Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Kas-pin
Valvoja: Valvoja
-
Paanari
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Aiheet: 43
Kas-pin
Jonnet ei tajuu...
Mulla tulee toukokuussa täyteen 25v Kas-Pin kuperkeikkaa(plus edeltävät jumpat).
Nyt voin sanoa että, jokusen puukkotempun olen saanut haltuun.
Isoin oppi minkä olen Kallelta saanut on nk. pimeeoppi.
Siitä täällä rupee mitään kertoo, suurin osa liian nuoria ymmärtääkseen sitä oikeeta oppia.
Käykää puntilla ja revitelkää suuressa viisaudesanne turpaanne.
Mä vieläkin diggaan omaa tyyliini/laijani...
Pannaas hyvää treenimusaa, vaikka suurin osa ei ole kuulutkaan oikeeta kitaran soittoo...
https://www.google.com/search?channel=f ... JmE5w,st:0
Jaska the järjenjättiläinen
Mulla tulee toukokuussa täyteen 25v Kas-Pin kuperkeikkaa(plus edeltävät jumpat).
Nyt voin sanoa että, jokusen puukkotempun olen saanut haltuun.
Isoin oppi minkä olen Kallelta saanut on nk. pimeeoppi.
Siitä täällä rupee mitään kertoo, suurin osa liian nuoria ymmärtääkseen sitä oikeeta oppia.
Käykää puntilla ja revitelkää suuressa viisaudesanne turpaanne.
Mä vieläkin diggaan omaa tyyliini/laijani...
Pannaas hyvää treenimusaa, vaikka suurin osa ei ole kuulutkaan oikeeta kitaran soittoo...
https://www.google.com/search?channel=f ... JmE5w,st:0
Jaska the järjenjättiläinen
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
-
Jasse
- etupotkija
- Aiheet: 128
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Kaspin-ketju
Kaspinaajia saattaa artikkeli ja kirja kiinnostaa. Itseäni ainakin.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/kiinal ... atkailija/
"Ensimmäiset suomalaiset tiedemiehet saapuivat Kiinaan vasta 1898, mutta jo pitkään sitä ennen Kiina oli ollut suomalaistenkin tieteentekijöiden mielenkiinnon kohteena.
Joitain vuosia tätä ennen Suomesta oli saapunut Kiinaan ensimmäisiä kristillisen lähetystyön tekijöitä, mutta sotilailla sekä etenkin kauppalaivojen miehistöillä oli tätä paljon pidempi kokemus Kiinassa käymisestä.
Juhani Mailasalon esikoisteos Suomalaiset keisarillisessa Kiinassa (2024) omistaa merkittävän sivumäärän kauppamiesten, sotilaiden ja lähetystyöntekijöiden lisäksi tiedemiehille ja suomalaisten tieteellisille saavutuksille Kiinassa.
Teos kokoaa kattavasti suomalaisten käyntejä Kiinassa 1740-luvulta 1900-vuosikymmenelle kertoen myös keisarivallan kaatumisen ja sen jälkeisestä ajasta 1910- ja 1920-luvuilla."
Löytyköhän maintoja seppämestareista.. Just saying
PS: Yhdessä jutun kuvatekstissä mainittu myös Mongolian matkaaja Sakari Pälsi, joka kirjoitti aikoneen klassikkoteoksen suomalaisesta puukosta. Liekkö Kaspin ollut herralle tuttu..
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/kiinal ... atkailija/
"Ensimmäiset suomalaiset tiedemiehet saapuivat Kiinaan vasta 1898, mutta jo pitkään sitä ennen Kiina oli ollut suomalaistenkin tieteentekijöiden mielenkiinnon kohteena.
Joitain vuosia tätä ennen Suomesta oli saapunut Kiinaan ensimmäisiä kristillisen lähetystyön tekijöitä, mutta sotilailla sekä etenkin kauppalaivojen miehistöillä oli tätä paljon pidempi kokemus Kiinassa käymisestä.
Juhani Mailasalon esikoisteos Suomalaiset keisarillisessa Kiinassa (2024) omistaa merkittävän sivumäärän kauppamiesten, sotilaiden ja lähetystyöntekijöiden lisäksi tiedemiehille ja suomalaisten tieteellisille saavutuksille Kiinassa.
Teos kokoaa kattavasti suomalaisten käyntejä Kiinassa 1740-luvulta 1900-vuosikymmenelle kertoen myös keisarivallan kaatumisen ja sen jälkeisestä ajasta 1910- ja 1920-luvuilla."
Löytyköhän maintoja seppämestareista.. Just saying
PS: Yhdessä jutun kuvatekstissä mainittu myös Mongolian matkaaja Sakari Pälsi, joka kirjoitti aikoneen klassikkoteoksen suomalaisesta puukosta. Liekkö Kaspin ollut herralle tuttu..
-
Paanari
- kylkeenpotkija
Kas-pin
siunaa ja varjele teitä
suosittelen seuraamaan tyttöjen jalkojen vispaamista.
VP on omalukunsa suomikantria
kettu vieköön naitten tyttöjen jalka työskentelynhttps://www.youtube.com/watch?v=pFI7DnCnfAw
suosittelen seuraamaan tyttöjen jalkojen vispaamista.
VP on omalukunsa suomikantria
kettu vieköön naitten tyttöjen jalka työskentelynhttps://www.youtube.com/watch?v=pFI7DnCnfAw
-
Antti
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Aiheet: 64
- Etulaji: Liikuntafilologia
Kas-pin
Onkohan kellään tietoa tämän "Kaspin-Bubishin" myöhemmistä vaiheista? Tai tunnistaako joku, mistä sisältöä on kopioitu? Kuvat Ylen dokumentista Tosi tarina: Viimeinen soturi.

"Kun tunnet salaisuuten
Sinun ei tarvitse kuin
kosketaa. tai ei sitäkää
Ilmoa saa olla välissä.
Sinä olet hyvin yksinäinen
Kelle Opettajalle neuvotaan seuraavaksi"

"Kun tunnet salaisuuten
Sinun ei tarvitse kuin
kosketaa. tai ei sitäkää
Ilmoa saa olla välissä.
Sinä olet hyvin yksinäinen
Kelle Opettajalle neuvotaan seuraavaksi"
Antti Ijäs
Studia dimicatoria (blogi), Zotero-profiili (julkaisuja)
"Öyh, öyh, öyh, karjasi sika ja ryntäsi pimeässä Eenokin ylitse ovelle." (Tuulispää 28.9.1928.)
Studia dimicatoria (blogi), Zotero-profiili (julkaisuja)
"Öyh, öyh, öyh, karjasi sika ja ryntäsi pimeässä Eenokin ylitse ovelle." (Tuulispää 28.9.1928.)
-
Paanari
- kylkeenpotkija
Kas-pin
Kallen tietotaidot oli laajat. Onneksi liki kaikki leirit videoitiin. Ksllen lahja opettajana oli, että kykeni antamaan jokaiselle sen mitä tuli hakemaan.
Nykyjään Kas-Pin yhteisö on tiivis perhe.
Keskinäinen kunnioitus ja toisen hyväksyminen vikoineen arvossaan. Ei egon pönkittelyä, arvoasemia tms.
Perhe
Jaska
Nykyjään Kas-Pin yhteisö on tiivis perhe.
Keskinäinen kunnioitus ja toisen hyväksyminen vikoineen arvossaan. Ei egon pönkittelyä, arvoasemia tms.
Perhe
Jaska
-
Jussi Häkkinen
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
- Aiheet: 125
Kas-pin
Melkoista. Noista tunnistaa, mistä kuvat on piirretty läpi.Antti kirjoitti: joulu 10, 2025, 15.17 Onkohan kellään tietoa tämän "Kaspin-Bubishin" myöhemmistä vaiheista? Tai tunnistaako joku, mistä sisältöä on kopioitu? Kuvat Ylen dokumentista
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
Paanari
- kylkeenpotkija
Kas-pin
Niin, Kallehan ei ollut kuvataiteilija. Hienot muistiin panot kuitenkin. Ilo ja kunnia on ollut saada niitä selailla.
Mulla tallessa valokopioita joissa Kallen kirjoittamia kommentteja ja tarkempaa opastusta.
Veisti mun sieluun lähtemättömän jäljen.
Mahtava persoona.
Kiitos puukkotempuista ja pimeetaistelu opista(aistiharjoittelu)
Jaska
Mulla tallessa valokopioita joissa Kallen kirjoittamia kommentteja ja tarkempaa opastusta.
Veisti mun sieluun lähtemättömän jäljen.
Mahtava persoona.
Kiitos puukkotempuista ja pimeetaistelu opista(aistiharjoittelu)
Jaska
-
Shaolinsi
- etupotkija
- Lauteille: Syyskuu 2009
- Aiheet: 38
- Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
- Sivulajit: Itsepuolustus
Kas-pin
Onko tietoa, kuka omistaa tällä hetkellä Kallen alkuperäiset muistiinpanot? Voisin ostaa kopion, jos päästään yhteisymmärrykseen korvauksesta.
-
sinappi
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
- Etulaji: Taihojutsu
- Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.
Kas-pin
Älä pidä jännityksessä. Mistä? Itselleni tuli lyhytliepeisestä budogistä mieleen joku eurooppalaisen jujutsun kuvakirja.
-
Paanari
- kylkeenpotkija
Kas-pin
Kyseiset muistiinpanot yms Kas-Pin tavaran omistaa lajin nykyinen pääopettaja Jari Ahvenjärvi.Shaolinsi kirjoitti: joulu 11, 2025, 13.08 Onko tietoa, kuka omistaa tällä hetkellä Kallen alkuperäiset muistiinpanot? Voisin ostaa kopion, jos päästään yhteisymmärrykseen korvauksesta.
Häneltä voit kysellä, mutta en usko myyvän.
Näyttää varmasti ja keskustelee aiheesta.
Jaska
-
Shaolinsi
- etupotkija
- Lauteille: Syyskuu 2009
- Aiheet: 38
- Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
- Sivulajit: Itsepuolustus
Kas-pin
Kiitos tiedosta. Pitää kysellä Jarilta jossakin vaiheessa, kunhan saan kerättyä rohkeutta. Kerran olen miehen tavannut oikeassa elämässä. Mukava kuulla, että opukset ovat jääneet niitä arvostaville.
-
Jussi Häkkinen
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
- Aiheet: 125
Kas-pin
Valokuvamuistin ongelma, muistan kannen mutta en nimeä. Pitää purkaa hojokirjalaatikko kun tenttikausi on ohi.sinappi kirjoitti: joulu 11, 2025, 13.10Älä pidä jännityksessä. Mistä? Itselleni tuli lyhytliepeisestä budogistä mieleen joku eurooppalaisen jujutsun kuvakirja.
Jussi Häkkinen
Seuraajat