Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Poliisin voimankäyttö

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#61

Viesti carenza »

flammee kirjoitti: Kiinalaista oikeuskäytäntöä...?
Ennen olisin kavahtanut tuollaista vaan en enää. Varsinkin kun kyseessä oli kiinalaisia. Kerroin tuolla aiemmin kuinka kaverilleni kävi kiinassa ja nyt vierestä seuranneenani hänen vointiaan ja verkkaista paranemistaan ovat ajatukseni tuollaisesta muuttuneet. Salaa toivon, että nuo videon uhrit olisivat edes jotain sukua näille kaverini kimppuun käyneille antagonisteille :evil:

Tämä lauseke koski siis vain tuota kyseistä clipsiä ja siihen linkittynyttä kertomaani tapahtumaa, muuten olen edelleenkin asioista samaa mieltä monien muidenkin kanssa eli väkivalta ei välttämättä ratkaise yhtään mitään.
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#62

Viesti bodyguard »

bodyguard kirjoitti: Yleensä kun nettifoorumeita lueskelee niin moni kirjoittaja olisi valmis suomaan tuollaisia rangaistuksia erinäisistä rikoksista tuomituille, ja moni olisi jopa valmis panemaan täytäntöön.
carenza kirjoitti: Ennen olisin kavahtanut tuollaista vaan en enää. Varsinkin kun kyseessä oli kiinalaisia. Kerroin tuolla aiemmin kuinka kaverilleni kävi kiinassa ja nyt vierestä seuranneenani hänen vointiaan ja verkkaista paranemistaan ovat ajatukseni tuollaisesta muuttuneet. Salaa toivon, että nuo videon uhrit olisivat edes jotain sukua näille kaverini kimppuun käyneille antagonisteille :evil:
MOT. Ja sitten täällä vielä hämmästellään tuota videota.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#63

Viesti KungFuMiäs »

" onclick="window.open(this.href);return false;
Police VS. Kung Fu master :D . Pippurisuihke ei oikeen ota toimiakseen tähän mestariin. Ei niin paljo tappelua, paitsi lopussa painitaan mestari maahan
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#64

Viesti Mänzy »

KungFuMiäs kirjoitti: " onclick="window.open(this.href);return false;
Police VS. Kung Fu master :D . Pippurisuihke ei oikeen ota toimiakseen tähän mestariin. Ei niin paljo tappelua, paitsi lopussa painitaan mestari maahan
Pääsi pyyhkimään pariin otteeseen vessassa naamaansa näköjään, jos siitä nyt on mitään hyötyä.

Kovin vähäeleisesti ja sivistyneesti poliisikööri tuon poisti, lieniköhän syynä kamerat? Ihme kung fu -show sillä oli menossa :?: :?: :?: .



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 178
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#65

Viesti L.K. »

Mänzy kirjoitti:
KungFuMiäs kirjoitti:
Police VS. Kung Fu master :D . Pippurisuihke ei oikeen ota toimiakseen tähän mestariin. Ei niin paljo tappelua, paitsi lopussa painitaan mestari maahan
Pääsi pyyhkimään pariin otteeseen vessassa naamaansa näköjään, jos siitä nyt on mitään hyötyä.

Kovin vähäeleisesti ja sivistyneesti poliisikööri tuon poisti, lieniköhän syynä kamerat? Ihme kung fu -show sillä oli menossa :?: :?: :?: .



Mänzy
Kyllä noilla osumilla ja tuossa atmösfäärissä OC:n olisi pitänyt toimia jos on toimiakseen.
Huvittavinta tuossa oli kuitenkin se,että sheriffit kuvittelivat,että mitä enemmän sitä ruuttaa kaverin naamalle niin kyllä se lopulta tepsii.
Kun kuitenkaan näin se ei ole..
Ja ainakin wc-tiloissa sheriffit kaasuttelivat toisiaan aika pahasti.Typerää yrittää käyttää OC:ta tuollaisessa tilassa jos väkeä noin paljon asiaa hoitamassa.
Ainakin allekirjoittaneen mielestä.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 131
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#66

Viesti Mjölnir »

K.Maga.

Olen käyttänyt tätä töissä opetusvideopätkänä siitä, että mikä meni vikaan..

Muunmuassa juuri mainitsemasi asiat. Lisäksi vielä antoivat hänen antaa itselleen ensiapua vessassa, eli päästivät huuhtelemaan. Miksi sillä toisella oli TKP kädessä, jos se kerran ei aikonutkaan sitä käyttää....
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 178
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#67

Viesti L.K. »

Mjölnir kirjoitti: K.Maga.

Olen käyttänyt tätä töissä opetusvideopätkänä siitä, että mikä meni vikaan..

Muunmuassa juuri mainitsemasi asiat. Lisäksi vielä antoivat hänen antaa itselleen ensiapua vessassa, eli päästivät huuhtelemaan. Miksi sillä toisella oli TKP kädessä, jos se kerran ei aikonutkaan sitä käyttää....
Sille oli varmaan joku opettanut,että kun tkp:n avaa niin kaikki pahisten toiminta lakkaa siihen.
Muistaaksenihan täällä Potkussakin oli joku videoklippi briteistä missä kahta poliisia moukutettiin aika pahasti ja toinen näistä selvästi oli "ehdollistanut" itsensä siihen,että kaikkivaltiaan tkp:n avaa niin maailma seisahtuu... :?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 131
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#68

Viesti Mjölnir »

Esimerkkejä siitä, ettei se kovan kepin / vast osuma aina ole niin lamauttava...

Tosin on huonoja palikanheiluttajiakin, mutta silti...

http://www.machovideo.com/videos.php?article=3886" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 131
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#69

Viesti Mjölnir »

Varokaa +1 tulee!!

http://www.maxxx.to/videos_e_466_0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#70

Viesti Kalle Koskinen »

Huh mitä köriläitä! Noh, vaikka tappelu ei ollut näyttävää, niin minulle tuli hyvä mieli kun huomasin että on vielä minua heiveröisempiä ihmisiä olemassa.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#71

Viesti flammee »

Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#72

Viesti bodyguard »

flammee kirjoitti: Suckerpuncher saa turpaan. :badgrin:
Tulipas hyvä mieli kun ton katto

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

#73

Viesti Presenter »

flammee kirjoitti: Suckerpuncher saa turpaan. :badgrin:
Taputus ei toiminutkaan kadulla :)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#74

Viesti bodyguard »

Onkohan vanha?
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=269765" onclick="window.open(this.href);return false;

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
pulkkanaru
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 624
Lauteille: Elokuu 2006

#75

Viesti pulkkanaru »

hahahaha :smt042 Kukaan ei ollu varmaan kertonut sille että punaset housut ei tee pitäjästä neitiä, mutta jos saa punahousuiselta turpaan niin se näyttää ihan perhanan neidiltä.
"Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta."
-Alivaltiosihteeri-
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 38 kurkkijaa