Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
KJV Jiu-Jitsu
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
-
- munillepotkija
- Lauteille: Lokakuu 2007
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
kihikihi
Nyt sitten vakavampaa asiata.
Juttelin (jälleen kerrran) nolla-sensein kanssa ja sovittiin että, näytetään leirillä vähän kovempaa juttua.... Pirkule se tekee taas älvästi-sempaille kipiää....
Ne jotka tulee paikalle näkee rujoa ja rajua tekniikkaa(apuva).
Kalle, kun tulee niin kaukaa ni, ei ehitä etukäteen treenaamaan vaikka pitäs.
Luotan Kallen tekemiseen ja otan jälleen kerran kiltisti vastaan.. Oikeen kovasti jos sattuu niin, Kalle elvyttää voima limunaatilla(poistaapi estoloita).
No, raittiit ja reippaat tulkaahan kattomaan kun, Paanari saa kommunistisen kurinpalutuksen.
Kas-Pin longa. Vita brevis.
etitoin alisuoritin ja luulin kirjuuttaneeni oikein...
jäipä niitä häröjä vieläkin...
Nyt sitten vakavampaa asiata.
Juttelin (jälleen kerrran) nolla-sensein kanssa ja sovittiin että, näytetään leirillä vähän kovempaa juttua.... Pirkule se tekee taas älvästi-sempaille kipiää....
Ne jotka tulee paikalle näkee rujoa ja rajua tekniikkaa(apuva).
Kalle, kun tulee niin kaukaa ni, ei ehitä etukäteen treenaamaan vaikka pitäs.
Luotan Kallen tekemiseen ja otan jälleen kerran kiltisti vastaan.. Oikeen kovasti jos sattuu niin, Kalle elvyttää voima limunaatilla(poistaapi estoloita).
No, raittiit ja reippaat tulkaahan kattomaan kun, Paanari saa kommunistisen kurinpalutuksen.
Kas-Pin longa. Vita brevis.
etitoin alisuoritin ja luulin kirjuuttaneeni oikein...
jäipä niitä häröjä vieläkin...
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
-
- kylkeenpotkija
-
- kylkeenpotkija
jo valo vintillä vilkkuu
Ja Itämeri ajaa mahtavat, siniset lahdelmansa toisen itään ja toisen pohjoiseen, ja sulkee syliinsä kuin meren tyttären erään aaltojen maan, joka on sen povesta kasvanut, joka kasvaa vielä tänäänkin ja joka korkeilla kallioillaan suojelee emonsa sydäntä.
SUOMI on Itämeren lempilapsi; vielä tänäänkin se tyhjentää järviensäsä aarteet äitinsä helmaan, ja mahtava meri ei siitä sentään ylpeile, vaan vetäytyy rakastavasti, ja hellästi takaisin, niinkuin uhrautuva äiti ainakin, että tytär saisi kasvaa kasvamistaan, ja joka kesä pukea uudet, päivän valoon ilmestyneet rannat ruohihin ja kukkasiin.
Onnellinen se maa,jonka helmassa tuhannet järvet lainehtivat ja joka rannat merta vasten tekevat sataneljäkymmentä peninkulmaa!
Meri luo valtaa ja vapautta, meri antaaa varoja ja sivistystä; meri on viljelyksen tuoja maan päällä, ja maa, joka on yhteydessä meren kanssa, ei koskaan voi jähmettyä hädän ja sorron alle, jos se vaan ei itse ole sihen syypää....
Repikäätten siitä.
lisää jahka kerkiän....
Jaska
Ja Itämeri ajaa mahtavat, siniset lahdelmansa toisen itään ja toisen pohjoiseen, ja sulkee syliinsä kuin meren tyttären erään aaltojen maan, joka on sen povesta kasvanut, joka kasvaa vielä tänäänkin ja joka korkeilla kallioillaan suojelee emonsa sydäntä.
SUOMI on Itämeren lempilapsi; vielä tänäänkin se tyhjentää järviensäsä aarteet äitinsä helmaan, ja mahtava meri ei siitä sentään ylpeile, vaan vetäytyy rakastavasti, ja hellästi takaisin, niinkuin uhrautuva äiti ainakin, että tytär saisi kasvaa kasvamistaan, ja joka kesä pukea uudet, päivän valoon ilmestyneet rannat ruohihin ja kukkasiin.
Onnellinen se maa,jonka helmassa tuhannet järvet lainehtivat ja joka rannat merta vasten tekevat sataneljäkymmentä peninkulmaa!
Meri luo valtaa ja vapautta, meri antaaa varoja ja sivistystä; meri on viljelyksen tuoja maan päällä, ja maa, joka on yhteydessä meren kanssa, ei koskaan voi jähmettyä hädän ja sorron alle, jos se vaan ei itse ole sihen syypää....
Repikäätten siitä.
lisää jahka kerkiän....
Jaska
-
- kylkeenpotkija
pirkule, tuli liikaa ohi näppiksen lyöntejä...
Joskus 70-luvun lopulla pystyin koneella kirjuuttamaan samaan tahtiin kuin luin... 10:n sormi yyperalles... enpä muista edes sitä....
Aika palata perusteisiin tässäkin, kuten Kas-"pikinikin" kanssa.
Kalle osasisi opettaa tyhmää mieltä, tyhmä mieli osasi siirtää tärkeät asiat muille.
Siunaa ja varjele tulevia polvia.
Jaka Meskus
Joskus 70-luvun lopulla pystyin koneella kirjuuttamaan samaan tahtiin kuin luin... 10:n sormi yyperalles... enpä muista edes sitä....
Aika palata perusteisiin tässäkin, kuten Kas-"pikinikin" kanssa.
Kalle osasisi opettaa tyhmää mieltä, tyhmä mieli osasi siirtää tärkeät asiat muille.
Siunaa ja varjele tulevia polvia.
Jaka Meskus
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
-
- kylkeenpotkija
Mika on lällyyy /
Mika panee Jaakon nurkkaan ja hyvä niin, anteeksi
No, mise menee, mise tulee, mies itse vastaa kulkemistaan
No, parin viikon loma tekeekin hyvää.
Muistkaa Kas-Pin leiri.
pirkule Miihkali Jos tämän senuroit sua ei pelasta tanlakikaan..
Kiitollisuudella Jaska Meskus
Mika panee Jaakon nurkkaan ja hyvä niin, anteeksi
No, mise menee, mise tulee, mies itse vastaa kulkemistaan
No, parin viikon loma tekeekin hyvää.
Muistkaa Kas-Pin leiri.
pirkule Miihkali Jos tämän senuroit sua ei pelasta tanlakikaan..
Kiitollisuudella Jaska Meskus
-
- kylkeenpotkija
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
-
- kylkeenpotkija
OK OKMjölnir kirjoitti:Paanari kirjoitti: pirkule Miihkali Jos tämän senuroit sua ei pelasta tanlakikaan..
Tarkkana noiden sanavalintojen kanssa!
Anteeksipyyntöni kaikilta joita mun, huumori ei ole naurattanut.
Anteeksi erityisesti niiltä jota olen tahattomasti loukannut.
Mä oon mä.
Anteeksi
Jaska Meskus
PS. ylläpitimus on XXXXXX sorry en vinut vastustaa kiusausta 2 viikkoo nurkassa OK:
Ilkiä Jaska
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2005
-
- kylkeenpotkija
-
- kylkeenpotkija
-
- polveenpotkija
Onkohan täällä muita aamuvirrkuja kuin minä? jos on niin pitäs lukeman kalevalaa aamuisin. Kun kalevalan ymmärtää on hyvä kirjottaa nettiin, minä ymmärrän ihan pikkusen.
Kun on noita kaikenlaisia vöitä olemassa niin Rautasesta voidaanpi lähteä ja siirtyä kultasiin, siinäpä nuo vyöt näillä aamuilla onkin. Voi olla että on muitakin, tämä näin kalevalan mukaan. Miten sitten liittyy *as-*in tai KJV, sen ymmärtää kun lukeepi Kalevalaa.
Näistä ei voi oikeastaan edes keskustella ennenkuin on lukenut Kalevalan ja ymmärtänyt sen koska ei tiedä mistä puhutaan, on vähän niinkuin minun kielioppi virheet ei vaan ymmärrä eikä osaa.
Lukeminen kannattaa aina niinhän jöörn tonnerkin sanoo.
Ei vaan osaa...
Kun on noita kaikenlaisia vöitä olemassa niin Rautasesta voidaanpi lähteä ja siirtyä kultasiin, siinäpä nuo vyöt näillä aamuilla onkin. Voi olla että on muitakin, tämä näin kalevalan mukaan. Miten sitten liittyy *as-*in tai KJV, sen ymmärtää kun lukeepi Kalevalaa.
Näistä ei voi oikeastaan edes keskustella ennenkuin on lukenut Kalevalan ja ymmärtänyt sen koska ei tiedä mistä puhutaan, on vähän niinkuin minun kielioppi virheet ei vaan ymmärrä eikä osaa.
Lukeminen kannattaa aina niinhän jöörn tonnerkin sanoo.
Ei vaan osaa...