Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Unet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#16

Viesti tabitha »

Ihmettelen Elinan taitoa kommunikoida pelkillä hymiöillä lähes yhtä paljon kuin sitä, miten Vilenius ja Yamazu jaksavat kirjoittaa kaikki ne japanilaiset o:n ja u:n pidennysmerkit. Tai miten he edes saavat ne toimimaan. :smt017 Minä en saa.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#17

Viesti Elina »

[insert appropriate hymiö here] :lol:
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#18

Viesti tabitha »

Tämä on klassikko neljänneltä luokalta:

Oltiin kaverin kanssa hänen talossaan ja hänen isoveljensä huoneessa. Koko huoneen lattia oli peitetty sanomalehdillä ja me teimme pommia. Kaadoin viilipurkkiin taloussokeria taloussokeripussista. Kaverini isä sanoi "sä laitoit liikaa sokeria, nyt se räjähtää"

Juoksimme ulos. Minun ja kaverini oli päästävä kotiini, joka sijaitsi kadun toisella puolella, ja suljettava ikkunat ja ovet. Kun juoksin, minulta putosi jonkinlainen rasia, josta tuli ulos pieni muovinen kissa. Otin kissan käteeni ja juoksin.

Juoksin vahingossa naapurimme pihalle ja olin kauheassa ahdistuksessa, että aika ei riitä. Olin pensasaidan vieressä ja naapurini saksanpaimenkoira haukkui minulle. Lopulta selviydyin kotiin. Kaikki makasivat sohvan takana ja pitivät käsiä korvillaan. Minä näin ikkunasta, kun kadun toisella puolella kaverini talon seinään ilmestyi kieppuva, kelta-oranssi-spiraalimainen reikä, joka kasvoi ja kasvoi. Ajattelin koko ajan "nyt se räjähtää, nyt se räjähtää" mutta se alkoikin pienetä ja kuivui pois. Nousin seisomaan ja minulla oli vieläkin muovikissa kädessäni. Uni loppui.

Jostain syystä tuo uni oli kauhean "vahva". Vaikka näin sen monta vuotta sitten, muistan sen yhä täysin tarkasti.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#19

Viesti Keiju »

keskilinja kirjoitti: Keiju... Mua alkaa pelottaan sun puolesta...
Älä suotta pelkää, kun en minäkään. Mulla jää noitten elokuvien katselu aika vähälle, niin katselen niitä sitten öisin. Unitulkitsijoiden mukaan uneni ovat ihan normaaleja. Nään myös paljon kauniita unia, kuten noista Elinan kalsareista voit päätellä. :lol:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#20

Viesti Elina »

Hei, ne on crimefighter-kalsarit! 8) :lol:
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#21

Viesti DaNjA »

Tuli mieleen tuon Tabithan unista, että itse en ole väkivaltainen luonnostaan, mutta olen unissani tappanut mun kaksi tuttua ja kaksi pientä lasta...aina hakkaamalla heidän päätä lattiian, kunnes kuulen jonkun hirveän rusahduksen ja herään todellisuuteen, että tapoin tämän ihmisen, vaikka minulla ei koskaan ole mitään syytä tappaa tätä...kauhistuin niitten pikkulasten kohdalla, mitä ne olisi muka minulle tehnyt, että tapoin heidän sen takia(?) Outo ja pelottavaa....

Joku päivä tulen hulluksi ja tapan kaikki ihmiset ympärilläni oikeasti vielä...
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#22

Viesti tabitha »

Näin jotain TOSIPELOTTAVAA unta siitä, että kävelimme pikkuveljeni kanssa tosi pitkän matkan tienvarressa olevaan jonkinlaiseen vesipuistoon, jossa vesi oli järkyttävän kylmää, eikä siellä ollut ketään, ja pukuhuoneet oli jotenkin omituiset ja kammottavat. Hyi hitto mulle tulee kellarikammo kun mä vaan ajattelenkin niitä suihkutiloja :shock:

Sitten jossain vaiheessa me oltiin kanssa menty ihmeellisellä bussilla, me ei yhtään tiedetty missä me oltiin... ja uitiin sellasia ihmeellisiä, ruskeita jokia pitkin... :?
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#23

Viesti Elina »

ihmeellisiä, ruskeita jokia
:shock:
Jegguh
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 62
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Nurmijärvi

#24

Viesti Jegguh »

Mä en varmaan mitään muita unia näekään kuin häröjä. Näin tässä pari yötä sitten, että yksi potkunettiläinen (tosin se oli naamioitunut siinä unessa itämaalaiseksi ihmiseksi, joka oli taas naamioitunut sen jälkeen valkoihoiseksi ihmiseksi) oli kehitysvammainen joka alko haastaa riitaa mun kanssa ja sit yritti siinä tapella. Sen jälkeen se otti jostain partaveitsenterävät sahanterät esiin ja heitti mulle toisen. Siinä vaiheessa sanoin etten enää leiki sen kanssa, niin se veti hillittömät pultit. Repäs sen valkoihoiseksi naamioitumisnaamarin pois (joten oli nyt itämaalaisen näköinen) ja alko tivaaamaan hullun naurun säestyksellä miksi lopetan kesken kaiken. Siihen todettuani etten osaa käyttää kyseisiä sahanteriä se veti hullut pultit mulle ja huusi miksen osaa. Kyllä mun pitäisi kun olen treenannut niin ja niin kauan ja muuta vastaavaa. Siinä huudon ohella se sitten rynnisti mua päin niillä parteveitsenterävillä sahanterillä....

Ja heräsin puhelimensoittoon. Kaveri pelasti mut vihastuneen henkilön sahanterähyökkäykseltä kolmelta aamuyöllä. :D
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#25

Viesti tabitha »

Jostain oudosta syystä mä en joko kykene näkemään tavallisia unia tai sitten en muista niitä tavallisia unia herättyäni. Kaikki uneni tähän mennessä ovat olleet tosi häröjä. Esim. kerran näin unta että piileskelin tätini kanssa lahoamassa olevan norsuliukumäen alla leikkikentällä, jossa oli korkeat tiilimuurit ja piikkilanka-aidat ympärillä. Minulla oli kauhea paniikki siitä, että en ehdi kouluun ajoissa. Ja sitten yhtäkkiä olinkin jossain jonkun naisen talossa, joka oli vähän niin kuin joku privaatti-saunaklubi, siellä oli muovikasveja ja sensellaista, ja haisi uimahallille. Portaiden tilalla oli leveä kaakelireunainen vesiliukumäki, ja kun mä laskin siitä (vaatteet päällä, öh.) niin siellä olikin muovisäkki, johon minut pyydystettiin.Kysyin että miksi jouduin säkkiin. "Koska sä olet tappanut ihmisen" Vieläkään en tiedä kenet minä sitten olin tappanut.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#26

Viesti Andy »

"Mikään ei ole niin tylsää kuin kuunnella toisen kertomusta unistaan - paitsi kuunnella hänen kertomustaan sairauksistaan."

En millään muista, mistä olen tuon lainannut, mutta olen 100% tätä mieltä.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#27

Viesti Elina »

Hus! :smt065
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#28

Viesti Keiju »

Andy kirjoitti: En millään muista, mistä olen tuon lainannut, mutta olen 100% tätä mieltä.
Aivan, samaa mieltä minäkin. Mutta kummasti jaksaa kuunnella silloin, kun joku kertoo unensa minusta. Kunhan Andy tulet uniini, niin voin tehdä sinusta sitten yhtä kokemusta rikkaamman. :D

Yks kaverini aina kertoo kaiken unensa. Kun menen avaamaan hänelle oveni, sanon jo suoraan: "Älä vain taas aloita", mutta hän ei usko. :evil:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Maija Kaski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#29

Viesti Maija Kaski »

Andy kirjoitti: "Mikään ei ole niin tylsää kuin kuunnella toisen kertomusta unistaan - paitsi kuunnella hänen kertomustaan sairauksistaan."

En millään muista, mistä olen tuon lainannut, mutta olen 100% tätä mieltä.
Mutta eihän kaikkea tarvitse lukea, mitä töllöttimen ruudulle putkahtaa.
Mii Hoo
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 41
Lauteille: Tammikuu 2005

#30

Viesti Mii Hoo »

Rauhoittukaa.
Täällä oli pari kun näki ihmisten kuolevan. Se merkitsee yleensä onnellisuutta, uskokaa pois. Paitsi jos itse on murhamiehenä, on hänellä levoton olo, maha lipeä, päänsärky tai jotain muuta vastaavaa pientä vikaa. Ei kummempaa, että lääkityksen voi unohtaa :D

Itse otan unet vakavasti. Niistä voi kertoa paaaaaljon!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 136 kurkkijaa