Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#466

Viesti Elina »

heian kirjoitti: Näin unta Häkkisen Jussista. Hän antoi minulle sukanpesuvinkkejä. :? Sitten Jarppa laittoi minulle tekstiviestin ja käski kertoa Jussille, että sää on muuttumassa. Jotenkin outoja nämä minun unet. :oops:
:lol: :lol: :lol:
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#467

Viesti porky »

heian kirjoitti: Näin unta Häkkisen Jussista. Hän antoi minulle sukanpesuvinkkejä. :? Sitten Jarppa laittoi minulle tekstiviestin ja käski kertoa Jussille, että sää on muuttumassa. Jotenkin outoja nämä minun unet. :oops:
:huh: Huh, onneksi joku muukin tunnustaa...
Saija Tarvainen
Kuvake
Akuma
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1030
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#468

Viesti Akuma »

Selkounia (lucid dream) viime yönä.

Todellisuutta hämärtävät kokemukset ovat aina hämmentäviä ja pelottaviakin. Piti pakottaa itsensä viideltä hetkeksi hereille että maailmat pysyvät asianmukaisissa karsinoissaan - unet höyhensaarilla ja todellisuus todellisuutena.

Hereilläolo oli aamusta vähän niin kuin olisi lekalla päähän lyöty, vasta nyt alkaa hiljalleen kuviot normalisoitua... :D
Matti Vanhanen

"We do not become 'masters of form'; instead, we hopefully train long and hard enough that the form 'masters' us."
-Ellis Amdur
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#469

Viesti Kalle Koskinen »

Näinpä tässä hassun unen. Olin kauniin blondin kanssa kylppärissä saippuoimassa toistemme vartaloita ja valmistautumassa seksuaaliseen aktiin. Ennen kuin mitään kummempaa kerkesi tapahtua, blondi päätti lähteä Iisalmen kaduille ajelemaan alasti enduropyörällään. Ja tämän hän teki tuulettaakseen vaginansa. Siinä sitten katselin jalat levällään ajavaa blondia ja mietin että miten tämä homma nyt näin eteni.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 11130
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#470

Viesti flammee »

Mä olin jossain kartanossa bileissä.. Ensin joku naikkonen esitteli hassua viiniä, ylhäältäpäin katsottuna ei nähnyt kuin mustaa nestettä jossa välillä vilahti jotain violetteja kirkkaita luikeroita, sivulta katsottuna näki että siellä uiskenteli ruskeita matoja.. No sitä sitten porukat ryypiskeli. Sitten mua kehotettiin näyttämään kans joku temppu. No tein sellasen pikkusen tulipallon, jonka paiskasin ikkunasta ulos. Se sitten lensi kauas pois koko ajan kasvaen, hetken päästä katselimme uutiskuvaa kuinka valtava tulipallo sulatti napajäätikköä.. Tuli yö ja porukat menivät nukkumaan, jäin yksin, joten päätin lähtä meneen. Astuttuani ulos talosta putosin, paniikissa useita kilometrejä, kunnes rauhoitun sen verran että sain tehtyä lentotaian. Talon alapuolella näkyi jatkuvan alaspäin kellarikerroksia silmänkantamattomiin, ympärillä oli pelkkää sumua eri väreissä. Lensin alas, veden pinta tuli vastaan ja sukelsin vielä alemmas, useita kilometrejä kunnes saavuin pohjalle, siellä kohtasin maailman tuhonneen masentuneen velhon, jonka kanssa sitten jutusteltiin.

Kuten monessa aikaisemmassakin apokalyptisessä unessa, myös tässä oli ihan loistava tunnelma..
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

#471

Viesti Tyttö »

Kalle Koskinen kirjoitti: Näinpä tässä hassun unen. Olin kauniin blondin kanssa kylppärissä saippuoimassa toistemme vartaloita ja valmistautumassa seksuaaliseen aktiin. Ennen kuin mitään kummempaa kerkesi tapahtua, blondi päätti lähteä Iisalmen kaduille ajelemaan alasti enduropyörällään. Ja tämän hän teki tuulettaakseen vaginansa. Siinä sitten katselin jalat levällään ajavaa blondia ja mietin että miten tämä homma nyt näin eteni.
:smt044
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
Layne
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 305
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Nummela

#472

Viesti Layne »

Minä olen nähnyt nykyään paljon unia, joissa ajankohta ja puitteet vaihtelevat paljonkin, mutta perusidea on aina sama: Kokoonnutaan vanhojen kavereiden kanssa ryyppäämään. Erikoisinta tuossa on se, että välillä osa näistä kavereista on lähinnä puolituttuja, joiden kanssa tosielämässä tuskin lähtisin viettämään aikaa. Edellisen yön unessa oli myös lievästi sanottuna erikoinen loppu: Luin lehdestä, että edellisenä yönä oli tapettu paljon ihmisiä, ja lehdessä oli myös uhrien nimet ja kuvat. Kaikki uhrit olivat vanhoja tuttuja. Lisäksi oma reaktioni uutiseen oli täysin neutraali tyyliin: "Jaa että sellaista sattunut..."
Splice the Main Brace!

"Jos tämä olisi selvä kaikille, olisi helpompi jatkaa keskustelua." - Jyrki Katainen
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#473

Viesti heian »

Viime yönä näin pelottavaa unta. Yleensä en unissa pelkää, mutta nyt pelkäsin. Olin kuolleen mummoni asunnolla (joka muuten oli ihan erilainen kuin se oikeesti oli). Joka paikassa oli mummon valokuvia. Kun kuvia katsoi pitkään, mummon kasvojen tilalle ilmestyi demonin/pirun kasvot ja niiden ympärillä paloi liekit. Joka huoneessa oli myös telkkari jonne pirun kasvot ilmestyi. En muista unta kokonaan, mutta jossain vaiheessa kyseine piru vei poikabändin mukanaan. :smt104
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#474

Viesti mikjum »

Tästä on jo ehkä pari kuukautta, mutta oli yksi psykedeelisimpiä unia aikoihin.

Olin käymässä exäni luona ja jostain syystä mun piti sitten mennä käymään kellarissa. Ilmeisesti hain jotain lainassa olleita vanhoja kamojani pois. Menin hissiin ja painoin sen menemään kellarikerrokseen. Ykköskerroksen jälkeen kun mentiin maan alle, vastassa ei ollutkaan heti kellarikerros, vaan välissä oli helkkarin useita "välikerroksia". Stoppasin hissin yhteen näistä ja kävin katsomassa mitä sieltä löytyy. Siellä oli metroasema täynnä tohinaa. Tuumasin tähän vain, että onpa hienoa että saadaan tänne Turkuunkin metroverkosto ja jatkoin hissillä alaspäin. Kellari tais olla 19 kerrosta maan alla. Hain sieltä mitä piti hakea ja palasin ylös hehkuttelemaan, kuinka on hienoa että voi metrolla matkustaa nykyään täälläkin.
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Rami Niemi
vastapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 776
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Turku

#475

Viesti Rami Niemi »

Viimeyö oli lahjakkaan häiritsevä siinä mielin että sitä valloitti olemuksellaan ihka oma Mjölnir... piti jotain kurssia siinä jossa olin mukana ja tokaisi vaan suoraan naamaan katsoen että...

"tää on vasta eka kerta kun häiritsen sun unias tässä unessa, aion ilmestyä paikalle vielä neljä kertaa ennenkuin heräät" ja se perhana piti sanansa...

Taidan painua hämmentyneelle aamupalalle. :)
Rami Niemi
'93- Kukki-Taekwondo
'04- Shorin-ryu Seibukan Karate-do

Joskus on ihan hyvä istahtaa kulkemansa tien varteen ja katsella muiden menoa valitsemallaan polulla.
www.HieRami.fi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#476

Viesti Mika »

Rami Niemi kirjoitti: Viimeyö oli lahjakkaan häiritsevä siinä mielin että sitä valloitti olemuksellaan ihka oma Mjölnir... piti jotain kurssia siinä jossa olin mukana ja tokaisi vaan suoraan naamaan katsoen että...

"tää on vasta eka kerta kun häiritsen sun unias tässä unessa, aion ilmestyä paikalle vielä neljä kertaa ennenkuin heräät" ja se perhana piti sanansa...
"Mjölnir ei näe unia, hän luo niitä."
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Rami Niemi
vastapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 776
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Turku

#477

Viesti Rami Niemi »

Tuli mieleen et kohta se varmaan rupeaa penäämään kurssimaksua yöllisestä tarinoinnistaan... hitto maksullisia unia, tää vetelee jo pahaksi :D
Rami Niemi
'93- Kukki-Taekwondo
'04- Shorin-ryu Seibukan Karate-do

Joskus on ihan hyvä istahtaa kulkemansa tien varteen ja katsella muiden menoa valitsemallaan polulla.
www.HieRami.fi
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#478

Viesti porky »

Rami Niemi kirjoitti: Tuli mieleen et kohta se varmaan rupeaa penäämään kurssimaksua yöllisestä tarinoinnistaan... hitto maksullisia unia, tää vetelee jo pahaksi :D
:shh: Hys! Tai tulee konkurssi... Toisaalta, ei kai ihan kaikesta voi laskuttaa.
Saija Tarvainen
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#479

Viesti Vlad Tepes »

Minä näin sellaista unta, että M M A soitti minulle ja tarjosi töitä jossain teollisuusfirmassa, jonka hän siinä unessa omisti. Sitten kun sanoin olevani kiinnostunut rupesikin hän omituisesti hihittelemään ja veti tarjouksen pois.

Jos joskus näen sinut M M A, niin :axe:

Törkeetä tommonen turhien toiveiden herättäminen ihmisissä.
SammyB
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 389
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#480

Viesti SammyB »

Näin viime yönä unen, johon liittyi tanglang -harrastajia, tappelu, alkoholia ja naisia. Sekä jostain syystä myös purukumi.
Kaikkiin muuhun keksin jonkinlaisen selityksen, mutta siis purukumi :outo:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 104 kurkkijaa