Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Arvostelu- safkat - Potku

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#16

Viesti Paappa »

bodyguard kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti: Karjalanpaisti ei maistu miltään, karjalanpiirakat ja kalakukko menee kategoriaan mitä rasvaisempi, sen parempi, eli ovat huonoja ruokia.

Hyvä ruoka maistuu vaikka se ei uisi rasvassa.
Teilläpäin maailmaa ei ole vissiin kuultu mausteista?
Se rasvan määrä riippuu aika lailla valmistajasta ja raaka-aineesta. Haudutettu liharuoka parhaimmillaan tuo karjalanpaisti, oikein valmistettuna. Sitäpaitsi kalakukkokin on hyvää. Peeveli kun vaimo on allerginen kalalle.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#17

Viesti Vlad Tepes »

bodyguard kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti: Karjalanpaisti ei maistu miltään, karjalanpiirakat ja kalakukko menee kategoriaan mitä rasvaisempi, sen parempi, eli ovat huonoja ruokia.

Hyvä ruoka maistuu vaikka se ei uisi rasvassa.
Teilläpäin maailmaa ei ole vissiin kuultu mausteista?
Minähän juuri sanoin, että hyvä ruoka maistuu vaikka ei uisi rasvassa. Tällöin voit olettaa minun todennäköisesti tarkoittavan mausteita ja/tai hyviä raaka-aineita oikein laitettuna. Karjalanpaisti ei todellakaan ole mikään mausteinen ruoka.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#18

Viesti Vlad Tepes »

Paappa kirjoitti: Se rasvan määrä riippuu aika lailla valmistajasta ja raaka-aineesta. Haudutettu liharuoka parhaimmillaan tuo karjalanpaisti, oikein valmistettuna. Sitäpaitsi kalakukkokin on hyvää. Peeveli kun vaimo on allerginen kalalle.
Kalakukko on just sellainen suomalainen ruoka, joka on hyvää vain voin ja perunan kanssa. Peruna ei ainakaan minulle sovi ravinnoksi, jos yritän tehdä muutakin kuin maata sohvalla ja rasvaa saa ruoasta varmasti tarpeeksi ilman voin lisäämistä.

Karjalanpaistissahan liha haudutetaan käytännössä mauttomassa liemessä ällöttävän pehmeäksi. Mielestäni karjalanpaisti menee samaan ällötysluokkaan erään kiinalaisen ruoan kanssa. Olikohan se mongolialainen lihapata nimeltään. Se muistuttaa karjalanpaistia, mutta siinä on vielä runsaampi määrä erilaista lihaa, kuten makkaraa ja kaiken kruunaa jokin hirvittävä mauste.

Höh, nyt tuli oikeasti paha olo. Vielä kun joku alkaa puhua jostain lihapiirakoista, piiraista ja kermaisista porsaanlihakastikkeista, niin :smt078

Anteeksi avautuminen. :(
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#19

Viesti Kalle Koskinen »

Seivästäjälle suosittelen thailaista yentafoota tai sinne päin. Huomaa herkulliset lihapullat! Nuo pienet testikkelit olivat erittäin sitkeitä ja niitähän en suostunut suuhuni tunkemaan. Tuo istukka taitaa olla vain köntti riisinauhaa. NAM!
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#20

Viesti Vlad Tepes »

Oli aika elämys jo kuvana. :lol:

Alkaa karjalanpaistikin muistuttaa ruokaa, potkueväistä puhumattakaan.
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#21

Viesti Alioppilas »

Lihapullat ja nuggetit on testattu. Nuggeteista en tykännyt, dippi oli tosiaan hyvin vetistä ja eivät ne itse eineksetkään mitään herkkuja olleet.

Sen sijaan lihapullat toimivat ihan hyvin jos muuta ei ole ja dippikin on parempaa. Tosin olen ollut huomaavinani, että se on muuttunut huomattavasti laimeammaksi - liekö alkuperäinen ollut liian voimakasta kuluttajien enemmistölle.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#22

Viesti L.K. »

Alioppilas kirjoitti: Lihapullat ja nuggetit on testattu. Nuggeteista en tykännyt, dippi oli tosiaan hyvin vetistä ja eivät ne itse eineksetkään mitään herkkuja olleet.

Sen sijaan lihapullat toimivat ihan hyvin jos muuta ei ole ja dippikin on parempaa. Tosin olen ollut huomaavinani, että se on muuttunut huomattavasti laimeammaksi - liekö alkuperäinen ollut liian voimakasta kuluttajien enemmistölle.
Eilen söin juuri nugetteja kun jotain piti nälkään puputtaa ja olin ns. reissun päällä.
Ehkä olen vähään tyytyväinen tai jotain mutta kyllä itselle ne nugetit ihan hyvin upposi.Dipin heitin kyllä heti roskiin.
Ei nyt ehkä mitään gourmet-ruokaa,mutta eipä taida olla sitä tarkoituskaan olla.
Itselle ruoka on suurimman osan ajasta vain polttoainetta,sitten aina välillä nautiskellaan pitkän kaavan mukaan.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#23

Viesti Alioppilas »

K.Maga kirjoitti:
Alioppilas kirjoitti:Lihapullat ja nuggetit on testattu. Nuggeteista en tykännyt, dippi oli tosiaan hyvin vetistä ja eivät ne itse eineksetkään mitään herkkuja olleet.

Sen sijaan lihapullat toimivat ihan hyvin jos muuta ei ole ja dippikin on parempaa. Tosin olen ollut huomaavinani, että se on muuttunut huomattavasti laimeammaksi - liekö alkuperäinen ollut liian voimakasta kuluttajien enemmistölle.
Eilen söin juuri nugetteja kun jotain piti nälkään puputtaa ja olin ns. reissun päällä.
Ehkä olen vähään tyytyväinen tai jotain mutta kyllä itselle ne nugetit ihan hyvin upposi.Dipin heitin kyllä heti roskiin.
Ei nyt ehkä mitään gourmet-ruokaa,mutta eipä taida olla sitä tarkoituskaan olla.
Itselle ruoka on suurimman osan ajasta vain polttoainetta,sitten aina välillä nautiskellaan pitkän kaavan mukaan.
Sellaiset perusnuggetit ovat paljon parempia kuin potku-pakkauksessa tulevat. Eikä se dippi anna niille mitään lisäarvoa. Lihapullien kohdalla tilanne on toinen.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#24

Viesti bodyguard »

Näitä on muuten jostain syystä todella usein kaupassa alennuksessa kun päivämäärät lähestyy :?
Silloin tällöin tulee vaihtelun vuoksi ostettua töihin evääksi.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Maul
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 886
Lauteille: Helmikuu 2007

#25

Viesti Maul »

bodyguard kirjoitti: Näitä on muuten jostain syystä todella usein kaupassa alennuksessa kun päivämäärät lähestyy :?
Silloin tällöin tulee vaihtelun vuoksi ostettua töihin evääksi.

no siis eihän niitä luonnollisesti kukaan osta ellei ne ole tarjouksessa... tai en tiedä kuka viitsisi maksaa keskitason einessafkoista 3€ 200 grammalta :lol:
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Arvostelu- safkat - Potku

#26

Viesti Lasse Candé »

Mitä nämä potku-safkat oikein ovat tai olivat? :D

EDIT: Huomatkaa, Kahvilassa on myös Syön/söin -ketju.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 36 kurkkijaa