Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 207
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#1

Viesti bodyguard »

Hs.fi kirjoitti: Ruotsin kokoomus hyväksyy homoavioliitot

Gävle. Ruotsin maltillinen kokoomus on hyväksynyt avioliitot samaa sukupuolta olevien kesken. Puolue päätti asiasta puoluekokouksessaan eilen lauantaina, kirjoittaa sanomalehti Dagens Nyheter.

Nyt kun kokoomus on valinnut asiaan myönteisen kannan, selvä enemmistö Ruotsin valtiopäiväpuolueista kannattaa homojen avioliitto-oikeutta. Ainoastaan kristillisdemokraatit vastustavat asiaa
http://tinyurl.com/3b7gw4" onclick="window.open(this.href);return false;

Eiköhän kohta ole ruotsin lähetystön edessä lauma hihhuleita taas rukoilemassa ja messuamassa :lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1332
Lauteille: Lokakuu 2007

#2

Viesti Fubarbarian »

Minulla ei ole homoja vastaan mitään, tavallisia ihmisiä nekin ovat. Tosin täytyy kyllä myöntää, että sen verran punaniskan vikaa on, että pidän naismaisia flaming yltiöhomoja jotenkin huvittavina ja homojen julkisia rakkaudenosoituksia hieman vastenmielisinä.

Ja sitten loppukevennys:

Kuva
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#3

Viesti Ralle Ryökäle »

Ei minullakaan sinällään mitään vastaan ole.
Olen kuitenkin sitä mieltä että, touhutkoon neljän seinän sisällä mitä huvittaa. Telkkariin, kaduille ja yleisille paikoille homoilu ei kuitenkaan kuulu.
En todellakaan pidä siitä että lapset joutuvat tuommoista katselemaan. Ärsyttää myös tämä homouden korostaminen mm Nelosella.
Luonnotonta kuitenkin koko homma.
Vaikka hyväksynkin homot, niin en heitä ymmärrä. Ei vaan mahdu kaaliin se että, maailma on täynnä mahtavia kauniita naisia joiden takia olisi valmis vaikka tappamaan. Sitten joku valitsee sen sijaan jonkun eltaantuneen äijän :?
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 60
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#4

Viesti Paappa »

En todellakaan pidä siitä että lapset joutuvat tuommoista katselemaan.
Niin no, jos kerran sinulla ei ole mitään heitä vastaan sinänsä niin eikö silloin heille kuulu samat oikeudet kuin meille "normaaleille" :?: Noista julkisista hellyydenosoituksista, silloin joskus kun ei ollut mitään erityistä paikkaa missä sitä hellyyttä osoittaa niin oli pakko pussailla ja kopeloida milloin missäkin porttikäytävässä, puistossa jne. Nykyään jotenkin vierastan moisten katsomista. Mutta siinä vaiheessa on hyvä muistaa oma nuoruus :) Tämän kirjoitin siis siksi, että onko yleensä asiallista ruveta sekstaamaan julkisesti ja missä moisen rajat menee :?:

Ei hellyydessä sinänsä mitään pahaa ole, kaunistahan tuo on. Sen sijaan nurkkiin kuseskelevat känniset teinitytöt ovat minusta rivoimpia näkyjä mitä voi kaupungilla kohdata.

Tämä on muuten varmaan ennätys. Saman tien kuin Ralle jotain tänne kirjoittaa niin olen paikalla kommentoimassa. Hyvä vastustaja ei petä koskaan :D
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#5

Viesti Ralle Ryökäle »

No ei tietenkään kuulu samat oikeudet! :badgrin:
Hyväksymiselläkin on tietenkin monta tasoa..
Tämän juontajan kanssa olen samoilla linjoilla ;)

" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#6

Viesti Jussi Häkkinen »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Ei vaan mahdu kaaliin se että, maailma on täynnä mahtavia kauniita naisia joiden takia olisi valmis vaikka tappamaan. Sitten joku valitsee sen sijaan jonkun eltaantuneen äijän :?
Aivan. Olen monta kertaa miettinyt, voiko heteronaisen esteettiseen silmään tai mielenterveyteen luottaa. Perusteet yllä.

Ja jos ei ollut selviö: :D

Julkinen suutelu jne. ilmiöt: Kaikkien pitäisi tehdä sitä enemmän. Oli suuntautuminen mikä tahansa.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#7

Viesti Ralle Ryökäle »

Luojan kiitos hetero katsoo vastakkaista eri tavalla, muuten oltaisiin nesteessä :lol:

Juuri tuota homojen imuttelua julkisella paikalla en siedä, ja olen siitä muutaman kerran huomauttanutkin. Onneksi on kuitenkin harvinaisempaa.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 60
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#8

Viesti Paappa »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Luojan kiitos hetero katsoo vastakkaista eri tavalla, muuten oltaisiin nesteessä :lol:

Juuri tuota homojen imuttelua julkisella paikalla en siedä, ja olen siitä muutaman kerran huomauttanutkin. Onneksi on kuitenkin harvinaisempaa.
Jaaha. Haluatteko kuulla mikä oli ehkä rivoin näky mitä tähän mennessä olen nähnyt julkisella paikalla? Ei se mitään, kerron sen siitä huolimatta.

Olin vappuna Helsingin keskustassa ja takaani kuului jotain tyttöjen kovaäänistä älämölöä. Katsoin olkani yli ja siellä oli porttikäytävässä, ei mitenkään piilossa, pari teinityttöä täyskännissä virtsaamassa vuolaasti selkä seinää vasten genitaalit suoraan kohti ketä tahansa joka sinne päin sattuu vilkaisemaan. Tyrmistyttävä näky :shock: :oops: Tietysti joku olisi saattanut moisesta tykätäkin, mutta ei minun kupillinen teetäni jos sallitte tässä moisen ilmaisun :badgrin:

Joten se että pari homoseksuaalia nautiskelee läheisyydestä julkisella paikalla ei ole mitenkään kummallista. Pikemminkin voisimme pohtia sitä mikä tässä nyt niin omituista on. Mitkä ovat ne meidän kulttuuriset silmälasit joiden läpi me tällaista katsotaan? Voisiko näiden lasien väriä ehkä vaihtaa?

Huomaan että olen ollut viikonlopun monikulttuurisuuskoulutuksessa. Nyt te vasta minusta riesan saatte :D
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#9

Viesti Ralle Ryökäle »

Voi saakeli sun kanssas :)
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#10

Viesti Jussi Häkkinen »

Paappa kirjoitti: Joten se että pari homoseksuaalia nautiskelee läheisyydestä julkisella paikalla ei ole mitenkään kummallista.
Juuri näin. Minusta se, että hellyydenosoituksia katsotaan paheksuen, on jollain lailla merkki ahdaspipoisuudesta. Enpä usko, että kenenkään psyyke romahtaa jos näitä näkee. Ja vanhemmille tulee tilanne, jossa lasta voi opettaa suvaitsevaisuutta kohti. Tällä(kin) voi lapsi säästyä tulevaisuudessaan monelta ahdistukselta ja ongelmalta, etenkin jos hän sattuu myöhemmin elämässään havaitsemaan kuuluvansa vähemmistöryhmään.


Tyrmistyttävistä "hellyydenosoituksista" ovat julkisilla paikoilla vastanneet toistaiseksi ihan heteromiehet ja heidän rystysensä.


Irtohuomio: Kampin Teerenpelin ikkunasta näkee suoraan lasiseinäiseen "kusinurkkaan" vastapäisen talon sivustalla. Jotenkin hämmentävää kun sinällään ihan normaalin näköisiä ihmisiä - yhteiskuntaluokkaan katsomatta - ramppaa jatkuvasti kusella keskustan alueella. Kuitenkin lähistöllä on kymmeniä baareja ja muita tiloja vessoineen. Pidän tätä paljon tyrmistyttävämpänä kuin irstaintakaan julkisissa tiloissa näkemääni suudelmaa.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#11

Viesti MtJ »

Minun mielestäni se imuttelu julkisella paikalla on kumman näköistä. Mikseivät hoida hommia kotona kunnolla, vaan pitää vielä imeä plakit hampaista julkisestikin. Itse en ole ikinä tuntenut erityistä tarvettä imeskellä ketään julkisilla paikoilla. Koko hommassa ei muutenkaan ole mitään mieltä. Kun oikein imeskelee vastakkaista sukupuolta, niin onpa hömelö olo ja mitään ei voi kuitenkaan tehdä. Muuta kun sitä loputonta limanvaihtoa.

Ihan älytöntä koko julkinen suutelu. Panee kerralla kunnolla niin että tuntuu, eikä kiduta tuntikaupalla jossain keskellä toria.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Jukka Suominen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1019
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#12

Viesti Jukka Suominen »

Niin, pitää nyt ihan väkisin lisätä että potku miitissä Maunonen vei meidät homobileisiin :D
Ei tosin yo-talon jonosta voinut vielä päätellä siellä olevan setan bileet, siinä vaiheessa kun meikattu poika laittoi käteeni miestenkesken.com tekstillä varustetun kumipakkauksen jossa liukkarit mukana aloin ahdistua ja teimmekin nopean poistumisen paikalta.
Niin ja taisin mainitakin että "tästä ei sitten puhuta". Kirjoitella toki saa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 174
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#13

Viesti Mika »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Luonnotonta kuitenkin koko homma.
No, ei todellakaan ole. :lol:

Ole hyvä ja lue koko ketju. Ketjussa on ihan tieteellistä tavaraa aiheesta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#14

Viesti Ralle Ryökäle »

Sille minä viittaan kintaalla :badgrin:
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 60
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#15

Viesti Paappa »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Sille minä viittaan kintaalla :badgrin:
Itse asiassa, eihän homoseksuaalisuudessa ole mitään huolestuttavaa, koska sittenhän meille heteroille riittää enemmän :!: Itse asiassa, eikö siis Rallenkin intressissä tällöin olisi pikemminkin edistää homojen yleistymistä, koska se takaisi tilanteen, jossa naiset joutuvat kilpailemaan vähenevästä luonnonvarasta. Pikemminkin pitäisi lesboista olla huolissaan, koska nehän ovat ikäänkuin poissa resursseista. En ole huomannut, että tätä näkökulmaa olisi kukaan homofoobikko koskaan ottanut esille. Kummallista.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Fubarbarian ja 71 kurkkijaa