Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kimppatilaus: KeenEdge Knivesin alumiinisia harjoitusveitsiä

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Kimppatilaus: KeenEdge Knivesin alumiinisia harjoitusveitsiä

#1

Viesti mronkain »

Olisiko kiinnostuneita tilaajia?

http://www.keenedgeknives.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

P3 - Tactical folder:
http://www.keenedgeknives.com/TrainingK" onclick="window.open(this.href);return false; ... older.html
Kuva

P2 - Big Belly Bowie:
http://www.keenedgeknives.com/TrainingK" onclick="window.open(this.href);return false; ... Bowie.html
Kuva

K1 - Kerambit Trainer
http://www.keenedgeknives.com/TrainingK" onclick="window.open(this.href);return false; ... ainer.html
Kuva

P4 - Pukulan Trainer
http://www.keenedgeknives.com/TrainingK" onclick="window.open(this.href);return false; ... ainer.html
Kuva

Jos olet kiinnostunut, replyä tähän, kerro kuinka monta mitäkin haluaisit.
Ajattelin tämän tilauksen tehdä niin, että katson vähän kuinka monta kiinnostunutta olisi, tilaan noita pläjäyksen ja myyn sitten täällä kiinnostuneille. Eli ei ole sitova, mutta jos sinulla ei ole aikomustakaan hankkia noita niin älä suotta vastaa. Tilaan vähän sen mukaan kuinka monta niitä olisi tulossa, eli jos esim. vain pari on kiinnostunut jostain mallista, en ehkä tilaa sitä mallia. Tarkoitus olisi tilata noita ensi kuussa (maaliskuussa siis).
Homma toimii sitten niin, että kun saan ne, arvioin kulut per veitsi, pyöristän sopivaan summaan ja laitan tänne ilmoituksen että nyt niitä saa ja hinnan. Pääkaupunkiseudulla asuvat voivat hakea paikan päältä rahat käteen, muualle voin lähettää kunhan saan ennakkomaksun (posti- ja pakkauskulut tulee päälle), tai jos olette tulossa täälläpäin käymään, niin saa toki käydä hakemassa. Mutta nyt siis, oletko kiinostunut?
1) mitä mallia
2) kuinka monta kpl.

Esim. 2 kpl Pukulan Trainer, 1 kpl Big Belly Bowie

Sen verran vielä että ajattelin ihan peruskamana noita tilata, eli musta paracord kahvassa, karambit ilman narua kahvassa. Jos joku ehdottomasti haluaa jollain muulla värillä tai karambitin narutetulla kahvalla, saa kertoa.

Tämä on nyt vähän niin kuin kokeilu, jos homma toimii niin ehkä jatkossa lisää.

- Marko
Kuvake
Ch_an
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 580
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#2

Viesti Ch_an »

1 kpl P3 - Tactical Folder
1 kpl p4 - Pukulan Trainer

Nuo voisin pistää tilaukseen.
-Petri Huiskonen-
Kuvake
joonas
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 19
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Stadi

#3

Viesti joonas »

Kuten privana sait:

1 kpl Tactical Folder
1 kpl Pukulan Trainer
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#4

Viesti mronkain »

Dodiih. Pistin tilauksen menemään. Hinnat jäävät varmaan alle 30 € per veitsi, lasken hinnan niin että jyvitän kokonaishinnasta (dollareina) pisteluvun kullekin veitselle ja jaan sitten todelliset kustannukset (postikuluineen ja tulleineen) noilla pisteillä, jolloin saan hinnat euroina per veitsi ja pyöristän hieman että saan jonkun tasasumman. Tuossahan voi sitten mennä aikaa viikosta lähemmäs pariin kuukauteen, toivottavasti tulisivat maaliskuun aikana. Ilmoittelen kun ovat tulleet. Asun itse Helsingissä eli pääkaupunkiseudulla asuville veitset käteen (kahva edellä :badgrin: ), muille voin postittaa periaatteella postituskulut päälle hintaan ja rahat etukäteen tilille. Kirjoitan noista arvostelun kunhan tulevat. Tilasin jokaista saatavilla olevaa mallia vähintään yhden eli pari ylimääräistäkin saattaa olla kaupan ellen ihastu niihin niin että pidän itse kaikki.

EDIT: kaikissa paitsi karambitissa (joka ilman narua) musta naru kahvassa.

- Marko
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#5

Viesti mronkain »

Veitset tulivat ja ennakkotilanneille ilmoittelin jo. Pari ylimääräistäkin
löytyy, jos joku on kiinnostunut:

Pukulan 30 €
Tactical 30 €
Bowie 40 €
Karambit 35 €

Noissa hintaa vähän enemmän, muuten en raaski luopua. Sen verran tilauksesta on aina vaivaa ja sen verran laadukkaita nuo ovat.

Hyvä viimeistelyjälki, kahvan päällä oleva naru antaa tukevan otteen ja ovat paksuteräisiä ja kestäviä. Saatan jossain vaiheessa järkätä uuden kimppatilauksen jos on kiinnostuneita. Jos joku haluaa livenä nähdä millaisia ovat niin saa tulla katsomaan (pistäkää privaa), näytillä Helsingissä.

- Marko
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

#6

Viesti Kuhmu »

Vähän vaivan näköä ja täällä olisi mahdollista tehdä, tai teettää vaikka noita alumiinisia harjoitusveitsiä. Onko käynyt koskaan mielessä? Tulisi halvemmaksi. :idea:
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#7

Viesti mronkain »

On toki käynyt mielessä, täytyisi vain piirtää valmiiksi malleja, löytää joku aluumin työstössä taitava heppu, kerätä riittävän iso porukka kiinnostuneita ja pistää homma käyntiin. Ongelmana on se, että
a) en tunne ketään, joka osaisi työstää alumiinia ja jolla olisi välineet ja tilat
b) yleensä kun kyselee kiinnostuneita, niitä ei kovin montaa löydy, ehkä helpommin sitten kun on valmiita tuotteita, mutta siinä sitten ottaa riskin ettei niitä menekään kaupaksi
c) alkupääomaakin tarvitaan
d) kahvan teko on vähän vaikeampi, itse haluaisin mieluummin puiset kahvat kuin noita paracordilla tai vastaavalla nyöritettyjä

Mutta jos jollain on tarjota resurssit kohtiin a) ja d) niin olen kiinnostunut hankkeesta...

- Marko
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

#8

Viesti Miklu »

:ot:

Kuva

Ruma ku perkele mutta eipä kyllä kauaa tarvinu askarrellakkaan. Toisaalta, maksaako vaivaa ku noilla valmiilla puukonläpysköillä tuskin olisi kovinkaan kova hinta.
Tuota kahva hommaa olen mietiskelly. Ehkä vois yrittää jotain samanlaista mitä perinteiset puukontekijät tekeepi?
http://www.brisa.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bruce Lee elää!
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#9

Viesti mronkain »

Veitsissä rahallinen etu varmaan jää aika pieneksi, mutta itse tehdyssä on kyllä useita etuja:
  • tekemällä oppii tekemään
  • voi tehdä malleja joita ei saa tilattua
  • mitä isompi keklu, sen halvemmaksi tod. näk. tulee, varsinkin miekat ovat aika kalliita
  • "cool factor" on aina isompi itse tehdyssä ;-)
Olen aika rujon näköisiä viritelmiä nähnyt itse tehdyissä, kyllä tuo ihan siistiä jälkeä on.

- Marko
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 53 kurkkijaa