Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Kulttilajien tunnusmerkit

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Mika Väyrynen
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2007
Aiheet: 29

Viesti Mika Väyrynen »

Kovinta settiä mitä olen nähnyt, koskaan (Jasse: Googlaa ja pistä supersuurmestarinnalle meili. Jos tuot lajin Suomeen niin mä olen mukana!). Tuo on oikeaa kulttia! Uskoisin että tämän kulttiketjun kovinta settiä tähän asti. Ja on tuosta muuten vaikeaa pistää "paremmaksi". Taidan lähteä lyömään kymmenen ikkunalasia mäsäksi, tietenkin liaanin avulla piikit kyynärpäissä ja vesisangot siinä roikkuen... Tai otan oluen ja painun nukkumaan.
Kuvake
Andy
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Aiheet: 686
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu

Viesti Andy »

Mika Väyrynen kirjoitti: loka 31, 2025, 20.26 Luin tästä touhusta 1980-luvulla Black Beltistä. Näyttää voivan hyvin edelleen. Jung su won ja sen perustaja Great Grandmaster Dr Tae Yun Kim. Tuolla sakilla on kaikki näköjään kunnossa, niin fysiikka kuin mentaalinen terveyskin. Vyökokeetkin vähintään monipuolisia... Tarzania liaanissakin. Ehkä hiukan kulttimaisia piirteitä ? Vai mitä sanotte?

Edit: Tuo on oikeasti "katsomisen arvoinen". Kaikenlaista on tullut nähtyä, mutta nyt on kovaa settiä.

Mitkä tuossa ovat niitä kulttimaisia piirteitä?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders

Seuraajat

Kuvake
Akuma
Kuvake
Andy
Kuvake
Antti
Arco-Iris
Kuvake
DeusVult
Hanzo
ipppe