Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hauska tutustua

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hauska tutustua

#1

Viesti Mika »

Taas näitä. :D


Mukava tavata, kuka sinä olet?

- ota nimeksesi 2. nimi ja lähimmän naapurin sukunimi
- asuinpaikaksesi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla
- iäksesi äidin ikä
- ammatiksesi isän ammatti
- harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/joista et pidä?
- lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on (kaikki korvakorut lasketaan)
- hiustenväriksi tämän hetkinen paidan väri
- silmienväriksi tämän hetkinen housujen väri
- musiikkimauksi genre, jota et siedä
- lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#2

Viesti Mika »

Terve,

Olen Juhani Piikamäki. Asun Helsingissä ja olen 61-vuotias eläkeläinen. Harrastan klassisen psykoterapian opiskelua ja Freudia muutenkin, astrologiaa, pidän (ääri)feminismistä, ID-teoriasta eli kreationismista, ja vastustan tieteellistä maailmankuvaa. Ehdottomasti olen kulttuuri- ja moraalirelativisti, joka ei arvosta luonnontieteitä. Harrastuksiini kuuluu myös totalitäärisen kommunismin palvonta. Ihailen Maoa, Idi Aminia sekä muita historia hyväsydämisiä suurmiehiä, jotka ovat näyttäneet meille muille Totuuden Tien.
Lapsia minulla on yksi. Hiukseni on ihonvärinen ja silmäni kirkkaansiniset. Parasta musiikkia on skate-punk, nykyajan R'n'B, poikabändit sekä Top 40 -musiikki noin muutenkin. Lempiartistini on Fedde Le Grand.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#3

Viesti JanneM »

HeiHei...

Olen Joni Sevola. Asun New jerseyssä ja olen viisissä kymmenissä oleva talotrokari. Harrastan jääkiekkoa, maratooneja ja kilpapyöräilyä. Lapsia minulla ei ole. 4 lasta on ollut, mutta ne ovat kaikki jätetty menneisyyteen. Hiukset ovat ihon väriset ja silmät harmaat. Lempimusiikkiani on Trance ja lempi artistini Bob Sinclair.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

#4

Viesti Poika »

Moi, nimeni on Antero Viitasalo ja asun Helsingissä.
Olen 56 vuotias vainaa. Harrastelen laskuvarjohyppyä ja viulunsoittoa.
Lapsia en ole onnistunut hankkimaan, koska hiukseni ovat siniset ja silmäni mustat. :roll:
Musiikkipuolella minuun uppoaa erinomaisesti teknomusiikki ja kaikki siihen rinnastettava soitanta, kuten lempiartistini Metallica.
Et siihen malliin... :)
Nice asses - make the world a better place.
Maul
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 886
Lauteille: Helmikuu 2007

#5

Viesti Maul »

Terve,

Olen Aleksi Nora, asun Helsingissä ja olen 49-vuotias muusikko. Harrastan pilven polttoa ja vietän aikaa kovempienkin huumeiden parissa. Harrastan urheilun välttelyä ja Music TV:n katsomista, samoin käyn säännöllisesti iskemässä 15-vuotiaita Kontulan ostarin äääsmarketin tuntumasta. Tästä johtuen lapsia ei tietenkään ole eikä tule.

Hiukseni ovat kauniin pastellinvihreät. Silmäni ovat erittäin vaaleanruskeat, lähes kerman väriset. Silmissäni on siniset raidat ja pupillissa on havaittavissa adidaksen logo (kuviopiilarit). Kuvailisin silmiäni tänään sanalla "lyhyet".

Kuuntelen paraikaa Beyoncea ja Pussycat Dollsia - R'n'B on muutenkin lähellä sydäntäni. Erityisesti pidän moddafokkameiningistä ja kunnon bling bling gangsta daddy -tunnelmoinnista. "Mitä löysemmät housut, sen parempi", tapaan sanoa. Suosikkeihin lukeutuvat myös useat kikkelitranse -tyylilajin edustajat. Lempiartistini on kuitenkin yllättäen Inquisitor Black.
Kuvake
vanu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 493
Lauteille: Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Kuopio

#6

Viesti vanu »

Moikkelis! Mä oon Kristiina. Sukunimeäni en nyt juuri muista, se tuppaa vaihtumaan aika usein. Olen 52-vuotias tamperelainen maansiirtotyökoneen kuljettaja, pylväs ja monttu -hommia, nääs. Tykkään kerätä pokemon-hahmoja ja joskus perjantai-iltaisin rikon pulloja läheisellä hiekkarannalla. Kaksi lastani sain tässä vanhalla iällä pari vuotta sitten, heillä ei ole vielä nimiä. Hiuksia minulle ei nyt ole, mutta silmieni väri on sekoitus valkoista ja kamelia (se on sellainen hienompi nimitys sukkahousujen ihonvärille). Diggaan kovasti fuusiojazzista ja sukkahousuhevistä, jota hienosti edustaa lemppariartistini Don Huonot.
Treenipäiväkirja päivitystauolla
J. Suojanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1454
Lauteille: Kesäkuu 2006

#7

Viesti J. Suojanen »

Terve mieheen ja naiseen!

Olen naapurien kauhu kovaäänisyyteni vuoksi. Olen Tapani Hayes Kuopiosta. Olen 53 vuotias poliisimies. Rakkaimpiin harrastuksiini kuuluvat baletti ja skeittaus.
Minulla ei ole yhtään lasta eikä tule. Minulla on kulahtaneen mustat hiukset ja pikimustat upouudet silmät.
Lempmusiikkia on aivan kaikki nykyhitit / popit.. Suorastaan rakastan kaikkea mitä radiosta tulee. Lempiartisti on ehdottomasti (aivan oikeastikkin... :D ) Jaakko Teppo.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauska tutustua

#8

Viesti Paappa »

Hyvää päivää

Olen Antero Varis, iältäni 75 v. Asun Oulussa. Ammatiltani olen eläkkeellä oleva geologi, oppiarvoltani tohtori. Näinkin vanhalla iällä jaksan vielä harrastaa lintujen bongausta, reiveissä käyntiä ja akrobatiaa, erityisesti trapetsitaiteilu on suosikkini. Muutenkin pidän sirkuksesta, myös eläinten kesyttäminen eli piiskaaminen kiinnostaa. Luontoharrastuksiini kuuluu myös valaanpyynti, mitä harvinaisempi laji sen parempi. Lapsia minulla ei ole eikä tule, koska yleisesti ottaen pidän heitä kiusankappaleina. Hiukseni ovat harmaan ruskeat ja silmäni vaalean vihreät.

Musiikkia harrastan aktiivisesti, erityisesti trancea ja 30-luvun iskelmiä. Lempiartistini on kuitenkin ehdottomasti Sepi Kumpulainen.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#9

Viesti Elina »

Marjut Nurmi, Jyväskylä, 53 vuotta. Ammatiltani olen tilauspuuseppä. Harrastan naisvoimistelua ja Harlekiini-novellien lukemista. Lapsia ei ole (olen ummessa :D ). Hiusten väri on ruskea, silmät tummansiniset. Kuuntelen iltaisin modernia jazzia ja suomalaista iskelmää. Lempiartistini on Rainbow.
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

#10

Viesti jussip »

Terse,

Olen Matias Outokissaarappusillasilitteleväkaveri, viisikymppinen yksityisyrittäjä. Asun New Jerseyssä kumppanini Joni Sevolan kanssa, ja lapsia meille ei ole kovasta yrittämisestä huolimatta siunaantunut. Harrastan kansanmurhia ja muotinäytöksiä. Muita tuntomerkkejä ovat mustat hiukset tyylitellyllä Iron Maiden-logolla sekä harmaat silmät. Lempiartistini on Stig Dogg joka edustaa hyvin rakastamaani ihq-romanttinen-poikabändi-genreä.
SammyB
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 389
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#11

Viesti SammyB »

Hei.
Olen Markus Rosenberg. Asun Helsingissä ja olen 54-vuotias professori. Harrastan ympäristön yltiöpäistä roskaamista ja kaikkea mahdollista ilkivaltaa, josta en varsinkaan itse hyödy millään tavoin. Olen myös mukana organisaatiossa, jonka tavoitteena on kieltää kaikki kamppailulajit lailla, sillä ne ovat silkkaa väkivaltaa ja suoraan saatanasta. Toisinaan teen myös ristipistoksia.
Minulla ei ole lapsia. Hiukseni ovat siniset. Minulla ei vielä tätä esittelyä aloittaessa ollut silmiä, mutta tästä innostuneena hankin juuri mustat silmät itselleni :D
Lempimusiikkia on väärinlaulettu ooppera (mezzo)sopraanon toimesta. Lempiartistini on Ian Gillan.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11127
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Re: Hauska tutustua

#12

Viesti flammee »

mrh.

Olen Tapio Anttila, ikä painaa sen verran että tarkka lukema on päässyt jo unohtumaan. :oops: Olen maanviljelijä Jyväskylästä ja harrastan moottoripyöriä ja traviania. Olen tähän mennessä onnistunut puolustamaan haikarainvaasiolta kiikarikiväärillä. Hiukseni ja silmäni ovat vaaleanharmaat. Kuuntelen suomalaista iskelmää, erityisesti Prodigya.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#13

Viesti Jarppa »

Tervepä terve,

Antero Tahvanainen, iältäni yli viiskymppinen, helsinkiläinen. Ammatiltani olen eläkkeellä oleva mallipuuseppä. Olen erityisen tykästynyt kamppailulajeihin, joissa ei hikoilla tai hengästytä lainkaan. Pidän hikoilua barbaarisena touhuna. Lapsia ei ole, joskin kännissä olen harkinnut sellaisen hommaamista joskus nuorempana. Hiukset on pikimustat, joskin valkoinen kolmio kotkanpäällä on edessä ja takana, ja silmät on väriä jota en osaa nimetä, ehkä hivenen vihertävät. Musiikkimakuni keskittyy tranceen, jazziin ja suomalaiseen iskelmään, ja äsken kuuntelinkin lempiartistiani Sentencediä, joka tosin laulaa iskelmänsä englanniksi.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#14

Viesti Mika »

SammyB kirjoitti: Minulla ei vielä tätä esittelyä aloittaessa ollut silmiä, mutta tästä innostuneena hankin juuri mustat silmät itselleni :D
Jätkä potkuilee kommandona ja vielä "innostuu" (:lech:) siitä.... :smt081
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#15

Viesti Polvi »

Paappa :lol: :lol: :lol:
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine ja 128 kurkkijaa