Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Jasse
Valvoja: Valvoja
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään maantantaina kävin GBllä jumppaamassa. Lämmittelyksi vartin verran säkin potkimista. Sitten 4*4min lukkopainia 4min tauolla.
Painin jälkeen Kristian näytti minulle pyynnöstä suht simmelin judokombon ilman pukua: otetaan ristiote ranteesta ja toisella kynerpäästä. Vedetään ristiin (vähän niinkuin käsiveto mutta ote toisn päin). Kun kaveri ottaa korjaavan askeleen eteen niin pyyhäistään se ennen kun osuu maahan. Jos kaveri ei ota askelta vaan jäkittää vatsaan niin pidetään kuiteniin veto päällä ranteesta, laitetaan toinen käsi lavan taakse ja koukataan outsigari. Pitääpä alkaa hakea tätä otetta ja komboa.
Lopuksi tein pitkeen 30 punnerusta, 30 kyykkyä, 30 vatsaa ja 8 leukaa + 4 min lonkan seudun venyttelyjä.
Ruoka: aamulla mustikoita ja pähkinöitä. Lunaaksi Unikafen vegemättö. Illalla kaurapuuro kaeijulla ja tofulla + mustikooita ja pähkinöitä.
Opiskelu: Kreikan välitentti 2h (Jäin hyvä fiilis. Veikkaan että tulee 20-25/30). Iltapäivällä 1.5h kreikan imperfektin pänttäystä.
Painin jälkeen Kristian näytti minulle pyynnöstä suht simmelin judokombon ilman pukua: otetaan ristiote ranteesta ja toisella kynerpäästä. Vedetään ristiin (vähän niinkuin käsiveto mutta ote toisn päin). Kun kaveri ottaa korjaavan askeleen eteen niin pyyhäistään se ennen kun osuu maahan. Jos kaveri ei ota askelta vaan jäkittää vatsaan niin pidetään kuiteniin veto päällä ranteesta, laitetaan toinen käsi lavan taakse ja koukataan outsigari. Pitääpä alkaa hakea tätä otetta ja komboa.
Lopuksi tein pitkeen 30 punnerusta, 30 kyykkyä, 30 vatsaa ja 8 leukaa + 4 min lonkan seudun venyttelyjä.
Ruoka: aamulla mustikoita ja pähkinöitä. Lunaaksi Unikafen vegemättö. Illalla kaurapuuro kaeijulla ja tofulla + mustikooita ja pähkinöitä.
Opiskelu: Kreikan välitentti 2h (Jäin hyvä fiilis. Veikkaan että tulee 20-25/30). Iltapäivällä 1.5h kreikan imperfektin pänttäystä.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Kreikan välitentin pisteet 28/30. Olen tyyväinen. Jospa sitä pystyisi kesän jälkeen tutkimaan kreikankielisiä stoalaisia kassikoita: Markus Aureliuksen, Epiktetoksen ja Rufuksen teoksia.
Treeni: Tänään 24min juoksumatolla n 12km/h. Puntari 99.6kg
Ruoka: aamupuuro pähkinöillä ja mustikoilla, kaksi annosta riisiä ja tofua ketsupilla + porkkana, välipalaksi mustikoota ja pähkinöitä. Illalla ylläri jäätelö + raparperipiirakka.
Opiskelu: n 2h kreikan pänttäystä.
Treeni: Tänään 24min juoksumatolla n 12km/h. Puntari 99.6kg
Ruoka: aamupuuro pähkinöillä ja mustikoilla, kaksi annosta riisiä ja tofua ketsupilla + porkkana, välipalaksi mustikoota ja pähkinöitä. Illalla ylläri jäätelö + raparperipiirakka.
Opiskelu: n 2h kreikan pänttäystä.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään keskiviikkona.
Treeni: 2h Baraw Sugboa, eli puukonriistopelejä. Hauskaa oli.
Opiskelu: 2.5h kreikan luento + 1.5h kreikan pänttäystä kirjastossa.
Ruoka: aamupuuro mustikoilla ja pähkinöillä, juustovoileipä, unicafen vegemättö, pussi pähkinöitä ja karpaloita, kaurapuuro, tofulla, banaani ja mustikoita.
Treeni: 2h Baraw Sugboa, eli puukonriistopelejä. Hauskaa oli.
Opiskelu: 2.5h kreikan luento + 1.5h kreikan pänttäystä kirjastossa.
Ruoka: aamupuuro mustikoilla ja pähkinöillä, juustovoileipä, unicafen vegemättö, pussi pähkinöitä ja karpaloita, kaurapuuro, tofulla, banaani ja mustikoita.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään torstaina.
Ruoka: Aamupuuro + tofua, mustikoita ja pähkinöitä. Lounaaksi riisiä ja tofu. Välipalaksi mustikoita ja pähkinöitä. Illalliseksi puolikas tofu ja riisiä. Iltapalaksi mustikoita ja pähkinöitä.
Treeni: 10 kyykkyä ennen suihkua. Poika tuli viereen ja kurotti kaksin käsin kohti leuantvetotankoa. Teki avustetusti kymmenen leukaa
Ja minä perässä 4. Ihan omin voimin 
Ruoka: Aamupuuro + tofua, mustikoita ja pähkinöitä. Lounaaksi riisiä ja tofu. Välipalaksi mustikoita ja pähkinöitä. Illalliseksi puolikas tofu ja riisiä. Iltapalaksi mustikoita ja pähkinöitä.
Treeni: 10 kyykkyä ennen suihkua. Poika tuli viereen ja kurotti kaksin käsin kohti leuantvetotankoa. Teki avustetusti kymmenen leukaa
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Eilen perjantaina normi ruokailu ja 2h kärryttely + vähän vetelin leukoja ja nostelin tukkeja.
Tänään lauantaina 40min juoksumatolla 9-12km/h + 8 leukaa ja 20 punnerrusta. Paino 98kg
Normi ruuat paitsi iltapuuron korvasi jäde ja mustikkapiirakka.
Kreikkaa n 1.5h
Tänään lauantaina 40min juoksumatolla 9-12km/h + 8 leukaa ja 20 punnerrusta. Paino 98kg
Normi ruuat paitsi iltapuuron korvasi jäde ja mustikkapiirakka.
Kreikkaa n 1.5h
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään sunnuntaina ohjasin tunnin BJJ-yksärin.
Ruoka: kaurapuuro mustikoilla ja pähkinöillä, pähkinä/marja-pussi, vegepizza, jätski, sunnuntaipatukka, kaurapuuro, mustikoita ja pähkinöitä.
Ruoka: kaurapuuro mustikoilla ja pähkinöillä, pähkinä/marja-pussi, vegepizza, jätski, sunnuntaipatukka, kaurapuuro, mustikoita ja pähkinöitä.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään maanantaina ei treeniä. Hidasta kärrykävelyä n 1.5h. Joiden aikana 2 jäätelöpuikkoa. Muu ruokailu: kaurapuuro keijulla ja tofulla + banaani, mustikoita ja pähkinöitä. Riisiä ja tofua carrycastikkeella. Kaurapuuro keijulla.
Opiskelu: 2,5h kreikan luento.
Opiskelu: 2,5h kreikan luento.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään tiistaina ei treenejä eikä opiskelua.
Ruoka: Aamupuuro, keijulla ja tofulla + banaania ja mustikoita. Lounaaksi riisi+tofu punaisella karrilla thai-ravintolassa. Välipalaksi pusii pahkinöitä ja karpaloita. Illalla puuro pähkinöilä ja mustikoilla.
Ruoka: Aamupuuro, keijulla ja tofulla + banaania ja mustikoita. Lounaaksi riisi+tofu punaisella karrilla thai-ravintolassa. Välipalaksi pusii pahkinöitä ja karpaloita. Illalla puuro pähkinöilä ja mustikoilla.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään keskiviikkona:
Treeni: juoksumatolla 20min 12km/h + halkojen heilutukset sivuille, etten ja taakse + 20 punnerrusta + 8 leukaa.
Opiskelu: 3-4h krekan kertausta.
Ruoka: kaurapuuro mustikoilla ja pähkinöillä, kaupan mozarella zapatta, kahdesti riisi ketsupilla + tofu + porkkana, pari kertaa pähkinöitä ja mustikoita.
Treeni: juoksumatolla 20min 12km/h + halkojen heilutukset sivuille, etten ja taakse + 20 punnerrusta + 8 leukaa.
Opiskelu: 3-4h krekan kertausta.
Ruoka: kaurapuuro mustikoilla ja pähkinöillä, kaupan mozarella zapatta, kahdesti riisi ketsupilla + tofu + porkkana, pari kertaa pähkinöitä ja mustikoita.
-
JanneM
- etupotkija
- Viestit: 20598
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Aiheet: 296
- Paikkakunta: JKL
Jasse
Opiskeletko sä ihan nykyistä kreikan kieltä vai jotain muinaiskreikkaa?
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Kurssi on "Uudentestamentin kreikka". Käsitääkseni opiskelemme siis "koine kreikkaa", joka oli hellenistisellä ajalla itäisen Välimeren yleiskieli. 330 eaa - 600jaa.

Tänään torstaina ohjasin GBllä potkistreenit. Alkuun olkapäähippaa ja tönimistä. Potkutyynyjä. Lyöntien väistelyä. Kroppanyrkkeilyä alapotkuilla ykkös ja kakkos taktiikalla. Viimeiset 30min K-1 eriä. Sain itse treenattua mukana hyvin. Treenin jälkeen 1minuuttin setit punnerruksia, vatsoja ja kyykkyjä + 8 leukaa.
Opiskelu: 1h kreikkaa
Ruoka. Puuro tofulla ja marjoilla aamulla ja illalla. Riisi tofulla ja kaalilla + porkkana lounaaksi ja illalliseksi. Iltapäivällä kaupan kikhernekolmioleipä.

Tänään torstaina ohjasin GBllä potkistreenit. Alkuun olkapäähippaa ja tönimistä. Potkutyynyjä. Lyöntien väistelyä. Kroppanyrkkeilyä alapotkuilla ykkös ja kakkos taktiikalla. Viimeiset 30min K-1 eriä. Sain itse treenattua mukana hyvin. Treenin jälkeen 1minuuttin setit punnerruksia, vatsoja ja kyykkyjä + 8 leukaa.
Opiskelu: 1h kreikkaa
Ruoka. Puuro tofulla ja marjoilla aamulla ja illalla. Riisi tofulla ja kaalilla + porkkana lounaaksi ja illalliseksi. Iltapäivällä kaupan kikhernekolmioleipä.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään ei treenejä. Tunnin verkkainen kärryttely päivällä ja illalla käytiin pojan kanssa hengaamassa tunti GBllä.
Ruoka: kaksi puuroa keijulla, tofulla, mustikoilla ja pähkinöillä. Yksi riisi tofu annos kaalilla.
Opiskelu: seuraavaksi opiskelen tunnin kreikkaa.
Olen kyllä viime Baraw Sugbo treenien jälkeen maillut uudella harjoitusveitselläni kahtatoista peruspistoa ilmaan päivittäin. Ja katsonut videoita Barawe Sugbo harjoittelusta.
Ruoka: kaksi puuroa keijulla, tofulla, mustikoilla ja pähkinöillä. Yksi riisi tofu annos kaalilla.
Opiskelu: seuraavaksi opiskelen tunnin kreikkaa.
Olen kyllä viime Baraw Sugbo treenien jälkeen maillut uudella harjoitusveitselläni kahtatoista peruspistoa ilmaan päivittäin. Ja katsonut videoita Barawe Sugbo harjoittelusta.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään ei treenejä. Tunnin kärryttely ja illalla pojan kanssa GBllä.
Ruoka: kaurapuuro tofulla, proteinipatukka, riisi tofulla ja kaalilla, kaksi proteinipatukkaa. Kohta kautapuuro mustikoilla ja pähkinöillä.
Opiskelu: Seuraavaksi tunti kreikkaa.
Aloitin eilen lukemaan Frank Herbertin skifi-sagaa"Dyyni". Kirjojen pohjalta tehdyt elokuvathan ovat kaikin puolin upeita.
Ruoka: kaurapuuro tofulla, proteinipatukka, riisi tofulla ja kaalilla, kaksi proteinipatukkaa. Kohta kautapuuro mustikoilla ja pähkinöillä.
Opiskelu: Seuraavaksi tunti kreikkaa.
Aloitin eilen lukemaan Frank Herbertin skifi-sagaa"Dyyni". Kirjojen pohjalta tehdyt elokuvathan ovat kaikin puolin upeita.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään sunnuntaina töissä.
Treeni: 60min juoksumatolla 11km/h + 25punnerrusta, 8 leukaa ja kykimakuulla 10 jalannostoa per jalka. Paino ennen ja jälkeen treenin noin 96kg.
Ruoka: kaurapuuro mustikoilla ja pähkinöillä, riisiä tofulla ja ketsupilla + porkkana lounaaksi ja illalliseksi, kaksi kertaa kulhollinen pähkinöitä ja mustikoita. Yksi brumbergin sunnuntaipatukka.
Opiskelu: n 3-4h kreikan päntäytsä.
Treeni: 60min juoksumatolla 11km/h + 25punnerrusta, 8 leukaa ja kykimakuulla 10 jalannostoa per jalka. Paino ennen ja jälkeen treenin noin 96kg.
Ruoka: kaurapuuro mustikoilla ja pähkinöillä, riisiä tofulla ja ketsupilla + porkkana lounaaksi ja illalliseksi, kaksi kertaa kulhollinen pähkinöitä ja mustikoita. Yksi brumbergin sunnuntaipatukka.
Opiskelu: n 3-4h kreikan päntäytsä.
-
Jasse
- etupotkija
- Viestit: 4007
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 130
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Jasse
Tänään maananatina ei treeniä. Ruokailut ok. Seuraavaksi tunti kreikkaa.
Seuraajat

