Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Modernia taidetta

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Modernia taidetta

#1

Viesti Mika »

http://www.ebaumsworld.com/flash/rubberjohnny.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Toiset pelkää, toiset ei ymmärrä, mutta miten analysoi fatman tätä? :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#2

Viesti JanneM »

Vaikka en fatman nimimerkiltäni olekkaan (muutenhan olen fat man), niin vastailen tähän silti.

Toi alku oli ihan hemmetin hyvä. Kokoajan odotti, et mitäköhän tässä tapahtuu ja mitenköhän tää tästä repeää käsiin, mutta sitten kun alko se aivan kamalan hirveaä, eli tårta på tårta, eli uskomattoman huono (voi pipari tää menee ihan Sepoks) techno musiikki ja nopeet leikkaukset, niin se latistu koko juttu. :(

Aineksia olis ollut vaikka kuinka hyvään ja piinaavaan pätkään, mutta se olis pitäny lopettaa siihen "how about a litle shot to make you feal better" kohtaan. Siis siihen missä kamerat kaatuili ja oli semi kaaos. Hei kun teknot alko soimaan, niin jutusta tuli ihan huono...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#3

Viesti Mika »

JanneM kirjoitti: (voi pipari tää menee ihan Sepoks)
:smt044
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#4

Viesti Mika »

Kuulemma musiikkivideo-ohjaaja Chris Cunninghamin leffa, oikeasti n. tunnin mittainen.
ince his first appearance on Chris Cunningham’s shockingly brief Directors Label DVD release, it’s been a long wait for Rubber Johnny to become fully unsheathed. Cunningham’s music promo work has commanded a near obsessive amount of interest since “Come to Daddy” became the oddest thing anyone had ever seen on MTV after the sun went down.

This, his fifth collaboration with Richard ‘Aphex Twin’ James, is essentially an aborted promo video for Drukqs track “Afx 237v.7” and is absolutely beyond doubt his most peculiar piece of work to date. There are those who will say that once again Cunningham has once again chosen the “freak ‘em out” path over actual content with Rubber Johnny. His central character is a wheelchair bound child in a man’s body with the head of a foetus.

As with his collaborations on “Windowlicker” and Squarepusher’s “Come on my Selector” the visuals are so tightly bound to the music through his super fast, super sharp cuts that listening back to “Afx 237v.7” it sounds like those images have always played alongside the sound.


Francis Bacon’s got nothing on this.

With a worryingly bizarre and sinister opening that rivals the closing of The Blair Witch Project, the pre-credits freak-out shows an aborted interview with Johnny, giving us our first view of something both horrendously ugly and comical. The whole short is shot in the night vision green and black that’s normally reserved for stalkers and war footage, but Rubber Johnnys success lies in its insane imagery and a total kinetic energy overload as Johnny shapeshifts through several bizarre body breaking wheelchair stunts.

Dancing in his chair in something similar to Old Skool Rave ‘hands in the air’ style he deflects laser beams with his open palms and even making time to snort the biggest line of coke seen since Scarface. The elasticity of the manipulated figures spasming sometimes ends in a soggy pile-up of mashed up prosthetics splodged against our screens before reforming again. So: is Johnny a mutant shape shifter or a damaged child locked in the basement imagining a maddeningly speedy world of hyper-movement? On the several occasions when an adult enters the room (shifting everything quickly into a black room in the glare of a bulb) the action freezes and Johnny is referred to as a “twat” amongst other mumbled drunken abuses. The mind boggles at what Cunningham has imagined with regards to Johnny’s day to day life beyond what’s shown in the short.

For now, those with the right frame of mind can enjoy these six minutes with an exceptionally entertaining odd short film starring an abused misshape. Now, if only Cunningham can take it one step further and give us an hour and a half of warped material.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#5

Viesti keskilinja »

Samaa mieltä kuin janne... Aluksi sitä odotti että mitähän nyt tapahtuu... Mutta sitte alko se teknojumputus joka lähinnä nauratti... Aina ei voi voittaa...
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#6

Viesti fatman »

Totaanoiin. Muutaman minuutin äimisteltyäni päättelin että tiedän ajalleni parempaakin käyttöä kuin :bs: katselu.
Onhan tietysti tekemisen puutteessa parempi - tai sitten ei - tehdä edes tällaista - tai jotain muuta - kuin jotain, joka saattaa vahingoittaa vaikka muita - tämäkin saattaa - ehkä kuitenkin löytyisi - jotakin muuta - joka ei edes jotakuta vahingoittaisi - muuta tekemistä - josta voisi olla jopa jotain hyötyä - jollekulle - tai siinä olisi edes jotain järkeä! Tässä nyt vaikka analyysiä tällä kertaa - tästä "teoksesta" - tänne tähän foorumiin ja tälle palstalle - täältä mistä kirjoittelen - siis tänne.

Btw - moderni taide, ihan aikuisten oikeasti, pääsääntöisesti on aivan syvältä, poikittain ja erittäin karkeaa. Erityisesti nämä "videoteokset".
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Cuculcan
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1100
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#7

Viesti Cuculcan »

Suosittelen noita Aphex twinin musavideoita. Emulesta löytyy
wick3dclown
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 57
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Espoo

#8

Viesti wick3dclown »

MAHTAVA!!!

:smt025
Kikudo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 291
Lauteille: Joulukuu 2004

#9

Viesti Kikudo »

:smt017

oliks tää nyt :roll: vai :lol: ?
Kuvake
f-e
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 391
Lauteille: Kesäkuu 2005

#10

Viesti f-e »

Mika kirjoitti: Kuulemma musiikkivideo-ohjaaja Chris Cunninghamin leffa, oikeasti n. tunnin mittainen.
heh, kun katsoin ton videon äsken lukematta threadia läpi niin tuli heti mieleen et tossa on matkittu cunninghamia melko huolella :D en tiedä johtuiko kuvanlaadusta mutta oli aika kotivideon tuntunen verrattuna herran toisiin tuotoksiin. itse kyl katselin (ja kuuntelin :P) tota ihan mielelläni, vaikkei ollutkaan ehkä niin nerokas kun esim. come my selector.

kuuluis varmaan tonne 'mikä ärsyttää'-ketjuun, mutta mua ärsyttää kun ihmiset puhuu kaikesta konemusasta teknona. tekno on ihan oma konemusagenrensä monen muun joukossa. sama jos minä alkaisin puhumaan kantrista, hevistä ja kaikesta jossa esiintyy kitara, rokkina.
ts. tuossa videossa ei soi tekno.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#11

Viesti MarkkuT »

f-e kirjoitti: kuuluis varmaan tonne 'mikä ärsyttää'-ketjuun, mutta mua ärsyttää kun ihmiset puhuu kaikesta konemusasta teknona. tekno on ihan oma konemusagenrensä monen muun joukossa. sama jos minä alkaisin puhumaan kantrista, hevistä ja kaikesta jossa esiintyy kitara, rokkina.
ts. tuossa videossa ei soi tekno.
Sama toisinpäin. Tunnen joitain konemusatyyppejä jotka käyttävät tuota rokki-sanaa juurikin noin... :) Itse olen oppinut käyttämään tuota konemusaa teknon sijasta vaikka se vähän hankalampi lausua onkin.
Ain't no one.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#12

Viesti JanneM »

Mun kirjoissa kaikki konemusa ei suinkaan ole teknoa. Kone musaa on ihan hyvääkin matskua ja kuuntelen sitä aika ajoin ihan mielellänikin.
Tekno on mun kirjoissa huonoa, siis tårta på tårta, eli kuraa, eli shaittia, eli myöskin voisi sanoa, eli kutsua, eli väittä sen olevan aivan kauhean huonoa ja sitä kautta murhaavan p*skaa konemusaa.
Tuossa klipissä siis soi Tekno!
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
wick3dclown
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 57
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Espoo

#13

Viesti wick3dclown »

JanneM kirjoitti: Tuossa klipissä siis soi Tekno!
Ei tuo musa mielestäni mitään teknoa ole... sen verran luulisin ymmärtäväni konemusiikkia. Tuo on jotain Aphex Twin -häröilyä. Valitettavasti en osaa sanoa mitään mihin genreen ton laittais... konemusiikkia kuin konemusiikkia. heh. 8)

:smt025
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#14

Viesti JanneM »

wick3dclown kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Tuossa klipissä siis soi Tekno!
Ei tuo musa mielestäni mitään teknoa ole... sen verran luulisin ymmärtäväni konemusiikkia. Tuo on jotain Aphex Twin -häröilyä. Valitettavasti en osaa sanoa mitään mihin genreen ton laittais... konemusiikkia kuin konemusiikkia. heh. 8)

:smt025
Lueppa uudestaan tuosta minun edellisestä viestistä minun määritelmä teknosta. ;->
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#15

Viesti Mika »

JanneM kirjoitti: Mun kirjoissa kaikki konemusa ei suinkaan ole teknoa. Kone musaa on ihan hyvääkin matskua ja kuuntelen sitä aika ajoin ihan mielellänikin.
Tekno on mun kirjoissa huonoa, siis torttapotortta, eli kuraa, eli shaittia, eli myöskin voisi sanoa, eli kutsua, eli väittä sen olevan aivan kauhean huonoa ja sitä kautta murhaavan p*skaa konemusaa.
Tuossa klipissä siis soi Tekno!
Näitä sun sepustuksia eli sepeilyjä eli sepotteluja eli sepittelyjä eli ultimate dragon selityksiä, ne pudottaa mut koko ajan... :smt044
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 25 kurkkijaa