Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Kulttilajien tunnusmerkit
Valvoja: Valvoja
-
Mika Väyrynen
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2007
- Aiheet: 29
Kovinta settiä mitä olen nähnyt, koskaan (Jasse: Googlaa ja pistä supersuurmestarinnalle meili. Jos tuot lajin Suomeen niin mä olen mukana!). Tuo on oikeaa kulttia! Uskoisin että tämän kulttiketjun kovinta settiä tähän asti. Ja on tuosta muuten vaikeaa pistää "paremmaksi". Taidan lähteä lyömään kymmenen ikkunalasia mäsäksi, tietenkin liaanin avulla piikit kyynärpäissä ja vesisangot siinä roikkuen... Tai otan oluen ja painun nukkumaan.
-
Andy
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Aiheet: 686
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Mitkä tuossa ovat niitä kulttimaisia piirteitä?Mika Väyrynen kirjoitti: loka 31, 2025, 20.26 Luin tästä touhusta 1980-luvulla Black Beltistä. Näyttää voivan hyvin edelleen. Jung su won ja sen perustaja Great Grandmaster Dr Tae Yun Kim. Tuolla sakilla on kaikki näköjään kunnossa, niin fysiikka kuin mentaalinen terveyskin. Vyökokeetkin vähintään monipuolisia... Tarzania liaanissakin. Ehkä hiukan kulttimaisia piirteitä ? Vai mitä sanotte?
Edit: Tuo on oikeasti "katsomisen arvoinen". Kaikenlaista on tullut nähtyä, mutta nyt on kovaa settiä.
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Seuraajat