Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Libermanus

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#406

Viesti Kalle Koskinen »

Libermanus kirjoitti: PS. Kommentoikaa jatkossa vain niin paljon kuin haluatte. En jaksa enää välittää. Ette kuitenkaan tule ymmärtämään minua, vaikka sanoisin mitä. Toivottavasti ymmärtämättömyys on ymmärtämisen alku.
Kirjoitin oikean vastauksen, mutta ajattelinpa ettei sillä ole mitään merkitystä ja pyyhin sen pois. Et olisi kumminkaan ymmärtänyt ajatuksieni juoksua ja julistan ne muutenkin salaisiksi, enkä halua niistä keskustella. Ehkä vielä joskus tajuat viestejäni, mutta sillä ei tosissaankaan ole enää mitään väliä. Woe is me.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

#407

Viesti Jussi Häkkinen »

Libermanus kirjoitti: PS. Kommentoikaa jatkossa vain niin paljon kuin haluatte. En jaksa enää välittää. Ette kuitenkaan tule ymmärtämään minua, vaikka sanoisin mitä. Toivottavasti ymmärtämättömyys on ymmärtämisen alku.
Minäkin muistan olleeni lukioikäinen.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#408

Viesti Libermanus »

Edellinen post scriptum oli itseironiaa. Älkää ottako sitä vakavasti. :smt005

Väärinkäsitysten takia joudun selventämään hieman asioita.

En halunnut koskaan sanoa tätä ääneen, mutta puhuessani ihmiskunnasta, en puhu ihmiskunnasta. Käytän sitä vain vertauksena. Mihin? Sitä en halua kertoa. Haluan ihmisten tulkitsevan kirjoituksiani. Käytän usein ironiaa ja alluusioita. Älkää siis ottako kirjoituksiani kirjaimellisesti. Kaikki kirjoitukset, joissa en puhu muiden ihmisten kuolemasta, olen kirjoittanut pilke silmäkulmassa.

PS. Tämä viesti EI OLLUT ironiaa. BBT 1,5 h.

Mitä tarkoittaa "Woe Is Me"?
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#409

Viesti Elina »

Moderaattorin ominaisuudessa koetan nyt vähän moderoida (sanan varsinaisessa merkityksessä, siis).

Treenipäiväkirjan tarkoitushan on se, että siihen kirjataan mm. harjoitusmoodi (ja tähän liittyen sitten tietty matka, kilometrivauhtikin), treenien kesto, mahdollisesti harjoitusten sisältö, päivän/harjoituksen fiilis, mahdollisesti ravintopuoli. Toki sinne voi muutakin löpistä, mutta ideana on se, että pääpaino on harjoittelulla (hence the name "Treenipäiväkirja").

Ehkäpä tästä syystä on välillä vaikeaa hahmottaa tämän treenipäiviksen tarkoitusta, kun pääpaino tuntuisi olevan filosofisella pohdinnalla elämästä ja omasta itsestä (tavallaan toki harjoittelua sekin). :) Ihmisillä kun tuppaa olemaan melkoisen paljon kommentoitavaa näihin aiheisiin. Mikäli haluaa välttyä treenipäiväkirjaan kuulumattomilta kommenteilta, kannattanee keskittyä pitämään päiväkirjaa treeneistään tähän ketjuun. Filosofisista näkemyksistään ja muista katsantokannoistaan voinee hedelmällisemmin keskustella vaikkapa Kahvilassa, jolloin treenipäivis säästyy turhalta flodaamiselta ja moderoinnilta sinne kuulumattomien viestien vuoksi.

Tämä ei siis suinkaan tarkoita sitä, ettei Päivikseensä voisi hölistä ihan mitä huvittaa, mutta mikäli näin tekee, kannattanee varautua myös siihen, että ihmiset koettavat keskustella näistä esiintuoduista asioista. Tämä taas aiheuttaa lisävaivaa moderaattoreille, jotka sitten taas kokevat velvollisuudekseen siivota Päivistä kommenteista, joita kirjoittaja ei halua.
riku
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 2347
Lauteille: Joulukuu 2005

#410

Viesti riku »

Anteeksi sotkeminen, mutta... toisaalta esität, etteivät treenipäiväkirjan lukijat tule ymmärtämään sinua, ja paria viestiä myöhemmin taasen tahdot ihmisten tulkitsevan kirjoituksiasi. Jos sinua ei voi ymmärtää, miksi vaivautua tulkitsemaan?

Riku Ylönen
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#411

Viesti Libermanus »

riku kirjoitti: Anteeksi sotkeminen, mutta... toisaalta esität, etteivät treenipäiväkirjan lukijat tule ymmärtämään sinua, ja paria viestiä myöhemmin taasen tahdot ihmisten tulkitsevan kirjoituksiasi. Jos sinua ei voi ymmärtää, miksi vaivautua tulkitsemaan?

Riku Ylönen
"Kukaan ei koskaan ymmärrä minua" -kirjoituksia en ole koskaan kirjoittanut vakavasti. Näillä yritän ottaa kantaa vain nykynuorisoon, jotka valittavat kaikesta turhasta. Suurin osa näistä valittajista ei edes tiedä, mitä sana "ongelma" tarkoittaa. Tietenkin ihmiset ymmärtävät minua. En todellakaan ole sellainen pelle, jota kukaan ei ymmärrä. Nyt kieltämättä kuitenkin tuntuu vähän siltä, että minua ei ymmärretä. :oops: :lol: :oops:
Elina kirjoitti: Tämä taas aiheuttaa lisävaivaa moderaattoreille, jotka sitten taas kokevat velvollisuudekseen siivota Päivistä kommenteista, joita kirjoittaja ei halua.
Ei tarvitse enää siivota. En suutu sanallisista loukkauksista.

Siteeraan tässä lopussa vielä itse itseäni:
Libermanus kirjoitti: Moi. Nimeni on Joonas. Olen 17 vuotta. Kuvittelen itsestäni liikoja. Nautin elämästäni ja puolustan heikkoja. Minua on kutsuttu ääliöksi, filosofiksi, naistennaurattajaksi, paskiaiseksi, pelleksi ja reiluksi tyypiksi. Jotkut ovat jopa kehuneet älyäni. Minulla on täydellinen itseluottamus. Olen liian itsevarma. Olen uskomattoman komea ja viisas mies. En kiroile. Pidän ihmisistä. En ole koskaan koskenut alkoholiin tai tupakkaan. Ajattelen paljon. Kehittelen omia teorioitani jokaisesta asiasta. Pidän siitä, kun ihminen hymyilee aidosti. Rakastun aina vääriin ihmisiin. Elän hetkessä. Minusta on mukavaa saada ihmiset nauramaan ja hymyilemään. En pelkää mitään. Ihmiset tulevat luokseni, kun heillä on ongelmia. Luulen, että minulla on vastaus kaikkeen. Tiedän, että olen väärässä. En kadu mitään. Olen joskus naiivi. Pidän matkustamisesta. Olen ikuinen optimisti. Yritän aina leikkiä sankaria. Kerron tyhmiä vitsejä. Yritän ymmärtää ihmisiä. Mielestäni päämäärä ei ole tavoite, vaan suunta.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#412

Viesti Kalle Koskinen »

Niinhän sitä jälkikäteen voi sanoa vaikka mitä... Kuten esimerkiksi voisin sanoa, että kirjoitin edellisen viestini suuresti liikuttuneessa mielentilassa.

Mutta ok, uskotaan että sinulla on huumoria tekstien taustalla. Anna tulla vain niitä ajatuksia, kyllähän tätä päiväkirjaa tulee luettua säännöllisesti.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#413

Viesti Tohtori Krabola »

Minkä verran olet Joonas treenannut Kiinan matkaa varten? Vankka kuntopohja ei tuo yllätyksiä kesken kaiken.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#414

Viesti Libermanus »

Kalle Koskinen kirjoitti: Niinhän sitä jälkikäteen voi sanoa vaikka mitä...


Sehän foorumeissa parasta onkin. Jos puhuisimme kasvokkain, kaikki muuttuisi. En olisi edes sama ihminen, emmekä kävisi tätä keskustelua. :smt032
Tohtori Krabola kirjoitti: Minkä verran olet Joonas treenannut Kiinan matkaa varten? Vankka kuntopohja ei tuo yllätyksiä kesken kaiken.
Toukokuussa aloitan ankaran treenin. Nyt harjoittelen normaalisti. En liian vähän, mutta en liikaakaan. Jos kunto loppuu kesken, ainahan voi ottaa vähän rennommin ja harjoitella taijitä. :D
Kuvake
Bahar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1901
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#415

Viesti Bahar »

Libermanus kirjoitti: ainahan voi ottaa vähän rennommin ja harjoitella taijitä. :D
Väitätkö ettei taiji käy kunnolle? ;)
Bahar Tokat
Youtube-kanava
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#416

Viesti Libermanus »

Bahar kirjoitti:
Libermanus kirjoitti:ainahan voi ottaa vähän rennommin ja harjoitella taijitä. :D
Väitätkö ettei taiji käy kunnolle? ;)
En uskaltaisi väittää. :blackeye:
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#417

Viesti AriJ »

Libermanus kirjoitti:
Bahar kirjoitti:
Libermanus kirjoitti:ainahan voi ottaa vähän rennommin ja harjoitella taijitä. :D
Väitätkö ettei taiji käy kunnolle? ;)
En uskaltaisi väittää. :blackeye:
Se vähä mitä itse olen Taijia kokeillut, niin kyllä se (lihas)kunnolle käy. AInakin seuraavana päivänä kun löytää niitä uusia lihaksia kehostaan, jotka onkin kaikki kipeinä....
______________________
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#418

Viesti Libermanus »

Pitää näköjään varautua, että paikat kipeytyvät, vaikka tekisin mitä. :)

Status quo

En saa tulevaa matkaani mielestäni. Vaikka olen matkustanut ainakin kymmenessä maassa, tuleva matka on ainoa, jota olen koskaan jännittänyt. Totta puhuakseni, se jännittää aivan pirusti. Se tulee olemaan hyppy tuntemattomaan. No, kaikki lähtee itsensä voittamisesta. Reissu on ensimmäinen matkani ulkomaille (Ruotsin reissujani lukuunottamatta), jonka teen yksin. Kaverit ovat kyllä ihmeissään, koska lähden sinne vielä alaikäisenä. 8)

Toivottavasti Viikatemies ei seuraa minua Kiinaan. Aina kun olen ollut matkalla, jotain ikävää on tapahtunut. Olen huijannut kuolemaa liian usein. Olen ollut tukehtua, hukkua, murskautua kuoliaaksi etc. Viimeksi kun olin Thaimaassa, tsunami iski. Onneksi olimme vastakkaisella rannikolla. Äitini pelasti henkemme, koska hän oli ainoa, joka halusi kyseiselle paikkakunnalle. Tämä ei ole valitettavasti ainoa ikävä tapaus. Viimeksi kun olin Egyptissä, lentokone iskeytyi rantaan, jossa uimme joka päivä. Kaikki koneessa olleet kuolivat. Sitten oli vielä viime kesä, jolloin linja-autoni joutui kuolonkolariin. Estonia-onnettomuuskin oli lähellä. Matkustin Estonialla vähän aikaa ennen onnettomuutta. Muutenkin kuolema on tullut liiankin tutuksi. Viime vuonna tuttavapiiristäni kuoli neljä ihmistä. Voisin luetella lisää ikäviä tilanteita, mutta en halua pilata iltaanne. Toisaalta, kun menetin kuolemanpelkoni, en ole koskaan tuntenut olevani enemmän elossa. "Ihminen, joka pakenee kuolemaa, ajaa sitä takaa." - Demokritos

Sitten asiaan.

Tänään olen treenannut wushua. Tein 200 potkua, liikesarjoja, lihaskuntoa ja asennoissa olemista.

PS. Erittäin kiehtovaa.
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#419

Viesti Verr »

Libermanus kirjoitti: Erittäin kiehtovaa.
Meinaan menettää järkeni!

Törkeen siisti!
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Libermanus
Viestit tässä aiheessa: 201

#420

Viesti Libermanus »

Tämä maailma on minun

Paras fiilis miesmuistiin. Fiilis johtuu siitä, että puhuin pitkästä aikaa erään hyvän ystäväni kanssa puhelimessa. Tuli elämäni (toistaiseksi) parhaimmat ajat mieleen. Harmittaa, koska hän asuu niin kaukana. Aika rientää liian nopeasti (olen iäkäs mummo).

Bujinkan Budo Taijutsua 2 h. Tällä kertaa emme käyneet läpi graduoititekniikoita. Treenit menivät muuten ihan hyvin. :ninja:

Ensi viikolla lähden Tukholmaan, joten ette kuule minusta vähään aikaan. Matkan aikana yritän päästä puhumaan erään henkilön kanssa. Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan jo kaksi vuotta. Aina kun saan tilaisuuden, jokin menee pieleen. Kerran olin jo aukaissut suuni, mutta sitten joku sankari hyppäsi eteeni, enkä tietenkään ennättänyt sanoa sanaakaan. :seina:

PS. Joku porho kehui repineensä metsäkaupoilla tuohta niin että heikkolatvaista puistatti.
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa