Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Polttarit

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93925
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Polttarit

#1

Viesti Mika »

Vaikka päivän uutisissa mainittiin erittäin ikävä polttaritapaus (tapaturmainen kuolema), on monilla varmasti ollut myös hyviä kokemuksia. Kertokaa parhaat! :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#2

Viesti kaik »

Itsellänihän ei aikoinaan polttareita ollut. Eihän kukaan tiennyt että olen menossa naimisiin. :badgrin:

Mutta kaverin polttarit olivat hauskat. Haimme kaverin kesken työpäivän töistä. Työkaverit ja pomo olivat juonessa mukana. "Palaveri" oltiin sovittu jo reilusti aiemmin että on varmasti paikalla. Sen sijaan että paikalla olisi palaveripullaa siellä olimmekin me polttarijärjestäjät.

Matka jatkui kohti kuntosalia, missä sankarillemme oltiin järjestetty yksityisohjaus aerobicissä. Kuntoilun jälkeenhän on luonnollisesti hiki, joten suihkuunhan sankari piti marssittaa. Onneksi tunnin jumpasta tuli oikea hiki, me muuthan tietty vain katsottiin ja kannustettiin vieressä. Suihkuun passituksen juju oli kuitenkin siinä, että sen aikana ryöstimme hänen vaatteet, rahat ja kännykän ja jätimme batman-asun, bussirahaa sekä lapun minne pitää suunnata. Seuraava kohde oli ennalta suunniteltu R-Kioski minkä myyjän kanssa oli sovittu asiasta. Siellä odotti bussiraha seuraavaan kohteeseen sekä tieto mikä on seuraava kohde. Voin vain kuvitella miltä tuntuu mennä batman-asuisena kioskille "Teillä varmaan on jotain minulle?" Luonnollisesti seurasimme tätä kauempaa.

Lopulta sankari päätyi formula-hallille missä sai oikeat vaatteensa käyttöön ja ilta jatkui perinteisemmissä merkeissä. Ajeltiin formuloilla, saunottiin, juotiin ja jauhettiin pa$kaa. Ja ei menty illaksi stripparibaariin.
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Kuusikko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 834
Lauteille: Lokakuu 2007

#3

Viesti Kuusikko »

Pääsin lentämään pienkoneella. Nousussa tuttu pilotti selitti hallintalaitteita ja antoi sitten ohjat mulle. Lensin oman kotitalon yli ja käänsin sitten kokan kohti merta. Aurinko paistoi ja purjeet täplittivät alla Suomenlahtea. Malmilla odotti juhlakansa ja koska kello oli yli puolenpäivän nautin pienet Lagavulinit. Siitä se lähti. :perfect10:
Feo, Fuerte y Formal
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93925
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#4

Viesti Mika »

Tällaista ketjua minä tykkään lukea! :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
M. Vilenius
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2443
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tokio

#5

Viesti M. Vilenius »

Kaverin polttarit alkoivat aika julmalla tavalla:

Aamulla poliisi tuli ovelle ja sanoi, etta sun autos rekisterinumero on tallentunut turvakameraan huoltoaseman ryoston yhteydessa, auto oli ajettu metsaan ja tuikattu tuleen ja nyt pitais lahtea asemalle selvittamaan mita oikein olet tehnyt (itse seurasimme tapahtumaa parkkipaikalta vuokratusta pakettiautosta).

Kaveri oli jattanyt auton vanhempiensa asunnon eteen edellisena iltana ja avaimet olohuoneen poydalle. Vanhemmat olivat jossain lomamatkalla. Auto oli melkoisen tarkea peli kaverille

Pian tuleekin tapahtuman paasuunnittelijan, polttariuhrin veljen, puhelimeen hatainen soitto maijan takaosasta, etta nyt on vanhempien kamppaan murtauduttu, auto varastettu ja hanta viedaan poliisilaitokselle kuulusteltavaksi.

Poliisilaitoksella poliisit ovat varsin tylyn vahasanaisia heittavat kaverin putkaan. Kun me saavumme paikalle, ehdottavat poliisit viela, etta heilla on pari tyyppia vapaana, jotka voivat tarpeen vaatiessa kuulustella kaveria viela vahan kovasanaisemmin. Paatimme olla kuitenkin armollisia ja paastaa kaverin palkahasta.

Ilme oli mainio, kun putkan ovi avattiin ja kaveri istuu nurkassa kadet polvien ymparilla ja nakee meidat kaverit kamerat kadessa. Pari sekunttia KUULEE kuinka kaverin aivot raksuttavat palasia paikoilleen ja sitten tulee se pakollinen "ei jumalauta!". :lol:

Voitte kuvitella, etta kaveri oli hieman itsekriittinen tuon jalkeen: "no hitto, olisihan mun pitanyt tajuta".

Seuraavaksi piti vieda kaveri viela tandemhypylle (oli jo pitkaan puhunut haluavansa kokeilla moista), mutta ilmanala oli ikava kylla sita suunnitelmaa vastaan. Vaihtui sitten makiautoiluksi ja baarikierrokseksi papukaijapuku paalla.
In 1194 Minamoto Yoritomo set out for a hunt with his vassals. On the 8th day the hunt was suspended for a Buddhist belief to abstain from killing on that day. Instead the party enjoyed the company of prostitutes from nearby post stations on the Tokaido road.
Kuvake
ollih
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1278
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#6

Viesti ollih »

Minkä takia polttareissa pitää aina pukea sulhanen johonkin dorkaan asuun ja laittaa nolaamaan itseään?
Sanshou, vapaaottelu, Sin Moo Hapkido ja Wushukin taas mukana kuvioissa.

"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
Kuvake
Sylvesteri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1535
Lauteille: Marraskuu 2005

#7

Viesti Sylvesteri »

Komppaan. Itse en tykkää ollenkaan nolauspolttareista. hanurista, sanon minä.
Mietinnässä.
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#8

Viesti kaik »

ollih kirjoitti: Minkä takia polttareissa pitää aina pukea sulhanen johonkin dorkaan asuun ja laittaa nolaamaan itseään?
Ei meillä tarkoituksena ollut mitenkään laittaa nolaamaan itseään. Vaikka olihan siinä tarkoituksena hieman hämmentää sulhasta "mitäs hemmettiä". Ja tuo vaatteiden ryöstö olisi ollut aika tylsää ja jekun havaitsemisessa olisi kenties mennyt aikaa, jos tilalla olisikin olleet jotkut tavalliset vaatteet. Josta toisaalta voi kysyä, mitä hauskaa on vaatteiden ym. tavaroiden "ryöstössä"? Oli se kuitenkin hauskaa ja sankarikin oli samaa mieltä.

Ja pointtina meillä ei ollut mitenkään laittaa kaveria nolostumaan vaan korostaa sankariutta. Tais olla kaveriporukan ensimmäinen naimisiin menijä. Vieläkin naimisissa. Loppuillankaan aikana ei pyritty nolaamaan vaan nostamaan häntä esiin huipputyyppinä (joka ei ole enää muiden naisten tavoitettavissa).

Eli samaa mieltä olen siinä, että nolauspolttarit ja stirppareiden tilaaminen on hanurista ja tylsää. Ja jos tarkkoja ollaan niin koko suomalaisesta hääperinteestä olen sitä mieltä että se on aika tylsää. ;)
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Kuvake
ollih
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1278
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#9

Viesti ollih »

En välttämättä tarkottanut sinun esimerkkiäsi, kaik, vaan yleisesti ottaen lähes kaikkia suomen polttareita. Perusideana kun tuntuu olevan se hassunhauska puku ja itsensä nolaaminen se päällä, yleensä keskustassa. +mikroautoilu.

Mieluummin järkättäisi jotain sellasta oikeasti hienoa ja ennenkokematonta jota ei varmaankaan sen jälkeen edes tule kokemaan uudestaan.

Ei siinä mitään jos polttarisankarille siinä samassa jotain pientä naurettavuutta sattuu, mutta se että pääideana on nolata itsensä kun kaverit nauravat, on mun mielestä vähän älytöntä. Minä tosin en ikinä ole polttareita kokenut.

Niin ja strippari olisi mun mielestä ihan hyvä juttu muun aktiviteetin ohessa. :) Ei niitäkään kai oikeasti enää juuri kellään polttareissan ole.
Sanshou, vapaaottelu, Sin Moo Hapkido ja Wushukin taas mukana kuvioissa.

"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#10

Viesti bodyguard »

ollih kirjoitti: Niin ja strippari olisi mun mielestä ihan hyvä juttu muun aktiviteetin ohessa. :)
Olen samaa mieltä. Miksi strippareita sorsitaan täällä :|

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#11

Viesti Mjölnir »

bodyguard kirjoitti:
ollih kirjoitti:
Niin ja strippari olisi mun mielestä ihan hyvä juttu muun aktiviteetin ohessa. :)
Olen samaa mieltä. Miksi strippareita sorsitaan täällä :|
Minäkin pidän strippareista
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
JariR
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 331
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Espoo

#12

Viesti JariR »

ollih kirjoitti: Minkä takia polttareissa pitää aina pukea sulhanen johonkin dorkaan asuun ja laittaa nolaamaan itseään?
I'll bite. Ihminen hakee siirtymäriitillevaistomaisesesti samanlaisia puitteita kuin jossain Väärän kuninkaan päivässä tai Roomalaisten Saturnalia- juhlissa?

Nykynuorille käy normaaliuden rajan ulkopuolelle astumiseksi se että puetaan kaveri strippariksi, juotetaan se känniin ja viedään toilailemaan keskustaan?

En itsekään ole noihin niin erityisen ihastunut, mutta sovellettavuus menee varmaan juhlakalun mukaan...

t. J
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#13

Viesti Kari Aittomäki »

Itte en tajua enkä hyväksykään sitä remeltämistä.
Lapsellistahan se, en ole koskaan osallistunut mihinkään polttariehoihin jossa alistamisjuttuja harjoitetaan.
Kysytty on monesti.

Jukalle ja Ykälle pidettiin varsin asialliset ryyppäjäiset, Ykällä oli muutama fyysinen juttu eli laskeutuminen köyden varassa sekä laitesukellusta.
Kuva
Kuten näkyy, lievästi jänskättää häntä. heh.

Me esiteltiin kerran treenikaverin tulevalle muijalle siippansa harrastukset eli käytiin ampumaradalla ja tuotiin se treeneihin ja käytiin kiipeämässä kallioseinä ja virvelöimässä. Vein sitä kanootilla pätkänmatkaa ja muutenkin tehtiin selväksi jotta miltä se haisee se ukkonsa virkistäytymisosasto.

Ei varsinaiset polttarit mutta semmonen tervetuliaisjuttu. Sulhasen velimies oli idean takana ja sanonpa vaan että hiton hyvä idean sai.
Sulhasta ei viety likkojen rientoihin koska on tosimies eli osaa kaiken minkä naisekkin.

Polttariporukat on portsarin kannalta usein vähä työläitä mutta vain pari kertaa on mopo lähtenyt käsistä siihenmittaan että on pitänyt se tulppa käydä nyppäsemässä.
Yksi juhlakalu keksi kusta terassin nurkkaan kun ei huvittanu sinne vessaan lähteä, seurue oli sitä mieltä että polttarit ne on niin jätteroligt että mitäs nyt tuosta, kamoon.
Siihen pyörty muutama ukko ja juhlakalu pääsi putkaan, sai vielä laskun peräänsä.

Kerran kävi yhdelle mimmille aikapahastikin, tulin paikalle kun likkaa vietiin ambulanssiin äly yhä ämpärissä.
Oli järjestäny kaverilleen polttarit ja kuten asiaan kuuluu, strippari eli tässä tapauksessa Michael Seksimasiina, nyt jo vainajoitunut neekerismies oli paikalle tilattu. No Juhlakalu oli ollu jo senverran töttöröö että vatkattua oli tultu ja käsittääkseni hurjana tyttönä nuoleskeltuakin.
Ja tottakai kaikki videonauhalle.
Sattui sitten sulhanen näkemään tuon niin kika-kikatuttavan videon, en tiedä missä olosuhteissa.
Kanto sanaakaan sanomatta kamansa kämpästä ulos ja kävi järjestelijän juttusilla. Joka alko naamailemaan, kuten tapansa oli.
Aika huono taktinen valinta, sai ison nyrkin naamaansa.

Molemmat oli siis duunikavereitani, morsionkin tiesin.
Kaikille kävi huonosti.
Tarinan opetus on että stripparit ei ole aina kivoja.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#14

Viesti L.K. »

Mjölnir kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:
ollih kirjoitti:
Niin ja strippari olisi mun mielestä ihan hyvä juttu muun aktiviteetin ohessa. :)
Olen samaa mieltä. Miksi strippareita sorsitaan täällä :|
Minäkin pidän strippareista
Omissa polttareissani minut käytettiin stripparin tykönä.Kyseisessä baarissa ei vaan ollut privaattia,sekös harmitti.. :?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Rami Niemi
vastapotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 776
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Turku

#15

Viesti Rami Niemi »

Paras kaverini kun meni auvoiseen satamaansa niin pitihän sitä juhlistaa kun kerta oli bestmäniksi kutsuttu.

Alkuun pari erää megazonea josta hyvälle päivälliselle loistavaan mexicaaniravintolaan, tästä suuntaus "viimeiselle kyydille" eli Ruumisauton kyydillä pääs kaveri illan jatkoille mökkimaahan jossa ukkoa vedettiin pitkin järveä renkaalla ja saunottiin ja syötiin lisää ja juhlittiin aina keskikesän pimeään yösydämeen asti.

Oli ihan hullun hauskaa, trampoliinihirviä mursi yhden kaverin pikkuvarpaan ja Lohjan järven kalat varastivat toisen silmälasit päästänsä kun se sukelsi karanneen limupullon perään. "hei kaverit mihin mä laitoin lasit?" ja loput kieriskeli maassa "ne oli sun päässä ku sukelsit".

No ei niit löytyny mutta ei se iltaa harmittanut yhtään.


Juu ja nolailutilanteet ei mielestäni kuulu polttareihin ollenkaan kun ei se oikeasti ole kivaa eikä edes hauskaa edes sivustakatsojille.
Rami Niemi
'93- Kukki-Taekwondo
'04- Shorin-ryu Seibukan Karate-do

Joskus on ihan hyvä istahtaa kulkemansa tien varteen ja katsella muiden menoa valitsemallaan polulla.
www.HieRami.fi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 140 kurkkijaa