Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Libermanus

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

#436

Viesti Jussi Häkkinen »

Libermanus kirjoitti: Ei niin. Kokeilinkin omia ideoitani siitä, toimivatko hämäykset humalaisia vastaan.
Toimivat. Pitää vain olla oikea hämäys.

Myös humalassa voi tehdä hämäyksiä. Kannattaa treenata.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
riku
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 2347
Lauteille: Joulukuu 2005

#437

Viesti riku »

Yamazu kirjoitti: --
Oli siis mielestäsi fiksu veto?

PS. minusta ei, mutta se olenkin vain minä ja mustavalkoinen vanhoillisuuteni... :cry:
Toinen muumio täällä, lähinnä turvallisuus- ei niinkään yleisöaspektin varjolla: pysäyttää iskut juuri ennen osumista, kaulan ja ohimon alueelle, humalaiselle, jonka liikkumisesta ei ole tietoa - "ystävällismielisessä näytöksessä" :? juuei.

Riku Ylönen
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20208
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#438

Viesti JanneM »

Mitäpä jos laiva olisi keinahtanut tai kansi olisi ollut liukas, olisit voinut hyvinkin osua kuolettavilla iskuillasi kaveriisi, tai siinä hauskuuden huumassa ajautuneet liian lähelle reunaa ja toinen hutkiessa tippunut laidan yli... ENtäpä jos joku vanha pariskunta olisi ollut kannella iltakävelyllä ja he eivät nyt uskaltaneet kävellä niitä portait yläkannelta alas kun siellä nuorisohuligaanit tappelivat, heiltä meni risteily pilalle, hinkisiä traumoja eivätkä ikinä lähde laivalle enään. Mitäs jos niin olis tapahtunut?

ihan oikeesti Libermanus. Mieti ennen kun rupeet tekeen noita idioottimaisuuksia. Sulla kun on kuolettavat nyrkit niin voi parinkin sentin päästä tulla juolema...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#439

Viesti Libermanus »

Olin tyhmä. Ei tule toistumaan.
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#440

Viesti Libermanus »

18.5.

Biologian koe, venytyspotkuja, venyttelyä ja leukoja.

Olen päässyt harjoittelemaan englannin kielen taitojani uuden tuttavuuden kanssa. Kivaa. :smt040

Tänään Rocky II. Siitä saa aina merkinnän harjoituspäiväkirjaan.

Kuva


Don't lose your grip on the dreams of the past.
You must fight just to keep them alive.
Hollow
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 535
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#441

Viesti Hollow »

JanneM kirjoitti: Mitäpä jos laiva olisi keinahtanut tai kansi olisi ollut liukas, olisit voinut hyvinkin osua kuolettavilla iskuillasi kaveriisi, tai siinä hauskuuden huumassa ajautuneet liian lähelle reunaa ja toinen hutkiessa tippunut laidan yli... ENtäpä jos joku vanha pariskunta olisi ollut kannella iltakävelyllä ja he eivät nyt uskaltaneet kävellä niitä portait yläkannelta alas kun siellä nuorisohuligaanit tappelivat, heiltä meni risteily pilalle, hinkisiä traumoja eivätkä ikinä lähde laivalle enään. Mitäs jos niin olis tapahtunut?

ihan oikeesti Libermanus. Mieti ennen kun rupeet tekeen noita idioottimaisuuksia. Sulla kun on kuolettavat nyrkit niin voi parinkin sentin päästä tulla juolema...
pomppu
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#442

Viesti Tohtori Krabola »

Libermanus kirjoitti: 18.5.

Biologian koe, venytyspotkuja, venyttelyä ja leukoja.

Olen päässyt harjoittelemaan englannin kielen taitojani uuden tuttavuuden kanssa. Kivaa. :smt040
Mites Kiinan kieli? Onko sille tullut harjoitusta?
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#443

Viesti Libermanus »

Tohtori Krabola kirjoitti:
Libermanus kirjoitti:18.5.

Biologian koe, venytyspotkuja, venyttelyä ja leukoja.

Olen päässyt harjoittelemaan englannin kielen taitojani uuden tuttavuuden kanssa. Kivaa. :smt040
Mites Kiinan kieli? Onko sille tullut harjoitusta?
Ei kovin paljoa. Uskon kuitenkin pärjääväni fraasikirjalla.
Kuvake
Suvi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 729
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Auckland, NZ

#444

Viesti Suvi »

Libermanus kirjoitti:
Krabola kirjoitti:Mites Kiinan kieli? Onko sille tullut harjoitusta?
Ei kovin paljoa. Uskon kuitenkin pärjääväni fraasikirjalla.
Kannattaa sitten kuunnella jotain äänitteitä ja harjoitella lausumista. Nimittäin itse en usein onnistunut lausumaan edes suht yksinkertaisia osoitteita niin että taksikuskit olisi ymmärtänyt vaikka yhtäkin moneen kertaan treenailin ko. hostellin henkilökunnan kanssa :D

No, en ole kyllä koskaan ollut kielissä kovin hyvä. Ne kurkkuäänteet ei ole mun juttu...
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
-J. R. R. Tolkien-
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#445

Viesti Libermanus »

This city is afraid of me. I have seen its true face.

Miksi?!?!?!? Miksi Watchmenista tehdään elokuva? En ymmärrä. Se ei toimi elokuvana. :evil:

Aamulla wushuilua pihalla n. 1 h. Parisataa potkua, liikesarjoja. Vähän nyrkkeilysäkkiä. Säkillä harjoittelin pitkästä aikaa vain south pawlla (unorthodox). Sain inspiraation Rockysta. :lol:

Sitten pidin lyhyen tauon. Katsoin zombie-pätkän Dawn of the Deadin. Zombie-elokuvat ovat ainoa kauhuelokuvagenre, jota suostun katsomaan. Söin myös siinä samalla.

Elokuvan jälkeen lähdin juoksemaan. Tänään juoksin 30 minuuttia, josta viimeinen kilometri maksiminopeudella. Ei olisi pitänyt syödä sitä ennen.

Tänään vielä ajattelin lukea taloustietoa ja sähkömagnetismia. :smt078
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#446

Viesti Elina »

Eikös kannattaisi lukea kiinaa, kun sille on lähitulevaisuudessa enemmän käyttöä? 8)
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#447

Viesti Tohtori Krabola »

Suvi kirjoitti:
Libermanus kirjoitti:
Krabola kirjoitti:Mites Kiinan kieli? Onko sille tullut harjoitusta?
Ei kovin paljoa. Uskon kuitenkin pärjääväni fraasikirjalla.
Kannattaa sitten kuunnella jotain äänitteitä ja harjoitella lausumista. Nimittäin itse en usein onnistunut lausumaan edes suht yksinkertaisia osoitteita niin että taksikuskit olisi ymmärtänyt vaikka yhtäkin moneen kertaan treenailin ko. hostellin henkilökunnan kanssa :D

No, en ole kyllä koskaan ollut kielissä kovin hyvä. Ne kurkkuäänteet ei ole mun juttu...
Jos kiinan kielestä puhutaan, niin kurkkuäänteet ovat aika minimissä. Ääni tuotetaan suun eri osisssa. Kielen kuuntelu on todella hyödyllistä, lennolle vaan mukaan kielikasettia. Voivat sitten natiivit nauraa sinulle, kun yrität koneessa äänteitä änkyttää :D
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Suvi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 729
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Auckland, NZ

#448

Viesti Suvi »

Tohtori Krabola kirjoitti: Jos kiinan kielestä puhutaan, niin kurkkuäänteet ovat aika minimissä. Ääni tuotetaan suun eri osisssa.
No on niillä ainakin niitä kummallisia jotka tulee tuolta suun takaosasta/kurkusta tai jostain nenästä. Emmätiiä, ei mulle koskaan oikein selvinnyt :lol:
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
-J. R. R. Tolkien-
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#449

Viesti Tohtori Krabola »

Suvi kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti:Jos kiinan kielestä puhutaan, niin kurkkuäänteet ovat aika minimissä. Ääni tuotetaan suun eri osisssa.
No on niillä ainakin niitä kummallisia jotka tulee tuolta suun takaosasta/kurkusta tai jostain nenästä. Emmätiiä, ei mulle koskaan oikein selvinnyt :lol:
No joo, onhan se keskimääräistä hankalampi kieli oppia. Varsinkin jos puhuu monotonista suomea :D
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Suvi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 729
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Auckland, NZ

#450

Viesti Suvi »

Tohtori Krabola kirjoitti: No joo, onhan se keskimääräistä hankalampi kieli oppia. Varsinkin jos puhuu monotonista suomea :D
En kyllä edes muista milloin olen viimeksi puhunut suomea :lol: On siitä varmaan ainakin pari kuukautta.
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
-J. R. R. Tolkien-
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 74 kurkkijaa