Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Peruskurssimainokset

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#91

Viesti Mika »

Löysin tän IIsakin allekirjoituksesta:

http://www.nurmonhapkido.com/V1_07/medi" onclick="window.open(this.href);return false; ... rafti1.jpg

:shock:


:respect:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

#92

Viesti IIsakki »

Mika kirjoitti: Löysin tän IIsakin allekirjoituksesta:

http://www.nurmonhapkido.com/V1_07/medi" onclick="window.open(this.href);return false; ... rafti1.jpg

:shock:


:respect:
Juu, meitin porukan "nörtillä" on tuo homma hallussa (..osaisinpa mäkin :()

Papruversiot oli luokkaa...ÖÖh...a3? No isompia kuitenkin kuin a4 :D
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#93

Viesti Mika »

STR, näin teidän peruskurssimainoksen Näässillä eilen. Komia mainos!

Yksi asia jäi mietityttämään. Sanon heti kärkeen, että itselleni tällä asialla ei ole väliä, mutta haluaisinkin nähdä, miten muut tästä ajattelevat.

Mainoksessa luki isolla "REALISTISEN ITSEPUOLUSTUKSEN KURSSI" tai kutakuinkin noin. Eikö tuossa anneta implisiittisesti ymmärtää, että muiden seurojen tarjoamat itsepuolustuskurssit tai -osiot eivät ole realistisia?

En siis missään nimessä halua vihjata, että olisitte tätä tarkoittaneet. Lähinnä ajattelin asiaa siltä kannalta, että ehkä tämä tulkinta ei tullut mieleen?

Itseäni tuollainen ei tosiaan haittaa yhtään, mutta mitä mieltä muut ovat?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kurowashi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1341
Lauteille: Elokuu 2006

#94

Viesti Kurowashi »

Mika kirjoitti: STR, näin teidän peruskurssimainoksen Näässillä eilen. Komia mainos!

Yksi asia jäi mietityttämään. Sanon heti kärkeen, että itselleni tällä asialla ei ole väliä, mutta haluaisinkin nähdä, miten muut tästä ajattelevat.

Mainoksessa luki isolla "REALISTISEN ITSEPUOLUSTUKSEN KURSSI" tai kutakuinkin noin. Eikö tuossa anneta implisiittisesti ymmärtää, että muiden seurojen tarjoamat itsepuolustuskurssit tai -osiot eivät ole realistisia?

En siis missään nimessä halua vihjata, että olisitte tätä tarkoittaneet. Lähinnä ajattelin asiaa siltä kannalta, että ehkä tämä tulkinta ei tullut mieleen?

Itseäni tuollainen ei tosiaan haittaa yhtään, mutta mitä mieltä muut ovat?
Ehkä voisi pitää mainoskikkana. Kurssiahan siinä toki mainostetaankin.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#95

Viesti Kari Aittomäki »

Minä luen tuon Realistisen Itsetyy.. puolustuksen selkeänä ja reiluna kiertoilmaisuna.

Vähä sama kuin minä kutsuin samansortin sessioita nimellä kapakkanyrkkeily ja katulamppunyrkkeily.

Mites muuten metodinnimenä ois K.O.V.A.
Katujen Oikeudettomaan Väkivaltaan Alistumattominen?
Alistumattomaisuus. Alistumattomuus.
Jotain.

Eikös Stallonella ollu tonniminen leffakin?
Kuvake
kala
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 932
Lauteille: Huhtikuu 2005

#96

Viesti kala »

Mika kirjoitti: Mainoksessa luki isolla "REALISTISEN ITSEPUOLUSTUKSEN KURSSI" tai kutakuinkin noin. Eikö tuossa anneta implisiittisesti ymmärtää, että muiden seurojen tarjoamat itsepuolustuskurssit tai -osiot eivät ole realistisia?

Itseäni tuollainen ei tosiaan haittaa yhtään, mutta mitä mieltä muut ovat?
Se on mainoslause. Jokaiselle seurakunnalle sallittakoon omansa.
Toisten mainoslauseiden hyväksyminen vain osoittaa henkistä kehittyneisyyttä. ;P
karate ni sente nashi

"Civilized men are more discourteous than savages because they know they can be impolite without having their skulls split."
Conan The Cimmerian
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#97

Viesti L.K. »

Ei tuossa mielestäni mitenkään halveerata muita lajeja tms.

Kyse vain mainonnasta ja ihan tarpeenkin ehkä,koska kuten STR jo totesi toisessa ketjussa,liki kaikki lajit mainostavat itseään nykyään ip-lajina.

Varmaankin sellaista trendin aallonharjalla ratsastelua,koska jokainen tajuaa että turvallisuuden tunteen yms. myyminen kannattaa.
Eihän yksityinen turvabisneskään ole koskaan voinut niin paksusti kuin tällä hetkellä. :)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Streetwise
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 762
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Itsepuolustus
Sivulajit: Krav Maga, Jeet Kune Do, Kali, Blauer Tactical Systems
Takalajit: Karate, Kung-Fu, Nyrkkeily

#98

Viesti Streetwise »

Mika kirjoitti: STR, näin teidän peruskurssimainoksen Näässillä eilen. Komia mainos! Mainoksessa luki isolla "REALISTISEN ITSEPUOLUSTUKSEN KURSSI" tai kutakuinkin noin. Eikö tuossa anneta implisiittisesti ymmärtää, että muiden seurojen tarjoamat itsepuolustuskurssit tai -osiot eivät ole realistisia?

En siis missään nimessä halua vihjata, että olisitte tätä tarkoittaneet. Lähinnä ajattelin asiaa siltä kannalta, että ehkä tämä tulkinta ei tullut mieleen?
Tuollaista tulkintaa en ole kyllä ikinä ajatellutkaan. Jos vaikka kahvila mainostaa "TUORETTA PULLAA", niin voiko siitä vetää johtopäätöksen, että muiden pullat on vanhoja :D Ei pidä yrittää lukea rivien välistä, koska siinä ei välttämättä lue mitään.

L.K. on asian ytimessä. Minusta mikä vaan laji voi opettaa itsepuolustusta omalla tavallaan oli se sitten mitä hyvänsä. Sana "realistisuus" asettaa sitten jo jotain vaatimuksia sisällön suhteen. Näin minä ajattelen asiaa.

Ei sua kaima haittaa, että Hokutoryu mainostaa lajiaan "The king of martial arts" ? ;) Minusta se jättää kaikki muut varjoonsa, paitsi SJKD:n joka on "The ultimate art of self-defense". :smt003
STREETWISE - Serious Self-Defense Training
http://www.itsepuolustus.com
Facebook: @StreetwiseNokia
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#99

Viesti Mika »

Ja Shotokan mainostaa myös jotenkin aika mahtipontisesti (tässäkin ketjussa asia on muistaakseni mainittu). :D

Muahan nämä eivät haittaa, jotenkin pidän markkinointia muutenkin sellaisena ylimääräisenä, mutta pakollisena asiana. Se, että tietoisuus lajeistamme on kasvanut, vaikuttaa asiaan niin, että nykyään superlatiiveja käyttävät lajit tai seurat hyvän mainostamisen lisäksi saavat myös hymähteleviä ilmeitä osakseen. Enää ei voi noin vain sanoa olevansa "KOVIN", "PARAS", "TEHOKKAIN" tai muuta vastaavaa ja olettaa saavansa jakamatonta ihailua osakseen. Veikkaankin että mitä nuorempia seuran päättävät tahot ovat, sitä vähemmän he vertauttavat lajiaan muihin lajeihin edes mainoksissa.

Mutta vastauksesi oli hyvä, sillä sanot että realistinen-sana lisää tarjoajan vastuuta. Tässä siis on eroa. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#100

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: Mutta vastauksesi oli hyvä, sillä sanot että realistinen-sana lisää tarjoajan vastuuta. Tässä siis on eroa. :)
Hassua, että tulikin juuri puheeksi tämä Realistinen termi. En ihan tarkkaan muista julkaisupäivää, mutta eräässä suomalaisessa kamppailualan julkaisussa tulee joskus lähitulevaisuudessa olemaan artikkeli erään seuran näkemyksestä siihen, mitä realismilla muunmuassa peräänkuulutetaan :D
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Streetwise
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 762
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Itsepuolustus
Sivulajit: Krav Maga, Jeet Kune Do, Kali, Blauer Tactical Systems
Takalajit: Karate, Kung-Fu, Nyrkkeily

#101

Viesti Streetwise »

Moni käsittää tuon sanan niin, että RBSD lajeissa ei voisi edes hakata säkkiä, koska se ei ole realistista harjoittelua. Tai harjoituksissa ei voi painiskella, koska eihän sillä tavalla puolustauduta realistisesti. Tai ei voida näyttää edes mitään malliesimerkkiä, koska se vaikuttaisi tekniikalta ja tekniikat ei toimi :D Minä en ajattele noin, mutta olen tavannut ihmisiä, jotka ajattelevat. Eroja siis on ns. RBSD lajien sisälläkin.

Tästä voisi saada uuden ketjunkin "katu"-puolelle. Mikä ihmeen realistinen itsepuolustusharjoittelu? :D
STREETWISE - Serious Self-Defense Training
http://www.itsepuolustus.com
Facebook: @StreetwiseNokia
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#102

Viesti Mjölnir »

STR kirjoitti: Moni käsittää tuon sanan niin, että RBSD lajeissa ei voisi edes hakata säkkiä, koska se ei ole realistista harjoittelua. Tai harjoituksissa ei voi painiskella, koska eihän sillä tavalla puolustauduta realistisesti. Tai ei voida näyttää edes mitään malliesimerkkiä, koska se vaikuttaisi tekniikalta ja tekniikat ei toimi :D Minä en ajattele noin, mutta olen tavannut ihmisiä, jotka ajattelevat. Eroja siis on ns. RBSD lajien sisälläkin.

Tästä voisi saada uuden ketjunkin "katu"-puolelle. Mikä ihmeen realistinen itsepuolustusharjoittelu? :D
http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=8346" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#103

Viesti L.K. »

Mjölnir kirjoitti:
Mika kirjoitti: Mutta vastauksesi oli hyvä, sillä sanot että realistinen-sana lisää tarjoajan vastuuta. Tässä siis on eroa. :)
Hassua, että tulikin juuri puheeksi tämä Realistinen termi. En ihan tarkkaan muista julkaisupäivää, mutta eräässä suomalaisessa kamppailualan julkaisussa tulee joskus lähitulevaisuudessa olemaan artikkeli erään seuran näkemyksestä siihen, mitä realismilla muunmuassa peräänkuulutetaan :D
Olisko reportterit päässeet Spartan salaisiin kinkereihin? ;) :)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Risto R
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3062
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Joensuu

Peruskurssimainokset

#104

Viesti Risto R »

Nyt kun on taas pari vuotta vierähtänyt niin voisi herätellä tätä henkiin. Kun niin sopivasti saatiin uusi mainoskin. :D Eli millasia mainoksia porukalla on? Ja joo, nyt meillä on ihan oikea taiteilijahippi näitä tekemässä. ;)
JoHMS juliste 2010_medium.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
Joensuun historiallisen miekkailun seura
"I [sword] am Royal, enforce justice, propagate goodness and destroy evil." -Fiore dei Liberi, 1409

Liity etupotkijaksi!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#105

Viesti Mjölnir »

Toi on kyllä hieno.

Tässä meidän pari uusinta.

Kuva

Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 49 kurkkijaa