Näin äsken tämän jo vähän vanhemman videon, ja täytyy sanoa että tuossa on kyllä synnynnäinen koomikko
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Mikä naurattaa, osa 3
Valvoja: Valvoja
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97984
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Mikä naurattaa, osa 3
Tuon Sahalahden Krouvin sällin otteista tuli heti mieleen tätä sketsi
Näin äsken tämän jo vähän vanhemman videon, ja täytyy sanoa että tuossa on kyllä synnynnäinen koomikko
Näin äsken tämän jo vähän vanhemman videon, ja täytyy sanoa että tuossa on kyllä synnynnäinen koomikko
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
Sotapurren_soutaja
- reiteenpotkija
- Viestit: 461
- Lauteille: Helmikuu 2025
- Aiheet: 8
- Etulaji: Tai Shin Mun
- Sivulajit: muotomääräinen voimankäyttö
- Takalajit: Han Moo Do, Choy Lee Fut
Mikä naurattaa, osa 3
Ai saakeli. En ole ennen nähnyt, onkohan toi joku mainos tai muu sellainen promo. Silvennoinen vaikuttaa jo varttuneemmalta, onko hieman tuoreempaa matskua...
"I hate going to the gym so I decided I'd go veggie twice a week. It's brutal! I can only make it till about five o'clock. That's what I realized about my self... something has to die every day just in order for me to survive." -Bill Burr
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
-
AlexMachine
- etupotkija
- Viestit: 7199
- Lauteille: Elokuu 2006
- Aiheet: 35
- Paikkakunta: Vaasa
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Mikä naurattaa, osa 3
Yritän opiskella espanjaa. Luin korkekoulussa pari kurssia ja nyt kuuntelen musiikkia espanjaksi.
Tässä Paradision Bailando kappaleessa on kyllä tiedetty ihan tarkkaan mitä tehdään kun kuvakulmia on valittu. Tässä linkki alkaa juuri siitä kohdasta.
Tässä Paradision Bailando kappaleessa on kyllä tiedetty ihan tarkkaan mitä tehdään kun kuvakulmia on valittu. Tässä linkki alkaa juuri siitä kohdasta.
You don't send a boy to do a dirty man's job.
-
Kari Aittomäki
- päähänpotkija
- Viestit: 16407
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Aiheet: 125
- Paikkakunta: Kokkola
Mikä naurattaa, osa 3
Kuten kertonut olen, kattelen leffat yms aina tappiin asti, nimirivin takapedaaliin asti.
Bongaan tuttuja nimejä sekä suomipohjaisuuksia. Aika hassuja köytyy, esim Giacomo Pieretti.
Nyt taisi löytyä voittaja.
Eräässä komediallisessa länkkärisarjassa työstää työtään Frank de Kova.
Vaikka Frank Armoton onkin yhä The Frank.
Bongaan tuttuja nimejä sekä suomipohjaisuuksia. Aika hassuja köytyy, esim Giacomo Pieretti.
Nyt taisi löytyä voittaja.
Eräässä komediallisessa länkkärisarjassa työstää työtään Frank de Kova.
Vaikka Frank Armoton onkin yhä The Frank.
-
katar
- kylkeenpotkija
- Viestit: 2261
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Aiheet: 60
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
Mikä naurattaa, osa 3
Ei jumankauta, mä ajattelin, että vaan noi amerikkalaiset on niin helevin hölmöjä, että ne antaa lapsilleen kummallisia nimiä kuten Crystaleanor tai jotain muuta ihan kummallista, mutta.... https://www.iltalehti.fi/perheartikkeli ... d9771f4ab2 Ja tässäkin on sallittu sellaisia, kuten Atemiinus ja Joku; siis wtf???? Oikeasti???

Frankly my dear, I don`t give a damn.
-
Sotapurren_soutaja
- reiteenpotkija
- Viestit: 461
- Lauteille: Helmikuu 2025
- Aiheet: 8
- Etulaji: Tai Shin Mun
- Sivulajit: muotomääräinen voimankäyttö
- Takalajit: Han Moo Do, Choy Lee Fut
Mikä naurattaa, osa 3
Kattelin naamiaisasu- ja pilailuvälinekaupassa mukejakin, ja tällainen tuli vastaan:

Ja tätä kuvaillaan suomeksi näin:

Ja vaikka en puhukaan ihmisten tai enkelten kielillä, niin kyllä tuossa listassa jokunen muukin kuin vain suomenkielinen käännös saa kulmakarvoja kohoamaan.
Esim: kittelklocka, tai cloche de bouilloire.

Ja tätä kuvaillaan suomeksi näin:

Ja vaikka en puhukaan ihmisten tai enkelten kielillä, niin kyllä tuossa listassa jokunen muukin kuin vain suomenkielinen käännös saa kulmakarvoja kohoamaan.
Esim: kittelklocka, tai cloche de bouilloire.
"I hate going to the gym so I decided I'd go veggie twice a week. It's brutal! I can only make it till about five o'clock. That's what I realized about my self... something has to die every day just in order for me to survive." -Bill Burr
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
-
Fubarbarian
- kylkeenpotkija
- Viestit: 1363
- Lauteille: Lokakuu 2007
- Aiheet: 0
Mikä naurattaa, osa 3
Chuck ei rajaa pois ketään: monoa riittää jokaiselle, olit sitten E.T., Terminaattori, Teräsmies tai kuka vaan, kaikille riittää!
A suspicious mind is a healthy mind
-
Sotapurren_soutaja
- reiteenpotkija
- Viestit: 461
- Lauteille: Helmikuu 2025
- Aiheet: 8
- Etulaji: Tai Shin Mun
- Sivulajit: muotomääräinen voimankäyttö
- Takalajit: Han Moo Do, Choy Lee Fut
Mikä naurattaa, osa 3
Suomessa kaikki on isoa maailmaa paljon laimeampaa, niin myös Suomen Hawk Tuah -tyttö (tässä tapauksessa hyvällä tavalla)
https://yle.fi/a/74-20229221
(Alkuperäinen video, tai paremminkin yksi jako siitä)
(Alkuperäinen Hawk Tuah -tyttö meemirajoitteisille)
https://knowyourmeme.com/editorials/gui ... -explained
https://yle.fi/a/74-20229221
(Alkuperäinen video, tai paremminkin yksi jako siitä)
(Alkuperäinen Hawk Tuah -tyttö meemirajoitteisille)
https://knowyourmeme.com/editorials/gui ... -explained
"I hate going to the gym so I decided I'd go veggie twice a week. It's brutal! I can only make it till about five o'clock. That's what I realized about my self... something has to die every day just in order for me to survive." -Bill Burr
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97984
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Mikä naurattaa, osa 3
Kyllähän Hawk Tuah noteraattiin täällä aika lailla tuoreeltaan
viewtopic.php?p=995418-mikä-naurattaa-osa-3#p995418
Vaikkakin sitten hänestä paljastui kaikkea muuta, joka ei mahdu tämän otsikon alle. Tuo Äksän videon nuori suomalaisnainen oli suomalaisen rehellinen!
viewtopic.php?p=995418-mikä-naurattaa-osa-3#p995418
Vaikkakin sitten hänestä paljastui kaikkea muuta, joka ei mahdu tämän otsikon alle. Tuo Äksän videon nuori suomalaisnainen oli suomalaisen rehellinen!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
Sotapurren_soutaja
- reiteenpotkija
- Viestit: 461
- Lauteille: Helmikuu 2025
- Aiheet: 8
- Etulaji: Tai Shin Mun
- Sivulajit: muotomääräinen voimankäyttö
- Takalajit: Han Moo Do, Choy Lee Fut
Mikä naurattaa, osa 3
En epäile, etteikö olisi noteerattu, globaali internetilmiöhän oli kyseessä - mutta on silti syytä taustoittaa asiat, kun siitä on hieman ehtinyt kulua aikaa. Ja saamiemme tietojen, tosin varsin rajallisten sellaisten, Nella vaikuttaa myös suomalaisen fiksulta vertailukohteeseensa nähden.
"I hate going to the gym so I decided I'd go veggie twice a week. It's brutal! I can only make it till about five o'clock. That's what I realized about my self... something has to die every day just in order for me to survive." -Bill Burr
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
-
Sotapurren_soutaja
- reiteenpotkija
- Viestit: 461
- Lauteille: Helmikuu 2025
- Aiheet: 8
- Etulaji: Tai Shin Mun
- Sivulajit: muotomääräinen voimankäyttö
- Takalajit: Han Moo Do, Choy Lee Fut
Mikä naurattaa, osa 3

VERKKO ALHAALLA
Pekka Halonen, öljy kankaalle (1894)
(Vanha vitsi jo, mutta nyt Elisan verkko on ilmeisesti vähän pitempään alhaalla ja tunnelma taiteilijan juuri niin osavasti vangitsema)
"I hate going to the gym so I decided I'd go veggie twice a week. It's brutal! I can only make it till about five o'clock. That's what I realized about my self... something has to die every day just in order for me to survive." -Bill Burr
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
(kunniakyu omistautumisesta Bujinkanin suomalaiselle sosiaalihistorialle, Mänzyltä)
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97984
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Mikä naurattaa, osa 3
Nauroin tätä ääneen
https://www.is.fi/kotimaa/art-200001206 ... e=ampparit
Tuo on tietenkin täysin looginen kommentti poliisilta, kyllä, mutta minä näen tuossa huumoria useammallakin tasollaTapauksen omituisuutta korostaa se, että poliisin mukaan mies oli liikkeellä selvin päin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-200001206 ... e=ampparit
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Seuraajat

