Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

NÄTTIÄ jiu-jitsua vaikkakin näytösmielessä

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#31

Viesti Mika »

No, jos aiot asiaa harkita ja haluat sen videon, niin tämähän onnistuu....;)

Kun ammattimiehet toimittavat, ei tarvitse selitellä. Mutta tuo kyseinen video on vaan jotenkin... parempi. Siinä on jotakin magiaa. Enkä edes harrasta BJJ:tä (mutta joka kerta sen katsomisen jälkeen haluan kyllä!).

Hieno laji.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#32

Viesti Verr »

Sorsittujen ei-etupotkijoiden puolesta: http://youtube.com/watch?v=ZlGUIg0b7QU


Kyllä, tämä on se Jiu-jitsu demo isolla J:llä.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
S_L
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 659
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Tampere

#33

Viesti S_L »

Minuun tuo Hickson & Hoyler demo ei taas niin kauheasti iske. Onhan se pätevästi tehty, mutta "ip"-tekniikkasarjat ei ole sitä mitä minä BJJ:stä haen. Vastaavia opeteltuja "vastustaja tarttuu raiveleista - heitto - lukko maassa" on kuitenkin miltei lajissa kuin lajissa.

Sitten taas nämä kevyen virtaavat sparripätkät ovat osoitus BJJ:n hienoudesta. Niissä pääsee peliäly ja tekniset taidot todella oikeuksiinsa.
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#34

Viesti Jarppa »

S_L kirjoitti: Minuun tuo Hickson & Hoyler demo ei taas niin kauheasti iske. Onhan se pätevästi tehty, mutta "ip"-tekniikkasarjat ei ole sitä mitä minä BJJ:stä haen. Vastaavia opeteltuja "vastustaja tarttuu raiveleista - heitto - lukko maassa" on kuitenkin miltei lajissa kuin lajissa.

Sitten taas nämä kevyen virtaavat sparripätkät ovat osoitus BJJ:n hienoudesta. Niissä pääsee peliäly ja tekniset taidot todella oikeuksiinsa.
Hitto. Olin juuri kirjoittamassa melkein samaa, mut ajatuskatko iski, ja sit sä postasitkin mun ajatukset. :shock:
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#35

Viesti Verr »

S_L kirjoitti: Minuun tuo Hickson & Hoyler demo ei taas niin kauheasti iske. Onhan se pätevästi tehty, mutta "ip"-tekniikkasarjat ei ole sitä mitä minä BJJ:stä haen. Vastaavia opeteltuja "vastustaja tarttuu raiveleista - heitto - lukko maassa" on kuitenkin miltei lajissa kuin lajissa.

Sitten taas nämä kevyen virtaavat sparripätkät ovat osoitus BJJ:n hienoudesta. Niissä pääsee peliäly ja tekniset taidot todella oikeuksiinsa.
Se loppusparraus siinä iskeekin.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
S_L
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 659
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Tampere

#36

Viesti S_L »

Jarppa kirjoitti:
S_L kirjoitti:Minuun tuo Hickson & Hoyler demo ei taas niin kauheasti iske. Onhan se pätevästi tehty, mutta "ip"-tekniikkasarjat ei ole sitä mitä minä BJJ:stä haen. Vastaavia opeteltuja "vastustaja tarttuu raiveleista - heitto - lukko maassa" on kuitenkin miltei lajissa kuin lajissa.

Sitten taas nämä kevyen virtaavat sparripätkät ovat osoitus BJJ:n hienoudesta. Niissä pääsee peliäly ja tekniset taidot todella oikeuksiinsa.
Hitto. Olin juuri kirjoittamassa melkein samaa, mut ajatuskatko iski, ja sit sä postasitkin mun ajatukset. :shock:
great minds think alike :lol:
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#37

Viesti Verr »

Verr kirjoitti:
S_L kirjoitti:Minuun tuo Hickson & Hoyler demo ei taas niin kauheasti iske. Onhan se pätevästi tehty, mutta "ip"-tekniikkasarjat ei ole sitä mitä minä BJJ:stä haen. Vastaavia opeteltuja "vastustaja tarttuu raiveleista - heitto - lukko maassa" on kuitenkin miltei lajissa kuin lajissa.

Sitten taas nämä kevyen virtaavat sparripätkät ovat osoitus BJJ:n hienoudesta. Niissä pääsee peliäly ja tekniset taidot todella oikeuksiinsa.
Se loppusparraus siinä iskeekin.
Näemmä ei ollut koko sparraus tuossa ekassa, tässä loput: http://youtube.com/watch?v=x4FklvQouWc& ... ed&search=
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#38

Viesti sivarinlötkö »

Itsekään en oikein välitä enkä ymmärrä noista ip-jutuista, mutta jotenkin tuossa videossa näyttävät tekevän ne paremmin/hienommin kuin muut mitä olen nähnyt. En osaa sanoa mistä johtuu. Ehkä siitä, että Hickson nyt vaan on.
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#39

Viesti Verr »

sivarinlötkö kirjoitti: Ehkä siitä, että Hickson nyt vaan on.
...niin törkeen hyvä liikkumaan.

Jamppa sparraa nyyppiä vastaan leirillä:
http://youtube.com/watch?v=khFWXdmGIKU
http://youtube.com/watch?v=uPn2HT0MwMs
Harva minua kestää ja minä harvaa.
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

#40

Viesti jussip »

Sen lisäksi tuossa demossa Hicksonin recordi nousi ainakin parilla voitolla.
S_L
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 659
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Tampere

#41

Viesti S_L »

Tämä ei tainnut täällä vielä olla, joten laitan tähän jatkoksi:

http://www.dailymotion.com/relevance/se" onclick="window.open(this.href);return false; ... iejj_sport

Vanha filmi GJJn alkuajoilta. Lopussa varsin mainio mainos.
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#42

Viesti Jarppa »

S_L kirjoitti: Tämä ei tainnut täällä vielä olla, joten laitan tähän jatkoksi:

http://www.dailymotion.com/relevance/se" onclick="window.open(this.href);return false; ... iejj_sport

Vanha filmi GJJn alkuajoilta. Lopussa varsin mainio mainos.
Siinä oli kyllä THE jiujitsuvideo. Lopun mainosfakta ja mun kokemukset jiujitsun parissa on kyllä osoitus siitä, että jiujitsun treenaaminen voi johtaa avioliittoon ja lapsiin. :lol:
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

#43

Viesti kollegiassessori »

Jarppa kirjoitti:
S_L kirjoitti:Tämä ei tainnut täällä vielä olla, joten laitan tähän jatkoksi:

http://www.dailymotion.com/relevance/se" onclick="window.open(this.href);return false; ... iejj_sport

Vanha filmi GJJn alkuajoilta. Lopussa varsin mainio mainos.
Siinä oli kyllä THE jiujitsuvideo. Lopun mainosfakta ja mun kokemukset jiujitsun parissa on kyllä osoitus siitä, että jiujitsun treenaaminen voi johtaa avioliittoon ja lapsiin. :lol:
Loistava. :smt082

Aika hyvin kyllä kun jo muutaman kuukauden tekniikka sujuu jo noin tehokkaasti.
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 37 kurkkijaa