Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Supri

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Supri

#1

Viesti Supri »

elikkäs

Olen 16 vuotias tyttö syntynyt siis 90. Lajina Aikikai Aikido vuodesta 2004 lähtien. Jossain vaiheessa ois tarkotus ottaa joku sivulajikin.

Aikasemmin oon harrastanut telinevoimistelua 7-11 vuotiaana ja yleisurheilua 11-14 vuotiaana.

mä oon 158 ja ½ senttiä pitkä (tasan... justiin mitattiin ;) ) ja paino on noin 48kg

tänne sitten kaikkii juttui.. treenei, treenifiilistä ja muuta sälää.
saa neuvoa ja opettaa!
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#2

Viesti tabitha »

SUSKI!!!

:reunion:
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Timko
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 159
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#3

Viesti Timko »

Kohta me ollaan kaikki täällä :shock:
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#4

Viesti Supri »

ma 15.5 1½h

Ihan normaalit treenit oli. Kivat! Oli tosi lusmu olo kun oli taas ollut taukoo.
jotenkin tosi vetämätön olo kun tuli viikonloppuna nukuttua liian vähän partioleirillä mutta kyllä se siiä sitte.
vähän vois koittaa ryhdistäytyy nytten..
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#5

Viesti Supri »

okei eli

ke 17.05

harkat 1½h ensin se tunti aikidoa. Katadori menuchia aika. Ei mitkään kauheen rankat harkat. toisaalta riippuu kyllä siitäkin millä tahdilla reenailee :)

sitten puol tuntia bokkenia keksittiin yhen treenikaverin kanssa muutama loistava oma liike :P
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#6

Viesti Supri »

pe 19- su 21.05

Micheline Tissier´n leiri helsingissä ja lahdessa


perjantaina oli 2h meidän omassa ppienessä salissa liikkamyllyssä. Hyvin hyvin ahdasta. muutaman kerran kaiten nagessa pääs muodostuu kasoja kun tuli päällekkäisiä ukemeita. ei pahemmin sattunut ketään onneks.

lauantain jatku leiri lahdessa! aamulla 1½h oli aika rankkaa. eniten yllätti se että opettaja muisti pitää juomatauon :)

illemmalla jatkui 2h treeneillä. must ois ollu fiksumpaa jos ne ois ollu toisinpäin... siis sillee et eka 2 ja sit vast 1½ h. mut joo... oli tosi ryytynyt olo siinä loppu vaiheessa. kauaa ei ois enää pysyny pystyssä

sunnuntai aamuna 2½ h. liian paljon. liian pitkään. kivaa oli kyllä tuntuu ain et edistyy jotenki enemmän leireillä. toivon mukaan ainakin.
Tykkäsin kyllä leiristä. vaikka oli aika rankkaa
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#7

Viesti tabitha »

Oli kyl oikein kivaa, mutta totta on ettei Michelinelle sais antaa 2 tunnin tai yli vuoroja, se väsyttää porukan ihan loppuun ja sit vetää vielä 10 minuuttia yli sovitun loppumisajan :D
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#8

Viesti Supri »

ma 22.05 Aikido 1½h

synttäritreenipäivä :D oli ilonen yllätys kun en ollutkaan ihan täysin jumissa vaikka edellisenä iltana viikonlopun leirin jälkeen oli kyllä hyper tupajumia ennustava olo.

ryotedoritekniikoita koko treenit. oikein kivaa oli. mä olin varsin tyytyväinen koshinageihin jotka meni (omaan tasoon nähden) aika hyvin. Hauskan tahtiset treenit oli, ei liian rankat muttei toisaalt liian lerpukatkaan. Sain aika paljon kehittävää tekniikka neuvontaa, hirmu ystävällistä kylläkin. Se on aina hyödyksi vaikka välillä jättäis mielummin kuulematta. Pitäs vaan niellä ylpeytensä ja ottaa opiksi :roll:
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#9

Viesti Supri »

ke 24.05 aikido 1h bokken ½h

ryokatatedorilla jatkui... kohtuu paljon heittoja ja muuta kivaa. Kivat treenit :) mä sain vihdoinkin jonkunlaisen näkemyksen jujigaramiin.. se on aikasemmin ollut aika vispaamista.
bokkenissa tein ekaa kertaa kolmos sarjaa (aikasemmin siis aina vain ykköstä)oli kiva tehä uutta.

pe 26.05 aikido 1h

aamutreenit 7.15-8.15 oli näin tottumattomalle aika hurja :D heräsin siinä suunnilleen viidentoista minuutin kohalla. Mutta ihan mukavaa. Tuli energinen olo... ainakin hetkeks.
Timko
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 159
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#10

Viesti Timko »

Onkos sulta unohtunu jotain? :>
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#11

Viesti Supri »

ma 29.05 aikido 1½h

Kerrattiin 5.kyun tekniikoita kun muutama on menossa kohta sen graduoimaan. Perustekniikka on aina aika ryydyttävää, vaikka en kyllä tiiä että mistä se johtuu :P
jatkotasossa sitten palattiin ryotedoriin ja tehtiin mm. sellasta hienoo keskustalantio harjotusta mitä mä en osannu ollenkaan ja eerikatabitha nauro mulle :D
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#12

Viesti Supri »

ke 31.05 1h aikido ½h jo

Aikidossa taas 5.kyun tekniikkaa. ihan kivaa
aseissa vaihteeksi jota :D oon vissiin kaksissa jo treeneissä ollu aikasemmin ja joskus aika kauan sitten nekin. Mutta yllättävän kivasti meni, tai en osannu mutta ei tuntunut myöskään mitenkään mahottoman vaikeelta.
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#13

Viesti Supri »

ma 5.6 aikido 1½h

5.kyu tekniikkaa.. kai. Olin vähän väsyneenä treeneissä mulla ei oo minkään näköstä aavistusta mitä tehtiin. Jotain aika perus juttui kai kuitenki

ti 6.6 aikido 1h

Haaa pompputreenit myllyn pomppumatolla. Loistavaa :D kokyonageja alustalla jonka ominaisuudet on suunnilleen samat kun suon. Ei se mitään oli kivaa, harjotelitiin myös kuollenlehden ukemia mitä mä en ainakaan osaa siinä vaiheessa upottava alusta muuttu harvinaisen kivaksi.
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#14

Viesti Supri »

pe aikido 1h

katadorista ja yokomenuchista kaikenlaista. Jälleen iloiset aamutreenit pomppumatolla. Valehtelematta voi sanoa että heräsin suunnilleen puolessa välissä treeniä. Se on se aamu. Ihan kivaa kuitenkin, taas kuolleenlehdenukemia lopussa. kiva.

Kävin kaverin kanssa pyörälenkillä (n 20km) sen jälkeen pelailtiin tennistä jonkun aikaa. Aika väsyneen olon sai aikaseks vaikka meiän tennis taidoilla peli ei kyl ollu kauheen hohdokasta :D

hii viikonloppuna sitten marin leiri.
Supri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#15

Viesti Supri »

la 10.6- su 11.6 Marin leiri myllyssä

lauantaina ensin bokkenia 1h oikein kivaa en muista enää millään mitä me tehtiin.
sitten aikidoa 1½h teemana oli kaksois shomenuchi hyökkäys ja siitä sitten aika kaikenlaisii tekniikoita.
sitten oli taukoa ja sen jälkeen uus 1½ sessio. Aluksi kerrattii nopeesti edellisten treenien juttui ja sit jatkettiin eteenpäin.. vitsi kun pätkii muisti ei taaskaan oo mitään ajatusta siitä mitä tehtiin :)

sunnuntaina yhdet 2h treenit. Ensimmäinen tunti ryotedori tekniikoita ja toinen tunti tekniikkaa kahta vastaan ja lopuksi randoria. Oli kyl ihan älyttömän siistii. Vaikka tulikin aika pieni olo kun randoria tein kolmen paljon suuremman ja paljon taitavamman miehen kanssa. (joista kaksi oli mustia vöitä) mutta hauskaa :lol:

kiva leiri oli
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 102 kurkkijaa