja sanoo, että sulla on yks nikama liikaa. Ei kuulemma haittaa mitään, mutta oon vaa joku mutantti :D
Luulis että ekalla kerralla olis tommonen seikka huomattu kun selkää on tutkittu. Mutta, kuten monet ovat todenneet, Suomen terveyskeskukset pitäisi nimittää arvauskeskuksiksi. :badgrin:
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#314

Viesti Eelo »

Yin kirjoitti:
Eelo kirjoitti:Bonuksena sain kuulla, että mulla on yks nikama liikaa selässä. Olihan se aika WTF fiilis kun lääkäri alkaa laskeen mun nikamia (kuvista) ja sanoo, että sulla on yks nikama liikaa. Ei kuulemma haittaa mitään, mutta oon vaa joku mutantti :D
Luulis että ekalla kerralla olis tommonen seikka huomattu kun selkää on tutkittu. Mutta, kuten monet ovat todenneet, Suomen terveyskeskukset pitäisi nimittää arvauskeskuksiksi. :badgrin:
Joo ois voinu luulla, että ois heti huomattu, mutta ei se mitään :D. Ei tää oo ees kauheen harvinaista, kuulemma jollai n. 5-10 prosentilla on tää ylimääränen nikama, tai sitte muilta vaan puuttuu se ;)
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 503
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#315

Viesti Eelo »

3.7

Jumppa 25min


Punnerrukset : 3x max (30)
Pystypunnerrukset : oik: 15+12+12 x 15kg vas: 12+10+10 x 15kg

Nivunen vaivaa ni en jaksanu muuta tehä

94
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 82 kurkkijaa