Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Kas-pin

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit: 2302
Lauteille: Maaliskuu 2006
Aiheet: 43

Kas-pin

Viesti Paanari »

Kuva
E kameratoista värien loistoo, eikä nettti huutelu tietoo ja taitoo.
Vaatturi seuraa annettuu kaavaa. Paanari, seuraa sydäntään.
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit: 2302
Lauteille: Maaliskuu 2006
Aiheet: 43

Kas-pin

Viesti Paanari »

Niin, täytän kohta 64v. Hämmästelen, ettei mua oo saanu viina tms hengiltä.
Vielä hyväs tikis.
Nykyjään nk omaishoitaja, faija 96v, sen luona kattelemas ettei äjä polta koko torppaa.
Moraali kova, kukaan muu ei suostunu, laitokseen jne...
Ja tuskin, näin miten äiti tapettiin hyvällä hoidolla hoitokodis.
Äijäjän ei käy niin,... mä hoidan hautaan.
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97984
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Kas-pin

Viesti Mika »

Jaska, jos sulla on sisko, jonka nimi alkaa R-kirjaimella, meillä on yhteisiä tuttuja sieltä Keravan suunnalta :jepa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit: 2302
Lauteille: Maaliskuu 2006
Aiheet: 43

Kas-pin

Viesti Paanari »

Yllätys, yllätys. Mulla 2 siskoo ja molemmat alkaa ärrällä.
Ri ja Ra.
Varmasti on tuttuja. Koko Kerava kiroo sen porukan missä pyörin teininä ja vähän vanhempanakin.
Jenkin raatoja ja pahatapaista elämää.
Born to drag luki seläs...
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit: 2302
Lauteille: Maaliskuu 2006
Aiheet: 43

Kas-pin

Viesti Paanari »

Ok. Nyt vasta tajuun mitä Kalle oikeesti mulle opetti.
Oltiin melkein joka asiata erimieltä, otettiin yhteen kunnolla.
Paras oppi oli pimeeoppi, aistiharjoitteet.
Sitten puukko.. plus kuperkeikka.
Jo vain oli umpikiero opettaja.
Kiitos
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
halmehe
munillepotkija
Viestit: 751
Lauteille: Elokuu 2009
Aiheet: 12

Kas-pin

Viesti halmehe »

Alkaa tuntuu ettei muuta oppia olekaan. Kaikki on pimeetä ennenku alkaa valastuu.
parempi etsiä hyvää opettajaa 10v kuin treenata huonon johdolla

Seuraajat

Kuvake
Antti
Hapa
Holopainen
Kuvake
Hukka
JarppiOne
Kuvake
Joakim73
marko o
Kuvake
Paanari
rpms
Sami Suuronen
Sitav Abdullah
Torsti Toivola
von Q