Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

MiuMiu

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#16

Viesti Verr »

MiuMiu kirjoitti: 24.5.2006
Otteita meitsin elämästä:

Päässä alko huipata viime pprjantaina, kesken kesäisen shoppailun Ateenassa :? Ajattelin juoneeni liian vähän vettä...
Huippus jatkui vielä maanantaina, menin lääkäriin. Lääkäri ei tiennyt mitä tehdä, poistui huoneesta hetkiseksi ja löysi meitsin pyörtyneenä lattialta :shock:
Koko farssi päätyi siihen, että pyörryin kolmekertaa lähes putkeen, iskin pääni johonkin, sain valtavan kuhmun ja muodottoman nenän. Nyt seurailen, kun veri valuu hitaasti otsakuhmusta silmänalusiin. Eilen otettiin verikokeet, ens keskiviikkon asti, ainaki, on liikuntakielto :cry: Puolentoist viikon päästä on yo juhlat, naama sininen ja muodoton.. Taidanpa pistää aurinkolasit 8) kunhan vaan tää huippus loppuis, et pysyisin pystyssä ilman tukea..
Ton takia niitä hyppykaatumisia hinkataan ;)

No ei vaan, paranemisia. :blackeye: :therapy:
Timko
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 159
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#17

Viesti Timko »

Näemmä jollain muullakin kun mulla on surkee tuuri. Koita pärjäillä! ;)
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

#18

Viesti Nade »

Mistä ne pyörtymiset johtui??
Kuvake
MiuMiu
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 17
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: helsinki

#19

Viesti MiuMiu »

Keskiviikkon saan tietää, mut mystistä kyllä.... Ehkä lääkärisetä tietää jotain uutta... Katsotaan nyt, on tää huippauski alkanu vähän helpottaa :D toivottavasti pääsen treeneihin torstaina
Se en ollut minä. Se en ollut minä... Se en ollut minä?
Kuvake
MiuMiu
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 17
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: helsinki

#20

Viesti MiuMiu »

ke 7.6

Kävin lääkäris ja se sano ettei oo tavannu aikoihin ihmist, jol ois paremmat veriarvot, ku meitsil.. Miksi siis pyörtyilen? Mitään muut selitystä lääkärisetä ei osannu kehitellä, ku ylijäykät niskat.. Veri ei siis kierrä päähän :shock: Akupunktioon, jos se vaik auttais..
Huomen pääsen taas treeneihin :D
Se en ollut minä. Se en ollut minä... Se en ollut minä?
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#21

Viesti egg »

Olen kuullut, että jos nainen näkee liian hyvän näköisen miehen, saattaa hän pyörtyä. Ja olitkos juuri Kreikassa? En tiedä onko kreikkalaiset super hyvännäköisiä, mutta jos ovat niin saatan olla oikeilla jäljillä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 128 kurkkijaa